Ogłoszenie z dnia 2022-12-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00421648/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-03
- 2022/BZP 00440531/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie czystości i porządku wraz z obsługą komunalną na terenie gminy Ustka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wójt Gminy Ustka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979878
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dunina 24
1.5.2.) Miejscowość: Ustka
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-270
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ustka.ug.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ustka.ug.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.ustka.ug.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie czystości i porządku wraz z obsługą komunalną na terenie gminy Ustka2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f8e59a9b-5b63-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00510164
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024689/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Utrzymanie czystości i porządku wraz z obsługą komunalną na terenie gminy Ustka
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00421648/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZP.271.43.2022.MA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Utrzymanie czystości i porządku wraz z obsługą komunalną na terenie gminy Ustka tj. usługi w zakresie całorocznego, całodobowego i sukcesywnego utrzymania czystości i porządku wraz z obsługą komunalną na terenie gminy Ustka w okresie od 1 stycznia 2023 roku do 31 grudnia 2023 roku.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie:
1) usług świadczonych w okresie od 28 kwietnia do 7 maja 2023 roku;
2) usług świadczonych w okresie od 8 maja do 31 maja 2023 roku oraz od 18 września do 30 września 2023 roku;
3) usług świadczonych w sezonie od 1 czerwca do 17 września 2023 roku;
4) przygotowania i utrzymania czystości plaż wraz z zejściami do sezonu letniego
w okresie od 15 maja do 31 maja 2023 roku
5) sprzątania wraz z obsługą komunalną miejscowości położonych w Gminie Ustka w sezonie od 1 czerwca do 17 września 2023 roku;
6) sprzątania miejscowości położonych w Gminie Ustka w okresie od 1 stycznia do 31 maja 2023 roku oraz od 18 września do 31 grudnia 2023 roku;
7) usług związanych z utrzymaniem czystości i porządku miejscowości Gminy Ustka w ciągu całego roku od 1 stycznia do 31 grudnia 2023 roku;
8) pozostałych obowiązków w zakresie utrzymania czystości i porządku.
3. Szczegółowy zakres przedmiotu umowy określa Specyfikacja warunków zamówienia oraz opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 9 do SWZ.
4. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 oraz w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2, jeżeli zamawiający przewiduje takie wymagania:
Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących w szczególności czynności: obsługi maszyn i urządzeń oraz czynności sprzątania, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, o ile czynności te mieszczą się w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”.
5. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań dotyczących przedmiotu zamówienia (art. 121 w zw. z art. 266 PZP).
Wykonawca może powierzyć realizację elementów (części) przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. Wskazane informacje takie należy umieścić na Ofercie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90680000-7 - Usługi sprzątania plaż
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 977422,71 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 977422,71 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 977422,71 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. zo. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8390005623
7.3.3) Ulica: Szczecińska 112
7.3.4) Miejscowość: Słupsk
7.3.5) Kod pocztowy: 76-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
(wskazać zakres usług oraz firmy podwykonawców):
− sprzątanie wraz z obsługą komunalną miejscowości w sezonie letnim i po sezonie
letnim, bez mechanicznego zamiatania ulic,
− całoroczne utrzymanie przystanków oraz opróżnianie koszy na placach zabaw,
stacyjkach rowerowych i parkingach leśnych,
− sprzątanie plaż, bronowanie plaż.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 977422,71 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących w szczególności czynności: obsługi maszyn i urządzeń oraz czynności sprzątania, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, o ile czynności te mieszczą się w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”.
Wykonawca jest dużym przedsiębiorstwem
INNE PRZETARGI Z USTKI
- Organizacja kąpielisk strzeżonych w obrębie plaży wschodniej i zachodniej w Ustce w okresie sezonu letniego w 2025 roku
- Budowa/przebudowa drogi gminnej nr 101312G, 101319G, 101315G, 101317G, 101320G (drogi w centrum Starkowa od drogi powiatowej nr 1105G w kierunku Golęcina)
- Przebudowa polegająca na zmianie nawierzchni na betonową: ul. Radosna w Objeździe
- Poprawa warunków sanitarnych na plaży w Ustce w systemie zaprojektuj i wybuduj.
- Roboty remontowe budynku Urzędu Miasta Ustka (dawnej szkoły) wpisanego do rejestru zabytków.
- Budowa przedszkola gminnego w Zaleskich wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Zaleskie, gmina Ustka, powiat Słupski
więcej: przetargi w Ustce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Oczyszczanie terenów należących do Gminy Szemud oraz transport i utylizacja padłych zwierząt na okres 36 miesięcy
- Utrzymanie i obsługa szaletów miejskich w Stargardzie
- UTRZYMYWANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI NA PODWÓRKACH, PLACACH, CHODNIKACH, TARGOWISKU, CIĄGACH PIESZYCH, PRZYSTANKACH AUTOBUSOWYCH, NA TERENIE CMENTARZA WOJENNEGO w OŁAWIE
- Likwidacja dzikich wysypisk zlokalizowanych na terenie Miasta Zabrze.
- Utrzymanie zieleni w pasach drogowych oraz w parkach i na zieleńcach.
- usługi sprzątania i utrzymania terenów zielonych.
więcej: Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.