eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kurzętnik"Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku świetlico-remizy OSP w Brzoziu Lubawskim"



Ogłoszenie z dnia 2024-09-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku świetlico-remizy OSP w Brzoziu Lubawskim”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KURZĘTNIK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118916

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Grunwaldzka 39

1.5.2.) Miejscowość: Kurzętnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 13-306

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kurzetnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bipkurzetnik.warmia.mazury.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kurzetnik.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku świetlico-remizy OSP w Brzoziu Lubawskim”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84a39f22-2cab-11ef-86d2-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00510074

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029705/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku świetlico-remizy OSP w Brzoziu Lubawskim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00372370

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IRG.271.53.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1 Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn. „Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku świetlico-remizy OSP w Brzoziu Lubawskim” zgodnie z opisem z wniosku

Zadanie polega na przebudowie, rozbudowie i nadbudowie budynku świetlico-remizy OSP w Brzoziu Lubawskim o pomieszczenia garażu, zaplecza garażu, pomieszczenia sanitarnego wraz z wyposażeniem obiektu i wyposażeniem dla OSP. Zaprojektowano utwardzenie z
kostki betonowej na tarasie oraz wokół budynku. Powierzchnia zabudowy części
rozbudowywanej 133,06 m2. W zakresie objętym opracowaniem obiekt jest dostępny dla osób niepełnosprawnych z poziomu terenu. Wejścia do budynku i pomieszczeń
zaprojektowano o minimalnej szerokości 90cm. W budynku nie ma progów. Zaprojektowano podjazd dla osób niepełnosprawnych. Celem projektu jest zaspokojenie bieżących potrzeb społecznych oraz przyszłych pokoleń w zakresie bezpieczeństwa publicznego i ekologicznego na terenie dawnych PGR-ów. Rozbudowa remizy umożliwi skuteczne działania ratownicze i przeciwpożarowe oraz zmniejszy się koszt straconego mienia. Zwiększenie ochrony przed skutkami zagrożeń naturalnych oraz przeciwdziałanie poważnym awariom, usuwanie ich skutków i przywracanie środowiska do stanu właściwego. Zastosowanie rozwiązań energo-oszczędnych (ogrzewanie elektryczne oświetlenie LED) w celu ograniczenia emisji
zanieczyszczeń, poprawy jakości powietrza i redukcji kosztów. Ciągły rozwój jednostki
i systematyczne doposażanie w sprzęt ratowniczo-gaśniczy wymaga odpowiedniego zaplecza garażowo-technicznego do odpowiedniego przechowywania pojazdów i innego sprzętu spe-cjalistycznego. Obecny obiekt jest za mały i nie zapewnia garażowania trzech jednostek
wyjazdowych, przechowywania pozostałego sprzętu oraz odzieży ochronnej. Brak również zaplecza socjalnego jak WC i kabina prysznicowa, szatnia itp. Jednostka OSP Brzozie Lub. włączona do Krajowego Systemu Ratowniczo- Gaśniczego, założona w 1877 roku liczy
aktualnie 39 ochotników. Stacjonuje na 314 km drogi krajowej nr 15. Zabezpiecza 20 km drogi krajowej pomiędzy Brodnicą a Nowym Miastem Lubawskim, jak również drogi
powiatowe o łącznej długości ok. 35 km. Z uwagi na swoją lokalizację niniejsza jednostka bierze udział w wielu akcjach ratowniczych. Konieczność rozbudowy wynika z ograniczeń lokalowych.

4.2 Opis techniczny przedmiotu zamówienia m.in.: jest przebudowa, rozbudowa i nadbudowa istniejącego budynku świetlico-remizy OSP w Brzoziu Lubawskim. Obiekt zaprojektowano na kształt bryły na bazie litery L. Zaprojektowano rozbudowę istniejącego budynku od strony północnej. Budynek zlokalizowany jest w środkowej części działki nr 506/2. Posadowienie projektowanego budynku w części rozbudowywanej na głębokości 1,00m poniżej poziomu terenu. Budynek zaliczono do I kategorii geotechnicznej i prostych warunków gruntowych.

Przedmiot zamówienia szczegółowo został opisany w załącznikach poniżej:
Załącznik Nr 1 do SWZ – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót
Załącznik Nr 2 do SWZ – Dokumentacja Projektowa
Załącznik Nr 3 do SWZ – Przedmiar robót

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45321000-3 - Izolacja cieplna

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1400000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1835025,73 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1400000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA OGÓLNOBUDOWLANA KRZYSZTOF GETKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8741695614

7.3.3) Ulica: Okrężna 18

7.3.4) Miejscowość: Zbiczno

7.3.5) Kod pocztowy: 87-305

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1400000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.