Ogłoszenie z dnia 2023-11-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00510185/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-23
- 2023/BZP 00572822/01 - Wynik z dnia 2023-12-27
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowóz i odwóz uczniów oraz wychowanków przedszkoli do szkół i przedszkoli na terenie gminy Szczucin
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W SZCZUCINIE
1.3.) Oddział zamawiającego: CUW SZCZUCIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365028056
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rudnickiego 11
1.5.2.) Miejscowość: Szczucin
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-230
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cuwszczucin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/cuwszczucin
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz i odwóz uczniów oraz wychowanków przedszkoli do szkół i przedszkoli na terenie gminy Szczucin
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4759276c-89f2-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00509935
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00509176/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowóz i odwóz uczniów oraz wychowanków przedszkoli do szkół i przedszkoli na terenie gminy Szczucin
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4759276c-89f2-11ee-b55a-a22b2d7f700e3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Dowóz i odwóz uczniów oraz wychowanków przedszkoli do szkół i przedszkoli na terenie gminy Szczucin”. Dowóz uczniów będzie wykonywany w dni nauki szkolnej w okresie od dnia 2 stycznia 2024 roku do dnia 21 czerwca 2024 roku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Rozdziale 5.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-02 do 2024-06-21
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Postępowanie w sytuacjach awaryjnych
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Wykonawca spełni ten warunek jeżeli załączy koncesję, licencję lub zezwolenie na wykonywanie działalności związanej z przedmiotem zamówienia tj. przewóz osób.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Warunek: Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:
Wykonawca spełni ten warunek jeżeli załączy polisę wraz z potwierdzeniem jej opłacenia, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia a z dokumentu będzie wynikało że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego w wysokości min. 200 000,00 zł (słownie złotych: dwieście tysięcy 00/100).
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunek 1:
Wykonawca musi wykazać się wykonaniem lub wykonywaniem usług dowozu uczniów/wychowanków do szkół i/lub placówek oświatowych na kwotę łączną minimum 600 000,00 zł brutto w okresie ostatnich 3 lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert oraz załączyć dowody, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Warunek 2: Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. :
- dysponuje ilością kierowców, odpowiadającą ilości pojazdów wymaganych przez Zamawiającego posiadających prawo jazdy wraz z aktualnymi uprawnieniami wymaganymi prawem do kierowania pojazdami.
- w przypadku zamiany jednego autobusu o ilości miejsc siedzących 70 na dwa autobusy o łącznej ilości miejsc siedzących min. 70 dysponuje odpowiednią ilością opiekunów posiadających odpowiednie uprawnienia do sprawowania opieki nad osobami w czasie dowozu .
Opis warunku: Osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia muszą posiadać wymagane uprawnienia w przypadku kierowców prawo jazdy wraz z aktualnymi uprawnieniami wymaganymi prawem do kierowania pojazdami natomiast w przypadku opiekunów ukończone szkolenie z zakresu BHP dla osób sprawujących opiekę w czasie dowozu osób z uwzględnieniem udzielania pierwszej pomocy.
Koszt zatrudnienia dodatkowych kierowców i opiekunów należy uwzględnić
w kalkulacji ceny.
Warunek 3: Wykonawca musi wykazać, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym w szczególności zamawiający wymaga:
a) 2 sprawne technicznie autobusy o ilości co najmniej po 10 miejsc siedzących,
b) 1 sprawny technicznie autobus o ilości co najmniej 15 miejsc siedzących,
c) 1 sprawny technicznie autobus o ilości co najmniej 30 miejsc siedzących,
d) 2 sprawne technicznie autobusy o ilości co najmniej po 40 miejsc siedzących,
e) 1 sprawny technicznie autobus o ilości co najmniej 70 miejsc
siedzących lub 2 autobusy o łącznej ilości miejsc siedzących co najmniej 70.
f) Wykonawca musi wykazać ponadto jeden sprawny technicznie autobus zastępczy o ilości co najmniej 70 miejsc siedzących lub dwa sprawne technicznie autobusy zastępcze o łącznej ilości miejsc siedzących co najmniej 70 dla realizacji zamówienia w przypadku ewentualnych awarii. W przypadku gdy będą to dwa autobusy zastępcze o łącznej ilości miejsc siedzących co najmniej 70, w jednym z tych autobusów Wykonawca na swój koszt zapewni dodatkowego kierowcę i opiekuna tj. kierowcę posiadającego prawo jazdy wraz z aktualnymi uprawnieniami wymaganymi prawem do kierowania tym pojazdem oraz osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia do sprawowania opieki nad uczniami/wychowankami
Opis warunku:
W przypadku gdy będą to dwa autobusy o łącznej ilości miejsc siedzących co najmniej 70, w jednym z tych autobusów Wykonawca na swój koszt zapewni dodatkowego kierowcę i opiekuna tj. kierowcę posiadający prawo jazdy wraz z aktualnymi uprawnieniami wymaganymi prawem do kierowania tymi pojazdami oraz osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia do sprawowania opieki nad uczniami/wychowankami.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadiumw wysokości 3 600 zł (słownie złotych: trzy tysiące sześćset 00/100).
Szczegółowy opis dotyczący wadium został zawarty w Rozdziale 20
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Dopuszczalna jest zmiana umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia jeżeli wystąpią okoliczności, o których mowa w art. 455 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-01 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-01 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-30
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie organizacji transportu dla osób niepełnosprawnych z terenu gminy Barczewo do Środowiskowego Domu Samopomocy oraz na Warsztaty Terapii Zajęciowej
- Dowóz dzieci niepełnosprawnych spełniających obowiązek szkolny zamieszkałych na terenie Gminy Dukla z domu do Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczym w Rymanowie oraz z Ośrodka do domu
- "Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej Nr 4 w Łęcznej w okresie od 02 stycznia 2025 roku do 26 czerwca 2025 roku"
- "Usługa cateringu dla oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi i Specjalnymi im. Twórców Polskiej Miedzi w Jędrzychowie"
- Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów niepełnosprawnych z Gminy Bystrzyca Kłodzka do placówek oświatowych w 2025 r.
- Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Suszcu oraz uczniów niepełnosprawnych do specjalistycznych placówek oświatowych w 2025 roku
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.