eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzemyślOPRACOWANIE STRATEGII MARKI I KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ PRZEMYŚLA NA LATA 2024-2030 DLA PROJEKTU "RAZEM ZMIENIAMY PRZEMYŚL"



Ogłoszenie z dnia 2022-12-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
OPRACOWANIE STRATEGII MARKI I KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ PRZEMYŚLA NA LATA 2024-2030 DLA PROJEKTU „RAZEM ZMIENIAMY PRZEMYŚL”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Przemyśl

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900341

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Przemyśl

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-700

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@um.przemysl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemysl.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/690027

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

OPRACOWANIE STRATEGII MARKI I KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ PRZEMYŚLA NA LATA 2024-2030 DLA PROJEKTU „RAZEM ZMIENIAMY PRZEMYŚL”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cacb8ef5-64cb-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00510319

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023733/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Opracowanie Strategii Marki i Komunikacji Marketingowej na lata 2023 - 2029 w ramach programu Rozwój Lokalny

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00439249/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.24.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 217000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie „Strategii marki i komunikacji marketingowej na lata 2024-2030” – dokumentu strategicznego na najbliższe 7 lat, który będzie stanowił ramy dla wsparcia rozwoju miasta Przemyśla skutecznymi metodami i narzędziami marketingu, ze szczególnym uwzględnieniem promocji potencjału turystycznego miasta. Opracowanie dokumentu będzie przewodnikiem kształtowania marki Miasta oraz inspiracją dla mieszkańców i innych grup docelowych do działań promocyjnych i budowania pozytywnego wizerunku miasta. Pozytywny wizerunek zwiększy jego atrakcyjność wśród interesariuszy, w tym turystów, inwestorów oraz mieszkańców miasta, co będzie mieć znaczny wpływ na rozwój lokalny, przede wszystkim w sferach turystyki i gospodarki.
2. Przedmiot umowy zostanie zrealizowany w dwóch etapach:
1) ETAP 1 – przeprowadzenie badań marki i wizerunku Miasta Przemyśla wraz z przedstawieniem końcowego raportu, który obejmuje:
a) badanie tożsamości marki i wizerunku wewnętrznego Przemyśla w społeczności lokalnej,
b) badanie tożsamości marki i wizerunku zewnętrznego Przemyśla wśród mieszkańców Polski,
c) badanie przyjazdowego ruchu turystycznego do Przemyśla w roku 2023;
2) ETAP 2 - wykonanie finalnego opracowania pn. „Strategia Marki i Komunikacji Marketingowej Przemyśla na lata 2024-2030. W zakresie działania Wykonawca zobowiązuje się do zaprojektowania i przeprowadzenia warsztatów w ilości 7 spotkań o tematyce diagnostycznej, strategicznej, wdrożeniowej, informacyjnej z udziałem ogółem 100 uczestników:
a) warsztaty diagnostyczne dla przedstawicieli Samorządu Przemyśla oraz podmiotów turystycznych, społecznych, kulturalnych i gospodarczych (2 sesje, w tym jedna dotycząca analizy SWOT przy udziale minimum 15 osób każda z sesji, czas trwania sesji minimum 1 godzina),
b) warsztaty strategiczne dla przedstawicieli Samorządu Przemyśla oraz podmiotów turystycznych i okołoturystycznych (2 sesje: 1 dotycząca wizji i celów marki i 1 dotycząca zarządzania marką Przemyśla przy udziale minimum 15 osób, czas trwania min 1 godzina),
c) warsztaty wdrożeniowe dla przedstawicieli Samorządu Przemyśla oraz podmiotów turystycznych, instytucji kultury, organizacji sportowych i turystycznych, społecznych i gospodarczych (3 sesje – osobno dla Samorządu Przemyśla i osobno dla innych grup przy udziale min. 15 osób, czas trwania min. 1 godzina),
d) Wykonawca zaplanuje i przedstawi do akceptacji koncepcję warsztatów Zamawiającemu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79315000-5 - Usługi badań społecznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79341100-7 - Doradcze usługi reklamowe

79342000-3 - Usługi marketingowe

79342200-5 - Usługi w zakresie promocji

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95940,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 305827,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 305827,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Synergia Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 060332847

7.3.3) Ulica: Al. Kraśnicka

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-718

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie badań ilościowych oraz pozyskania bazy danych zgodnych z wymogami RODO innej firmie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95940,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 320 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.