eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OdolanówDostosowanie budynków Szkoły Podstawowej w Tarchałach Wielkich, Szkoły Podstawowej w Raczycach oraz Szkoły Podstawowej w Uciechowie do wymagań ekspertyzy technicznej przeciwpożarowej



Ogłoszenie z dnia 2024-09-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostosowanie budynków Szkoły Podstawowej w Tarchałach Wielkich, Szkoły Podstawowej w Raczycach oraz Szkoły Podstawowej w Uciechowie do wymagań ekspertyzy technicznej przeciwpożarowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA I MIASTO ODOLANÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855127

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 11

1.5.2.) Miejscowość: Odolanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-430

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@odolanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.odolanow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Uciechowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 001228283

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Odolanowska 38

1.5.2.) Miejscowość: Uciechów

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-430

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pomoc@szkolnastrona.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spuciechow.szkolnastrona.pl/

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Raczycach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 367993577

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Odolanowska 80

1.5.2.) Miejscowość: Raczyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-430

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp.raczyce@interia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sp.raczyce.szkolnastrona.pl

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Tarchałach Wielkich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 001228314

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szkolna 69

1.5.2.) Miejscowość: Tarchały Wielkie

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-430

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sptarchaly@o2.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.odolanow.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostosowanie budynków Szkoły Podstawowej w Tarchałach Wielkich, Szkoły Podstawowej w Raczycach oraz Szkoły Podstawowej w Uciechowie do wymagań ekspertyzy technicznej przeciwpożarowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-51bb16ff-3978-43ae-981f-880ab9f9beea

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00510190

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00400350

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.10.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1. Wykonanie robót budowlanych mających na celu dostosowanie budynku Szkoły Podstawowa im. Polskich Sportowców w Tarchałach Wielkich ul. Szkolna 69 do wymagań ekspertyzy technicznej przeciwpożarowej oraz Postanowienia KW PSP w Poznaniu

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane i pozostałe świadczenia opisane w dokumentacji technicznej i STWIOR, które stanowią załączniki do SWZ.

Celem zamówienia jest wykonanie w budynku szkoły podstawowe robót budowlanych i wykonanie pozostałych świadczeń w ramach przystosowania budynku do przepisów przeciwpożarowych, zgodnie z ekspertyzą przeciwpożarową oraz postanowieniem KW PSP w Poznaniu.
W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest do wykonania:

Zadanie nr 1.1. Wykonanie robót budowlanych dostosowania budynku do wymagań ekspertyzy technicznej przeciwpożarowej oraz Postanowienia KW PSP w Poznaniu wg projektu architektoniczno - budowlanego.

W ramach przystosowania budynku do przepisów przeciwpożarowych, zgodnie z ekspertyzą przeciwpożarową oraz postanowieniem KW PSP w Poznaniu, projektuje się w szczególności:

1. Obudowa klatki schodowej K1 na kondygnacji piwnic, parteru, piętra 1 i poddasza.
Projektuje się obudowę klatki schodowej K1 poprzez montaż drzwi wewnętrznych, przeszklonych, wykonanych z profili aluminiowych, o klasie odporności ogniowej EIS 30, wyposażonych w elektrotrzymacze, przeszklonych szkłem bezpiecznym P4, zgodnie z zestawieniem ślusarki dla każdej kondygnacji. Przy montażu drzwi należy bezwzględnie stosować się do zaleceń producenta danego systemu.
Na poziomie parteru planuje się likwidację przeszklonej ściany z drzwiami i projektuje się w tym miejscu ścianę przeszkloną (doświetla) o klasie REI 60 odporności ogniowej wraz z drzwiami przeszklonymi o klasie EIS 30 odporności ogniowej wyposażonymi w elektrotrzymacze. Projektowane drzwi przeszklone szkłem bezpiecznym P4.
Zestawy szklane w drzwiach oraz doświetlach powinny spełniać minimum następujące wymagania:
- grubości poszczególnych tafli szkła - wg obliczeń statycznych dostawcy szkła.
- przykładowe szklenie dla poszczególnych kwater podano w zestawieniu.
UWAGA! Ze względu na wymaganą dużą precyzję, wszystkie zamówienia należy realizować dopiero po sporządzeniu obmiaru rzeczywistych wielkości otworów na budowie.
Zastosowane materiały muszą spełniać wymagania i posiadać aprobaty dotyczące odpowiedniej klasy odporności ogniowej.
Lokalizacja projektowanych przegród została przedstawiona na rysunkach architektonicznych poszczególnych kondygnacji.
Na poziomie parteru, istniejące między klatką schodową K1 a gabinetem dyrektora przeszklenie planuje się zdemontować i zamontować drzwi przeszklone w klasie EIS 30 odporności ogniowej, stanowiące dostęp do istniejącej gabloty.

2. Wymiana stolarki drzwiowej.
W obrębie klatki schodowej oraz na poziomie poddasza planuje się wymianę istniejących drzwi oraz projektuje się nowe drzwi o klasie EIS 30 odporności ogniowej, wyposażone w elektrotrzymacze oraz drzwi o klasie EI 60 (drzwi do pomieszczenia nr 2.05). Wymiary drzwi zgodnie z rysunkiem architektonicznym nr 2 (Rzut piwnic), nr 3 (Rzut parteru), nr 4 (Rzut piętra) i nr 5 (Rzut poddasza).

Na poziomie piwnic pomiędzy kuchnią, zmywalnią i magazynem a pomieszczeniem pomocniczym planuje się likwidację drzwi przesuwnych i projektuje się nowe drzwi rozwierane, płytowe o wymiarach w świetle 80x200 cm.

3. Roboty tynkarskie i malarskie.
Wszystkie powstałe ubytki podczas wymiany stolarki drzwiowej należy uzupełnić i przywrócić stan pierwotny elementów ścian.
Po zamontowaniu nowych drzwi planuje się wykonanie obróbki ościeży wewnętrznych, poprzez przeszpachlowanie nierówności i pomalowanie farbami emulsyjnymi.
Ubytki w tynkach należy naprawiać tynkiem wewnętrznym gr. min. 1 cm z gładzią gipsową.
Na elementach tynkowanych wykonać szpachlówkę gipsową maszynową. Wszystkie zewnętrzne narożniki muszą mieć wbudowane profile ochronne.
Ściany projektowanej zabudowy klatki schodowej planuje się wykończyć gładzią gipsową i malować farbą emulsyjną w kolorze dostosowanym do kolorystki istniejących ścian. Istniejące ściany komunikacji od strony klatki schodowej planuje się w całości malować farbą emulsyjną celem ujednolicenia kolorystki.

4. Obudowa drewnianych słupów i podciągów.
Zlokalizowane na poddaszu słupy i podciągi drewniane planuje się obudować do klasy EI 60 odporności ogniowej. Obudowa słupów i podciągów drewnianych standardowymi płytami GKB 12,5 mm.

Zadanie nr 1.2. Wykonanie oddymiania klatki schodowej K1 zgodnie z przedstawionym projektem.
Klatkę schodową K1 planuje się wyposażyć w mechaniczny system usuwania dymu i ciepła, uruchamiany samoczynnie za pomocą systemu wykrywania dymu. Przewiduje się grawitacyjny normatywny system oddymiania. Napowietrzanie realizowane drzwiami DZ1. Oddymianie za pomocą klapy dymowej.

- wyznaczenie tras kablowych,
- przekucie ścian pod instalację,
- montaż koryt kablowych,
- rozprowadzenie przewodów/kabli zasilających,
- wykonanie wszelkich połączeń elektrycznych zgodnie z projektem technicznym,
- rozbudowa rozdzielnic zasilających,
- montaż przycisków oddymiania,
-montaż czujek dymu,
- montaż elektrotrzymaczy magnetycznych,
- montaż centrali oddymiania,
- montaż klapy dymowej wraz z siłownikiem,
- montaż siłowników na drzwiach napowietrzających,
- sprawdzenie rezystancji przewodów,
- sprawdzenie skuteczności działania instalacji,
- roboty malarskie w miejscach montażu instalacji i urządzeń.

Szczegółowy zakres prac określony jest w projekcie technicznym systemu oddymiania grawitacyjnego klatki schodowej.

Zadanie nr 1.3. Wykonanie awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego zgodnie z przedstawionym projektem.

Instalacja awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego na wszystkich drogach ewakuacyjnych o zwiększonym natężeniu do wartości 5 lx na podłodze wzdłuż środkowej linii drogi ewakuacyjnej. Ponadto instalacja powinna zapewniać oświetlenie przez minimum 1 godz. Oprawy awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego znajdują się również przed wejściem do budynku (od zewnętrznej strony).

Roboty instalacyjne elektryczne, ten zakres robót budowlanych obejmują:
1) wyznaczenie tras kablowych,
2) przekucie ścian i stropów pod instalację,
3) montaż kabli linii dozorowych w listwach elektroinstalacyjnych,
4) montaż kabli sterujących,
5) montaż kabli monitorujących,
6) montaż elementów sterujących, kontrolnych, kontrolno-sterujących,
7) montaż puszek instalacyjnych,
8) rozprowadzenie przewodów/kabli zasilających,
9) montaż kabli zasilających zasilacze pożarowe,
10) wykonanie wszelkich połączeń elektrycznych wg projektu technicznego,
11) podłączenie przewodów elektrycznych do urządzeń,
12) sprawdzenie rezystancji przewodów,
13) sprawdzenie skuteczności działania instalacji.

Roboty malarskie, ten zakres robót budowlanych obejmuje:
a) Wykonanie robót malarskich w miejscu demontażu istniejących urządzeń i tras
kablowych (listw eletroistalacyjnych),
b) Wykonanie robót malarskich w miejscu prowadzenia instalacji,
c) Wykonanie robót malarskich w miejscach przekucia przez ściany i strop,
d) Wykonanie robót malarskich w pobliżu montażu urządzeń,
e) Wykonanie robót malarskich w obszarze miejsc, gdzie nastąpiło pobrudzenie
ścian lub stropu w wyniku prac montażowych.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają projekty budowlany i pozostała dokumentacja techniczna, oraz STWIOR stanowiące załącznik do SWZ. Dodatkowo zakres obowiązków, jak również świadczeń wykonawcy określa umowa stanowiąca również załącznik do SWZ.

Uwaga do obowiązków wykonawcy należy również dokonanie zgłoszenia robót budowlanych zgodnie z prawem budowlanym, jak również uzyskanie jeżeli okaże się to konieczne odpowiednich decyzji, zezwoleń, opinii lub uzgodnień, w tym jeżeli okaże się konieczne pozwolenia na budowę.
Obowiązkiem wykonawcy jest dokonanie we właściwym organie zawiadomienia o zakończeniu budowy lub jeżeli okaże się to konieczne uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

4.5.5.) Wartość części: 597262,20 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2. Wykonanie robót budowlanych mających na celu dostosowanie budynku Szkoły Podstawowa w Raczycach ul. Odolanowska 80 do wymagań ekspertyzy technicznej przeciwpożarowej oraz Postanowienia KW PSP w Poznaniu.

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane i pozostałe świadczenia opisane w dokumentacji technicznej i STWIOR, które stanowią załączniki do SWZ.

Celem zamówienia jest wykonanie w budynku szkoły podstawowe robót budowlanych i wykonanie pozostałych świadczeń w ramach przystosowania budynku do przepisów przeciwpożarowych, zgodnie z ekspertyzą przeciwpożarową oraz postanowieniem KW PSP w Poznaniu.
W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest do wykonania:
Zadanie nr 2.1. Wykonanie robót budowlanych dostosowania budynku do wymagań ekspertyzy technicznej przeciwpożarowej oraz Postanowienia KW PSP w Poznaniu.

W ramach przystosowania budynku do przepisów przeciwpożarowych, zgodnie z ekspertyzą przeciwpożarową oraz postanowieniem KW PSP w Poznaniu, projektuje się:
1. Obudowa klatki schodowej K1 na kondygnacji parteru i piętra.
Projektuje się obudowę klatki schodowej K1 poprzez zamurowanie otworów w ścianach, wymurowanie ścian działowych o klasie odporności ogniowej REI 60 z bloczków z betonu komórkowego gr. 25 cm (grubość należy dostosować do grubości istniejących ścian) na zaprawie cienkowarstwowej, montaż witryn przeszklonych (ściany przeszklone - doświetla w klasie REI 60 odporności ogniowej) oraz montaż drzwi wewnętrznych, przeszklonych, wykonanych z profili aluminiowych, o klasie odporności ogniowej EIS 30, wyposażonymi w elektrotrzymacze, przeszklonych szkłem bezpiecznym P4, zgodnie z zestawieniem ślusarki dla każdej kondygnacji. Przy montażu drzwi należy bezwzględnie stosować się do zaleceń producenta danego systemu.
Na poziomie piętra istniejące kraty należy zdemontować a otwory zamurować.
UWAGA! Ze względu na wymaganą dużą precyzję, wszystkie zamówienia należy realizować dopiero po sporządzeniu obmiaru rzeczywistych wielkości otworów na budowie.
Zastosowane materiały muszą spełniać wymagania i posiadać aprobaty dotyczące odpowiedniej klasy odporności ogniowej.
Lokalizacja projektowanych przegród została przedstawiona na rysunkach architektonicznych poszczególnych kondygnacji.

2. Wymiana ślusarki drzwiowej.
W obrębie klatki schodowej planuje się wymianę istniejących drzwi oraz projektuje się nowe drzwi o klasie EIS 30 odporności ogniowej, wykonane w konstrukcji aluminiowej, przeszklone szkłem bezpiecznym P4. Wymiary drzwi zgodnie z rysunkiem architektonicznym nr 2 (Rzut parteru) i nr 3 (Rzut piętra). Przeszklone ściany wewnętrzne (doświetla) projektuje się w konstrukcji aluminiowej, szklone szkłem bezpiecznym P4, w klasie odporności ogniowej REI60.
Zestawy szklane w drzwiach oraz witrynach powinny spełniać minimum następujące wymagania:
- grubości poszczególnych tafli szkła - wg obliczeń statycznych dostawcy szkła.
- przykładowe szklenie dla poszczególnych kwater podano w zestawieniu.

3. Roboty tynkarskie i malarskie.
Wszystkie powstałe ubytki podczas wymiany stolarki drzwiowej należy uzupełnić i przywrócić stan pierwotny elementów ścian.
Po zamontowaniu nowych drzwi planuje się wykonanie obróbki ościeży wewnętrznych, poprzez przeszpachlowanie nierówności i pomalowanie farbami emulsyjnymi.
Ubytki w tynkach należy naprawiać tynkiem wewnętrznym gr. min. 1 cm z gładzią gipsową
Na elementach tynkowanych wykonać szpachlówkę gipsową maszynową. Wszystkie zewnętrzne narożniki muszą mieć wbudowane profile ochronne.
Ściany projektowanej zabudowy klatki schodowej planuje się wykończyć gładzią gipsową i malować farbą emulsyjną w kolorze dostosowanym do kolorystki istniejących ścian.

4. Zabezpieczenie przepustów instalacyjnych.
Projektuje się zabezpieczenie przepustów instalacyjnych o średnicy większej niż 0,04 m w ścianach i stropach kotłowni do klasy EI 60 odporności ogniowej poprzez zastosowanie specjalistycznych produktów uszczelniających do rur i kabli elektrycznych przechodzących przez przegrodę z odpornością ogniową np. firmy Promat lub innej równoważnej.

5. Wymiana wyłazów dachowych.
Wymiana 2 wyłazów dachowych na wyłazy o klasie EI 30 odporności ogniowej.
Zadanie nr 2.2. Wykonanie oddymiania klatki schodowej K1 zgodnie z przedstawionym projektem.

Klatkę schodową K1 planuje się wyposażyć w mechaniczny system usuwania dymu i ciepła, uruchamiany samoczynnie za pomocą systemu wykrywania dymu. Przewiduje się grawitacyjny normatywny system oddymiania. Napowietrzanie realizowane drzwiami DZ1 i/lub DZ5. Oddymianie za pomocą klapy dymowej.

W zakres robót wchodzą:
- wyznaczenie tras kablowych,
- przekucie ścian pod instalację,
- montaż koryt kablowych,
- rozprowadzenie przewodów/kabli zasilających,
- wykonanie wszelkich połączeń elektrycznych zgodnie z projektem technicznym,
- rozbudowa rozdzielnic zasilających,
- montaż przycisków oddymiania,
- montaż czujek dymu,
- montaż elektrotrzymaczy magnetycznych,
- montaż centrali oddymiania,
- montaż klapy dymowej wraz z siłownikiem,
- montaż siłowników na drzwiach napowietrzających,
- sprawdzenie rezystancji przewodów,
- sprawdzenie skuteczności działania instalacji,
- roboty malarskie w miejscach montażu instalacji i urządzeń.

Szczegółowy zakres prac określony jest w projekcie technicznym systemu oddymiania grawitacyjnego klatki schodowej.

Zadanie nr 2.3. Wykonanie awaryjnego oświetlenia zgodnie z przedstawionym projektem.

Instalacja awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego na wszystkich drogach ewakuacyjnych o zwiększonym natężeniu do wartości 5 lx na podłodze wzdłuż środkowej linii drogi ewakuacyjnej. Ponadto instalacja powinna zapewniać oświetlenie przez minimum 1 godz. Oprawy awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego znajdują się również przed wejściem do budynku (od zewnętrznej strony).

Roboty instalacyjne elektryczne, ten zakres robót budowlanych obejmuje:
1) wyznaczenie tras kablowych,
2) przekucie ścian i stropów pod instalację,
3) montaż kabli linii dozorowych w listwach elektroinstalacyjnych,
4) montaż kabli sterujących,
5) montaż kabli monitorujących,
6) montaż elementów sterujących, kontrolnych, kontrolno-sterujących,
7) montaż puszek instalacyjnych,
8) rozprowadzenie przewodów/kabli zasilających,
9) montaż kabli zasilających zasilacze pożarowe,
10) wykonanie wszelkich połączeń elektrycznych wg projektu technicznego,
11) podłączenie przewodów elektrycznych do urządzeń,
12) sprawdzenie rezystancji przewodów,
13) sprawdzenie skuteczności działania instalacji.

Roboty malarskie, ten zakres robót budowlanych obejmuje:
a) Wykonanie robót malarskich w miejscu demontażu istniejących urządzeń i tras
kablowych (listw eletroistalacyjnych),
b) Wykonanie robót malarskich w miejscu prowadzenia instalacji,
c) Wykonanie robót malarskich w miejscach przekucia przez ściany i strop,
d) Wykonanie robót malarskich w pobliżu montażu urządzeń,
e) Wykonanie robót malarskich w obszarze miejsc, gdzie nastąpiło pobrudzenie
ścian lub stropu w wyniku prac montażowych.


Zadanie nr 2.4. Wykonanie autonomicznych czujek dymu w starej części szkoły zgodnie z przedstawionym projektem.

Przewiduje się zastosowanie autonomicznych czujek dymu z wydłużonym czasem działania (z wbudowaną baterią litową) we wszystkich pomieszczeniach w starej części szkoły (segment A) z wyłączeniem pomieszczeń WC i dróg ewakuacyjnych.


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają projekty budowlany i pozostała dokumentacja techniczna, oraz STWIOR stanowiące załącznik do SWZ. Dodatkowo zakres obowiązków, jak również świadczeń wykonawcy określa umowa stanowiąca również załącznik do SWZ.

Uwaga do obowiązków wykonawcy należy również dokonanie zgłoszenia robót budowlanych zgodnie z prawem budowlanym, jak również uzyskanie jeżeli okaże się to konieczne odpowiednich decyzji, zezwoleń, opinii lub uzgodnień, w tym jeżeli okaże się konieczne pozwolenia na budowę.
Obowiązkiem wykonawcy jest dokonanie we właściwym organie zawiadomienia o zakończeniu budowy lub jeżeli okaże się to konieczne uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

4.5.5.) Wartość części: 498741,04 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3. Wykonanie robót budowlanych mających na celu dostosowanie budynku Szkoły Podstawowej w Uciechowie ul. Odolanowska 38 do wymagań ekspertyzy technicznej przeciwpożarowej oraz Postanowienia KW PSP w Poznaniu.

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane i pozostałe świadczenia opisane w dokumentacji technicznej i STWIOR, które stanowią załączniki do SWZ.

Celem zamówienia jest wykonanie w budynku szkoły podstawowe robót budowlanych i wykonanie pozostałych świadczeń w ramach przystosowania budynku do przepisów przeciwpożarowych, zgodnie z ekspertyzą przeciwpożarową oraz postanowieniem KW PSP w Poznaniu.
W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest do wykonania:

Zadanie nr 3.1. Wykonanie robót budowlanych dostosowania budynku do wymagań ekspertyzy technicznej przeciwpożarowej oraz Postanowienia KW PSP w Poznaniu.

W ramach przystosowania budynku do przepisów przeciwpożarowych, zgodnie z ekspertyzą przeciwpożarową oraz postanowieniem KW PSP w Poznaniu, projektuje się:
1. Obudowa klatki schodowej K1 na kondygnacji parteru i piętra.
Projektuje się obudowę klatki schodowej K1 poprzez montaż drzwi wewnętrznych, przeszklonych, wykonanych z profili aluminiowych, o klasie odporności ogniowej EIS 30, wyposażonymi w elektrotrzymacze, przeszklonych szkłem bezpiecznym P4, zgodnie z zestawieniem ślusarki dla każdej kondygnacji. Doświetla nad drzwiami w klasie REI 60 odporności ogniowej. Przy montażu drzwi należy bezwzględnie stosować się do zaleceń producenta danego systemu.
Zestawy szklane w drzwiach oraz witrynach(doświetla) powinny spełniać minimum następujące wymagania:
- grubości poszczególnych tafli szkła - wg obliczeń statycznych dostawcy szkła.
- przykładowe szklenie dla poszczególnych kwater podano w zestawieniu.

UWAGA! Ze względu na wymaganą dużą precyzję, wszystkie zamówienia należy realizować dopiero po sporządzeniu obmiaru rzeczywistych wielkości otworów na budowie.
Zastosowane materiały muszą spełniać wymagania i posiadać aprobaty dotyczące odpowiedniej klasy odporności ogniowej.
Lokalizacja projektowanych przegród została przedstawiona na rysunkach architektonicznych poszczególnych kondygnacji.
Na poziomie parteru, istniejące okno pomiędzy pomieszczeniem wiatrołapu i oddziału przedszkolnego, planuje się zamurować ścianą z bloczków z betonu komórkowego gr. 25 cm (grubość należy dostosować do grubości istniejącej ściany) na zaprawie cienkowarstwowej.

2. Wymiana stolarki drzwiowej.

Na poziomie parteru projektuje się zamknięcie drzwiami wyjścia z pomieszczenia nr 25 (szatnia) na drogę ewakuacyjną.
Na poziomie parteru z pomieszczenia nr 19 (jadalnia) projektuje się wymianę drzwi przesuwnych na drzwi rozwierane.
Wymiary drzwi zgodnie z rysunkiem architektonicznym nr 3 (Rzut parteru) i nr 4 (Rzut piętra 1).

3. Roboty tynkarskie i malarskie.
Wszystkie powstałe ubytki podczas wymiany stolarki drzwiowej należy uzupełnić i przywrócić stan pierwotny elementów ścian.
Po zamontowaniu nowych drzwi planuje się wykonanie obróbki ościeży wewnętrznych, poprzez przeszpachlowanie nierówności i pomalowanie farbami emulsyjnymi.
Ubytki w tynkach należy naprawiać tynkiem wewnętrznym gr. min. 1 cm z gładzią gipsową
Na elementach tynkowanych wykonać szpachlówkę gipsową maszynową. Wszystkie zewnętrzne narożniki muszą mieć wbudowane profile ochronne.

4. Wymiana wyłazu dachowego.
Projektuje się wymianę wyłazu sufitowego na poddasze na wyłaz o klasie EI 30 odporności ogniowej.


Zadanie nr 3.2. Wykonanie oddymiania klatki schodowej K1 zgodnie z przedstawionym projektem.

Klatkę schodową K1 planuje się wyposażyć w mechaniczny system usuwania dymu i ciepła, uruchamiany samoczynnie za pomocą systemu wykrywania dymu. Przewiduje się grawitacyjny normatywny system oddymiania. Napowietrzanie realizowane drzwiami DZ1. Oddymianie za pomocą klapy dymowej.

W zakres robót wchodzą:
- wyznaczenie tras kablowych,
- przekucie ścian pod instalację,
- montaż koryt kablowych,
- rozprowadzenie przewodów/kabli zasilających,
- wykonanie wszelkich połączeń elektrycznych zgodnie z projektem technicznym,
- rozbudowa rozdzielnic zasilających,
- montaż przycisków oddymiania,
- montaż czujek dymu,
- montaż elektrotrzymaczy magnetycznych,
- montaż centrali oddymiania,
- montaż klapy dymowej wraz z siłownikiem,
- montaż siłowników na drzwiach napowietrzających,
- sprawdzenie rezystancji przewodów,
- sprawdzenie skuteczności działania instalacji,
- roboty malarskie w miejscach montażu instalacji i urządzeń.

Szczegółowy zakres prac określony jest w projekcie technicznym systemu oddymiania grawitacyjnego klatki schodowej.

Zadanie nr 3.3. Wykonanie awaryjnego oświetlenia zgodnie z przedstawionym projektem.
Projektuje się zastosowanie awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego na wszystkich drogach ewakuacyjnych o zwiększonym natężeniu do wartości 5 lx na podłodze wzdłuż środkowej linii drogi ewakuacyjnej. Ponadto instalacja powinna zapewniać oświetlenie przez minimum 1 godz. Oprawy awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego znajdują się również przed wejściem do budynku (od zewnętrznej strony).

Roboty instalacyjne elektryczne, ten zakres robót budowlanych obejmuje:
1) wyznaczenie tras kablowych,
2) przekucie ścian i stropów pod instalację,
3) montaż kabli linii dozorowych w listwach elektroinstalacyjnych,
4) montaż kabli sterujących,
5) montaż kabli monitorujących,
6) montaż elementów sterujących, kontrolnych, kontrolno-sterujących,
7) montaż puszek instalacyjnych,
8) rozprowadzenie przewodów/kabli zasilających,
9) montaż kabli zasilających zasilacze pożarowe,
10) wykonanie wszelkich połączeń elektrycznych wg projektu technicznego,
11) podłączenie przewodów elektrycznych do urządzeń,
12) sprawdzenie rezystancji przewodów,
13) sprawdzenie skuteczności działania instalacji.

Roboty malarskie, ten zakres robót budowlanych obejmuje:
a) Wykonanie robót malarskich w miejscu demontażu istniejących urządzeń i tras
kablowych (listw eletroistalacyjnych),
b) Wykonanie robót malarskich w miejscu prowadzenia instalacji,
c) Wykonanie robót malarskich w miejscach przekucia przez ściany i strop,
d) Wykonanie robót malarskich w pobliżu montażu urządzeń,
e) Wykonanie robót malarskich w obszarze miejsc, gdzie nastąpiło pobrudzenie
ścian lub stropu w wyniku prac montażowych.

Zadanie nr 3.4. Wykonanie autonomicznych czujek dymu w starej części szkoły zgodnie z przedstawionym projektem.
Przewiduje się zastosowanie autonomicznych czujek dymu z wydłużonym czasem działania (z wbudowaną baterią litową) we wszystkich pomieszczeniach w starej części szkoły (segment A) z wyłączeniem pomieszczeń WC i dróg ewakuacyjnych.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają projekty budowlany i pozostała dokumentacja techniczna, oraz STWIOR stanowiące załącznik do SWZ. Dodatkowo zakres obowiązków, jak również świadczeń wykonawcy określa umowa stanowiąca również załącznik do SWZ.

Uwaga do obowiązków wykonawcy należy również dokonanie zgłoszenia robót budowlanych zgodnie z prawem budowlanym, jak również uzyskanie jeżeli okaże się to konieczne odpowiednich decyzji, zezwoleń, opinii lub uzgodnień, w tym jeżeli okaże się konieczne pozwolenia na budowę.
Obowiązkiem wykonawcy jest dokonanie we właściwym organie zawiadomienia o zakończeniu budowy lub jeżeli okaże się to konieczne uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

4.5.5.) Wartość części: 332076,35 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 469429,22 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 668530,73 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 469429,22 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Vened sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Vened Jan Powierski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 527523483

7.3.3) Ulica: Łąkowa 1

7.3.4) Miejscowość: Gródek

7.3.5) Kod pocztowy: 86-140

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 469429,22 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 437151,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 538799,81 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 437151,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Vened sp.z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Vened Jan Powierski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 527523483

7.3.3) Ulica: Łąkowa 1

7.3.4) Miejscowość: Gródek

7.3.5) Kod pocztowy: 86-140

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 437151,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 284187,91 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 317136,14 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 284187,91 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Vened sp.z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Vened Jan Powierski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 527523483

7.3.3) Ulica: Łąkowa 1

7.3.4) Miejscowość: Gródek

7.3.5) Kod pocztowy: 86-140

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 284187,91 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.