Ogłoszenie z dnia 2024-09-20
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi pielęgniarskie, usługi położnicze oraz usługi dotyczące pobierania materiału biologicznego od pacjenta do badań laboratoryjnych świadczone w Przychodni Specjalistycznej w Olsztynie.2.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przychodnia Specjalistyczna w Olsztynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510876884
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dworcowa 28
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-437
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 89 5373208
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: apawelec@przychodniaspecjalistyczna.pl mklafft@przychodniaspecjalistyczna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przychodniaspecjalistyczna.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Przychodnia Specjalistyczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi pielęgniarskie, usługi położnicze oraz usługi dotyczące pobierania materiału biologicznego od pacjenta do badań laboratoryjnych świadczone w Przychodni Specjalistycznej w Olsztynie.2.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-70c6c123-b35c-4fe7-8899-6169563cc400
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00510202
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zamowienia.olsztyn.eu/#/offer/264831e7-deb4-4551-93da-1fd8dc58940d3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.olsztyn.eu/#/offer/264831e7-deb4-4551-93da-1fd8dc58940d
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną poprzez Platformę Zamówień Publicznych Gminy Olsztyn: https://zamowienia.olsztyn.eu (dalej zwanej „Platformą” lub „Platformą zakupową”, przy czym złożenie oferty wraz z załączonymi do niej dokumentami może nastąpić wyłącznie za pośrednictwem Platformy.
2. Instrukcja Użytkownika – korzystania z Platformy znajduje się w zakładce „Pomoc”.
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi założyć konto na stronie Platformy dostępnej pod adresem https://zamowienia.olsztyn.eu . Wykonawca posiadający konto na Platformie ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów, oświadczeń, wyjaśnień i innych informacji przekazywanych poprzez Platformę, podczas prowadzenia postępowania o zamówienie publiczne, opisane zostały na Platformie Zamówień Publicznych Gminy Olsztyn. Instrukcja użytkownika – Wykonawca (zakładka pomoc). Przystępując do ogłoszonego postępowania o zamówienie publiczne, Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z instrukcją użytkownika systemu Platformy oraz z regulaminem korzystanie z systemu Platformy.
5. Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę złożenia kompletu dokumentów w systemie Platformy.
6. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu komunikacji elektronicznej oraz poczty elektronicznej, wskazanych w zapytaniu ofertowym.
7. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.
8. Szczegółowe zapisy znajdują się w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 3 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016 z późniejszymi zmianami), dalej „RODO”, informuję, że:
1. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w trakcie trwania postępowania czy realizacji umowy na zamówienie, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych.
2. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, gdyż przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa Pani/Pan dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
3. Ponadto:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Przychodnia Specjalistyczna w Olsztynie, ul. Dworcowa 28, 10-437 Olsztyn, dane kontaktowe: sekretariat@przychodniaspecjalistyczna.pl lub telefonując pod numer: (89) 537-32-75;
2) w sprawach z zakresu ochrony danych osobowych może się Pan/Pani kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail iod@przychodniaspecjalistyczna.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: Usługi pielęgniarskie, usługi położnicze oraz usługi dotyczące pobierania materiału biologicznego od pacjenta do badań laboratoryjnych świadczone w Przychodni Specjalistycznej w Olsztynie.2., Znak sprawy: TP/4/2024;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 78 ustawy Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres co najmniej 4 lat od dnia zakończenie postępowania, a jeżeli zobowiązania wskazane w ofercie i umowie przekroczą w/w przedział czasowy, okres przechowywania obejmuje ten termin;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679,
nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego.
Szczegóły w Rozdziale XXIII SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: TPN/4/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na jedną część
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Tak
4.1.12.) Maksymalna liczba części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: 1
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi pielęgniarskie, usługi położnicze oraz usługi dotyczące pobierania materiału biologicznego od pacjenta do badań laboratoryjnych świadczone w Poradniach Specjalistycznych oraz w Medycznym Laboratorium Diagnostycznym Przychodni Specjalistycznej w Olsztynie. Zamawiający wskazuje,
że w postępowaniu przetargowym znak: TP/1/2024 pn. Usługi pielęgniarskie, usługi położnicze oraz usługi dotyczące pobierania materiału biologicznego od pacjenta
do badań laboratoryjnych świadczone w Przychodni Specjalistycznej w Olsztynie unieważnił dwie Części tj. Część 1 - Poradnia Endokrynologiczna i Część 6 - Medyczne Laboratorium Diagnostyczne. Mając na uwadze, że zamówienie jest udzielane
w częściach należy ponownie przeprowadzić postępowanie przetargowe.
2. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych tj:
1) Część 1 - Poradnia Endokrynologiczna - Pielęgniarka/Pielęgniarz, 20 godz. miesięcznie.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto dla:
1) Części 1 - Poradnia Endokrynologiczna w Załączniku nr 1 do SWZ,
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85141200-1 - Usługi świadczone przez pielęgniarki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający ma prawo skorzystania z prawa opcji w wymiarze 50% ilości godzin wskazanej w formularzu ofertowym Wykonawcy na następujących zasadach:1) zamówienie opcjonalne będzie realizowane wg ceny przewidzianej dla zamówienia podstawowego;
2) Zamawiający skorzysta z prawa opcji po wyczerpaniu ilości wskazanej w § 1 ust. 1 i po zabezpieczeniu środków finansowych na realizację zamówienia opcjonalnego;
3) skorzystanie z prawa opcji nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy
i następuje poprzez pisemne oświadczenie złożone Wykonawcy;
4) Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji, skorzystać z niego w mniejszym zakresie aniżeli określony powyżej, w szczególności w przypadku nieuzyskania środków finansowych na ten cel, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia, co niniejszym akceptuje poprzez podpisanie niniejszej umowy;
5) Zamawiający może z prawa opcji korzystać wielokrotnie, do wyczerpania maksymalnej ilości określonej w § 1 ust. 3 umowy;
6) do prawa opcji będą obowiązywały zapisy umowne dotyczące realizacji zamówienia podstawowego.
Szczegółowe zapisy znajdują się w Załączniku nr 6.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie punktowej będą podlegać jedynie oferty nie podlegające odrzuceniu.
2. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryterium
1) „Cena”
- C
2) „Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji przedmiotu zamówienia”
- D
3. Sposób przyznania punktów
Sposób oceny wg wzoru
Cena (C) 60%
Cena najtańszej oferty
C = --------------------------------- x 60pkt
Cena badanej oferty
Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji przedmiotu zamówienia (D) 40%
1. Doświadczenie mniejsze niż 3 lata – 0 pkt
2. Doświadczenie powyżej 3 lat, ale mniej niż 4 lata – 10 pkt
3. Doświadczenie powyżej 4 lat, ale mniej niż 5 lat – 20 pkt
4. Doświadczenie powyżej 5 lat – 40 pkt
RAZEM 100% 100 pkt
4. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:
L = C + D
gdzie:
L – całkowita liczba punktów,
C- liczba punktów w kryterium „Cena”
D- liczba punktów w kryterium „Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji przedmiotu zamówienia”
5. Szczegółowe zapisy zawarto w Rozdziale XVII SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi pielęgniarskie, usługi położnicze oraz usługi dotyczące pobierania materiału biologicznego od pacjenta do badań laboratoryjnych świadczone w Poradniach Specjalistycznych oraz w Medycznym Laboratorium Diagnostycznym Przychodni Specjalistycznej w Olsztynie. Zamawiający wskazuje,
że w postępowaniu przetargowym znak: TP/1/2024 pn. Usługi pielęgniarskie, usługi położnicze oraz usługi dotyczące pobierania materiału biologicznego od pacjenta
do badań laboratoryjnych świadczone w Przychodni Specjalistycznej w Olsztynie unieważnił dwie Części tj. Część 1 - Poradnia Endokrynologiczna i Część 6 - Medyczne Laboratorium Diagnostyczne. Mając na uwadze, że zamówienie jest udzielane
w częściach należy ponownie przeprowadzić postępowanie przetargowe.
2. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych tj:
2) Część 2 - Medyczne Laboratorium Diagnostyczne - Pielęgniarka/Pielęgniarz, 25 godz. miesięcznie.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto dla:
2) Części 2 - Medyczne Laboratorium Diagnostyczne w Załączniku nr 2 do SWZ,
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85141200-1 - Usługi świadczone przez pielęgniarki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający ma prawo skorzystania z prawa opcji w wymiarze 50% ilości godzin wskazanej w formularzu ofertowym Wykonawcy na następujących zasadach:1) zamówienie opcjonalne będzie realizowane wg ceny przewidzianej dla zamówienia podstawowego;
2) Zamawiający skorzysta z prawa opcji po wyczerpaniu ilości wskazanej w § 1 ust. 1 i po zabezpieczeniu środków finansowych na realizację zamówienia opcjonalnego;
3) skorzystanie z prawa opcji nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy
i następuje poprzez pisemne oświadczenie złożone Wykonawcy;
4) Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji, skorzystać z niego w mniejszym zakresie aniżeli określony powyżej, w szczególności w przypadku nieuzyskania środków finansowych na ten cel, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia, co niniejszym akceptuje poprzez podpisanie niniejszej umowy;
5) Zamawiający może z prawa opcji korzystać wielokrotnie, do wyczerpania maksymalnej ilości określonej w § 1 ust. 3 umowy;
6) do prawa opcji będą obowiązywały zapisy umowne dotyczące realizacji zamówienia podstawowego.
Szczegółowe zapisy znajdują się w Załączniku nr 6.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie punktowej będą podlegać jedynie oferty nie podlegające odrzuceniu.
2. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryterium
1) „Cena”
- C
2) „Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji przedmiotu zamówienia”
- D
3. Sposób przyznania punktów
Sposób oceny wg wzoru
Cena (C) 60%
Cena najtańszej oferty
C = --------------------------------- x 60pkt
Cena badanej oferty
Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji przedmiotu zamówienia (D) 40%
1. Doświadczenie mniejsze niż 3 lata – 0 pkt
2. Doświadczenie powyżej 3 lat, ale mniej niż 4 lata – 10 pkt
3. Doświadczenie powyżej 4 lat, ale mniej niż 5 lat – 20 pkt
4. Doświadczenie powyżej 5 lat – 40 pkt
RAZEM 100% 100 pkt
4. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:
L = C + D
gdzie:
L – całkowita liczba punktów,
C- liczba punktów w kryterium „Cena”
D- liczba punktów w kryterium „Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji przedmiotu zamówienia”
5. Szczegółowe zapisy zawarto w Rozdziale XVII SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Zamawiający określa dla Części 1-2 następujące warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:1) Zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek udziału za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że na potrzeby realizacji przedmiotu zamówienia dysponuje lub będzie dysponować osobą, która posiada minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe świadczone w placówkach medycznych oraz posiada:
a) (Dotyczy Części 1- 2) - tytuł magistra na kierunku pielęgniarstwo lub licencjat pielęgniarstwa lub średnie wykształcenie medyczne w zawodzie pielęgniarka/pielęgniarz oraz prawo wykonywania zawodu;
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zapisy dotyczące składania ofert przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zawarto w SWZ.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian ujęto w § 8a projektowanych postanowień umowy - dla Części 1 i 2w Załączniku nr 6.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-30 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę wraz z wymaganymi dokumentami za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem: https://zamowienia.olsztyn.eu/#/offer/264831e7-deb4-4551-93da-1fd8dc58940d zgodnie z regulaminem/instrukcją korzystania z Platformy zakupowej
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-30 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością prowadzenia negocjacji, zgodnie z art. 275 pkt 2 Pzp. Zgodnie z art. 278 Pzp, negocjacje treści ofert:1) nie mogą prowadzić do zmiany treści SWZ;
2) dotyczą wyłącznie tych elementów treści ofert, które podlegają ocenie w ramach kryte-riów oceny ofert.
Zamawiający zaprosi do negocjacji (o ile zadecyduje o ich przeprowadzeniu) trzech wykonawców, których oferty nie podlegają odrzuceniu i uzyskają największą liczbę punktów w kryterium ceny.
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zamawiający na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 15 kwietnia 2022 r.o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2024 r. poz. 507), zwana dalej „ustawą o przeciwdziałaniu wspierania agresji na Ukrainę” z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
1) Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawą o przeciwdziałaniu wspierania agresji na Ukrainę;
2) Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 z późn. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r.,
o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawą
o przeciwdziałaniu wspierania agresji na Ukrainę;
3) Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120 i 295), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006
i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawą o przeciwdziałaniu wspierania agresji na Ukrainę.
2. Wykluczenie, o którym mowa w ust. 1 powyżej, następować będzie na okres trwania ww. okoliczności. W przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 ustawą
o przeciwdziałaniu wspierania agresji na Ukrainę, Zamawiający odrzuca ofertę takiego Wykonawcy, nie zaprasza go do złożenia oferty dodatkowej, nie zaprasza go do negocjacji, a także nie prowadzi z takim Wykonawcą negocjacji, odpowiednio do trybu stosowanego do udzielenia zamówienia publicznego oraz etapu prowadzonego postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Wynajem toalet przenośnych w latach 2025 - 2026
- Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz wdrożeniem
- Warzywa i owoce, nabiał, mięso i wędliny na potrzeby Kuchni szpitalnej
- Usługa polegająca na zapewnieniu dostępu do obiektów sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego
- Zakup dwóch serwerów pod środowisko MS SQL
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy dla pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie i podległych jednostek.
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi medycyny pracy dla pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie i podległych jednostek
- Świadczenie usług w zakresie badań profilaktycznych dla osób skierowanych na badania przez Lubelskie Centrum Ekonomiczno-Administracyjne Oświaty oraz jednostki obsługiwane w latach 2025 - 2026
- usługi medyczne obejmujące profilaktyczne badania lekarskie żołnierzy zawodowych i pracowników wojska jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu 24 WOG w Giżycku.
- Usługi medyczne obejmujące profilaktyczne badania lekarskie żołnierzy zawodowych i pracowników 43 WOG ,pracowników JW. i instytucji będących na zaopatrzeniu 43WOG z rejonu Bolesławiec
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy dla pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie i podległych jednostek.
- (2) Świadczenie podstawowych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania na rzecz osób mieszkających na terenie Gminy Czarnków w latach 2025 - 2026
więcej: Usługi medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.