Ogłoszenie z dnia 2022-12-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00399983/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych Powiatu Żyrardowskiego w sezonie zimowym 2022/2023 oraz 2023/2024 – 138,854 km
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Żyrardowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750152172
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jaktorowska 53
1.5.2.) Miejscowość: Żyrardów
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzd-zyrardow@pzd-zyrardow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd-zyrardow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.pzd-zyrardow.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka organizacyjna administracji samorządowej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
drogi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych Powiatu Żyrardowskiego w sezonie zimowym 2022/2023 oraz 2023/2024 – 138,854 km2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d5f1a9c7-4f86-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00510357
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037732/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych Powiatu Żyrardowskiego w sezonie zimowym 2022/2023 oraz 2023/2024 (14 zadań).
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00399983/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SDiM.26.1.7.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 839600,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zwalczanie śliskości zimowej i odśnieżanie dróg:nośnik do pługo – piaskarki – 1 szt. (środek transportowy o ładowności
co najmniej 9,5 tony i min. 2 osiach napędowych) wraz z piaskarką
o pojemności min. 4,0 m3 i pługiem odśnieżnym o szerokości roboczej
min. 2350 mm, sterowanym z kabiny nośnika.
Wykonawca zapewnia nośnik do pługo – piaskarki wraz z piaskarką i pługiem odśnieżnym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 120400,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zwalczanie śliskości zimowej i odśnieżanie dróg:nośnik do pługo - piaskarki – 1 szt. (środek transportowy o ładowności
co najmniej 9,5 tony i min. 2 osiach napędowych).
Wykonawca zapewnia nośnik do pługo – piaskarki, natomiast Zamawiający piaskarkę P-1J o pojemności 4,5 m3 i pług średni.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 114800,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zwalczanie śliskości zimowej i odśnieżanie dróg:nośnik do pługo - piaskarki – 1 szt. (środek transportowy o ładowności
co najmniej 9,5 tony i min. 2 osiach napędowych).
Wykonawca zapewnia nośnik do pługo – piaskarki, natomiast Zamawiający piaskarkę P-1J o pojemności 4,5 m3 i pług średni.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 114800,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zwalczanie śliskości zimowej i odśnieżanie dróg:nośnik do pługo - piaskarki – 1 szt. (środek transportowy o ładowności
co najmniej 11 ton i min. 2 osiach napędowych).
Wykonawca zapewnia nośnik do pługo – piaskarki, natomiast Zamawiający piaskarkę PP-1 o pojemności 5,3 m3 i pług średni.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 114800,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odśnieżanie dróg:nośnik do pługa średniego – 1 szt. (środek transportowy o ładowności
co najmniej 7 ton i min. 2 osiach napędowych).
Wykonawca zapewnia nośnik do pługa średniego, natomiast Zamawiający pług średni.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 56000,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odśnieżanie dróg:nośnik do pługa średniego – 1 szt. (środek transportowy o ładowności
co najmniej 7 ton i min. 2 osiach napędowych).
Wykonawca zapewnia nośnik do pługa średniego, natomiast Zamawiający pług średni.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 56000,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odśnieżanie dróg:nośnik do pługa średniego – 1 szt. (środek transportowy o ładowności
co najmniej 7 ton i min. 2 osiach napędowych).
Wykonawca zapewnia nośnik do pługa średniego, natomiast Zamawiający pług średni.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 56000,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odśnieżanie dróg:ładowarka o pojemności łyżki co najmniej 1 m3 – 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 44200,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odśnieżanie dróg:ładowarka o pojemności łyżki co najmniej 2 m3 – 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 44200,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odśnieżanie dróg:równiarka – 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 44200,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przygotowanie i załadunek mieszanek do zimowego utrzymania dróg – ładowarka o pojemności łyżki od 1 do 2 m3 – 1 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 74200,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na realizację zadania nr 1 wpłynęła jedna oferta, która została odrzucona.
W związku z art. 255 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie oferty podlegały odrzuceniu.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 123984,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123984,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 123984,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: M.S. Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 382515484
7.3.3) Ulica: Dobrowoja 15 lok. 3
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-003
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 123984,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-15Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 123984,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123984,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 123984,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: M.S. Spółka z ograniczoną odowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 382515484
7.3.3) Ulica: Dobrowoja 15 lok. 3
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-003
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 123984,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-15Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 123984,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123984,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 123984,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Wielobranżowe Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Transportowo-Usługowo-Handlowe GRUD-TRANS s.c. Wojciech i Krzysztof Grudkowscy, Wojciech Grudkowski
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wielobranżowe Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Transportowo-Usługowo-Handlowe GRUD-TRANS s.c. Wojciech i Krzysztof Grudkowscy, Krzysztof Grudkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 017035442
7.3.3) Ulica: Gen. Skokowskiego 6
7.3.4) Miejscowość: Jaktorów
7.3.5) Kod pocztowy: 96-313
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 123984,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-15Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na realizację zadania nr 5 wpłynęła jedna oferta, która została odrzucona.
W związku z art. 255 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie oferty podlegały odrzuceniu.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na realizację zadania nr 6 nie wpłynęła żadna oferta.
W związku z art. 255 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na realizację zadania nr 7 nie wpłynęła żadna oferta.
W związku z art. 255 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na realizację zadania nr 8 wpłynęła jedna oferta, która została odrzucona.
W związku z art. 255 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie oferty podlegały odrzuceniu.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na realizację zadania nr 9 nie wpłynęła żadna oferta.
W związku z art. 255 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na realizację zadania nr 10 nie wpłynęła żadna oferta.
W związku z art. 255 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty.
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80136,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 80136,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80136,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: M.S. Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 382515484
7.3.3) Ulica: Dobrowoja 15 lok. 3
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-003
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE WOJCIECH GRUDKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE WOJCIECH GRUDKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80136,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-15INNE PRZETARGI Z ŻYRARDOWA
- Opieka weterynaryjna w Schronisku dla bezdomnych zwierząt w Żyrardowie im. psa Kazana w 2025 roku.
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych
więcej: przetargi w Żyrardowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu sokołowskiego w sezonie 2024/2025"
- Usługi bieżącego utrzymania czystości w obiekcie Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy, położonym przy ul. Szubińskiej 4 oraz terenów zewnętrznych do niego przylegających.
- Świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości dla Ośrodka Pomocy Społecznej w Chrzanowie w 2025 roku"
- Utrzymanie zimowe dróg na terenie Gminy Dobre Miasto w 2025 roku
- Świadczenie usług sprzątania
- Usługa sprzątania budynków Prokuratur Regionalnej we Wrocławiu wraz z terenem zewnętrznym w okresie od 1.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.