Og³oszenie z dnia 2023-11-23
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00015806/01 - Wynik z dnia 2024-01-08
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju opa³owego lekkiego na potrzeby Szko³y Podstawowej im. Polskiego Czerwonego Krzy¿a w Opolnie Zdroju
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SZKO£A PODSTAWOWA IM.POLSKIEGO CZERWONEGO KRZY¯A W OPOLNIE ZDROJU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000708526
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Prezydenta Gabriela Narutowicza 7A
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Opolno-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-922
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 757738329
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spopolno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: spopolno.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oleju opa³owego lekkiego na potrzeby Szko³y Podstawowej im. Polskiego Czerwonego Krzy¿a w Opolnie Zdroju
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b94a4a69-891b-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00510438
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-11-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00063929/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 olej opa³owy
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b94a4a69-891b-11ee-b55a-a22b2d7f700e3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: : Zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami za pomoc± platformy
https://ezamowienia.gov.pl/pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ
udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie eZamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy eZamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny pod linkiem https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulaminserwisu oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy” https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/ .
Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”
na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê do Platformy e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”
s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia (w szczególno¶ci SWZ) wymagane jest posiadanie tzw.
konta podmiotu w pe³nym zakresie na Platformie e-Zamówienia, zgodnie z instrukcj± dostêpn± na Platformie e-Zamówienia w
Centrum Pomocy w Komponencie Edukacyjnym oraz zapisami w SWZ.
2) Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia i wycofania oferty oraz do
komunikacji wynosi 150MB.
3) Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, email: sekretariat@spopolno.pl
4) Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê za
po¶rednictwem Formularza do komunikacji jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów
elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ
za pomoc± poczty elektronicznej, na adres email: sekretariat@spopolno.pl –
za wyj±tkiem oferty oraz dokumentów sk³adanych wraz z ofert±. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub
elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady
Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków
komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie. (Dz. U. 2020 poz. 2452 z dnia
31.12.2020 r.)
5) Oferta wraz z za³±cznikami musi byæ sformu³owana w jêzyku polskim, w sposób czytelny, logiczny, z zachowaniem postaci
elektronicznej (Zamawiaj±cy rekomenduje nastêpuj±ce formaty danych .doc, .docx, .pdf) i podpisana kwalifikowanym podpisem
elektronicznym,
podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym. Wykonawca zobowi±zany jest zaszyfrowaæ ofertê. Sposób z³o¿enia oferty, w tym
zaszyfrowania oferty opisany zosta³ w Instrukcji u¿ytkownika https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2022/07/Oferty-5.2.1a.pdf
6)W przypadku konieczno¶ci z³o¿enia w ofercie kilku dokumentów np. oferta i pe³nomocnictwo, u¿ytkownik powinien te dokumenty
zapisaæ jako .zip, .7Z, .tar, .gz (Zamawiaj±cy rekomenduje zapisaæ dokumenty jako .zip) i dopiero zaszyfrowaæ. Oferta
skompresowana do innego formatu danych ni¿ zip, .7Z, .tar, .gz zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp.
Wszelkie informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa, które Wykonawca pragnie zastrzec jako tajemnicê przedsiêbiorstwa,
powinny zostaæ z³o¿one w osobnym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem „Za³±cznik stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa” a
nastêpnie wraz z plikami stanowi±cymi jawn± czê¶æ skompresowane do jednego pliku archiwum np. .zip. Pliki powinny byæ odrêbnie
podpisane elektronicznym podpisem kwalifikowanym, lub podpisem zaufanym, lub podpisem
osobistym. Ofertê nale¿y z³o¿yæ w oryginale.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna- zamówienia publiczne powy¿ej 30 000 EURO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,
informujê, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Publiczna Szko³a Podstawowa im. Polskiego Czerwonego Krzy¿a w Opolnie
Zdroju, ul. Narutowicza 7 a, 59-922 Opolno-Zdrój;
2. Inspektorem ochrony danych osobowych jest Pan Rafa³ Wielgus, kontakt e-mail: iod@bhpex.pl;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, f RODO w celu
zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego powy¿ej 30 000 Euro na
wykonanie /dane identyfikuj±ce postêpowanie, np. nazwa, numer/ .
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± wy³±cznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie
przepisów prawa.
5.Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a
Og³oszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówieñ Publicznych Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6. Podanie przez Pani±/Pana danych osobowych jest dobrowolne. Niepodanie przez Pani±/ Pana danych osobowych wy³±cza
mo¿liwo¶æ zawarcia umowy.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO;
8. Posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9. Nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SPO.260.08.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 203000 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego na potrzeby Szko³y Podstawowej im.
Polskiego Czerwonego Krzy¿a w Opolnie Zdroju do kot³owni olejowych znajduj±cych siê w budynku szko³y i oddzia³u
przedszkolnego przy ulicy Prezydenta Gabriela Narutowicza 7A, 59-922 Opolno Zdrój- w ilo¶ci szacunkowej 25 000 litrów
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: : 1) Kryteria oceny ofert - zamawiaj±cy uzna oferty za spe³niaj±ce wymagania i przyjmie do
szczegó³owego rozpatrywania, je¿eli:
a) Oferta, spe³nia wymagania okre¶lone niniejsz± specyfikacj±.
b) Oferta zosta³a z³o¿ona, w okre¶lonym przez Zamawiaj±cego terminie.
c) Wykonawca przedstawi³ ofertê zgodn±, co do tre¶ci z wymaganiami Zamawiaj±cego.
d) Wniesiono poprawnie wadium (je¶li jest wymagane)
2) Kryteria oceny ofert - stosowanie matematycznych obliczeñ przy ocenie ofert, stanowi podstawow± zasadê oceny ofert, które
oceniane bêd± w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie ka¿dego kryterium.
3) Za parametry najkorzystniejsze w danym kryterium, oferta otrzyma maksymaln± ilo¶æ punktów ustalon± w poni¿szym opisie,
pozosta³e bêd± oceniane odpowiednio - proporcjonalnie do parametru najkorzystniejszego, wybór oferty dokonany zostanie na
podstawie opisanych kryteriów i ustalon± punktacjê: punktacja 0-100 pkt
4) Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjête w niniejszym postêpowaniu kryteria oceny ofert przedstawione poni¿ej:
- cena brutto – 95 pkt
- termin dostawy od dnia z³o¿enia dyspozycji – 5 pkt
a) Kryterium ceny oceniane bêdzie na podstawie ceny ofertowej brutto podanej w formularzu ofertowym i przeliczone wg wzoru:
Oferta najtañsza spo¶ród ofert nieodrzuconych otrzyma 95 punktów.
Pozosta³e proporcjonalnie mniej, wed³ug formu³y:
Cn / Cof.b. x 95 = ilo¶æ punktów, gdzie:
Cn – najni¿sza cena spo¶ród ofert nie odrzuconych,
Cof.b – cena oferty badanej nie odrzuconej,
95 – wska¼nik sta³y,
b) Kryterium terminu dostawy od dnia z³o¿enia dyspozycji bêdzie oceniane na podstawie okresu podanego w formularzu ofertowym i
przeliczane wg nastêpuj±cej punktacji.:
5 dni roboczych – 1 pkt
4 dni robocze- 2 pkt
3 dni robocze- 3 pkt
2 dni robocze – 4 pkt
1 dnia roboczy – 5 pkt
Zamawiaj±cy przyjmuje, ¿e najd³u¿szy termin realizacji zadania to 5 dni roboczych. Nie dopuszcza siê wskazania terminu d³u¿szego
– w przeciwnym wypadku oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.
Uwaga: Do przeliczenia przyjmowane bêd± jedynie pe³ne dni (tj. 1,2,3). W przypadku podania niepe³nych dni oferta zostanie
zaokr±glona zgodnie z obowi±zuj±cymi zasadami. Podanie dnia dyspozycji jako dnia dostawy traktowane bêdzie jako 1 dzieñ. W
przypadku braku wskazania liczby dni Zamawiaj±cy przyjmuje 5-dniowy (maksymalny) termin dostawy.
5) Oferta wype³niaj±ca w najwy¿szym stopniu wymagania okre¶lone w ka¿dym kryterium otrzyma maksymaln± liczbê punktów.
Pozosta³ym wykonawcom, wype³niaj±cym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie
mniejsza) liczba punktów. Wynik bêdzie traktowany jako warto¶æ punktowa oferty.
6) Wynik - oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria)
zostanie uznana za najkorzystniejsz±, pozosta³e oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie z ilo¶ci± uzyskanych punktów. Realizacja
zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwy¿sz± ilo¶æ punktów.
7) Zamawiaj±cy dla potrzeb oceny oferty, której wybór prowadzi³by do powstania obowi±zku podatkowego dla zamawiaj±cego,
zgodnie z przepisami o podatku od towarów i us³ug w zakresie dotycz±cym wewn±trz wspólnotowego nabycia towarów, doliczy do
przedstawionej w niej ceny nale¿ny podatek od towarów i us³ug zgodnie z obowi±zuj±cymi w przedmiocie zamówienia przepisami
prawa.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 95
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone wpkt 19 SWZ
2) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
a) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym,
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunków w powy¿szym zakresie.
b) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów,
Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada aktualn± koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi, w tym
lekkimi olejami opa³owymi, wydan± na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne
(Dz.U.202 poz.1385 t.j. z dnia 01.07.2022 r.). Powy¿szy warunek jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z Wykonawców
wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada ww. koncesjê i zrealizuje dostawy, do których ta koncesja jest
wymagana.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunków w powy¿szym zakresie
d) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunków w powy¿szym zakresie
3) Potwierdzenie spe³nienia przez Wykonawcê warunków, o których mowa w pkt 19 nast±pi na podstawie przed³o¿onych
przez Wykonawcê dokumentów i o¶wiadczeñ, wymienionych w rozdziale II i oparty bêdzie na zasadzie TAK/NIE (spe³nia
/nie spe³nia).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Wykonawca do oferty
zobowi±zany jest do³±czyæ na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych aktualne na dzieñ sk³adania ofert
o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego w niniejszej SWZ - wed³ug Za³±cznika nr
2a.
a) O¶wiadczenie stanowi wstêpny dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia na dzieñ sk³adania ofert
b)W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie
sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
c) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby,
przedstawia, wraz z swoim o¶wiadczeniem, o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby- Za³±cznik nr 2b, potwierdzaj±ce brak
podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim
Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: o¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku
przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r.
o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz.1689 t.j. z dnia 24.08.2023 r.), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³
odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej
samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub
wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej -
za³±cznik nr 2
2) o¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym
mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych
przez Zamawiaj±cego (za³±cznik nr 5);
3) o¶wiadczenie o posiadanych przez wykonawcê ¶rodkach transportu przystosowanych do
przewozu oleju opalowego – (za³±cznik nr 7);
4) o¶wiadczenia potwierdzaj±cego rejestracjê oraz aktywno¶æ konta w systemie SENT;
5) aktualnej koncesji Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki na wykonywanie dzia³alno¶ci
gospodarczej w zakresie obrotu paliwami p³ynnymi, stosownie do art.32 ust. 1 pkt.4 ustawy z
dnia 10 kwietnia 1997r. – Prawo Energetyczne ( t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1385 ze zm.)
6) Je¿eli jest to niezbêdne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postêpowania
o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, w tym
na etapie sk³adania ofert podlegaj±cych negocjacjom lub niezw³ocznie po ich z³o¿eniu,
wezwaæ wykonawców do z³o¿enia wszystkich lub niektórych podmiotowych ¶rodków
dowodowych, je¿eli wymaga³ ich z³o¿enia w og³oszeniu o zamówieniu lub dokumentach
zamówienia, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia;
7) Je¿eli zachodz± uzasadnione podstawy do uznania, ¿e z³o¿one uprzednio podmiotowe
¶rodki dowodowe nie s± ju¿ aktualne, Zamawiaj±cy mo¿e w ka¿dym czasie wezwaæ
Wykonawcê lub Wykonawców do z³o¿enia wszystkich lub niektórych podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ ich
z³o¿enia.
8) Zamawiaj±cy nie wzywa do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli mo¿e
je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów
publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci
podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, o ile wykonawca wskaza³
w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1, dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków.
9) Zamawiaj±cy mo¿e, na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada
wymaganych zdolno¶ci, je¿eli zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych
wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw
na realizacjê zamówienia.10) W przypadku Wykonawcy maj±cego siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych wy¿ej – sk³ada dokument
wystawiony w kraju, w którym ma miejsce zamieszkania lub siedzibê.
11) Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, które Zamawiaj±cy posiada, je¿eli
wykonawca wska¿e te ¶rodki oraz potwierdzi ich prawid³owo¶æ i aktualno¶æ.
12) W zakresie nieuregulowanym ustaw± pzp lub niniejsz± SWZ do o¶wiadczeñ i dokumentów sk³adanych przez Wykonawcê w
postêpowaniu zastosowanie maj± przepisy Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. sprawie
podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy oraz
rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz
wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) Wykonawca z³o¿y wraz z ofert±:a) Pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik,
b) Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców
wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez
Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w tym wspólników spó³ek
cywilnych,
c) Zobowi±zanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbêdnych zasobów na okres korzystania z nich przy
wykonaniu zamówienia (Za³±cznik nr 3 do SWZ).
d) o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp – dotyczy wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o
udzielenie zamówienia, w tym wspólników spó³ki cywilnej (za³±cznik nr 6 do SWZ),
e) Wydruk ze strony producenta oleju potwierdzaj±cy cenê przyjêt± do obliczenia
wynagrodzenia Wykonawcy
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1)W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika doreprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego.
2) Wykonawca do oferty zobowi±zany jest do³±czyæ na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych
aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego
w niniejszej SWZ - wed³ug Za³±cznika nr 2a.
a) O¶wiadczenie stanowi wstêpny dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia na dzieñ sk³adania ofert
b)W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
b) Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców
wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez
Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w tym wspólników spó³ek cywilnych,
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1) Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian na podstawieart. 455, ust. 1, pkt 1:
2)Zmiana ceny - warunki zmian zosta³y okre¶lone w Czê¶ci III SWZ – Projekt umowy.
3)Zmiana terminu wykonania przedmiotu zamówienia.
Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wyd³u¿enia terminu realizacji zamówienia w przypadku
problemów z rozstrzygniêciem postêpowania przetargowego na kolejny okres (tj. na rok 2025).Strona wnioskuj±ca o zmianê
umowy, ka¿dorazowo przedk³ada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczno¶ci wprowadzenia zmiany do umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-12-04 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-04 11:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-01-02
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju napêdowego grzewczego do obiektów gminy Bielsk w roku 2025
- "Sukcesywne dostawy partiami w I pó³roczu 2025 r 24 000 l. oleju opa³owego lekkiego do SP 20 oraz do PM Nr 4 w Jaworznie z zastrze¿eniem zmniejszenia tej ilo¶ci maksymalnie o 30% "
- Zakup i dostawa oleju opa³owego grzewczego lekkiego w ilo¶ci 35 000 litrów o parametrach zgodnych z norm± PN-C-96024:2011
- Dostawa oleju opa³owego z przeznaczeniem na potrzeby kot³owni lokalnych w budynkach przy ul. Rolniczej 33 w Sieniawce oraz przy ul. Kolejowej 4 w Bogatyni
- Dostawa do Nadle¶nictwa Wipsowo paliw p³ynnych i oleju opa³owego na 2025 rok
- Sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego do kot³owni olejowych stanowi±cych w³asno¶æ Gminy Soko³y
wiêcej: Olej opa³owy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.