Ogłoszenie z dnia 2023-11-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00473870/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sprzedaż i dostawy: produkty mleczarskie, oleje , tłuszcze roślinne.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "UZDROWISKO RABKA" SPÓŁKA AKCYJNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491971074
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Orkana 49
1.5.2.) Miejscowość: Rabka-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-700
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@uzdrowisko-rabka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko-rabka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ef7895ba-796c-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka Akcyjna z udziałem Skarbu Państwa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprzedaż i dostawy: produkty mleczarskie, oleje , tłuszcze roślinne.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef7895ba-796c-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00510363
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00048806/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Dostawy art. mleczarskich
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00473870
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.26.TP.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mleko 2% luz. op. Max 10 L/ ; 7200 L, Mleko 2% op. 0,9 - 1,0 L/ : 2700 L, Śmietana 18% op. 380g-450g :1610 kg, Kefir kubki op. 380g-450g : 400 kg , Masło 200g, ( zawartość tłuszczu min. 82% ) 14500 szt ,Twaróg tłusty (niezmielony) 870 kg ,Twaróg półtłusty (niezmielony) 2800 kg ,Jogurt naturalny 2% op.380g-450g : 600 kg,Jogurt naturalny 2% 150g :4400 szt,Ser Edamski 45% :900 kg ,Ser "Gouda" 45% :920 kg, Ser "Salami" 40% : 800 kg….Szczegóły zamówienia w zał. mr 3.1. do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15430000-1 - Tłuszcze jadalne
15510000-6 - Mleko i śmietana
15542100-0 - Ser twarogowy
15544000-3 - Ser twardy
4.5.5.) Wartość części: 282439,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Jogurt "Jogobella" 150g: 4300 szt ,Serek homogenizowany"Miechów" /150 g: 420 szt, Ser topiony "Hochland" zegar/ 150-250 g: 490 kg ,Ser topiony w plasterkach"Hochland" /150-250g : 214 kg ,Ser "Hochland-Fetikos" do sałatek /200-400 g:45 kg, Mleko w proszku pełne :770kg , Margaryna bielska "Palma" 250g:3700szt ,Margaryna "Śniadaniowa" 400-600 g: 20 kg , Mleko słodz.puszkowe / masa krówkowa/ 0,5-1,0 L: 260 L ….Szczegóły zamówienia w zał. mr 3.2. do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 15551300-8 - Jogurt
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15511700-0 - Mleko w proszku
15431100-9 - Margaryna
4.5.5.) Wartość części: 172500,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Oliwa z oliwek op. 0,9-1,0 L: 48 L, Olej spożywczy słonecznikowy op.0,9- 1,0 L :50 L, Olej spożywczy słonecznikowy op.0,9- 3,0 L :20 L, Olej spożywczy rzepakowy- rafinowany op. 0,9-1,0 L: 2750 L, Olej spożywczy rzepakowy- rafinowany op.0,9- 3 L : 50 L.4.5.3.) Główny kod CPV: 15421000-5 - Oleje rafinowane
4.5.5.) Wartość części: 27453,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie
zamówienia
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 164988,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 164988,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 164988,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OSM Limanowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7370003313
7.3.3) Ulica: ul.Starodworska 7
7.3.4) Miejscowość: Limanowa
7.3.5) Kod pocztowy: 33-600
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 164988,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-11-21 do 2024-04-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25490,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25490,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25490,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OSM Limanowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7370003313
7.3.3) Ulica: ul.Starodworska 7
7.3.4) Miejscowość: Limanowa
7.3.5) Kod pocztowy: 34-600
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OKRĘGOWA SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA W LIMANOWEJ
jakie przetargi wygrała firma
OKRĘGOWA SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA W LIMANOWEJ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25490,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-11-21 do 2024-04-30INNE PRZETARGI Z RABKI-ZDRÓJ
- Dostawy pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich, mąki pszennej, makaronów.
- Dostawa odczynników do badań hematologicznych wraz z dzierżawą analizatora hematologicznego 5DIFF
- Dostawy warzyw i owoców mrożonych
- Wywóz odpadów komunalnych z obiektów Spółki "Uzdrowisko-Rabka" w 2025 roku.
- Dostawa odczynników do diagnostyki mikrobiologicznej dla Pracowni Mikrobiologii ZDL.
- Opróżnianie koszy ulicznych na terenie miasta i gminy Rabka-Zdrój w 2025 roku
więcej: przetargi w Rabce-Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy produktów mleczarskich
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 2 w Głownie - 2025"
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 3 w Głownie na 2025 rok
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 9 w Bytomiu
- Dostawy artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Legnicy w 2025 r.
- Dostawa różnych artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Kamionnie w 2025 r.
więcej: Oleje rafinowane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.