Ogłoszenie z dnia 2024-09-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00353303/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-05
- 2024/BZP 00361975/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-12
- 2024/BZP 00510148/01 - Wynik z dnia 2024-09-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Uczymy (się) z pasją"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kazimierz Dolny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020078
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Senatorska 5
1.5.2.) Miejscowość: Kazimierz Dolny
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-120
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@umkd.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umkazimierzdolny.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umkd.zetopzp.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Uczymy (się) z pasją"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-224b530e-2312-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00510155
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00030275/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Uczymy (się) z pasją
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027 na realizację projektu pt.: „UCZYMY (SIĘ) Z PASJĄ- WDROŻENIE PROGRAMÓW ROZWOJOWYCH W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH GMINY KAZIMIERZ DOLNY” nr wniosku FELU.10.03-IZ.00-002/23.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00353303
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IRG.271.1.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 129264,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawapomocy dydaktycznych na potrzeby:• Gminnego Zespołu Szkół w Kazimierzu Dolnym
• Szkoła Podstawowa nr 2 w Kazimierzu Dolnym
• Szkoła Podstawowa w Bochotnicy
• Szkoła Podstawowa w Rzeczycy
Część 1 – Dostawa pomocy dydaktycznych.
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia opisany został w załączniku nr 1a do SWZ, w tym:
a) dostawa nowych elementów, tzn. nieużywanych przed dniem dostarczenia pomocy dydaktycznych,
4.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis rzeczowo-ilościowy, parametrów technicznych i wymogów użytkowych został opisany
w Załącznikach Nr 1a, 1b i 1c (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z części zamówienia).
4.4. Zamówienie obejmuje zakup i dostawę do siedziby szkół o których mowa w pkt 4.1 SWZ oraz wniesienie sprzętu objętego przedmiotem zamówienia. Zamawiający wymaga aby dostarczane w ramach przedmiotu zamówienie sprzęty komputerowe i elektroniczne zostały uruchomione w dniu ich dostawy, oprogramowanie zainstalowane a wskazani przez Zamawiającego pracownicy przeszkoleni z ich obsługi.
4.5. Wykonawca zobowiązany jest do ustalenia z Zamawiającym dzień i godzinę dostawy przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem godzin pracy Szkoły.
4.6. Dostarczony przez Wykonawcę towar, który będzie niezgodny z opisem przedmiotu zamówienia uznaje się za brakujący.
4.7. W przypadku stwierdzenia, że Wykonawca dostarczył towar uszkodzony lub nie dostarczył go, zobowiązany jest do dostarczeni go na własny koszt w następnym dniu roboczym do siedziby Szkoły.
4.8. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 24 miesięcy gwarancji jakości na przedmiot zamówienia – dotyczy części 2 i 3 zamówienia:
- okres gwarancji jakości na przedmiot zamówienia rozpoczyna się od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego;
- podczas trwania okresu gwarancji jakości zobowiązany jest dokonać naprawy sprzętu w terminie max 14 dni od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego usterek i awarii. Zamawiający jako naprawę rozumie wykonanie wszelkich czynności, które przywrócą pierwotną funkcjonalność sprzętu.
4.9. Każdy element dostawy w ramach niniejszego postępowania winien być fabrycznie nowy, nie mieć jakichkolwiek śladów użytkowania, posiadać oryginalne opakowanie oraz instrukcję obsługi w języku polskim.
I część: Pomoce dydaktyczne
Lp. Nazwa Ilość Opis
Szkoła Podstawowa w Bochotnicy
1 Papier ksero 15 szt. ryz
2 Zestaw do quillingu 20 kpl
3 Folia piankowa samoprzylepna 5 szt
4 Papier pakowy 5 kpl
5 Zestaw papierów 10 kpl
6 Zestaw dziurkaczy 2 kpl
7 Kredki ołówkowe – zestaw klasowy 10 kpl
8 Suszarka plastyczna 1 szt.
9 Filce. Zestaw klasowy 5 kpl
10 Tempery zestaw 5 kpl
11 Pastele suche grube 10 kpl
12 Zestaw konstrukcyjny do budowy brył 5 kpl
13 Plastelina. Zestaw klasowy 5 kpl
14 Zestaw kreatywny do prac plastycznych dla dzieci 10 kpl
15 Naklejki na podłogę - gry w klasy 1 kpl
16 Naklejka na schody - jak nauczyć się szybciej 1 szt
17 Flaga brytyjska 1 szt
18 Flaga amerykańska 1 szt
19 Girlanda The UK 1 szt
20 Girlanda The USA 1 szt
21 Zestaw do origami 20 kpl
22 Zestaw do szydełkowania 20 kpl
23 Zestaw do haftowania 10 kpl
Szkoła Podstawowa nr 2 w Kazimierzu Dolnym (Dąbrówka)
24 Program multimedialny pracownia przedmiotowa Fizyka 7-8: 1 szt
25 Mapa świata 1 szt
26 Planety Układu Słonecznego 1 szt
27 Niebo - mata do zajęć kosmicznych 2 szt
28 Mata do zajęć przyrodniczych 2 szt
29 Dywanik do Układu Słonecznego 2 szt
30 Zestaw kontrolny do nauki 30 kpl
31 Dodawanie i odejmowanie do 100 20 szt
32 Zestaw książeczek matematyka na wesoło pakiet 10 kpl
33 Bingo dodawanie i odejmowanie w zakresie 100 10 szt
34 Bingo mnożenie i dzielenie w zakresie 100 5 szt
35 Zestaw książeczek: Słucham, uczę się mówić 5 kpl
36 Karty z liczbami 2 kpl
37 Odważniki do wagi szalkowej 2 szt
38 Ogród kreatywny 10 szt
39 Papier mix kolor 15 szt
40 Przyrząd do demonstracji brył obrotowych 1 szt
41 Pilot do testów, odpowiedzi i głosowań 25 szt
42 Lornetki 10 szt
43 Komplet kart edukacyjnych 5 kpl
44 Zestaw konstrukcyjny do budowania brył 10 kpl
45 Klocki konstrukcyjne 4 kpl
46 Papier ksero 15 szt ryz
47 Układ Słoneczny 1 kpl
Gminny Zespół Szkół w Kazimierzu Dolnym
48 Zestaw kart edukacyjnych 3 kpl
49 Piramida matematyczna - mnożenie 5 szt
50 Zestaw brył transparentnych z wyjmowanymi siatkami 1 kpl
51 Domino - kąty 10 szt
52 Domino - kąty 3 kpl
53 Domino - zamiana jednostek miary 10 szt
54 Sześcian litrowy 1 szt
55 Zestaw kości matematycznych 1 kpl
56 Karty edukacyjne. Matematyka. Szkoła Podstawowa. Klasy 5-8 1 kpl
57 Działania arytmetyczne 1 szt
58 Podstawowe symbole i oznaczenia matematyczne 1 kpl
59 Jednostki miar 1 kpl
60 Twierdzenie Pitagorasa 1 szt
61 Trójkąty 1 kpl
62 Czworokąty 1 kpl
63 Okrąg i koło 1 kpl
64 Pole i objętości figur przestrzennych 1 kpl
65 Wielościany foremne 1 kpl
66 Działania na liczbach i wyrażeniach 1 kpl
67 Procenty 1 kpl
68 Potęgowanie i pierwiastkowanie 1 kpl
69 Puzzle do nauki czasowników nieregularnych
2 szt
70 Gra pamięciowa (memory) w języku angielskim 2 szt
71 Gra karciana w języku angielskim 2 szt
72 Gra karciana (egzamin ósmoklasisty) 2 szt
73 Gra językowa karciana o tematyce cywilizacyjno-kulturowej 2 szt
74 Gra językowa karciana o tematyce podróżniczej 2 szt
75 Gra edukacyjna językowa bingo do nauki angielskiego 2 szt
76 Gra edukacyjna w karty do nauki angielskiego: człowiek, wygląd zewnętrzny 2 szt
77 Gra do nauki języka angielskiego: odmiana czasowników 2 szt
78 Gra do nauki języka angielskiego 2 szt
79 Gra do nauki języka angielskiego poziom A2-B1 2 szt
80 Zestaw gier Angielski na 6+ 2 szt
81 Mapa ścienna Wielka Brytania i Irlandia (wersja anglojęzyczna) 1 szt
82 Język angielski - zestaw plansz tematycznych 1 kpl
83 Program multimedialny służący do nauki czytania sylabami 1 szt
84 Klocki edukacyjne do sortowania i konstruowania 10 szt
85 Geoplany 3 szt
86 Alfabet ruchomy 1 szt
87 Mnożenie domino 3 szt
88 Kalendarz tygodniowy 3 szt
89 Globusy 2 szt
90 Monety i banknoty 3 kpl
91 Dzwonki chromatyczne 20 szt
92 Historyjki obrazkowe 3 kpl
93 Program multimedialny dotyczący percepcji słuchowej 1 szt
94 Zestaw piłeczek sensorycznych 3 kpl
95 Dzwonki z przyciskiem 3 kpl
96 Zegary demonstracyjne 4 szt
97 Zestaw muzycznych rurek o różnych wysokościach brzmienia. 1 kpl
98 Program multimedialny dotyczący zagadnień przyrodniczych 1 kpl
99 Program zawierający interaktywne materiały dotyczące zagadnień przyrodniczych 1 kpl
100 Zestaw skał i minerałów 1 kpl
101 Gry planszowe geograficzne 2 szt
102 Gry planszowe geograficzne 2 szt
103 Gry planszowe geograficzne 2 szt
104 Gry planszowe geograficzna 1 szt
105 Papier ksero 20 szt ryz
Szkoła Podstawowa w Rzeczycy
106 Papier ksero 10 szt ryz
107 Fiszki z czytnikiem 2 szt
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162000-5 - Pomoce naukowe
37524100-8 - Gry edukacyjne
37524200-9 - Gry planszowe
22110000-4 - Drukowane książki
4.5.5.) Wartość części: 46333,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych na potrzeby:• Gminnego Zespołu Szkół w Kazimierzu Dolnym
• Szkoła Podstawowa nr 2 w Kazimierzu Dolnym
• Szkoła Podstawowa w Bochotnicy
• Szkoła Podstawowa w Rzeczycy
Część 2 – Dostawa sprzętów multimedialnych.
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia opisany został w załączniku nr 1b do SWZ, w tym:
a) dostawa fabrycznie nowego, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu poprawnej pracy, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych sprzętu oraz wyposażenia w zakresie określonym w Załącznikach nr 1b do SWZ wraz z ich transportem do miejsca wskazanego w siedzibie Zamawiającego,
b) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim (jeśli dotyczy),
c) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia,
d) dostarczenie wraz z zamówieniem dokumentów gwarancyjnych wystawionych przez producenta, a także wszelkich niezbędnych do prawidłowego działania przewodów, kabli, złącz, itd. (jeżeli są wymagane do prawidłowego działania produktu)
4.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis rzeczowo-ilościowy, parametrów technicznych i wymogów użytkowych został opisany
w Załącznikach Nr 1a, 1b i 1c (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z części zamówienia).
4.4. Zamówienie obejmuje zakup i dostawę do siedziby szkół o których mowa w pkt 4.1 SWZ oraz wniesienie sprzętu objętego przedmiotem zamówienia. Zamawiający wymaga aby dostarczane w ramach przedmiotu zamówienie sprzęty komputerowe i elektroniczne zostały uruchomione w dniu ich dostawy, oprogramowanie zainstalowane a wskazani przez Zamawiającego pracownicy przeszkoleni z ich obsługi.
4.5. Wykonawca zobowiązany jest do ustalenia z Zamawiającym dzień i godzinę dostawy przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem godzin pracy Szkoły.
4.6. Dostarczony przez Wykonawcę towar, który będzie niezgodny z opisem przedmiotu zamówienia uznaje się za brakujący.
4.7. W przypadku stwierdzenia, że Wykonawca dostarczył towar uszkodzony lub nie dostarczył go, zobowiązany jest do dostarczeni go na własny koszt w następnym dniu roboczym do siedziby Szkoły.
4.8. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 24 miesięcy gwarancji jakości na przedmiot zamówienia – dotyczy części 2 i 3 zamówienia:
- okres gwarancji jakości na przedmiot zamówienia rozpoczyna się od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego;
- podczas trwania okresu gwarancji jakości zobowiązany jest dokonać naprawy sprzętu w terminie max 14 dni od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego usterek i awarii. Zamawiający jako naprawę rozumie wykonanie wszelkich czynności, które przywrócą pierwotną funkcjonalność sprzętu.
4.9. Każdy element dostawy w ramach niniejszego postępowania winien być fabrycznie nowy, nie mieć jakichkolwiek śladów użytkowania, posiadać oryginalne opakowanie oraz instrukcję obsługi w języku polskim.
II część: Sprzęt multimedialny i robotyka
Lp. Nazwa Ilość Opis
Szkoła Podstawowa w Bochotnicy
1 Tablica interaktywna 3 szt.
2 Klocki konstrukcyjne - robotyka 5 kpl
3 Robot edukacyjny z akcesoriami dodatkowymi 5 szt
4 Tablety 15 szt.
5 Słuchawki z mikrofonem 15 szt
6 Kabel HDMI 3 szt .
Szkoła Podstawowa nr 2 w Kazimierzu Dolnym (Dąbrówka)
7 Urządzenia wielofunkcyjne 3 szt
8 Laptop 8 szt
9 Toner do urządzenia wielofunkcyjnego 5 szt
10 Robot z akcesoriami 2 kpl
11 Tablet graficzny 10 szt
12 Klocki konstrukcyjne - robotyka 5 kpl
Gminny Zespół Szkół w Kazimierzu Dolnym
13 Radioodtwarzacz 1 szt
14 Monitor interaktywny 3 szt
15 Klocki konstrukcyjne - robotyka 2 kpl
16 Moduł edukacyjny robotyka i kodowanie 2 kpl
Szkoła Podstawowa w Rzeczycy
17 Zestaw do programowania robotów z puzzlami 4 kpl
18 Długopis 3D z powerbankiem 10 szt
19 Mobilna szafka do ładowania laptopów / tabletów 1 szt
20 Laptop 5 szt
21 Słuchawki nauszne bezprzewodowe 15 szt
22 Głośnik Bluetooth 2 szt
23 Odtwarzacz płyt CD 1 szt
24 Tablet 15 szt
25 Drukarka etykiet 1 szt
26 Drukarka 1 szt
27 Tonery do drukarki 5 szt
28 Etykiety do drukarki etykiet 10 szt
4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
30231300-0 - Monitory ekranowe
30213000-5 - Komputery osobiste
30213100-6 - Komputery przenośne
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
38650000-6 - Sprzęt fotograficzny
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
32342100-3 - Słuchawki
30234000-8 - Nośniki do przechowywania
42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
4.5.5.) Wartość części: 152519,52 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych na potrzeby:• Gminnego Zespołu Szkół w Kazimierzu Dolnym
• Szkoła Podstawowa nr 2 w Kazimierzu Dolnym
• Szkoła Podstawowa w Bochotnicy
• Szkoła Podstawowa w Rzeczycy
Część 3 – Dostawa innych pomocy dydaktycznych.
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia opisany został w załączniku nr 1c do SWZ, w tym:
a) dostawa fabrycznie nowego, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu poprawnej pracy, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych sprzętu oraz wyposażenia w zakresie określonym w Załącznikach nr 1c do SWZ wraz z ich transportem do miejsca wskazanego w siedzibie Zamawiającego,
b) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim (jeśli dotyczy),
c) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia,
e) dostarczenie wraz z zamówieniem dokumentów gwarancyjnych wystawionych przez producenta, a także wszelkich niezbędnych do prawidłowego działania przewodów, kabli, złącz, itd. (jeżeli są wymagane do prawidłowego działania produktu)
4.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis rzeczowo-ilościowy, parametrów technicznych i wymogów użytkowych został opisany
w Załącznikach Nr 1a, 1b i 1c (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z części zamówienia).
4.4. Zamówienie obejmuje zakup i dostawę do siedziby szkół o których mowa w pkt 4.1 SWZ oraz wniesienie sprzętu objętego przedmiotem zamówienia. Zamawiający wymaga aby dostarczane w ramach przedmiotu zamówienie sprzęty komputerowe i elektroniczne zostały uruchomione w dniu ich dostawy, oprogramowanie zainstalowane a wskazani przez Zamawiającego pracownicy przeszkoleni z ich obsługi.
4.5. Wykonawca zobowiązany jest do ustalenia z Zamawiającym dzień i godzinę dostawy przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem godzin pracy Szkoły.
4.6. Dostarczony przez Wykonawcę towar, który będzie niezgodny z opisem przedmiotu zamówienia uznaje się za brakujący.
4.7. W przypadku stwierdzenia, że Wykonawca dostarczył towar uszkodzony lub nie dostarczył go, zobowiązany jest do dostarczeni go na własny koszt w następnym dniu roboczym do siedziby Szkoły.
4.8. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 24 miesięcy gwarancji jakości na przedmiot zamówienia – dotyczy części 2 i 3 zamówienia:
- okres gwarancji jakości na przedmiot zamówienia rozpoczyna się od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego;
- podczas trwania okresu gwarancji jakości zobowiązany jest dokonać naprawy sprzętu w terminie max 14 dni od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego usterek i awarii. Zamawiający jako naprawę rozumie wykonanie wszelkich czynności, które przywrócą pierwotną funkcjonalność sprzętu.
4.9. Każdy element dostawy w ramach niniejszego postępowania winien być fabrycznie nowy, nie mieć jakichkolwiek śladów użytkowania, posiadać oryginalne opakowanie oraz instrukcję obsługi w języku polskim.
III cześć: Pozostałe wyposażenie i sprzęt:
Lp. Nazwa Ilość Opis
Szkoła Podstawowa w Bochotnicy
1 Lustro logopedyczne 1 szt
Szkoła Podstawowa nr 2 w Kazimierzu Dolnym (Dąbrówka)
2 Kuchnia drewniana 1 szt
3 Drewniany warsztat 1 szt
4 Farma drewniana 1 szt
5 Materace gimnastyczne 5 szt
6 Zegar słoneczny 1 szt
7 Grządki edukacyjne 8 szt
8 Ławo-stoły ogrodowe do zajęć w plenerze 4 szt
Gminny Zespół Szkół w Kazimierzu Dolnym
9 Pracownia językowa 1 kpl
Szkoła Podstawowa w Rzeczycy
10 Woreczek gimnastyczny do treningu motorycznego 17 szt
11 Mata fitness składana 17 szt
12 Taśma do ćwiczeń 17 szt
13 Szafka skrytkowo-sportowa 3 kpl
4.5.3.) Główny kod CPV: 30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37524100-8 - Gry edukacyjne
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 48819,18 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
dniu 10 lipca 2024r. Zamawiający zwrócił się do wszystkich Wykonawców biorących udział w postępowaniu o wyrażenie zgody na przedłużenie terminu związania ofertą o okres kolejnych 30 dni tj. do dnia 12 sierpnia 2023r. Wykonawca: Tronus Polska Sp. z o.o. do dnia 13 lipca 2024r. w którym to dniu upływał termin związania ofertą, nie złożył oświadczenia o wyrażeniu zgody na jego przedłużenie. Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 12) Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli Wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą. Brak odpowiedzi na wniosek Zamawiającego o wyrażenie zgody na przedłużenie terminu związania ofertą o czas oznaczony powyżej, potraktowany będzie przez Zamawiającego jako brak zgody Wykonawcy na przedłużenie terminu związania ofertą i skutkuje odrzuceniem oferty.
UNIEWAŻNIENIU PRZEDMIOTOWEGO POSTĘPOWANIA W ZAKRESIE CZĘŚĆI III ZAMÓWIENIA:
Uzasadnienie prawne:
Postępowanie w zakresie części III zamówienia – dostawa innych pomocy dydaktycznych zostało unieważnione na podstawie przepisów art. 255 pkt 2) ustawy Pzp, ponieważ jedyna oferta, która wpłynęła w podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust 1 pkt 12).
Uzasadnienie faktyczne:
W dniu 10 lipca 2024r. Zamawiający zwrócił się do Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu o wyrażenie zgody na przedłużenie terminu związania ofertą o okres kolejnych 30 dni tj. do dnia 12 sierpnia 2023r. Wykonawca: Tronus Polska Sp. z o.o. do dnia 13 lipca 2024r. w którym to dniu upływał termin związania ofertą, nie złożył oświadczenia o wyrażeniu zgody na jego przedłużenie. Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 12) Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli Wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą. Brak odpowiedzi na wniosek Zamawiającego o wyrażenie zgody na przedłużenie terminu związania ofertą o czas oznaczony powyżej, potraktowany będzie przez Zamawiającego jako brak zgody Wykonawcy na przedłużenie terminu związania ofertą i skutkuje odrzuceniem oferty.
Wykonawca: Tronus Polska Sp. z o.o. był jedynym Wykonawcą który złożył ofertę w zakresie części III zamówienia – dostawa innych pomocy dydaktycznych.
W związku z powyższym postanowiono jak w sentencji.
INNE PRZETARGI KAZIMIERZ DOLNY
więcej: przetargi KAZIMIERZ DOLNY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego w postaci dwóch komputerów stacjonarnych o różnych specyfikacjach
- Zakup pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Nauczanie rolnicze XXI wieku - lepszy start" - sprzęt informatyczny
- Zakup komputerów przenośnych do placówek wychowania przedszkolnego Gminy Stężyca
- Wyposażenie i dostosowanie pracowni dla zawodu technik robotyk w ramach Zespołu Szkół Teleinformatycznych i Elektronicznych we Wrocławiu.
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Cyberbezpieczny samorząd - dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej oraz oprogramowania dla Gminy Zębowice
więcej: Drukowane książki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.