Ogłoszenie z dnia 2024-09-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00572150/01 - Wynik z dnia 2024-10-30
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont dachów oraz wymiana pokrycia dachowego z płyt eternitowych na pokrycie z dachówki w budynkach należących do zasobu Gminy Kcynia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kcynia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350872
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 23
1.5.2.) Miejscowość: Kcynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-240
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kcynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kcynia.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont dachów oraz wymiana pokrycia dachowego z płyt eternitowych na pokrycie z dachówki w budynkach należących do zasobu Gminy Kcynia
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0b5e1229-a0e1-409d-b0b1-3f68be731480
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00509967
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00034467/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Remont dachów w budynkach należących do zasobu Gminy Kcynia
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9687823.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Wszystkie szczegóły dot. komunikacji elektronicznej, strony internetowej,
oświadczenia z art. 125 ust. 1, podmiotowych i przedmiotowych środków dowodowych oraz innych oświadczeń i dokumentów
zawarte są w SWZ dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/968782
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
dot. korespondencji elektronicznej zawarte są w SWZ dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/968782
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje nt. RODO zawarte są w SWZ dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/968782
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje nt. RODO zawarte są w SWZ dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/968782
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-RI.271.1.968782.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Realizacja zamówienia w zadaniu nr 1 obejmuje remont pokrycia dachu budynku mieszkalnego zlokalizowanego pod adresem Chwaliszewo 22, na które składają się w szczególności:
a) roboty rozbiórkowe:
ustawienie rynny do gruzu oraz jej rozebranie (ok. 24 m),
wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki (ok. 0,7 m3),
b) roboty montażowe:
obróbki z blachy ocynkowanej – kominy (ok. 2,7 m2),
ścięcie, nacięcie i podklejenie nierówności papy na dachu,
pokrycie dachów papą termozgrzewalną dwuwarstwowo, papa nawierzchniowa typu PYE PV250 S52 + papa podkładowa typu PYE PV250 S40 (ok. 99,0 m2),
wyczyszczenie rynien (ok. 40 mb),
dwukrotne malowanie rynien (ok. 40 mb),
c) kominy:
rozbiórka betonowych czapek kominowych oraz odbicie tynków na kominach,
przemurowanie kominów z cegły pełnej ponad dachem (ok. 0,5 m3),
umocowanie siatki i wypełnienie oczek siatki cięto-ciągnionej na ścianach, stropach zaprawą cementową (ok. 3,5 m2),
uzupełnienie tynków na kominach (ok. 3,5 m2),
deskowanie konstrukcji betonowej czapek kominowych i uzupełnienie betonem b-20,
badanie kominiarskie wraz z czyszczeniem przewodów wszystkich kominów (2 szt.),
d) demontaż instalacji odgromowej:
demontaż przewodów uziemiających i odgromowych z płaskownika ułożonych na dachu płaskim (ok. 39 mb) oraz demontaż przewodów uziemiających i odgromowych o przekroju pręta do 120 mm mocowanych na wspornikach na ścianie (ok. 8 m),
demontaż wsporników instalacji uziemiającej ze ścian (ok. 8 szt.),
demontaż wsporników instalacji odgromowej z uchwytów na dachu (ok. 40 szt.),
e) montaż nowej instalacji odgromowej:
montaż iglic na dachu z gotowymi kotwami (ok. 4 kpl.),
montaż wsporników naciągowych z 1 przelotką na dachu (ok. 4 szt.),
montaż zwodów poziomych nieprażalnych z pręta 10 mm do dachu płaskiego na wspornikach klejonych (ok. 39 mb),
montaż przewodów odprowadzających instalacji odgromowej na budynku (ok. 16 mb),
montaż wsporników naciągowych (ok. 8 szt.),
łączenie pręta 10 mm na dachu za pomocą złączy skręcanych krzyżowych oraz montaż złączy kontrolnych do połączenia drut – płaskownik w instalacji (ok. 10 szt.),
spawanie przewodów uziemiających wykonanych z bednarki w wykopie (ok. 12 szt.),
badania i pomiary instalacji odgromowej,
f) drabina wejściowa na dach:
demontaż drabiny zewnętrznej o dł. ok. 4 m oraz montaż nowej drabiny o dł. ok. 6,50 m – 1 kpl.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45262522-6 - Roboty murarskie
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45410000-4 - Tynkowanie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-02
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Realizacja zamówienia w zadaniu nr 2 obejmuje remontu dachu wraz z dociepleniem styropapą budynku mieszkalno-użytkowego zlokalizowanego pod adresem Kowalewko 36, na które składają się w szczególności:
a) roboty rozbiórkowe:
ustawienie rynny do gruzu oraz jej rozebranie (ok. 24 m),
rozebranie rynien i rur spustowych nie nadających się do użytku (ok. 86 mb),
rozebranie obróbek blacharskich (ok. 25 m2),
wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki (ok. 2,95 m3),
b) roboty montażowe:
montaż belek drewnianych o dł. ponad 2 m przy okapie, belki w przekroju 14x10 (ok. 0,8 m3),
wiercenie otworów i osadzenie w podłoży kołków rozporowych 56 szt.,
izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z płyt Styro papy gr. 15 cm, poziome na wierzchu konstrukcji na kleju, styropian EPS 100 laminowany papą asfaltową na włóknie szklanym, klejone masą bitumiczną do podłoża na zagruntowane podłoże (ok. 192,0 m3),
obróbki z blachy ocynkowanej pas pod rynnowy, pas nadrynnowy i kominy (ok. 44 m2),
pokrycie dachów papą termozgrzewalną jednowarstwowo, papa nawierzchniowa typu PYE PV250 S52 – ok. 192,0 m2,
montaż rynien dachowych o śr. 15 cm z blachy stalowej ocynkowanej (ok. 56 mb) i zbiorniczki 4 szt.,
montaż rur spustowych z kolankami o śr. 10 – 120 cm z blachy ocynkowanej (ok. 29 mb),
uzupełnienie o dł. do 2 mb rur wentylacyjnych (ok. 4 szt.),
demontaż i ponowny montaż masztu antenowo – internetowego z ponownym ustawieniem, wymianą odciągów z linek i regulacją, malowanie masztu (1 kpl.),
c) kominy:
rozbiórka betonowych czapek kominowych oraz odbicie tynków na kominach,
przemurowanie kominów z cegły pełnej ponad dachem (ok. 2,5 m3),
umocowanie siatki i wypełnienie oczek siatki cięto-ciągnionej na ścianach, stropach zaprawą cementową (ok. 8,0 m2),
uzupełnienie tynków na kominach (ok. 11,0 m2),
deskowanie konstrukcji betonowej czapek kominowych i uzupełnienie betonem b-20,
badanie kominiarskie wraz z czyszczeniem przewodów wszystkich kominów (4 szt.),
d) demontaż instalacji odgromowej:
demontaż przewodów uziemiających i odgromowych z płaskownika ułożonych na dachu płaskim (ok. 130 mb) oraz demontaż przewodów uziemiających i odgromowych o przekroju pręta do 120 mm, mocowanych na wspornikach na ścianie (ok. 35 mb),
demontaż wsporników instalacji uziemiającej ze ścian (ok. 30 szt.),
demontaż wsporników instalacji odgromowej z uchwytów na dachu (ok. 130 szt.),
e) montaż nowej instalacji odgromowej:
montaż iglic na dachu z gotowymi kotwami (ok. 10 kpl.),
montaż wsporników naciągowych z 1 złączką przelotową naprężającą na dachu (ok. 10 szt.),
montaż zwodów poziomych nieprażalnych z pręta 10 mm do dachu płaskiego na wspornikach klejonych (ok. 130 mb),
montaż przewodów odprowadzających instalacji odgromowej na budynku (ok. 32 mb),
montaż wsporników naciągowych (ok. 60 szt.),
łączenie pręta 10 mm na dachu za pomocą złączy skręcanych krzyżowych (ok. 42 szt.) oraz montaż złączy kontrolnych do połączenia drut – płaskownik w instalacji (ok. 12 szt.),
spawanie przewodów uziemiających wykonanych z bednarki w wykopie (ok. 12 szt.),
badania i pomiary instalacji odgromowej (ok. 12 szt.),
4.2.6.) Główny kod CPV: 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45262522-6 - Roboty murarskie
45410000-4 - Tynkowanie
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45312310-3 - Ochrona odgromowa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-02
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Realizacja zamówienia w zadaniu nr 3 obejmuje wymianę pokrycia dachowego z płyt eternitowych na pokrycie z dachówki w budynku przy ul. Wyrzyskiej 10 w Kcyni, na które składają się w szczególności:
a) roboty rozbiórkowe:
wykonanie daszków zabezpieczających (ok. 10 m2),
wykonanie, ustawienie, rozebranie rynny do gruzu oraz jej rozebranie (ok. 20 mb),
rozebranie pokrycia dachowego z płyt azbestowo-cementowych w ilości ok. 206 m2 oraz ich składowanie na paletach, opisanie i zabezpieczenie folią (zgodnie z ustawą z dn. 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska - Dz.U.2024.54 t.j. ze zm.),
zabezpieczenie przeciwdeszczowe połaci dachowej oraz ołacenie dachu (ok. 193 m2),
rozebranie rynien i rur spustowych nienadających się do użytku (ok. 40 mb),
rozebranie obróbek blacharskich (ok. 10 m2),
wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki ( ok. 4 m3),
b) roboty montażowe:
wzmocnienie krokwi przez nabicie dwustronne desek (ok. 140 mb),
uzupełnienie ścian lub zamurowanie otworów, wykonanie pasów tynków zwykłych,
izolacje cieplne i akustyczne z płyt wełny mineralnej układanych w połaci dachu (ok. 90 m2),
ułożenie na krokwiach membrany (ok. 193 m2),
ołacenie połaci dachowych łatami 38 × 50 w rozstawie do 16 cm (ok. 193 m2),
deskowanie połaci dachowych z tarcicy nasyconej (ok. 23 m2),
obróbki z blachy powlekanej (ok. 8 m2),
montaż 15 m łaty kalenicowej i wiatrownic (ok. 0,15 m3),
wykonanie pokrycia dachowego z dachówki karpiówki (ok. 193 m2),
montaż rynien dachowych o śr. 15 cm z blachy stalowej ocynkowanej (ok. 31 mb) i zbiorniczków (ok. 4 szt.),
montaż rur spustowych z kolankami o śr. 12 cm z blachy ocynkowanej (ok. 20 mb),
osadzenie w połaci dachowej 2 szt. okien oraz 1 szt. wyłazu dachowego,
uzupełnienie poziomych ław kominiarskich oraz stopni kominiarskich,
c) kominy:
odbicie tynków wewnętrznych na kominach (poddasze) (ok. 11 m2),
przemurowanie kominów z cegły pełnej ponad dachem (ok. 1,4 m3),
umocowanie siatki i wypełnienie oczek siatki cięto-ciągnionej na ścianach, stropach zaprawą cementową (ok. 8 m2),
uzupełnienie tynków na kominach (ok. 11 m2),
spoinowanie ścian zaprawą cementową oraz uzupełnienie rolek z cegieł na zaprawie cementowej,
badanie kominiarskie wraz z czyszczeniem przewodów wszystkich kominów (3 szt.),
d) roboty dot. dachu płaskiego papowego:
rozbiórka pokrycia z papy na dachach drewnianych 2 warstwy (ok. 24 m2),
rozebranie obróbek blacharskich (ok. 2 m2),
wywóz wraz z kosztem utylizacji papy,
wymiana deskowania dachu (ok. 12 m2),
izolacje cieplne i akustyczne z wełny mineralnej układane na dachu (ok. 18 m2),
przemurowanie połaci kominów z cegieł oraz uzupełnienie czapek kominowych,
wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki (ok. 0.3 m3),
naprawa pokryć dachowych papą termozgrzewalną gr. 5,2 mm – dwuwarstwowo pokrycie z papy podkładowej oraz papy wierzchniego krycia (ok. 24 m2),
montaż rynien dachowych o śr. 15 cm z blachy stalowej ocynkowanej (ok. 4 mb),
uzupełnienie obróbek blacharskich (ok. 8 m2).
4.2.6.) Główny kod CPV: 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45262522-6 - Roboty murarskie
45410000-4 - Tynkowanie
45321000-3 - Izolacja cieplna
45262660-5 - Usuwanie azbestu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-02
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki określone na podstawie art. 112 ustawy oraz nie mogą podlegać wykluczeniu z postępowania:a) z powodu okoliczności określonych w art. 108 ustawy,
b) z powodu okoliczności określonych w art. 109 ust. 1 pkt 1, 4, 5, 7 i 8 ustawy,
c) na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.p.: Dz.U.2022.835).
2. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą:
a) posiadać zdolność do występowania w obrocie gospodarczym, tj.:
- być zarejestrowanymi we właściwym rejestrze lub w centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do takiego rejestru lub takiej ewidencji;
b) posiadać uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, tj.:
- Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunku udziału w postępowaniu;
c) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.:
- być ubezpieczonym od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość sumy ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000,00 zł,
d) posiadać zdolność techniczną lub zawodową, tj.:
- wykazać należyte (bez wad, zwłoki i zgodnie z umową) wykonanie równoważnych zamówień w ilości nie mniejszej niż 2 (dwa) w ciągu ostatnich 5 (pięciu) lat (ilość zamówień należy rozumieć jako liczbę zawartych i zrealizowanych umów na budowę / rozbudowę / przebudowę / remont dachu budynku), których wartość brutto była nie niższa niż 30 000,00 zł – za zamówienia równoważne Zamawiający uzna wybudowane / rozbudowane / przebudowane / wyremontowane dachy o ww. wartości lub o wartości większej;
- dysponować nie mniej niż 1 osobą mogącą spełniać obowiązki kierownika budowy oraz osób funkcyjnych w każdej z branż związanych z realizacją nadzorowanej inwestycji, tj.:
Kierownik budowy: osoba posiadająca uprawnienia budowlane (bez ograniczeń) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63 poz. 394) oraz co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót, która przynajmniej dwukrotnie, przed wszczęciem przedmiotowego postępowania, wykonywała obowiązki kierownika budowy dla inwestycji polegających na budowie / rozbudowie / przebudowie / remoncie dachu budynku,
Kierownik robót branży konstrukcyjno-budowlanych: osoba posiadająca uprawnienia budowlane (bez ograniczeń) w zakresie wykonywanych prac branży konstrukcyjno-budowlanej lub uprawnienia im odpowiadające (jak w tiret pierwszym powyżej – dot. kierownika budowy), oraz co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót, która przynajmniej dwukrotnie, przed wszczęciem przedmiotowego postępowania, wykonywała obowiązki kierownika tych robót dla inwestycji polegających na budowie / rozbudowie / przebudowie / remoncie dachu budynku.
3. Ocena spełnienia warunków określonych w ppkt. 2 zostanie przez Zamawiającego dokonana poprzez analizę dokumentów, określonych w pkt. X SWZ, złożonych przez Wykonawców na wezwanie Zamawiającego.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji – sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem – w celu potwierdzenia spełnienia wymagania z pkt. IX ppkt 1 i ppkt 2 lit. a) Rozdziału I SWZ,
2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat także dokumenty potwierdzające, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem – w celu potwierdzenia spełnienia wymagania z pkt. IX ppkt 1 Rozdziału I SWZ,
3) zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne także dokumenty potwierdzające, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności ¬– wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem – w celu potwierdzenia spełnienia wymagania z pkt. IX ppkt 1 Rozdziału I SWZ,
4) oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej (Załącznik nr 3) – w celu potwierdzenia spełnienia wymagania z pkt. IX ppkt 1 Rozdziału I SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną w pkt. IX ppkt 2 lit. c Rozdziału I SWZ – w celu potwierdzenia spełnienia wymagania z pkt. IX ppkt 2 lit. c Rozdziału I SWZ,
2) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie (Załącznik nr 5) – w celu potwierdzenia spełnienia wymagania z pkt. IX ppkt 2 lit. d SWZ;
Dowodami, o których mowa w pkt. 2, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty,
3) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia (opisanego w sposób wskazany w pkt. IX ppkt 2 lit. d tiret drugie Rozdziału I SWZ – poprzez wykazanie (oprócz wyrażonego w latach okresu aktywności zawodowej), że osoby mające pełnić obowiązki kierownika budowy / kierowników robót poszczególnych branż przynajmniej dwukrotnie, przed wszczęciem przedmiotowego postępowania, wykonywały obowiązki kierownika budowy / robót dla inwestycji polegających na budowie / rozbudowie / przebudowie / remoncie budynku w inwestycji / branży, do nadzorowania której Wykonawca wskazał tę osobę w przedmiotowym postępowaniu – w szczególności poprzez wskazanie nazw realizowanych inwestycji spełniających ww. warunki, bądź odwołanie do wykazu zamówień podobnych, tj. wskazanie, że pełniły one ww. funkcje przy realizacji zamówień wymienionych w Załączniku nr 5) i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (Załącznik nr 6), oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że wskazany w formularzu oferty oraz w ww. wykazie kierownik budowy wykonywał te obowiązki w stosunku do ww. inwestycji (tj. wymienionych w Załączniku nr 5 i/lub nr 6) – w celu potwierdzenia spełnienia wymagania z pkt. IX ppkt 2 lit. d SWZ,
Dowodami, o których mowa w pkt. 3, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego wykonane zostały roboty budowlane, którymi kierował wskazany przez Wykonawcę w Załączniku nr 6 kierownik budowy, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty (z dokumentów tych – niezależnie od ich rodzaju – musi jednoznacznie wynikać, że wskazana osoba kierownika budowy pełniła tę funkcję / wykonywała obowiązki kierownika dla inwestycji wymienionych w formularzu oferty oraz w Załączniku nr 5 i/lub nr 6),
4) oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy (Załącznik nr 7) – w celu potwierdzenia spełnienia wymagania z pkt. IX ppkt 2 lit. d Rozdziału I SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
a) dowód wniesienia wadium – w przypadku wadium niegotówkowego należy złożyć dokument (w szczególności: gwarancję lub poręczenie) potwierdzający przyjęcie przez gwaranta zobowiązania do zapłaty wadium, zgodnie z zapisami pkt. X SWZ,b) dokument, w którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – jeżeli dotyczy,
c) zobowiązanie podmiotu(ów) udostępniającego(ych) zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny(e) podmiotowy(e) środek(ki) dowodowy(e) potwierdzający(e), że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego(ych) podmiotu(ów) oraz potwierdzające, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotem(ami) udostępniającym(i) zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określające w szczególności:
zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia,
czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą
– jeżeli dotyczy (jeżeli Wykonawca korzysta z udostępnienia zasobów).
d) kosztorys ofertowy przygotowany samodzielnie, w oparciu o dokumenty wskazane w Rozdziale III pkt. 8 – 14 SWZ, który winien zawierać: Informację o narzutach, Tabelę elementów scalonych, Kalkulację kosztów, Zestawienie poszczególnych pozycji cen Robocizny, Materiałów i Sprzętu.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości:a) w zadaniu nr 1 (Chwaliszewo 22): 300,00 zł (słownie: trzysta zł 00/100),
b) w zadaniu nr 2 (Kowalewko 36): 1 500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset zł 00/100),
c) w zadaniu nr 3 (Wyrzyska 10): 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące zł 00/100).
2. Wadium może być wniesione w:
a) pieniądzu,
b) gwarancjach bankowych,
c) gwarancjach ubezpieczeniowych,
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2023 r. poz. 462 t.j. ze zm.).
3. Wadium w pieniądzu winno zostać wniesione przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego. O wniesieniu wadium w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego, tj. uznania rachunku Zamawiającego, która musi nastąpić przed terminem składania ofert.
4. Przelewu należy dokonać na rachunek bankowy podany w pkt I ppkt 2 SWZ.
5. Na poleceniu przelewu (blankiecie wpłaty) należy podać tytuł przelewu: „Wadium przetargowe –
ZP-RI.271.1.968782.2024 – zadanie nr …” oraz podać informację o numerze rachunku bankowego Wykonawcy, na które ma zostać dokonany zwrot wadium (jeżeli jest inny niż rachunek, z którego dokonano wpłaty).
6. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
a) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie,
b) z jego treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium,
c) winno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego,
d) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert).
e) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania (wskazane na 1. stronie SWZ),
f) jako beneficjent gwarancji / poręczenia winien być wskazany Zamawiający,
g) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy) poręczenie / gwarancja winno/a obejmować swą treścią wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia / gwarancji), bądź z treści dokumentu winno wynikać, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).
7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium – w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy – zostanie odrzucona.
8. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Określone w pkt. XIII Rozdziału I SWZ.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany umowy wymagają zachowania, pod rygorem nieważności, formy tożsamej z formą umowy podstawowej bądź formy pisemnej.2. Zamawiający przewiduje zmianę umowy, w szczególności w stosunku do treści oferty Wykonawcy, w przypadkach wskazanych w szczególności w §14 i §15 projektu umowy, który stanowi załącznik nr 4 do SWZ i jest dostępny na stronie prowadzonego postępowania: https://platformazakupowa.pl/transakcja/968782
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-07 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/968782
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-07 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-11-05
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii"
- Remont budynku komunalnego przy ul. Papieża Jana Pawła II 11 w Kamiennej Górze
- Adaptacja pomieszczeń magazynowych na szatnię pracowniczą
- Przebudowa wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania, zimnej i ciepłej wody użytkowej w budynku przy ul. Przetocznej 9 w Gdańsku.
- Przebudowa i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w SPZOZ w Parczewie w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa z rozbudową istniejącej hali magazynowej warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Hipolita Cegielskiego w Ziębicach.
więcej: Roboty w zakresie burzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.