Ogłoszenie z dnia 2024-09-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
prelekcje w czasie konferencji, współfinansowanej ze środków Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności w dniu 18 września 2024 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Rozwoju Edukacji Województwa Łódzkiego w Sieradzu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 389757799
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 3 Maja 7
1.5.2.) Miejscowość: Sieradz
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrektor@cresieradz.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.cresieradz.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-03b0617e-4989-4483-a746-135c7cc921a31.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
prelekcje w czasie konferencji, współfinansowanej ze środków Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności w dniu 18 września 2024 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-03b0617e-4989-4483-a746-135c7cc921a3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00510244
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00213664/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 prelekcje w czasie konferencji, współfinansowanej ze środków Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt „Zbudowanie systemu koordynacji i monitorowania regionalnych działań na rzecz kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się przez całe życie, w tym uczenia się dorosłych” jest finansowany ze środków Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Prelegenci są osobowościami na rynku, a tym samym są jedyni w swoim rodzaju.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/3/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3. Do zadań prelegenta należeć będzie:1) przedstawienie wykładu na temat: „Jakich kompetencji nie zastąpi sztuczna inteligencja” z wykorzystaniem prezentacji wizualizującej przedstawiane zagadnienia, w czasie wynikającym z agendy konferencji,
2) napisanie artykułu min 3600 znaków na temat wygłoszonej prelekcji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 4920,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3. Do zadań prelegenta należeć będzie:1) przedstawienie wykładu na temat „Czym są kompetencje przyszłości
i jaki jest pożądany zakres kompetencji absolwenta szkoły”
z wykorzystaniem prezentacji wizualizującej przedstawiane zagadnienia,
w czasie wynikającym z agendy konferencji,
2) udział w panelu dyskusyjnym,
3) napisanie artykułu min 3600 znaków na temat wygłoszonej prelekcji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 4914,29 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3. Do zadań prelegenta należeć będzie:1) przedstawienie wykładu na temat: „Jakie umiejętności zapewniają mobilności na rynku pracy, a co je blokuje”. z wykorzystaniem prezentacji wizualizującej przedstawiane zagadnienia, w czasie wynikającym z agendy konferencji,
2) napisanie artykułu min 3600 znaków na temat wygłoszonej prelekcji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 4053,85 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3. Do zadań prelegenta należeć będzie:1) przedstawienie wykładu na temat: „Pokolenie Alfa - charakterystyka
i praktyczne wskazówki dla nauczycieli jak pracować z dziećmi
i młodzieżą z tego pokolenia aby skutecznie rozwijać kompetencje przyszłości” z wykorzystaniem prezentacji wizualizującej przedstawiane zagadnienia, w czasie wynikającym z agendy konferencji,
2) napisanie artykułu min 3600 znaków na temat wygłoszonej prelekcji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 9840,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lark Business Consulting Dominik Skowroński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 728 270 83 56
7.3.3) Ulica: Byszewska
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 92-770
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Lark Business Consulting Dominik Skowroński
jakie przetargi wygrała firma
Lark Business Consulting Dominik Skowroński
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4920,0 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-09-18Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dorotą Piotrowską
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 77030503560
7.3.3) Ulica: Romańska
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 91-520
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4914,29 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-09-18Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Małgorzatą Wendler , ul. 7/16 Pesel
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 95112709389
7.3.3) Ulica: 1-go Maja
7.3.4) Miejscowość: Łask
7.3.5) Kod pocztowy: 98-100
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4053,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-09-18Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Maria Rotkiel
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 113 022 99 31
7.3.3) Ulica: Sarmacka
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-972
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9840 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-09-18INNE PRZETARGI Z SIERADZA
- Usługa edukacyjna korepetycje , w ramach projektu "Rodzina razem" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus dla łódzkiego 2021 - 2027
- zorganizowanie warsztatów zawodoznawczych dla uczniów klas siódmych i ósmych, a także świadczenie usługi cateringowej realizowanej w trakcie warsztatów
- Remont drogi gminnej nr 114263E w miejscowości Kłocko
- Usunięcie i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Sieradz
więcej: przetargi w Sieradzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy w Klonowej wraz z jednostkami organizacyjnymi
- Usługi wsparcia rodzin zastępczych, kandydatów na rodziny zastępcze, opiekunów usamodzielnienia, rodziców biologicznych i ich otoczenia na terenie powiatu tureckiego.
- Wsparcie w procesie usamodzielnienia wychowanków pieczy zastępczej - działania wzmacniające kompetencje społeczne - vouchery
- "Usługa przygotowania i przeprowadzenia dwudniowego seminarium dla przedstawicieli JST z woj. mazowieckiego z zakresu procedur i źródeł finansowania usług społecznych dla lokalnej społeczności (...)"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "ABC przedsiębiorczości z elementami e-marketingu"
- Przeprowadzenie szkoleń i warsztatów dla kadry jednostek organizacyjnych pracujących w obszarze pieczy zastępczej oraz osób sprawujących pieczę zastępczą.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.