eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynekDostawa kartonów do przechowywania sadzonek na potrzeby Gospodarstwa Szkółkarskiego Mielno



Ogłoszenie z dnia 2024-09-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa kartonów do przechowywania sadzonek na potrzeby Gospodarstwa Szkółkarskiego Mielno

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Olsztynek

1.3.) Oddział zamawiającego: Nadleśnictwo Olsztynek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510543183

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mrongowiusza 35

1.5.2.) Miejscowość: Olsztynek

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-015

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: (89) 519 20 03

1.5.8.) Numer faksu: (89) 519 19 13

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: olsztynek@olsztyn.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztynek.olsztyn.lasy.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/966775

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa kartonów do przechowywania sadzonek na potrzeby Gospodarstwa Szkółkarskiego Mielno

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e1213991-16de-446a-8c71-c8f23a951184

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00510293

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00081327/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Dostawa kartonów do przechowywania sadzonek na potrzeby Gospodarstwa Szkółkarskiego Mielno

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00453389

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.7.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 152000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż oraz dostawę kartonów w liczbie 16 000 szt. przeznaczonych do przechowywania i transportu sadzonek na potrzeby Gospodarstwa Szkółkarskiego Mielno, 14-107 Gierzwałd.
2. Kartony będą wykorzystane do ręcznego pakowania i przechowywania sadzonek z bryłką korzeniową w chłodni w temperaturze ujemnej do -5°C przez okres zimy. Kartony w tym okresie będą ustawione na paletach w minimum trzech warstwach bez stosowania żadnych dodatkowych wzmocnień. Po rozmrożeniu i adaptacji sadzonki w tych samych kartonach zostaną przewiezione na powierzchnie odnowieniowe i bezpośrednio z nich będą wysadzane.
3. Dostarczone kartony muszą spełniać następujące wymagania:
1) muszą być dedykowane do przechowywania żywych roślin,
2) wykonane z tektury falistej trójwarstwowej,
3) warstwy tektury klejone metodą zanurzeniową,
4) wyposażone w system (taśmę) szybkiego otwierania kartonu,
5) posiadające nacięcia na uchwyty umożliwiające przenoszenie kartonu na powierzchni odnowieniowej i montaż w nosidełkach (w momencie dostawy otwory w kartonach są zamknięte),
6) waga jednego zapakowanego kartonu: do 15 kg,
7) wymiary pojedynczego kartonu: 40x30x40 cm (dł./szer./wys.),
8) posiadające następujące cechy wytrzymałościowe:
a) odporne na odkształcanie,
b) odporne na wilgoć i wodę z uwagi na umieszczane w nich sadzonki z bryłką korzeniową nasączoną wodą,
c) po rozmrożeniu mają zachować sztywność i nie przyjmować wilgoci.
4. Dostarczone kartony muszą być fabrycznie nowe, kompletne, dopuszczone do obrotu i stosowania, nieużywane, niepoddane żadnym naprawom, wolne od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, gotowe do użycia zgodnie z ich przeznaczeniem, muszą odpowiadać obowiązującym standardom jakościowym i technicznym, nie mogą być obciążone żadnymi prawami na rzecz osób trzecich oraz muszą spełniać wymagania określone w SWZ.
5. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia przy użyciu własnych narzędzi, sprzętu i transportu. Koszty i ryzyko transportu, wniesienia, opakowania, ubezpieczenia na czas przewozu ponosi wykonawca.
6. Dostawa kartonów do Gospodarstwa Szkółkarskiego Mielno nastąpi w dniach pracy zamawiającego, od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 – 14:00, własnym staraniem wykonawcy i na koszt wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44617100-9 - Pudła kartonowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 182040,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 182040,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 182040,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ForTech System Technologie dla Leśnictwa Leszek Hoffman

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7651047325

7.3.3) Ulica: Plażowa 55, Nowy Bedoń

7.3.4) Miejscowość: Andrespol

7.3.5) Kod pocztowy: 95-020

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 182040,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.