eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SiedlceRemont sali nr 104 w budynku przy ul. Prusa 14 w Siedlcach /pracownia biochemiczna/



Ogłoszenie z dnia 2024-09-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont sali nr 104 w budynku przy ul. Prusa 14 w Siedlcach /pracownia biochemiczna/

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet w Siedlcach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001471

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Konarskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Siedlce

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.7.) Numer telefonu: 256431976

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: klaudia.krawczyk-styrna@uws.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uws.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://uws-edu.logintrade.net/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont sali nr 104 w budynku przy ul. Prusa 14 w Siedlcach /pracownia biochemiczna/

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f150681d-5d7d-48bb-8b46-7815c68713bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00510025

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00414009/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Remont sali 104 Instytut Nauk Biologicznych.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00461263

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.290.49.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 98622,46 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu Sali nr 104 w budynku przy ul. Prusa 14 pracownia biochemiczna.
2. W ramach robot należy zerwać istniejącą glazurę ze ścian ,wyszpachlować , całe pomieszczenia odmalować na biało.
Przy umywalce i nad blatami ułożyć nowe płytki glazury.
Podłoga do wymiany należ zerwać wykładzinę PCV, skuć warstwę wyrównawczą , wyrównać powierzchnię i ułożyć nowe
płytki gres + cokolik. Istniejąca instalacja elektryczna podlega modernizacji poprzez rozbudowę rozdzielnicy o nowe
elementy,( wykonanie z kabli niepalnych), wymianę oświetlenia sali na typ LED hermetyczny - chemoodporne.
Do nowych stołów laboratoryjnych doprowadzić nową instalację wod-kan.
Roboty budowlane obejmują :
• Skucie glazury wraz z klejem ze ścian
• Zerwanie wykładziny PCV
• Wykucie ościeżnic metalowych
• Ręczne rozebranie ścianek działowych
• Ręczne skucie warstwy wyrównawczej z podłogi
• Wyniesienie na zewnątrz i wywiezienie i utylizacja gruzu z rozbiórek
• Wykonanie warstwy wyrównawczej pod płytki podłogowe z betonu
• Ułożenie glazury przy umywalce i pomiędzy blatem a szafkami wiszącymi
• Zagruntowanie ścian
• Wykonanie tynku cem-wap. na ścianach (miejscowo)
• Szpachlowanie ścian
• Gruntowanie ścian i sufitu przed malowaniem
• Ułożenie płytek gres na podłodze
• Ułożenie cokolika z płytek gres
• Obsadzenie nowych kratek wentylacyjnych
• Modernizacja instalacji elektrycznej
• Wymian i rozbudowa rozdzielnicy
• Demontaż opraw oświetleniowych
• Montaż nowych opraw oświetleniowych typu LED hermetyczne chemoodporne
• Wykonanie podłączeń wod.-kan.
• Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej podłączenie dygestoria + szafa z odczynnikami
Szczegółowy zakres prac określa załącznik do SWZ - Przedmiar robót - zał. 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 130000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 130000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 130000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi elektroinstalacyjne Grzegorz Kujawiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141415973

7.3.3) Ulica: ul. Śmiała 17B lok. 105

7.3.4) Miejscowość: Siedlce

7.3.5) Kod pocztowy: 08-110

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty budowlane - Karol Serbista Firma Handlowo – usługowa „LUX-DOM” ul. Armii Ludowej 6, 08-130 Kotuń, NIP: 8212565662, REGON: 142353270.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 130000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.