eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomsko"Dostawa odzieży roboczej i obuwia roboczego z podziałem na części"



Ogłoszenie z dnia 2023-11-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa odzieży roboczej i obuwia roboczego z podziałem na części”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590585041

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stara Droga 85

1.5.2.) Miejscowość: Radomsko

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-500

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pgk-radomsko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip2.pgk-radomsko.pl/przetargi/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1344ee03-4e3d-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Sp. z o.o. (100% udziałów własnością gm. M. Radomsko) - wytwarzanie energii cieplnej;dostarczanie wody;odprowadzanie,oczyszczanie ścieków;zbieranie odpadów komunalnych;gosp. odpadami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa odzieży roboczej i obuwia roboczego z podziałem na części”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1344ee03-4e3d-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00510299

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00392641

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 – Dostawa ubrań roboczych
1. Ubranie robocze typ szwedzki kolor niebieski tzw. CPN, o gramaturze min. 290, skład bawełna 100% z logo Zamawiającego i z certyfikowaną taśmą srebrną o szerokości min. 2,5 cm na podkładzie pomarańczowym o szer. min. 5 cm
- Bluza szwedzka , minimum 4 kieszenie, dwie górne zapinana na springi lub napy nierdzewne, dwie dolne otwarte z wejściem skośnym. Bluza zapinana na guziki kryte plisą, klasyczny kołnierz, rękaw w całości z tkaniny, dół rękawa
zakończony mankietem zapinanym na spring lub napę. Na plecach kurtki logo Zamawiającego o wymiarach: wysokość 15 cm, szerokość 24 cm w kolorze białym wykonane metodą folia flex. Na plecach i rękawach bluzy poziome pasy odblaskowe w kolorze pomarańczowym o szerokości min. 5 cm ze srebrną min. 2,5 cm taśmą wewnątrz podkładu
- Spodnie ogrodniczki z minimum 5 kieszeniami, 1 górna na karczku zapinana na zamek metalowy, 1 tylna kieszeń, 2 kieszenie boczne, 1 kieszonka na nogawce, długie szelki z odcinkiem elastycznym, zapinane na klamry z możliwością regulacji. Na nogawkach poziomo naszyta taśma odblaskowa umieszczona 10 – 13 cm poniżej kolan. Rozporek zapinany
na guziki, boczne zapięcie z regulacją na guziki. Ilość 280 kpl.
2. Ubranie robocze typ szwedzki kolor zielony, o gramaturze min. 290, skład bawełna 100% z logo Zamawiającego i z certyfikowaną taśmą srebrną o szerokości min. 2,5 cm na podkładzie pomarańczowym o szer. min. 5 cm
- Bluza szwedzka, minimum 4 kieszenie, dwie górne zapinana na springi lub napy nierdzewne, dwie dolne otwarte z wejściem skośnym. Bluza zapinana na guziki kryte plisą, klasyczny kołnierz, rękaw w całości z tkaniny, dół rękawa
zakończony mankietem zapinanym na spring lub napę. Na plecach kurtki logo Zamawiającego o wymiarach : wysokość 15 cm, szerokość 24 cm w kolorze białym wykonane metodą folia flex. Na plecach i rękawach bluzy poziome pasy odblaskowe w kolorze pomarańczowym o szerokości min. 5 cm ze srebrną min. 2,5 cm taśmą wewnątrz podkładu
- Spodnie ogrodniczki z minimum 5 kieszeniami, 1 górna na karczku zapinana na zamek metalowy, 1 tylna kieszeń, 2 kieszenie boczne, 1 kieszonka na nogawce, długie szelki z odcinkiem elastycznym, zapinane na klamry z możliwością regulacji. Na nogawkach poziomo naszyta taśma odblaskowa umieszczona 10 – 13 cm poniżej kolan. Rozporek zapinany na guziki, boczne zapięcie z regulacją na guziki.
Ilość 8 kpl.
3. Ubranie ocieplane typ szwedzki kolor niebieski tzw. CPN materiał 100% bawełny, gramatura minimum 290 g/m2, z logo Zamawiającego i z certyfikowanymi elementami, taśma srebrna min. 2,5 cm szerokości na podkładzie pomarańczowym o szer. min. 5 cm
- Bluza szwedzka sięgająca za pośladek z kołnierzem, na bokach bluzy ściągacze, bluza zapinana na zamek kostkowy, kryty plisą na springi lub napy nierdzewne Rękaw długi zakończony mankietem zapinanym na guzik, minimum dwie kieszenie górne z patkami zapinanymi na springi, minimum dwie kieszenie dolne. Na plecach i rękawach bluzy poziome pasy odblaskowe w kolorze pomarańczowym o szerokości min. 5 cm ze srebrną min. 2,5 cm taśmą wewnątrz podkładu. Na plecach kurtki logo Zamawiającego w kolorze białym o wymiarach : wysokość 15 cm, szerokość 24 wykonane metodą folia
flex cm /wg załączonego wzoru/.
- Spodnie ogrodniczki, w pasie wszyty ściągacz gumowy, w szelki wstawiana guma, szelki zakończone klamrami z możliwością regulacji ich długości, na bokach zapinanie na guziki z możliwością regulacji, nogawki proste, na karczku duża kieszeń zasuwana na zamek błyskawiczny, na nogawkach minimum dwie kieszenie, rozporek na guziki, na nogawkach
pozioma taśma odblaskowa w kolorze pomarańczowym o szer. 5 cm ze srebrną 2,5 cm taśmą wewnątrz podkładu,
umieszczona 10 – 13 cm poniżej kolana.
Ilość 40 kpl.
4. Ubranie ocieplane typ szwedzki kolor zielony z logo Zamawiającego i pasami odblaskowymi, materiał 100% bawełny,
gramatura minimum 290 g/m², tkaniny użyte do produkcji ubrania winny być odporne na spieranie i płowienie.
- Bluza szwedzka sięgająca za pośladek z kołnierzem, na bokach bluzy ściągacze, bluza zapinana na zamek kostkowy, kryty plisą na springi lub napy nierdzewne Rękaw długi zakończony mankietem zapinanym na guzik, minimum dwie kieszenie górne z klapkami zapinanymi na guziki, minimum dwie kieszenie dolne. Na plecach i rękawach bluzy poziome pasy odblaskowe w kolorze pomarańczowym o szerokości min. 5 cm ze srebrną min. 2,5 cm taśmą wewnątrz podkładu. Na plecach kurtki logo Zamawiającego w kolorze białym o wymiarach : wysokość 15 cm, szerokość 24 cm wykonane metodą folia flex /wg załączonego wzoru/.
- Spodnie ogrodniczki, w pasie wszyty ściągacz gumowy, w szelki wstawiana guma, szelki zakończone klamrami z możliwością regulacji długości, na bokach zapinane na guziki, nogawki proste, na karczku duża kieszeń zasuwana na zamek błyskawiczny, na nogawkach minimum dwie kieszenie, rozporek na guziki, na nogawkach pozioma taśma odblaskowa w kolorze pomarańczowym o szer. min. 5 cm ze srebrną min. 2,5 cm taśmą wewnątrz podkładu, umieszczoną 10 – 13 cm poniżej kolana.
Ilość 4 kpl.
5. Ubranie dla spawacza – bluza i spodnie ogrodniczki uszyte z bawełny trudnopalnej o gramaturze minimum 330 g/m².
Zgodność z normami EN 340 „odzież ochronna, wymagania ogólne i EN ISO 11611 - „odzież ochronna do stosowania podczas spawania i w procesach pokrewnych” lub równoważna. Ilość 3 kpl.
Ubrania robocze letnie i zimowe muszą spełniać wymagania określone w aktualnie obwiązujących normach PN-EN ISO 13688, PN-P-84525 lub równoważne.
Odblaskowość taśm zgodna z PN-EN ISO 20471, klasa 2, ze znakiem CE lub równoważną.
Wszystkie asortymenty ubrań roboczych muszą być oznaczone znakiem CE.
Do wszystkich ofert należy dołączyć : karty katalogowe oraz deklaracje zgodności z wymaganymi normami, oraz kartę katalogową tkaniny potwierdzającej w/w parametry w opisach.
Wymagania: Odzież fabrycznie nowa, uszyta z tkanin, które posiadają certyfikat zgodności z Polską Normą lub równoważną.
Odzież dostępna we wszystkich rozmiarach, posiadać musi oryginalne metki identyfikacyjne wyrób (nazwa, materiał, sposób prania, czyszczenia lub konserwacji) i producenta. Odpowiednio oznakowana pod względem wielkości (rozmiaru).
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawierają Opis przedmiotu zamówienia, stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

4.5.5.) Wartość części: 63317,94 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 – Dostawa – odzież robocza
1. Koszula robocza męska z tkaniny bawełnianej flanelowej 100% o gramaturze minimum 180 g/m², polskiej produkcji, w różnorodnej gamie kolorystycznej z długim rękawem. Koszule uszyte zgodnie z wymogami normy PN-92-P 84683, PN-P- 84525 i PN 340 lub równoważnymi
Ilość 300 szt.
2. Skarpety męskie - minimum 80% bawełna, kolor czarny, krajowe, polskiej produkcji.
Ilość 500 par.
3. Kalesony z dzianiny kolorystyce szarej, popielatej itp. z rozporkiem, ściągaczem przy kostkach, krajowe, produkcji polskiej.
Ilość 100 szt.
4. Czapka typu „baseball” kolor niebieski z tkaniny drelichowej o składzie – bawełna 35%, poliester 65%, z daszkiem, z tyłu czapki zapinka do regulacji jej obwodu. Wykonane zgodnie z wymogami normy PN-EN 340. Kategoria 1 lub równoważną.
Ilość 180 szt.
5. Czapka zimowa z dzianiny czarna.
Ilość 120 szt.
6. Kurtka przeciwdeszczowa, ostrzegawcza w kolorze cytrynowym fluorescencyjnym z taśmami odblaskowymi . Szwy uszczelnione, kaptur stały ze ściągającym sznurkiem. Zamek błyskawiczny pod listwą, listwa na zatrzaski, rękawy raglanowe z wewnętrznym mankietem, chroniącym przed wiatrem. Taśmy w kolorze srebrnym umieszczone na rękawach dwa pasy, na
przodach i plecach kurtki dwa pasy. Logo Zamawiającego na plecach kurtki o wymiarach : wysokość 15 cm, szerokość 24 cm. Logo w kolorze zielonym. Materiał odblaskowy - 100% poliester powlekany PCV. Wykonany zgodnie z normą EN 343 - odzież ochronna przed deszczem oraz PN-EN 471 – odzież ochronna o intensywnej widzialności lub równoważną.
Ilość 50 szt.
7. Kamizelka odblaskowa w kolorze żółtym fluorescencyjnym z nadrukiem logo Zamawiającego na plecach o wymiarach: wysokość 15 cm, szerokość 24 cm, logo w kolorze zielonym, dwa poziome pasy odblaskowe. Odblaskowość zgodna z normą PN-EN 471 lub równoważną Ilość 120 szt.
8. Kamizelka odblaskowa w kolorze żółtym fluorescencyjnym z tkaniny dziurkowanej z nadrukiem logo Zamawiającego na plecach o wymiarach : wysokość 15 cm, szerokość 24 cm w kolorze zielonym oraz dwa poziome pasy odblaskowe. Odblaskowość zgodna z normą PN-EN 471 lub równoważną.
Ilość 100 szt.
9. Kamizelka w kolorze niebieskim 100% poliester, gramatura minimum 120 g/m², dwa poziome pasy odblaskowe po cały obwodzie o szer. 5 cm, zapinana na dwie rzepy. Na plecach napis w kolorze białym GOŚĆ o wymiarach: szerokość 20 cm, wysokość 7 cm. Odblaskowość taśm zgodna z normą PN – EN 471 lub równoważną.
Ilość 40 szt.
10. Komplet przeciwdeszczowy, ostrzegawczy w kolorze pomarańczowym z taśmami odblaskowymi ( bluza i spodnie do pasa). Szwy uszczelnione, kaptur stały ze ściągającym sznurkiem. Zamek błyskawiczny pod listwą, listwa na zatrzaski, rękawy reglanowe, mankiety regulowane na zatrzaski. Taśmy w kolorze srebrnym umieszczone na rękawach (dwa pasy), na przodach i plecach kurtki dwa pasy i w dole nogawek spodni dwa pasy. Spodnie ściągane w pasie. Na Plecach kurtki Logo Zamawiającego o wymiarach : wysokość 15 cm, szerokość 24 cm. Logo w kolorze białym. Materiał odblaskowy: 100%
poliester powlekany PCV. Wykonany zgodnie z normą EN 343 -„odzież ochronna przed deszczem oraz z normą PN-EN 471
– odzież ochronna o intensywnej widzialności lub równoważną.
Ilość 20 kpl.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawierają Opis przedmiotu zamówienia, stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

4.5.5.) Wartość części: 31857,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3 – Dostawa obuwia roboczego
1. Trzewiki robocze męskie. Trzewiki bezpieczne z nubuku. Wodoodporne, z systemem szybkiego zdejmowania, podeszwa zachodząca na przód obuwia, podeszwa poliuretanowa o dwóch gęstościach, stalowy podnosek wytrzymały na uderzenia do 200J. Wkładka antyprzebiciowa wykonana z włókna kompozytowego pokrytego warstwą utwardzającej ceramiki.
Wkładka anatomicznie wyprofilowana, przeciwgrzybiczna. Wykonane zgodnie z normą EN ISO 20345 S3 SRC lub równoważną.
Ilość 60 par.
2. Trzewiki robocze bezpieczne męskie. Trzewiki ochronne, cholewka wykonana z naturalnej skóry bydlęcej, podnosek kompozytowy, wkładka antyprzebiciowa kevlarowa, podeszwa PU/PU antypoślizgowa. Wykonane zgodnie z normą EN ISO 20345 S3 SRC lub równoważną.
Ilość 220 par
3. Trzewiki robocze damskie. Trzewiki ochronne, cholewka wykonana z naturalnej skóry bydlęcej, podnosek kompozytowy, wkładka antyprzebiciowa kevlarowa, podeszwa PU/PU antypślizgowa. Wykonane zgodnie z normą EN ISO 20345 S3 SRC lub równoważną.
Ilość 30 par
4. Buty gumowo filcowe męskie 100% guma. Podeszwy gumowe antypoślizgowe, wewnętrzna część buta ocieplana z włókniny obłożonej gumą do wysokości 2/3. Wysokość buta około 33 cm. Wykonane zgodnie z wymogami normy. PN-EN ISO 20347 OB CI SRC lub równoważnej.
Ilość 40 par
5. Buty gumowe męskie 100% guma, olejoodporne, wysokość buta około 37 cm. Wykonane zgodnie z normą PN- EN 347 lub równoważną
Ilość 80 par
6. Buty gumowe damskie z PCV, wykonane zgodnie z normą PN-EN 347 lub równoważną.
Ilość 15 par
7. Trzewiki dla spawacza. Trzewiki wykonane w całości ze skóry gwarantującej wytrzymałość na odpryski metalu oraz przecięcia i rozerwania. Podeszwa PU/PU, montaż przez bezpośredni wtrysk, Wykonane zgodnie z normą PN-EN ISO 20345 lub równoważną.
Ilość 10 par
8. Trzewiki robocze ocieplane damskie. Cholewki trzewików wykonane z naturalnej skóry bydlęcej, wodoodpornej, ocieplane, odporne na niskie temperatury, z kompozytowym podnoskiem i wkładką kevlarową, podeszwa PU/PU. Wykonane zgodnie z wymogami normy PN-EN ISO 20345 S3 SRC lub równoważną.
Ilość 20 par
9. Trzewiki robocze ocieplane męskie. Cholewki trzewików wykonane z naturalnej skóry bydlęcej, wodoodpornej, ocieplane, odporne na niskie temperatury, z kompozytowym podnoskiem i wkładką kevlarową, podeszwa PU/PU. Wykonane zgodnie z wymogami normy PN-EN ISO 20345 S3 SRC lub równoważną.
Ilość 30 par
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawierają Opis przedmiotu zamówienia, stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

4.5.5.) Wartość części: 57249,12 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 4 – Dostawa rękawic roboczych
1. Rękawice robocze ochronne pięciopalcowe ze skóry dwoinowej i drelichu chroniące przed urazami mechanicznymi. Wewnętrzna /chwytna/ część dłoni wykonana w całości z jednej części skóry, skórzane wzmocnienia na kostkach. Rękawica zakończona usztywnionym mankietem oraz wykończona wewnątrz podszewką. Strona grzbietowa i mankiet z tkaniny drelichowej. Rękawice wykonane zgodnie z wymogami norm EN 420, EN 388 lub równoważnymi.
Ilość 60 par
2. Rękawice pięciopalcowe ocieplane, termoodporne, powlekane gumą o porowatej strukturze, wykonane z pętelkowej przędzy akrylowej. Wykonane zgodnie z wymogami norm EN 388. EN 420 (poziom odporności 2242X) lub równoważnymi.
Ilość 1 700 par
3. Rękawice antyprzecięciowe. Wykonane z wysokojakościowej przędzy modyfikowanej, odpornej na przecięcia (5), powlekane poliuretanem, zakończone ściągaczem. Odporność na ścieranie (4), odporność na przedarcia (4), odporność na przekłucie (2). Wykonane zgodnie z wymogami normy EN 388, EN 420, EN 4542C lub równoważną.
Ilość 200 par
4. Rękawice spawalnicze pięciopalcowe. Wykonane w całości ze skóry licowej, impregnowanej, olejoodpornej, w części chwytnej nie dzielone, bez przeszycia, wykonane z jednego elementu skóry, z długim mankietem wykonanym ze skóry dwoinowej, podszewka trudnopalna. Rękawice spełniające warunki normy EN 388, EN 420, EN 12477 lub równoważnych.
Wymagany znak CE.
Ilość 80 par
5. Rękawice spawalnicze w całości wykonane z wyselekcjonowanej dwoiny bydlęcej w kolorze czerwonym. Rękawice spełniające warunki normy EN 388, EN 420, EN 12477 lub równoważnych. Wymagany znak CE.
Ilość 70 par
6. Rękawice typu REKODRAGON powlekane gumą o porowatej strukturze, dużej przyczepności, odporne na rozdarcia i przecięcia, trudnościeralne. Wykonane zgodnie z wymogami norm EN 388 i EN 420 lub równoważnymi.
Ilość 6 000 par
7. Rękawice typu RTELA wykonane z poliestru, powlekane lateksem, zakończone ściągaczem, odporne na ścieranie i rozdarcia. Wykonane zgodnie z wymogami normy EN 388 lub równoważną.
Ilość 41 000 par
8. Rękawice wykonane z grubego niebieskiego nitrylu. Usztywniony kauczukowy mankiet. Wykonane zgodnie z wymogami normy EN 388 lub równoważną,
Ilość 1 000 par
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawierają Opis przedmiotu zamówienia, stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

4.5.5.) Wartość części: 131659,20 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50934,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 80283,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50934,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU ABC Radosław Popławski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7311306779

7.3.3) Ulica: ul. Parkowa 11 b

7.3.4) Miejscowość: Pabianice

7.3.5) Kod pocztowy: 95-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50934,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32004,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32004,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32004,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANEX Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9492229858

7.3.3) Ulica: ul. Zachodnia 58/60

7.3.4) Miejscowość: Koniecpol

7.3.5) Kod pocztowy: 42-230

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32004,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54310,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59925,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54310,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „MADA” Kosiec i Wspólnicy Sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 1181625269

7.3.3) Ulica: ul. Słowicza 17

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-170

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54310,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78570,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92867,46 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78570,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANEX Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9492229858

7.3.3) Ulica: ul. Zachodnia 58/60

7.3.4) Miejscowość: Koniecpol

7.3.5) Kod pocztowy: 42-230

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78570,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wszystkie kwoty podane w ogłoszeniu to kwoty brutto. Nie uwzględniono nigdzie prawa opcji w wysokości 20%, co przewidziane było w dokumentach postępowania.
poz. 6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2, ale żadna z ofert (po wyjaśnieniach Wykonawców na wezwania Zamawiającego) nie została odrzucona.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.