Ogłoszenie z dnia 2023-11-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00000365/01 - Wynik z dnia 2024-01-02
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług grabarskich na Cmentarzu Komunalnym w Chrzanowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZARZĄD ZASOBÓW KOMUNALNYCH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120288979
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Garncarska 4
1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mzzk-zp@chrzanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mzzk.chrzanow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług grabarskich na Cmentarzu Komunalnym w Chrzanowie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a225651b-89f0-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00509873
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00016031/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Świadczenie usług grabarskich na Cmentarzu Komunalnym w Chrzanowie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a225651b-89f0-11ee-b55a-a22b2d7f700e3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl/pl) oraz poczty elektronicznej.
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym pod rygorem nieważności.
2. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
3. Oferta oraz wymagane formularze, oświadczenia składane wraz z ofertą wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym oraz przepisami prawa.
4. Oferta podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy wymaga załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego.
5.Do przygotowania oferty służy przygotowany formularz ofertowy, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SWZ. W treści oferty należy zamieścić wszystkie informacje wymagane w formularzu.
6. Wypełniony Formularz ofertowy należy podpisać odpowiednim rodzajem podpisu elektronicznego tj. w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej.
7. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Złóż ofertę” system prezentuje okno składania oferty umożliwiające przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajdują się dwa pola drag&drop („przeciągnij” i „upuść”) służące do dodawania plików.
8. Wykonawca dodaje wybrany z dysku i uprzednio podpisany „Formularz oferty” w pierwszym polu („Wypełniony formularz oferty”).
W kolejnym polu („Załączniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcę”) wykonawca dodaje pozostałe pliki stanowiące ofertę lub składane wraz z ofertą.
9. Jeżeli wraz z ofertą składane są dokumenty zawierające tajemnicę przedsiębiorstwa wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”. Zarówno załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa jak i uzasadnienie zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa należy dodać w polu „Załączniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcę”.
. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) w polu „Załączniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcę” dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny). W przypadku przekazywania dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
11. System sprawdza, czy złożone pliki są podpisane i automatycznie je szyfruje, jednocześnie informując o tym wykonawcę. Potwierdzenie czasu przekazania i odbioru oferty znajduje się w Elektronicznym Potwierdzeniu Przesłania (EPP) i Elektronicznym Potwierdzeniu Odebrania (EPO). EPP i EPO dostępne są dla zalogowanego Wykonawcy w zakładce „Oferty/Wnioski”.
12. Oferta może być złożona tylko do upływu terminu składania ofert.
13. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcji interaktywnej”, dostępnej na stronie: https://epzpygmggrsicd.blob.core.windows.net/pod/2021/10/Oferty-3.2_20211016.pdf
14. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert wycofać ofertę. Wykonawca wycofuje ofertę w zakładce „Oferty/wnioski” używając przycisku „Wycofaj ofertę”. Po potwierdzeniu oferta zostanie wycofana i będzie można pobrać dokument potwierdzający wycofanie oferty tzw. Elektroniczne Potwierdzenie Wycofania (EPW).
15. Wykonawca po upływie terminu do składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty.
16. Maksymalny łączny rozmiar plików stanowiących ofertę lub składanych wraz z ofertą to 250 MB.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Zarząd Zasobów Komunalnych z siedzibą w Chrzanowie, pod adresem ul. Garncarska 4, 32-500 Chrzanów („Administrator”).
Jeśli będzie Pani/Pan chciała/-ł skorzystać z praw, które zostały opisane poniżej lub uzyskać dodatkowe informacje, może Pani/Pan skontaktować się z Administratorem kierując korespondencję na adres: Miejski Zarząd Zasobów Komunalnych, ul. Garncarska 4, 32-500 Chrzanów lub na adres poczty elektronicznej: iodo-mzzk@chrzanow.pl
Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe w celu:
a) zawarcia i realizacji umowy, w tym umowy gwarancji jakości (jeżeli została udzielona),
b) realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym wystawienia faktury VAT oraz wykonania obowiązków z rękojmi za wady;
c) ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami na wypadek sporu.
Podstawą prawną przetwarzania Pana/Pani dane osobowe są:
przepisy prawa;
a) umowa;
b) wykonywanie zadań realizowanych w interesie publicznym.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/3/23
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług grabarskich na Cmentarzu Komunalnym w Chrzanowie.
Obejmować one będą:
1.Udział w ceremoniach pogrzebowych odprawianych na cmentarzu w dni powszednie oraz
w dni wolne od pracy po wcześniejszym uzgodnieniu z administracją cmentarza.
2.Przygotowanie wszystkich grobów zgodnie z Ustawą o cmentarzach i chowaniu zmarłych z dnia 31 stycznia 1959 r. oraz z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 7 marca 2008 r. Podczas wykonywania prac należy przestrzegać zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.
3.Pochowanie trumny do grobu ziemnego, w zakres usługi wchodzi w szczególności:
a) zabezpieczenie otoczenia grobu matami nieprzepuszczającymi,
b) wykopanie grobu zgodnie z warunkami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktu-ry z dnia 7 marca 2008 r.
c) zasypanie grobu,
d) uporządkowanie terenu przyległego i grobu ( w tym: formowanie mogiły, wbicie krzyża, położenie kwiatów i zniczy).
4.Umieszczenie urny do grobu ziemnego oraz w niszy urnowej.
5.Pochowanie trumny lub urny w grobie murowanym.
6.Wykonanie ekshumacji trumny , urny z grobu ziemnego lub z grobu murowanego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2001 r., w sprawie postępowania ze zwłokami i szczątkami ludzkimi.
7.Wykonanie ekshumacji urny z kolumbarium zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia
z dnia 7 grudnia 2001 r w sprawie postępowania ze zwłokami i szczątkami ludzkimi.
8. Sprawdzenie grobu przed pochówkiem, czy istnieje możliwość techniczna dochowania do istniejącego grobu.
9.Likwidacja grobów wraz z demontażem nagrobka i usunięciem odpadów.
10.Przygotowanie placu pożegnań do uroczystości pogrzebowych oraz uprzątnięcie go po zakończeniu uroczystości.
11.Obsługa kostnicy z Salą pożegnań , w zakresie:
a) udostępnienie pomieszczeń na czas trwania ceremonii pogrzebowej,
b) przygotowanie Sali pożegnań zgodnie z charakterem ceremonii (świecki / kościelny),
a) ustawienie klimatyzacji i wentylacji zgodnie z temperaturą panującą na ze-wnątrz,
b) włączenie nagłośnienia i TV,
c) zapalenie świec,
d) zamknięcie pomieszczeń wraz z wyłączeniem używanego sprzętu i zakodo-waniem budynku,
e) uprzątnięcie Sali pożegnań pomiędzy ceremoniami pogrzebowymi w przypad-ku odbywających się kilku ceremonii w danym dniu.
12.Udostępnienie toalet w budynku sanitarnym w dniach wolnych od pracy administracji na czas trwania ceremonii pogrzebowej w Sali pożegnań.
4.2.6.) Główny kod CPV: 98371110-8 - Usługi cmentarne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Samodzielna realizacja kluczowych elementów zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zdolności do występowania w obrocie krajowym - Zamawiający nie stawia w ww. zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że posiadają uprawnienia do określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów- Zamawiający nie stawia w ww. zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;
Warunek ekonomiczny - Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości nie mniejszej niż 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych).
Warunek zdolności technicznej.
Warunek ten jest spełniony , jeśli Wykonawca wykaże ,że posiada niezbędne doświadczenie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie i wykonał usługi o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł polegające na świadczeniu usług grabarskich w zakresie - wykopaniu i zakopaniu grobu ziemnego , zdjęciu i ponownym nałożeniu płyty nagrobnej celem pochowania trumny lub urny, otwarciu i zamknięciu niszy urnowej celem pochowania , dochowania lub ekshumacji .
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni, następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych tj.:
a) Wykaz usług ( załącznik nr 4 do SWZ) wykonanych w okresie ostatnich 3 lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy- w tym okresie wraz z podaniem wartości, przedmiotu, dat i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencję bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
b) polisę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1.Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, dzień przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 3000,00 zł brutto (słownie: trzy tysiące złotych 00/100)2.Wadium musi obejmować pełen okres związanie ofertą, tj. do dnia 30.12.2023r.
3.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust.7 ustawy Pzp.
4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w banku BS , numer rachunku 23 84440008 0000 0081 5819 0005. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).
5. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu.
6.W przypadku , gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art.98 ust 2 pkt 3 ustawy o Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art.226 ust.1 pkt 14 ustawy o Pzp.
7. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art.98 ust.1-5 ustawy o Pzp.
8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art.98 ust.6 ustawy o Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.Zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływam terminu o którym mowa w pkt 1., jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia w trybie podstawowym złożono tylko 1 ofertę.Wszelkie istotne dla stron postanowienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ. Umowa zostaje zawarta na podstawie złożonej oferty Wykonawcy.
Wszelkie zmiany umowy oraz jej załączników wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy:
a) gdy wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
b) dokonano zmiany umowy z naruszeniem art. 454 i art. 455,
c) wykonawca w chwili zawarcia umowy podlegał wykluczeniu na podstawie art. 108.
Zamawiającemu przysługuje prawo wypowiedzenia Umowy w wypadku, gdy:
a) Wykonawca nie rozpoczął wykonywania przedmiotu Umowy lub przerwał jego reali-zację bez uzasadnionych przyczyn oraz nie kontynuuje przerwanych prac po-mimo wezwania Zamawiającego złożonego w formie pisemnej, faksem lub przy uży-ciu środków komunikacji elektronicznej.
b) Wykonawca pomimo uprzednich zastrzeżeń skierowanych w formie pisemnej, fak-sem lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej nie wykonuje czynności zgodnie z warunkami Umowy lub dopuszcza się zwłoki w realizacji przedmiotu umowy co do całości lub części przedmiotu umowy,
c) Wykonawca w terminie do 7 dni, licząc od dnia powiadomienia go w formie pisemnej, faksem lub drogą email, nie usunie naruszeń dotyczących obowiązku o którym mowa w § 5 ust. 2 lit. b- Umowy. Fakt ten musi zostać potwierdzony przez pracownika Wy-konawcy, w formie pisemnego oświadczenia. Powyższe nie wyłącza uprawnienia do naliczania kar umownych. Zmiany umowy mogą dotyczyć również zmiany kluczowego personelu wykonawcy lub zamawiającego oraz podwykonawców w przypadku zaistnienia okoliczności uzasadniających zmianę (np. stan zdrowia, rezygnacja z pracy, likwidacja firmy podwykonawcy).Jeżeli zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 Pzp,
w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
Rozwiązanie Umowy następuje z zachowaniem 30 dniowego okresu wypowiedzenia.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-01 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Portal e-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-01 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z CHRZANOWA
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Chrzanów
- Dostawa licencji serwerowych dla Szpitala Powiatowego w Chrzanowie.
- Dostawa wyposażenia do pracowni Fablab w Chrzanowie
- Świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości dla Ośrodka Pomocy Społecznej w Chrzanowie w 2025 roku"
- Świadczenie usług schronienia z wyżywieniem i zapewnieniem niezbędnych warunków socjalnych oraz świadczenie usług schronienia wraz z wyżywieniem i usługami opiekuńczymi.
więcej: przetargi w Chrzanowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.