Ogłoszenie z dnia 2023-11-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00463406/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Wykonanie usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie gminy Kowala w sezonie zimowym 2023/2024”-zadanie podzielone na cztery części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOWALA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223818
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marii Walewskiej 7
1.5.2.) Miejscowość: Kowala-Stępocina
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-624
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 486101760
1.5.8.) Numer faksu: 486101722
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kowala@kowala
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kowala.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kowala.ezamawiajacy.pl/app/login1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wykonanie usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie gminy Kowala w sezonie zimowym 2023/2024”-zadanie podzielone na cztery części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4c31d74c-73df-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00509948
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00050386/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Zimowe utrzymanie dróg
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00463406
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.18.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 509652,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ I Odśnieżanie oraz zwalczanie śliskości na drogach o nawierzchni bitumicznejZadanie będzie polegało na odśnieżaniu, zwalczaniu, zapobieganiu i likwidacji śliskości zimowej na drogach gminnych, wewnętrznych, pętlach autobusowych oraz parkingach w czasie występowania śliskości pośniegowej i gołoledzi na terenie Gminy Kowala. Zwalczanie gołoledzi i śliskości zimowej zostanie wykonane z użyciem materiału uszorstniającego w postaci mieszanki piaskowo-solnej. Zapewnienie odpowiedniej ilości piasku i soli leży po stronie Wykonawcy. Wykonawca każdorazowo rozpocznie wykonanie usługi na bezpośrednie polecenie Zamawiającego lub osoby przez niego upoważnionej. Każdy operator odśnieżania ma obowiązek posiadania telefonu komórkowego i rozpoczęcia odśnieżania w czasie nie dłuższym niż 120 minut od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego (zgodnie z deklaracją w formularzu ofertowym). Sprzęt oraz pługi należące do Wykonawcy oraz ich nośniki powinny być sprawne technicznie oraz przystosowane do odśnieżania. Wymagane jest wyposażenie pojazdów w pomarańczową lampę błyskową. Zgarnięty śnieg nie może uniemożliwiać lub utrudniać ruchu pojazdów i pieszych szczególnie na skrzyżowaniach, zjazdach, przystankach autobusowych, miejscach przeznaczonych do ruchu pieszych. Zaleca się, aby wykonawca zapoznał się z siecią dróg gminnych w celu właściwego przygotowania oferty. Zimowe utrzymanie dróg odbywać się będzie przy użyciu sprzętu Wykonawcy. Do obsługi sprzętu przewidzianego do świadczenia usług z zakresu zimowego utrzymania Wykonawca zabezpiecza odpowiednią ilość kierowców i operatorów maszyn wyposażonych w środki łączności np. telefony komórkowe.
Drogi i inne obiekty objęte przedmiotem zamówienia zostały przez Zamawiającego podzielone na 2 kategorie:
1. Odśnieżanie z posypywaniem (zwalczanie śliskości) w pierwszej kolejności odbywać się będzie na drogach, po których jeżdżą autobusy komunikacji zbiorowej.
2. Odśnieżanie z posypywaniem (zwalczanie śliskości) w drugiej kolejności odbywać się będzie na drogach o nawierzchni bitumicznej.
Zakres rzeczowy przewidziany do wykonania:
- odśnieżanie z posypywaniem (zwalczanie śliskości)
- posypywanie (zwalczanie śliskości)
- odśnieżanie
Zakres miejscowy: drogi o nawierzchni bitumicznej na terenie Gminy Kowala.
Długość dróg: 70 km.
Szacunkowa liczba wyjazdów na miesiąc: 2
Załącznik graficzny
-drogi zaznaczone kolorem zielonym
-pętle autobusowe zaznaczone zostały kolorem pomarańczowym
-parkingi zaznaczone zostały kolorem żółtym
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.5.) Wartość części: 401460,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ II Odśnieżanie na drogach gruntowych w rejonie IIZadanie polega na odśnieżaniu dróg.
Wykonawca każdorazowo rozpocznie wykonanie usługi na bezpośrednie polecenie Zamawiającego lub osoby przez niego upoważnionej. Każdy operator odśnieżania ma obowiązek posiadania telefonu komórkowego i rozpoczęcia odśnieżania w czasie nie dłuższym niż 120 minut od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego (zgodnie z deklaracją w formularzu ofertowym). Sprzęt należący do Wykonawcy oraz ich nośniki powinny być sprawne technicznie oraz przystosowane do odśnieżania. Zimowe utrzymanie dróg odbywać się będzie przy użyciu sprzętu Wykonawcy.
Załącznik graficzny- drogi zostały oznaczone kolorem niebieskim, a rejon cyfrą II
Zakres rzeczowy przewidziany do wykonania:
-odśnieżanie
Zakres miejscowy: drogi o nawierzchni gruntowej na terenie Gminy Kowala.
Długość dróg: 15 km.
Szacunkowa liczba wyjazdów na miesiąc: 2
Odśnieżanie dróg odbywać się będzie na drogach o nawierzchni gruntowej zgodnie z załącznikiem graficznym.
Drogi leżące na terenie obrębów:
-Grabina
-Bardzice
-Maliszów
-Romanów
-Parznice
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.5.) Wartość części: 38640,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ III Odśnieżanie na drogach gruntowych w rejonie IIIZadanie polega na odśnieżaniu dróg.
Wykonawca każdorazowo rozpocznie wykonanie usługi na bezpośrednie polecenie Zamawiającego lub osoby przez niego upoważnionej. Każdy operator odśnieżania ma obowiązek posiadania telefonu komórkowego i rozpoczęcia odśnieżania w czasie nie dłuższym niż 120 minut od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego (zgodnie z deklaracją w formularzu ofertowym). Sprzęt należący do Wykonawcy oraz ich nośniki powinny być sprawne technicznie oraz przystosowane do odśnieżania. Zimowe utrzymanie dróg odbywać się będzie przy użyciu sprzętu Wykonawcy.
Załącznik graficzny- drogi zostały oznaczone kolorem niebieskim, a rejon cyfrą III
Zakres rzeczowy przewidziany do wykonania:
-odśnieżanie
Zakres miejscowy: drogi o nawierzchni gruntowej na terenie Gminy Kowala.
Długość dróg: 9 km.
Szacunkowa liczba wyjazdów na miesiąc: 2
Odśnieżanie dróg odbywać się będzie na drogach o nawierzchni gruntowej zgodnie z załącznikiem graficznym.
Drogi leżące na terenie obrębów:
-Huta Mazowszańska
-Mazowszany
-Trablice
-Kotarwice
-Ludwinów
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.5.) Wartość części: 23184,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ IV Odśnieżanie na drogach gruntowych w rejonie IVZadanie polega na odśnieżaniu dróg.
Wykonawca każdorazowo rozpocznie wykonanie usługi na bezpośrednio polecenie Zamawiającego lub osoby przez niego upoważnionej. Każdy operator odśnieżania ma obowiązek posiadania telefonu komórkowego i rozpoczęcia odśnieżania w czasie nie dłuższym niż 120 minut od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego (zgodnie z deklaracją w formularzu ofertowym). Sprzęt należący do Wykonawcy oraz ich nośniki powinny być sprawne technicznie oraz przystosowane do odśnieżania. Zimowe utrzymanie dróg odbywać się będzie przy użyciu sprzętu Wykonawcy.
Załącznik graficzny- drogi zostały oznaczone kolorem niebieskim, a rejon cyfrą IV
Zakres rzeczowy przewidziany do wykonania:
-odśnieżanie
Zakres miejscowy: drogi o nawierzchni gruntowej na terenie Gminy Kowala.
Długość dróg: 18 km.
Szacunkowa liczba wyjazdów na miesiąc: 2
Odśnieżanie dróg odbywać się będzie na drogach o nawierzchni gruntowej zgodnie z załącznikiem graficznym.
Drogi leżące na terenie obrębów:
-Kolonia Kończyce
-Augustów
-Błonie
-Zabierzów
-Młodocin Mniejszy
-Rożki
-Dąbrówka Zabłotnia
-Kowala
-Kosów Mniejszy
-Kosów Większy
-Ruda Mała
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.5.) Wartość części: 46368,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 376920,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 550800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 376920,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA DROGOWEGO „PERFEKT” JAWORSKI, KARCZ sp. j.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7962275347
7.3.3) Ulica: ZOFII HOLSZAŃSKIEJ 5A
7.3.4) Miejscowość: RADOM
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 376920,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21060,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46980,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46980,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI ZIEMNE I WODOCIĄGOWE „NOREK” Kobiela Szczepan
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482189005
7.3.4) Miejscowość: GRABINA 1D
7.3.5) Kod pocztowy: 26-624
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI ZIEMNE I WODOCIĄGOWE " NOREK " Kobiela Szczepan
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI ZIEMNE I WODOCIĄGOWE " NOREK " Kobiela Szczepan
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46980,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12636,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29160,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27216,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KRECIK Marcin Kobiela
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9481330513
7.3.3) Ulica: JANA PAWŁA II NR 126
7.3.4) Miejscowość: KOWALA-STĘPOCINA
7.3.5) Kod pocztowy: 26-624
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27216,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25272,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58320,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54432,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KRECIK Marcin Kobiela
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9481330513
7.3.3) Ulica: JANA PAWŁA II NR 126
7.3.4) Miejscowość: KOWALA-STĘPOCINA
7.3.5) Kod pocztowy: 26-624
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54432,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI KOWALA-STĘPOCINA
więcej: przetargi KOWALA-STĘPOCINA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Całoroczne utrzymanie porządku i czystości terenów Zespołu Zamkowego w Malborku"
- Utrzymanie porządku i czystości na drogach, ulicach, ciągach pieszych oraz utrzymanie zieleni na terenie miasta i gminy Lubomierz
- "Letnie utrzymanie dróg, placów, chodników, parkingów, przystanków autobusowych na terenie Gminy Lubawka 2025"
- Dwukrotne w roku 2025 sprzątanie jezdni dróg gminnych o nawierzchniach utwardzonych oraz chodników, ciągów pieszo-rowerowych, ścieżek rowerowych i parkingów na terenie Gminy Pruszcz Gdańsk
- Sprzątanie ulic i chodników w ciągach ulic powiatowych na terenie m. Morąg w 2025r.
- Oczyszczanie chodników, dróg rowerowych i ciągów pieszo-rowerowych oraz placów na terenie miasta Piły
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.