Ogłoszenie z dnia 2024-09-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00442352/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie osiedla Młynne w Ochotnicy Dolnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej w Ochotnicy Dolnej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120152978
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: osiedle Hologówka 191C
1.5.2.) Miejscowość: Ochotnica Dolna
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-452
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biurozgk@ochotnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ochotnica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a6bb2444-ab1d-4808-9090-9339334df0471.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie osiedla Młynne w Ochotnicy Dolnej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a6bb2444-ab1d-4808-9090-9339334df047
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00510337
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00260847/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa odcinka kanalizacji sanitarnej w rejonie osiedla Młynne w Ochotnicy Dolnej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00442352
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZ.271.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie budowy odcinka sieci kanalizacji sanitarnej w Ochotnicy
Dolnej, w rejonie os. Młynne.
2. Budową sieci kanalizacji sanitarnej objęte zostaną działki znajdujące się w Ochotnicy Dolnej, os. Młynne, Działki nr. ewid.
4978/48, 4978/57, 15958, 5107/1, 5106/3, 5106/4, 16450, 5104, 5098/2.
3. W ramach realizacji przedmiotowego zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie m.in. do:
a) Budowy odcinka sieci kanalizacji sanitarnej;
b) Wykonania robót montażowych;
c) Budowy muru oporowego i ogrodzenia;
d) Wykonania prób szczelności, płukania, kamerowania sieci kanalizacyjnej
e) Wykonania robót ziemnych- obsypki, zasypki, zasypanie wykopu gruntem z odkładu, wywóz nadmiaru gruntu.
f) przeprowadzenie prób szczelności
g) wykonania robót odtworzeniowych (przywrócenie terenu budowy do stanu pierwotnego)
h) utrzymania i zabezpieczenia terenu budowy,
i) prowadzenia Dziennika Budowy,
j) dostarczenia wszystkich niezbędnych materiałów niezbędnych do realizacji zamówienia,
k) opracowania i przedłożenia Zamawiającemu dokumentów odbiorowych,
l) opracowania dokumentacji powykonawczej,
m) zgłoszenia Zamawiającemu zakończenia prac.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 478998,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 478998,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 478998,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Damian Sułkowski prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: DA-KOP Damian Sułkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7372035719
7.3.3) Ulica: Łukowica 588
7.3.4) Miejscowość: Łukowica
7.3.5) Kod pocztowy: 34-606
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 478998,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI OCHOTNICA DOLNA
- Dostawa sprzętu strażackiego dla potrzeb Ochotniczej Straży Pożarnej w Ochotnicy Górnej i Tylmanowej
- Kompleksowa realizacja kampanii edukacyjno - promocyjnej w ramach Programu Interreg Polska - Słowacja 2021-2027
- Budowa odcinków sieci kanalizacji sanitarnej w osiedlu Łęg Dolny w Ochotnicy Dolnej
więcej: przetargi OCHOTNICA DOLNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa drogi łączącej ul. Towarową w Komornikach z ul. Szkolną w Plewiskach (...)"
- Zagospodarowanie terenu sportowo-rekreacyjnego przy ul. Korfantego - etap I
- "Budowa zbiornika wodnego, retencyjnego w miejscowości Słupeczno"
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.