Ogłoszenie z dnia 2023-11-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00216742/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa schodów zewnętrznych oraz pochylni dla osób niepełnosprawnych do budynku ośrodka zdrowia w Lubawce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W LUBAWCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230433519
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. kościuszki 19
1.5.2.) Miejscowość: Lubawka
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-420
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 75 74 11 702
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spzoz.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: spzoz.lubawka.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lubawka1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa schodów zewnętrznych oraz pochylni dla osób niepełnosprawnych do budynku ośrodka zdrowia w Lubawce2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a45fb5cf-f35c-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00510085
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00216742
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPZOZ.1.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 240778,88 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie schodów zewnętrznych oraz pochylni dla osób niepełnosprawnych do budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej (ośrodka zdrowia) w Lubawce przy ul. Kościuszki 19, 58-420 Lubawka [zwanego dalej „SPZOZ”], na działce według ewidencji gruntów nr 467/5 obr. 0003 Lubawka. Roboty budowlane należy wykonać w oparciu o dokumentację projektową sporządzoną przez mgr. inż. arch. Agnieszkę Damasiewicz i mgr. inż. Włodzimierza Wilka w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa schodów zewnętrznych oraz pochylni dla osób niepełnosprawnych do budynku ośrodka zdrowia w Lubawce”.
Przed głównym wejściem do budynku przychodni zdrowia znajduje się obecnie podjazd dla osoby niepełnosprawnej oraz bieg schodowy, jednak ze względu na zły stan techniczny wymagają one przebudowy.
Dostęp budynku przychodni zdrowia odbywa się z ulicy Kościuszki, poprzez dojazd o nawierzchni z kostki betonowej i granitowej. Przedmiotowy budynek po jednej stronie sąsiaduje z budynkiem mieszkalnym wielorodzinnym Kościuszki 19a.
Ze względu na konieczność zapewnienia stałego dostępu do przychodni, Zamawiający wymaga etapowego prowadzenia robót. Nie dopuszcza się jednoczesnego prowadzenia prac na schodach i pochylni dla niepełnosprawnych.
Wykonawca zapewni stały dostęp do budynku przychodni dla pacjentów i pracowników SPZOZ oraz zabezpieczy plac budowy w taki stopniu, aby zapewnić bezpieczeństwo osobom postronnym.
2. Zakres zamówienia obejmuje m.in.:
-rozbiórkę istn. podjazdu dla niepełnosprawnych i jego odbudowę wraz z wykonaniem nawierzchni z żywicy epoksydowej i montażem nowych balustrad,
-rozbiórkę istn. schodów żelbetowych i ich budowę wraz z wykonaniem stopnic z płyt granitowych płomieniowanych i montażem nowych balustrad,
-uzupełnienie tynków na przyległym budynku,
-przebudowę i uzupełnienie nawierzchni z kostki betonowej i granitowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do opisu przedmiotu zamówienia.
Dokumentacja projektowa o której mowa w OPZ stanowi załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 328000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 352000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 328000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bau Serwis Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971821488
7.3.3) Ulica: Karmelkowa 29
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 52-437
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 328000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-13INNE PRZETARGI LUBAWKA
więcej: przetargi LUBAWKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych dla Gminy Gniezno
- Wykonanie przewiertów sterowanych horyzontalnych w celu posadowienia rurociągów dla wykonania sieci wodociągowej i przyłącza wody zlokalizowanych w miejscowości Żarów i Kalno gm. Żarów
- Przebudowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Sienno
- Powierzchniowe utrwalenie dróg gminnych z wykorzystaniem emulsji asfaltowej
- Remont ulicy Szkolnej
- Modernizacja istniejącego oświetlenia ulicznego w sołectwach Gminy Lubień - województwo małopolskie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.