eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szamotu³y"Us³ugi pocztowe dla Urzêdu Miasta i Gminy Szamotu³y w 2024 roku"



Og³oszenie z dnia 2023-11-23


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
„Us³ugi pocztowe dla Urzêdu Miasta i Gminy Szamotu³y w 2024 roku”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MIASTO I GMINA SZAMOTU£Y

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258230

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 26

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szamotu³y

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-500

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznañski

1.5.7.) Numer telefonu: +48612927501

1.5.8.) Numer faksu: +48612920072

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@szamotuly.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://platformazakupowa.pl/pn/szamotuly

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Us³ugi pocztowe dla Urzêdu Miasta i Gminy Szamotu³y w 2024 roku”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-15d587a6-89e7-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00510118

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-11-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00037731/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 Us³ugi pocztowe dla Urzêdu Miasta i Gminy Szamotu³y w 2024 r.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/szamotuly

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/szamotuly

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawców dotycz±ca z³o¿enia,zmiany i wycofania oferty znajduje siê na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-
instrukcje1.Wykonawca mo¿e z³o¿yæ tylko jedn± ofertê. Wykonawca sk³ada ofertê w postaci elektronicznej za po¶rednictwem Platformy.2.
Oferta, wniosek oraz przedmiotowe ¶rodki dowodowe (je¿eli by³y wymagane) sk³adane elektronicznie musz± zostaæ podpisane
elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie sk³adania oferty, wniosku w
tym przedmiotowych ¶rodków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty
Wykonawca sk³ada bezpo¶rednio na dokumencie, który nastêpnie przesy³a do systemu. 3. Oferta powinna byæ: 1. sporz±dzona na
podstawie za³±czników niniejszej SWZ w jêzyku polskim, 2. z³o¿ona przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej tzn. za
po¶rednictwem platforma zakupowa.pl,3. podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym przez osobê/osoby upowa¿nion±/upowa¿nione4. Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców
do podpisywania wszelkich plików musz± spe³niaæ “Rozporz±dzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji
elektronicznej i us³ug zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnêtrznym
(eIDAS) (UE) nr 910/2014- od 1 lipca 2016 roku”.5. W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES
zewnêtrzny.Zamawiaj±cy wymaga do³±czenia odpowiedniej ilo¶ci plików tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików podpisu w
formacie XAdES.Szczegó³owy opis okre¶la SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z tre¶ci± rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE L 119 z 04.05.2016), zwanego dalej „RODO”, Miasto i Gmina Szamotu³y informuje ¿e:
I. ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miasto i Gmina Szamotu³y, adres siedziby: ul. Dworcowa 24, 64-500 Szamotu³y,
tel. (61) 29-27-576, 568, fax 61 29 20 072, NIP 787-207-44-67, REGON 631258230, zwany dalej Miasto i Gmina Szamotu³y.
Inspektor ochrony danych w Mie¶cie i Gminie Szamotu³y jest Pani Pani Aleksandra Cnota-Miko³ajec, kontakt: iod@eduodo.pl.
II. RODZAJ DANYCH OSOBOWYCH PRZETWARZANYCH PRZEZ ADMINISTRATORA
W ramach postêpowania o udzielenie zamówienia, negocjacji umów, procedury ich zawarcia oraz realizacji, Miasto i Gmina
Szamotu³y jest Administratorem danych osobowych w odniesieniu do danych osób fizycznych dzia³aj±cych w imieniu w³asnym jako
kontrahenci lub jako przedstawiciele kontrahentów ich pracownicy, wspó³pracownicy lub inne osoby zaanga¿owane ze strony
kontrahentów w negocjowanie i realizacjê umów. W ramach powy¿szego Administrator przetwarza identyfikacyjne i kontaktowe dane
osobowe, w postaci min. imienia, nazwiska, numeru telefonu, adresu e-mail oraz adresu do korespondencji oraz innych danych
wymaganych do wskazania w tre¶ci umowy lub w trakcie jej realizacji. Je¿eli w ramach negocjacji, zawarcia lub realizacji zawartej
umowy, kontrahent przekaza³ Administratorowi dane osobowe swoich przedstawicieli, pracowników lub wspó³pracowników,
wskazuje siê ¿e niniejsza klauzula informacyjna ma zastosowanie tak¿e do tych osób i powinna zostaæ tym osobom udostêpniona.
W ramach niniejszego postêpowania Administrator przetwarza dane, które mog± dotyczyæ osób fizycznych dzia³aj±cych w imieniu
w³asnym lub jako przedstawiciele innych podmiotów, których udzia³ w niniejszym postêpowaniu zwi±zany jest w szczególno¶ci z
wystêpowaniem jako(cd.w SWZ)
VIII. WYTYCZNE DLA WYKONAWCY
1. Wykonawca ubiegaj±c siê o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowi±zany do wype³nienia wszystkich obowi±zków
formalno-prawnych zwi±zanych z udzia³em w postêpowaniu. Do obowi±zków tych nale¿±
m.in. obowi±zki wynikaj±ce z RODO, w szczególno¶ci w³asny obowi±zek informacyjny Wykonawcy, przewidziany w art. 13 RODO,
wzglêdem osób fizycznych, których dane osobowe dotycz± i od których dane te Wykonawca bezpo¶rednio pozyska³. Jednak¿e
obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 13 RODO nie bêdzie mia³ zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której
dane dotycz±, dysponuje ju¿ tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4).
2. Ponadto Wykonawca wype³nia w³asny obowi±zek informacyjny Wykonawcy, wynikaj±cy z art. 14 RODO wzglêdem osób
fizycznych, których dane przekazuje Zamawiaj±cemu i których dane po¶rednio pozyska³, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej
jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
3. Maj±c na uwadze powy¿sze, w celu ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zosta³y przekazane
Zamawiaj±cemu przez Wykonawcê oraz celem zapewnienia, ¿e Wykonawca wype³ni³ wy¿ej wymienione w³asne obowi±zki
informacyjne, a osoby których dane dotycz± posiadaj± wiedzê, ¿e ich dane zosta³y ujawnione Zamawiaj±cemu, Wykonawca sk³ada
wobec Zamawiaj±cego o¶wiadczenie stanowi±ce Za³±cznik nr 6 do SWZ, w którego tre¶ci Wykonawca potwierdzi wype³nienie przez
Wykonawcê jego obowi±zków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO oraz potwierdzi przekazanie osobom
których dane dotycz±, tre¶ci klauzuli informacyjnej Zamawiaj±cego

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WI.271.15.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 359947,20 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym
i zagranicznym na rzecz Miasta i Gminy Szamotu³y, ul. Dworcowa 26, 64-500 Szamotu³y i w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczenia przesy³ek oraz ich zwrotów, ¶wiadczonych przez 5 dni w tygodniu od poniedzia³ku do pi±tku, zgodnie z przepisami:
1) ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz.U. z 2023r. poz.1640),
2) rozporz±dzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013 r.
w sprawie warunków wykonywania us³ug powszechnych przez operatora wyznaczonego (Dz. U. z 2020 r. poz. 1026 ze zm.),
3) rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 listopada 2013 r. w sprawie reklamacji us³ugi pocztowej (Dz. U. 2019, poz. 474),
4) miêdzynarodowych przepisów pocztowych,
5) innych aktów prawnych zwi±zanych z realizacj± us³ug bêd±cych przedmiotem dostawie ustawy i rozporz±dzenia oraz postanowieñ Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi:
- Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia - za³±cznik nr 7 do SWZ;
- Projekt umowy - za³±cznik nr 6 do SWZ,
- kosztorys ofertowy - za³±cznik nr 8 do SWZ

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 64110000-0 - Us³ugi pocztowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji w ka¿dej z pozycji okre¶lonych w za³±czniku nr 1 – do 20 %, po cenach jednostkowych okre¶lonych w tym za³±czniku. Do zamówieñ w ramach prawa opcji stosuje siê zapisy dotycz±ce zamówieñ podstawowych. W przypadku nieskorzystania z prawa opcji lub skorzystania w niepe³nym zakresie, Wykonawcy nie przys³uguj± ¿adne roszczenia. W przypadku chêci skorzystania z prawa opcji Zamawiaj±cy sk³ada Wykonawcy pisemne o¶wiadczenie pod rygorem niewa¿no¶ci (forma równowa¿na – dokument elektroniczny podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym) o skorzystaniu z prawa opcji. Realizacja zamówienia objêtego opcj± jest wy³±cznie uprawnieniem Zamawiaj±cego. W zakresie realizacji zamówienia objêtego prawem opcji zapisy niniejszej Umowy stosuje siê odpowiednio.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 365 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

KRYTERIUM RANGA
Cena (C) 100%
RAZEM: 100%

2. Kryterium cena (C) bêdzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcê w ofercie.

Zamawiaj±cy przyzna punkty na podstawie poni¿szego wzoru:
C = Cmin / Co x 100 pkt.
gdzie: Cmin – cena brutto oferty najtañszej
Co – cena brutto oferty ocenianej
3. Zamawiaj±cy dokona wyboru oferty tego z Wykonawców, która uzyska w wyniku oceny najwy¿sza liczbê punktów. Przyznanie punków poszczególnym ofertom odbêdzie siê w oparciu o w/w wzór.
Obliczenia bêd± dokonane z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku
4. Punkty zostan± przyznane poprzez zaokr±glenie liczb do czê¶ci setnych.
5. Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, z³o¿ono oferty o takiej samej cenie, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych.
6. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwy¿sz± ilo¶æ punktów.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. W postêpowaniu mog± wzi±æ udzia³ Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u
w postêpowaniu dotycz±ce:
1) zdolno¶æ do wystêpowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owych warunków w tym zakresie.
2) uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Zamawiaj±cy wymaga wykazania przez Wykonawcê posiadania:
a) Wpis do rejestru operatorów pocztowych, o których mowa w art. 6 ust. 1 ustawy Prawo Pocztowe z dn. 23.11.2012r. (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1640) oraz posiadanie uprawnieñ wydanych przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej na wykonanie dzia³alno¶ci pocztowej w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek w obrocie krajowym i zagranicznym,
3) sytuacja ekonomiczna lub finansowa
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owych warunków w tym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
Zamawiaj±cy wymaga wykazania przez Wykonawcê, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³, co najmniej 1 us³ugê polegaj±c± na ¶wiadczeniu us³ug pocztowych o warto¶ci minimum 50.000 z³.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Podmiotowe ¶rodki dowodowe sk³adane w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu:

a) Odpis lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.

2) Podmiotowe ¶rodki dowodowe podmiotów zagranicznych w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu:

Lp Wymagany podmiotowy ¶rodek dowodowy
a) Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, o których mowa w Roz VIII pkt. 2 ppkt. 1) lit. a) SWZ - sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury.
Dokument powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem.
Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsca zamieszkania ma osoba, nie wydaje siê ww. dokumentów lub gdy dokumenty te nie odnosz± siê do wszystkich przypadków, o których mowa wy¿ej, zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsca zamieszkania ma osoba, której dokument mia³ dotyczyæ, nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Terminy wystawienia ww. dokumentów stosuje siê.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) odpowiedniego zezwolenia, licencji, koncesji lub potwierdzenia wpisu do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej, je¿eli ich posiadanie jest niezbêdne do ¶wiadczenia okre¶lonych us³ug w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania;
b) wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy-w tym okresie, wraz z podaniem warto¶ci, podmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów-o¶wiadczenie wykonawcy, w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty powtarzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy; Zamawiaj±cy zaleca wykorzystanie Za³±cznika nr 3 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Zamawiaj±cy (zgodnie z art. 95 ustawy PZP) wymaga, aby osoby bior±ce udzia³ w realizacji przedmiotu zamówienia w sposób bezpo¶redni. tj.
a) osoby wykonuj±ce czynno¶ci odbioru przesy³ek przygotowanych przez Zamawiaj±cego oraz ich przyjmowaniu
b) osoba pe³ni±ca funkcjê „Opiekuna” Zamawiaj±cego (osoba ta bêdzie wykonywa³a nastêpuj±ce czynno¶ci: reprezentowanie Wykonawcy przed Zamawiaj±cym przy realizacji umowy, pomoc w realizacji sytuacji problemowych, udzielanie informacji o wysy³kach realizowanych w trakcie umowy, w przypadku skorzystania przez zamawiaj±cego z us³ug pocztowych nieujêtych w formularzu cenowym dostarczanie cennika)
by³y w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia zatrudnione na podstawie stosunku pracy, w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1465) je¿eli wykonanie tych czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy

2. Wykonawca zobowi±zany jest do przed³o¿enia Zamawiaj±cemu, w dniu podpisania umowy, o¶wiadczenia, które powinno zawieraæ w szczególno¶ci: imiê i nazwisko pracownika wyznaczonego przez Wykonawcê jako „Opiekun” Zamawiaj±cego, na ka¿de wezwanie Zamawiaj±cego jednak nie czê¶ciej ni¿ raz na kwarta³ wskazanie, ¿e objête o¶wiadczeniem czynno¶ci, o których mowa w ust. 13 litera b wykonuje osoba zatrudniona na podstawie stosunku pracy zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1465) je¿eli wykonanie tych czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy

3. W przypadku zmiany osoby realizuj±cych czynno¶ci, o których mowa w ust. 13 litera b, Wykonawca zobowi±zany jest do bie¿±cego aktualizowania, w toku realizacji umowy, o¶wiadczenia, okre¶lonego w ust. 14. Wykonawca zobligowany jest do przed³o¿enia zaktualizowanych danych w terminie 7 dni od momentu wyst±pienia zmiany.

4. W trakcie realizacji zamówienia nie czê¶ciej ni¿ jeden raz na pó³ roku Zamawiaj±cy ma prawo wykonaæ czynno¶ci kontrolne odno¶nie spe³niania przez Wykonawcê wymogu zatrudniania na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cej czynno¶ci, o których mowa w ust. 13. Zamawiaj±cy uprawniony jest w szczególno¶ci do ¿±dania, w wyznaczonym przez siebie terminie, nie krótszym ni¿ 14 dni przedstawienia przez Wykonawcê po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em kopiê umowy osób wykonuj±cych w trakcie realizacji zamówienia czynno¶ci, o których mowa w ust. 13, nie wiêcej ni¿ 5 osób (wraz z dokumentem reguluj±cym zakres obowi±zków, je¿eli zosta³ sporz±dzony).
Kopia umowy powinna zostaæ zanonimizowana w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególno¶ci bez adresu zamieszkania pracownika, bez nr PESEL pracownika, bez kwoty wynagrodzenia). Imiê i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracê i wymiar etatu powinny byæ mo¿liwe do zidentyfikowania.
5. W przypadku uzasadnionych w±tpliwo¶ci co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcê lub Podwykonawcê, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê o przeprowadzenie kontroli przez Pañstwow± Inspekcjê Pracy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie sk³ada o¶wiadczenie, o którym mowa Rozdziale VIII ust. 1. Dokument ten potwierdza brak podstaw wykluczenia z postêpowania w zakresie, w którym Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ brak podstaw wykluczenia z postêpowania oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
2. Podmiotowe ¶rodki dowodowe, dotycz±ce braku podstaw do wykluczenia sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. Podmiotowe ¶rodki dowodowe dotycz±ce spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy wykazuj±cy spe³nienie warunku na zasadach okre¶lonych w Rozdziale V SWZ.
3. Wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu, albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo do pe³nienia takiej funkcji, udzielone zgodnie z wymogami ustawowymi, powinno byæ opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zaufanym lub osobistym.
4. Wykonawcy, wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

§ 8. Zmiany umowy
1. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany zawartej Umowy, w zakresie:
1) cen jednostkowych przesy³ek i us³ug w wyniku zmiany cenników zaakceptowanych przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej;
2) cen us³ug nie bêd±cych us³ugami powszechnymi, zwi±zanych ze zmianami stawki podatku od towarów i us³ug oraz podatku akcyzowego;
3) mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ niniejszej umowy w zakresie przed³u¿enia terminu obowi±zywania umowy, gdy Zamawiaj±cy w okresie do dnia 31 grudnia 2024 roku nie wykorzysta kwoty przeznaczonej na realizacjê zamówienia o kolejny okres nie d³u¿szy jednak ni¿ 6 miesiêcy;
4) mo¿liwo¶æ zmiany w ilo¶ciach pomiêdzy poszczególnymi wagami i pozycjami przedmiotu zamówienia, bez zmiany ca³kowitej warto¶ci umowy.
2. Kwota wynagrodzenia Wykonawcy z tytu³u realizacji niniejszej Umowy mo¿e byæ zmieniana o warto¶æ zmian, o których mowa w ust. 1 pkt 1). Ceny jednostkowe zaoferowane w ofercie mog± ulec zmianie w wyniku zmiany cenników zaakceptowanych przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej. Wykonawca jest zobowi±zany powiadomiæ Zamawiaj±cego o zmianie cen z miesiêcznym wyprzedzeniem i szczegó³owo wykazaæ zmiany cen w stosunku do cen jednostkowych us³ug wyspecyfikowanych w formularzu oferty. Je¿eli w trakcie obowi±zywania umowy nast±pi zmiana w zakresie cen jednostkowych poszczególnych us³ug, Zamawiaj±cy, po uprzednim pisemnym zawiadomieniu ze strony Wykonawcy o zaistnieniu tego zdarzenia, zobowi±zuje siê do uiszczenia op³aty za ¶wiadczone us³ugi w wysoko¶ci obowi±zuj±cej na dzieñ wystawienia faktury VAT.
3. Kwota wynagrodzenia Wykonawcy z tytu³u realizacji niniejszej Umowy mo¿e byæ zmieniana o warto¶æ zmian, o których mowa w ust. 1 pkt 2) o ile zmiany te bêd± mia³y wp³yw na realizacjê zamówienia i w terminie od dnia opublikowania przepisów dokonuj±cych tych zmian do 30 dnia od dnia ich wej¶cia w ¿ycie Strona Umowy zwróci siê do drugiej Strony z udokumentowanym wnioskiem o wprowadzenie zmiany wynagrodzenia. Zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy nale¿y rozumieæ jako mo¿liwo¶æ zarówno jego zwiêkszenia, jak i zmniejszenia. W przypadku zmiany stawki VAT zmianie ulega wy³±cznie kwota brutto w zwi±zku ze zmian± stawki VAT i dotyczy wy³±cznie okresu na przysz³o¶æ.
4. W przypadku zmiany ceny materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± Przedmiotu Umowy, wynagrodzenie jednostkowe Wykonawcy okre¶lone w Kosztorysie ofertowym ulegnie zmianie, na zasadach okre¶lonych poni¿ej.
1) Zmiany wynagrodzenia dokonuje siê na podstawie wniosku z³o¿onego przez jedn± ze stron umowy nie wcze¶niej ni¿ po up³ywie 6 miesiêcy od dnia zawarcia umowy.
2) Zmiana wynagrodzenia przys³uguje w przypadku gdy z kwartalnych komunikatów prezesa GUS og³aszanych po zawarciu umowy wynika, ¿e suma og³aszanych kwartalnych warto¶ci zmian ceny towarów i us³ug konsumpcyjnych stanowi warto¶æ wiêksz± ni¿ 5% lub mniejsz± ni¿ /-/5% za dwa ostanie kwarta³y przed momentem z³o¿enia wniosku.
3) Wniosek o zmianê mo¿e dotyczyæ wy³±cznie wynagrodzenia za zakres Przedmiotu Umowy nieodebrany przez Zamawiaj±cego przed dniem z³o¿enia wniosku.
4) Warto¶æ zmiany (WZ) okre¶la siê na podstawie wzoru: WZ = W x F%, przy czym:
 W – wynagrodzenie jednostkowe netto za zakres przedmiotu Umowy zgodnie z kosztorysem ofertowym,
 F – ¶rednia arytmetyczna warto¶ci zmiany cen towarów i us³ug konsumpcyjnych wynikaj±cych z komunikatów prezesa GUS, o których mowa w pkt. 2.
5) Obliczon± w sposób okre¶lony w pkt. 4 warto¶æ nale¿y dodaæ proporcjonalnie do warto¶ci elementów zakresu Przedmiotu Umowy, o których mowa w pkt. 3.
6) Warto¶æ zmiany nale¿y powiêkszyæ o nale¿ny podatek VAT.
cd. w projekcie umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-12-05 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: platformazakupowa.pl/pn/szamotuly

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-05 09:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-01-03

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Zgodnie z art. 1 pkt 3 ustawy w celu przeciwdzia³ania wspieraniu agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainê rozpoczêtej w dniu 24 lutego 2022 r., wobec osób i podmiotów wpisanych na listê, o której mowa w art. 2 ustawy, stosuje siê sankcje polegaj±ce m.in. na wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z pó¼n. zm.) zwanej dalej „ustaw± Pzp”.
Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza siê:
1. wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2. wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124 z pó¼n. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3. wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 120 z pó¼n. zm.), jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
Powy¿sze wykluczenie nastêpowaæ bêdzie na okres trwania ww. okoliczno¶ci. W przypadku wykonawcy lub uczestnika konkursu wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy, zamawiaj±cy odrzuca wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielnie zamówienia publicznego lub ofertê takiego wykonawcy lub uczestnika konkursu, nie zaprasza go do z³o¿enia oferty wstêpnej, oferty podlegaj±cej negocjacjom, oferty dodatkowej, oferty lub oferty ostatecznej, nie zaprasza go do negocjacji lub dialogu, a tak¿e nie prowadzi z takim wykonawc± negocjacji lub dialogu, odrzuca wniosek o dopuszczenie do udzia³u w konkursie, nie zaprasza do z³o¿enia pracy konkursowej lub nie przeprowadza oceny pracy konkursowej, odpowiednio do trybu stosowanego do udzielenia zamówienia publicznego oraz etapu prowadzonego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Jako sankcjê przewidziano równie¿ karê pieniê¿n± nak³adan± na osoby lub podmioty podlegaj±ce wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy, które w okresie tego wykluczenia ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia publicznego lub dopuszczenie do udzia³u w konkursie lub bior± udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie. Przy czym, przez ubieganie siê o udzielenie zamówienia publicznego lub dopuszczenie do udzia³u w konkursie rozumie siê odpowiednio z³o¿enie wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, z³o¿enie oferty, przyst±pienie do negocjacji lub z³o¿enie pracy konkursowej.
Kara pieniê¿na nak³adana bêdzie przez Prezesa Urzêdu Zamówieñ Publicznych, w drodze decyzji, w wysoko¶ci do 20 000 000 z³.
4. Zamawiaj±cy mo¿e wykluczyæ Wykonawcê na ka¿dym etapie postêpowania. Zamawiaj±cy odrzuca ofertê, je¿eli zosta³a z³o¿ona przez Wykonawcê podlegaj±cego wykluczeniu z postêpowania.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.