Ogłoszenie z dnia 2022-12-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00471163/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-01
- 2022/BZP 00481628/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wydruk materiałów promocyjnych wraz z oprawą graficzną - informator i ulotki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Morski w Gdyni
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000145112
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Morska 81-87
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-225
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 55-86-421
1.5.8.) Numer faksu: 7412250
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@umg.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umg.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.umg.edu.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wydruk materiałów promocyjnych wraz z oprawą graficzną - informator i ulotki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-32004712-7173-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00510025
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00010973/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 usługi drukowania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00471163/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CRZP/234/2022/AZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 514050 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 24000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1_Skład graficzny oraz druk offsetowy Informatora dla studentów 2023/2024
Format: A4 (210x296) · nakład: 2 000 egzemplarzy · objętość: 68 str.+ plus/minus 8 st. plus okładka · środek: papier dwustronnie powlekany, mat, biały bezdrzewny 115g/m2, druk dwustronny · kolorystyka środka (4/4 CMYK) · oprawa broszurowa (karton dwustronnie kredowany 200 g), kolorowa (4+4), całość klejona, uszlachetnienie okładki: folia soft touch /dwustronny/
Sposób dostarczenia materiałów do drukarni: wszelkie składowe do publikacji: zdjęcia, tekst oraz logotypy zostaną dostarczone Wykonawcy na FTP studia graficznego.
Zadaniem drukarni będzie opracowanie graficzne Informatora 2023/2024 w oparciu o układ treści z wcześniej obowiązującego Informatora (na rok 2022/2023 - poglądowy plik prześlemy). Prosimy o zaprojektowanie nowego Informatora w sposób nowocześniejszy, z użyciem nowoczesnych sposobów przekazu (infografiki, układ strony, łamanie tekstu).
Planowany harmonogram prac:
- przygotowanie 2 - 3 różnych graficznie stron wraz z okładkami - 2 dni robocze
Po akceptacji Zamawiającego - przygotowanie całości layoutu - 10 dni roboczych
- akceptacja przez Zamawiającego - 3 dni robocze (max)
- naniesienie zmian i poprawek, przygotowanie ostatecznej wersji Informatora - 3 dni
robocze
- druk - 15 dni roboczych
- dostarczenie wydrukowanych Informatorów - 3 dni robocze
Wykonawca gwarantuje w zakresie umowy jakość druku tekstu, rysunków i zdjęć.
Zła jakość wydruku, wszelkie błędy wynikające z winy Wykonawcy mogą być powodem zwrotu nakładu. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany będzie do powtórnego wydrukowania nakładu, zgodnie z wymaganą jakością, na własny koszt i dostarczenia go do siedziby Zamawiającego w terminie nieprzekraczającym 3 dni od daty zwrotu.
Zadanie 2_Skład graficzny oraz druk offsetowy ulotek informacyjnych (graficznie spójnych z Informatorem)
Format: A4 (210x296) składana do DL · nakład: 10 000 egzemplarzy · papier dwustronnie powlekany, mat, biały bezdrzewny 150 g/m2, druk dwustronny · kolorystyka (4/4 CMYK) · druk offset
Sposób dostarczenia materiałów do drukarni: treść zostanie dostarczona Wykonawcy na FTP studia graficznego wraz z plikiem Informatora.
Zadaniem drukarni będzie opracowanie graficzne nowej ulotki w oparciu o układ treści zastosowany w aktualnej ulotce. Plik poglądowy zostanie przesłany. Ulotka musi być spójna z informatorem - to materiały obowiązujące równolegle. Prosimy o zastosowanie nowoczesnych sposobów przekazu (infografiki, układ strony, łamanie tekstu)
4.5.3.) Główny kod CPV: 79810000-5 - Usługi drukowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19950 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30258,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19950 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Djpress - Dariusz Dalaszyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7881182311
7.3.3) Ulica: Śliwkowa
7.3.4) Miejscowość: Grodzisk Wlkp.
7.3.5) Kod pocztowy: 62-065
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19950 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Promocja Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej podczas turnieju piłki nożnej halowej
- Obsługa konserwacyjna w zakresie urządzeń zlokalizowanych na terenie Zespołu Miejskich Hal Targowych w Gdyni.
- Świadczenie usługi sprzątania i utrzymania czystości w obiektach i na zewnątrz użytkowanych przez Laboratorium Innowacji Społecznych w Gdyni w 2025 roku
- Utrzymanie stałych urządzeń gaśniczych w Centrum Zarządzania i Sterowania Ruchem TRISTAR w Gdyni.
- Świadczenie usług opiekuńczych w świetlicy opiekuńczej na rzecz mieszkańców miasta Gdyni w 2025 roku
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów z PPNT Gdynia
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie druku tygodnika społeczno-kulturalnego "Puls Jaworzna"
- Wykonanie i dostarczenie kopert do korespondencji poselskiej
- Druk materiałów informacyjnych Urzędu Miasta Bydgoszczy
- Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
- Wykonanie, opracowanie, zakup i dostawa materiałów brandingowych, wystawienniczych i konferencyjnych na potrzeby działań informacyjno-promocyjnych dotyczących programu FE dla Lubelskiego 2021-2027
- Usługi drukowania książki o gen . Skibińskim
więcej: Usługi drukowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.