Ogłoszenie z dnia 2024-09-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00461263/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont sali nr 104 w budynku przy ul. Prusa 14 w Siedlcach /pracownia biochemiczna/
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet w Siedlcach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001471
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Konarskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Siedlce
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.7.) Numer telefonu: 256431976
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: klaudia.krawczyk-styrna@uws.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uws.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://uws-edu.logintrade.net/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont sali nr 104 w budynku przy ul. Prusa 14 w Siedlcach /pracownia biochemiczna/2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f150681d-5d7d-48bb-8b46-7815c68713bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00510025
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00414009/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Remont sali 104 Instytut Nauk Biologicznych.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00461263
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.290.49.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 98622,46 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu Sali nr 104 w budynku przy ul. Prusa 14 pracownia biochemiczna.
2. W ramach robot należy zerwać istniejącą glazurę ze ścian ,wyszpachlować , całe pomieszczenia odmalować na biało.
Przy umywalce i nad blatami ułożyć nowe płytki glazury.
Podłoga do wymiany należ zerwać wykładzinę PCV, skuć warstwę wyrównawczą , wyrównać powierzchnię i ułożyć nowe
płytki gres + cokolik. Istniejąca instalacja elektryczna podlega modernizacji poprzez rozbudowę rozdzielnicy o nowe
elementy,( wykonanie z kabli niepalnych), wymianę oświetlenia sali na typ LED hermetyczny - chemoodporne.
Do nowych stołów laboratoryjnych doprowadzić nową instalację wod-kan.
Roboty budowlane obejmują :
• Skucie glazury wraz z klejem ze ścian
• Zerwanie wykładziny PCV
• Wykucie ościeżnic metalowych
• Ręczne rozebranie ścianek działowych
• Ręczne skucie warstwy wyrównawczej z podłogi
• Wyniesienie na zewnątrz i wywiezienie i utylizacja gruzu z rozbiórek
• Wykonanie warstwy wyrównawczej pod płytki podłogowe z betonu
• Ułożenie glazury przy umywalce i pomiędzy blatem a szafkami wiszącymi
• Zagruntowanie ścian
• Wykonanie tynku cem-wap. na ścianach (miejscowo)
• Szpachlowanie ścian
• Gruntowanie ścian i sufitu przed malowaniem
• Ułożenie płytek gres na podłodze
• Ułożenie cokolika z płytek gres
• Obsadzenie nowych kratek wentylacyjnych
• Modernizacja instalacji elektrycznej
• Wymian i rozbudowa rozdzielnicy
• Demontaż opraw oświetleniowych
• Montaż nowych opraw oświetleniowych typu LED hermetyczne chemoodporne
• Wykonanie podłączeń wod.-kan.
• Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej podłączenie dygestoria + szafa z odczynnikami
Szczegółowy zakres prac określa załącznik do SWZ - Przedmiar robót - zał. 1
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45442100-8 - Roboty malarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 130000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 130000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 130000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi elektroinstalacyjne Grzegorz Kujawiak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141415973
7.3.3) Ulica: ul. Śmiała 17B lok. 105
7.3.4) Miejscowość: Siedlce
7.3.5) Kod pocztowy: 08-110
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty budowlane - Karol Serbista Firma Handlowo – usługowa „LUX-DOM” ul. Armii Ludowej 6, 08-130 Kotuń, NIP: 8212565662, REGON: 142353270.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi elektroinstalacyjne Grzegorz Kujawiak
jakie przetargi wygrała firma
Usługi elektroinstalacyjne Grzegorz Kujawiak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 130000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Dostawa cewki do biopsji piersi do rezonansu magnetycznego Magnetom VIDA
- Dostawa elementu manekina ALS w ramach projektu "Kompetencje pracowników rynku pracy".
- Dostawa materiałów zużywalnych do analizatorów Rapid Point 500 oraz Epoc Rider 25150 firmy Siemens.
- Odśnieżanie i zwalczanie śliskości nawierzchni na terenach będących własnością Siedleckiego TBS Sp. z o. o. oraz na terenach komunalnych osiedli mieszkaniowych Miasta Siedlce w sezonie 2024/2025
- Dostawa paliwa tj. benzyny bezołowiowej, oleju napędowego i skroplonego gazu ropopochodnego LPG dla potrzeb Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Siedlcach w latach 2025 - 2026
- Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Kompetencje pracowników rynku pracy"
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Remont toalety na I piętrze w budynku Powiatowego Zespołu Szkół nr 2 w Wejherowie
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" w Żukowie
- Rozbudowa i przebudowa Stacji Uzdatniania Wody (SUW) w Gierzwałdzie.
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.