Ogłoszenie z dnia 2023-11-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00446017/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-16
- 2023/BZP 00457576/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-24
- 2023/BZP 00458994/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa używanych samochodów dostawczych oraz przyczepy niskopodwoziowej dla potrzeb MPGKiM ZB
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ ZAKŁAD BUDŻETOWY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450011423
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Akademicka 22
1.5.2.) Miejscowość: Łomża
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dat@mpgkim.lomza.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip-lomza.pl/mpgkim/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/mpgkim_lomza1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa używanych samochodów dostawczych oraz przyczepy niskopodwoziowej dla potrzeb MPGKiM ZB2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aad11a7b-6c09-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00509927
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00089574/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.10 Dostawa używanych samochodów dostawczych oaz przyczepy niskopodwoziowej dla potrzeb MPGKiM ZB
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00446017
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia w zakresie Części nr 1 jest dostawa używanego samochodu dostawczego o DMC poniżej 3,5 t, z zabudową typu skrzynia i wywrotem trójstronnym, wyprodukowanego nie później niż w 2012 r. Samochód musi spełniać poniższe wymagania, przy czym zamawiający dopuszcza złożenie oferty z wyposażeniem i o parametrach wyższych niż opisane. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami został zawarty w Rozdziale III SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 34130000-7 - Pojazdy silnikowe do transportu towarów
4.5.5.) Wartość części: 63566,67 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia w zakresie Części nr 2 jest dostawa używanego samochodu dostawczego o DMC poniżej 3,5 t, z zabudową typu skrzynia, wyprodukowanego nie później niż w 2015 r. Samochód musi spełniać poniższe wymagania, przy czym zamawiający dopuszcza złożenie oferty z wyposażeniem i o parametrach wyższych niż opisane. 2. Szczegółowy opisprzedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami został zawarty w Rozdziale III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34130000-7 - Pojazdy silnikowe do transportu towarów
4.5.5.) Wartość części: 64227,65 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia w zakresie Części nr 3 jest dostawa używanego samochodu dostawczego o DMC poniżej 3,5 t, z zabudową typu skrzynia i wywrotem trójstronnym, wyprodukowanego nie później niż w 2013 r. Samochód musi spełniać poniższe wymagania, przy czym zamawiający dopuszcza złożenie oferty z wyposażeniem i o parametrach wyższych niż opisane. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami został zawarty w Rozdziale III SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 34130000-7 - Pojazdy silnikowe do transportu towarów
4.5.5.) Wartość części: 67642,23 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia w zakresie Części nr 4 jest dostawa używanego samochodu dostawczego o DMC poniżej 3,5 t, z zabudową typu skrzynia, wyprodukowanego nie później niż w 2015 r. Samochód musi spełniać poniższe wymagania, przy czym zamawiający dopuszcza złożenie oferty z wyposażeniem i o parametrach wyższych niż opisane. 2. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami został zawarty w Rozdziale III SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 34130000-7 - Pojazdy silnikowe do transportu towarów
4.5.5.) Wartość części: 66616,66 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia w zakresie Części nr 5 jest dostawa używanej przyczepy niskopodwoziowej typu laweta, wyprodukowanej nie później niż w 2012 r. Przyczepa musi spełniać poniższe wymagania, przy czym zamawiający dopuszcza złożenie oferty z wyposażeniem i o parametrach wyższych niż opisane. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami został zawarty w Rozdziale III SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 34223300-9 - Przyczepy
4.5.5.) Wartość części: 72464,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w zakresie Części nr 1 zamówienia zostało unieważnienie na mocy art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnienia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. W przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty w zakresie Części nr 1 zamówienia. Mając powyższe na uwadze Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie w zakresie Części nr 1 zamówienia.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 125460,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92250,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASPEKT Michał Muranowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4660404119
7.3.3) Ulica: Płocka 41
7.3.4) Miejscowość: Skępe
7.3.5) Kod pocztowy: 87-630
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92250,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-20Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 152520,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 86100,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASPEKT Michał Muranowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4660404119
7.3.3) Ulica: Płocka 41
7.3.4) Miejscowość: Skępe
7.3.5) Kod pocztowy: 87-630
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 86100,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-20Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68880,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 121770,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68880,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASPEKT Michał Muranowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4660404119
7.3.3) Ulica: Płocka 41
7.3.4) Miejscowość: Skępe
7.3.5) Kod pocztowy: 87-630
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68880,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-20Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w zakresie Części nr 5 zamówienia zostało unieważnienie na mocy art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnienia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. W przedmiotowym postępowaniu cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Kwota na sfinansowanie zamówienia jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć w zakresie Części nr 5 zamówienia wynosi 89.131,34 zł brutto, natomiast cena najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawcę D-Truck Dariusz Siejk Sp. k. 18-421 Piątnica Poduchowna, Elżbiecin 22A wynosi 183.270,00 zł brutto. Mając powyższe na uwadze Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie w zakresie Części nr 5 zamówienia.
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z ŁOMŻY
- Roboty budowlane polegające na wzmocnieniu konstrukcji dachu sali gimnastycznej w Zespole Szkół im. Księdza Jana Krzysztofa Kluka w Wojewodzinie
- Dostawa środków czystości, preparatów myjących, artykułów higienicznych i drobnego sprzętu do utrzymania czystości dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
- Zakup z dostawą materiałów do oznakowania pionowego i poziomego dróg, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego dla potrzeb MPGKiM ZB
- Adaptacja pomieszczeń biblioteki w Starych Kupiskach na potrzeby edukacji przedszkolnej
- Realizacja zajęć kompleksowego wsparcia dziecka i rodziny przez terapeutę integracji sensorycznej z dziećmi od wykrycia niepełnosprawności do podjęcia nauki w szkole, z miasta Łomża w ramach WOKRO
- Realizacja zajęć kompleksowego wsparcia dziecka i rodziny przez fizjoterapeutę/rehabilitanta ruchowego z dziećmi od wykrycia niepełnosprawności do podjęcia nauki w szkole, z m.Łomża w ramach WOKRO
więcej: przetargi w Łomży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu dwóch samochodów dostawczych o DMC do 3,5 tony
- Zakup i dostawa samochodu chłodnia
- DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO SAMOCHODU DOSTAWCZEGO DO 3,5 TONY Z WINDĄ NA POTRZEBY GMINY CZARNY BÓR
- Zakup i dostawa samochodu osobowego hybryda plug-in dla Eko- Skarbimierz Sp. z o.o.
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu pojazdu specjalistycznego - samochodu dostawczego
- Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni ruchu drogowego do Zespołu Szkół im. Walerego Goetla w Suchej Beskidzkiej do przeprowadzenia kursu prawa jazdy kat. T
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.