Ogłoszenie z dnia 2024-09-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00410711/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi gminnej Podbiel- Ponurzyca
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CELESTYNÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013268965
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Regucka 3
1.5.2.) Miejscowość: Celestynów
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-430
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.michalska@celestynow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.celestynow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://celestynow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont drogi gminnej Podbiel- Ponurzyca2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d5c21d8f-4f99-4c9f-8a3e-a73c0025a575
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00510134
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00054078/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 Remont drogi gminnej Podbiel- Ponurzyca
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00410711
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIZPiFZ.271.39.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej Podbiel- Ponurzyca polegający na wykonaniu:
1) pomiarów przy liniowych robotach drogowych na długości 0,52 km,
2) frezowania korekcyjnego nawierzchni bitumicznej o gr. do 2 cm z wywozem materiału z rozbiórki– 1616,00 m² ,
3) transporcie samochodami samowyładowczymi i utylizacji urobku z rozbiórek nawierzchni - 32,32 m3 ,
4) regulacji pionowej studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych w ilości 2 sztuk,
5) naprawie nawierzchni bitumicznej poprzez wycięcie zniszczonych i spękanych powierzchni z 0,5 m zapasem, uzupełnienie i zagęszczenie podbudowy i odtworzenie warstw bitumicznych o gr. ok. 5 cm ( cięcie piłą nawierzchni bitumicznych na gł. ok. 5 cm)- 165,00 m2 ,
6) renowacji spękanej nawierzchni bitumicznej przez wbudowanie siatki wzmacniającej z włókna szklano-węglowego powleczonej bitumem na emulsji drogowej w ilości 1kg/m2 – 522,00 m2,
7) skropienie asfaltem nawierzchni drogowych– 1616,00 m2,
8) wykonanie warstwy wyrównawczej - renowacja spękanej nawierzchni bitumicznej przez nałożenie cienkiej warstwy wyrównawczej nawierzchni (2,5 cm) AC 11 S 50/70– 1616,00 m2,
9) skropienia asfaltem nawierzchni drogowych -3233,00 m2 ,
10) nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości po zagęszczeniu 4 cm (warstwa ścieralna) AC 11S 50/70- 3233,00 m2
11) profilowaniu i zagęszczeniu podłoża wykonane mechanicznie pod pobocza - 783,00 m2 ,
12) nawierzchni poboczy z tłucznia 0-31,5 mm- warstwa o gr. po uwałowaniu 8 cm (522 x 0.75 x 2)- 783,00 m2 ,
13) plantowania wraz z humusowaniem terenów za poboczem z kruszywa z obsianiem mieszanką traw przy grubości warstwy humusu 5 cm ( na szerokości ok. 1,0 m za poboczami, 522 x 1,0 x 2)- 1044,00 m2 .
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki wykonania, sposób płatności oraz pozostałe elementy realizacji przedmiotu zamówienia opisane są w projektowanych postanowieniach umowy oraz dokumentacji projektowej i przedmiarze robót. Przedmiar robót jako element pomocniczy opisu przedmiotu zamówienia. W przypadku rozbieżności wielkości i rodzaju robót pomiędzy dokumentacją projektową i przedmiarem robót należy te dokumenty traktować jako wzajemnie uzupełniające się.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 271370,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 420171,69 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 420171,69 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOMIRAF Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5322029124
7.3.3) Ulica: ul. Trakt Lubelski 1g
7.3.4) Miejscowość: Wola Karczewska
7.3.5) Kod pocztowy: 05-408
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TOMIRAF SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
TOMIRAF SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 271370,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-30INNE PRZETARGI CELESTYNÓW
- Bieżące utrzymanie dróg gminnych z podziałem na części:
- Budowa drogi pomiędzy miejscowościami Dyzin-Glina, etap II
więcej: przetargi CELESTYNÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE GMINNYCH DRÓG GRUNTOWYCH NA TERENIE GMINY MIEDZICHOWO
- Remont cząstkowy ulic i dróg gminnych na terenie gminy Słomniki w 2025 roku.
- Bieżące utrzymanie nawierzchni dróg na terenie Gminy Bytom w 2025r.
- "Remont DW 577 wraz ze ścieżką rowerową od km 7+550 do km 9+000, odcinek Zdwórz - Gąbin"
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1900T w miejscowości Gościencin na odcinku od km 0+000 do km 1+699
- Remont drogi wojewódzkiej nr 581 od km 2+250 do km 4+800 na odcinku Gostynin - Kozice - nr postępowania 018/25
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.