eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Solec nad WisłąSporządzenie projektu planu ogólnego Miasta i Gminy Solec nad Wisłą



Ogłoszenie z dnia 2024-09-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sporządzenie projektu planu ogólnego Miasta i Gminy Solec nad Wisłą

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Solec nad Wisłą

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670224002

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Solec nad Wisłą

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-320

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 0 783 627 100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@solec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.solec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-87f24ba2-b9c3-45c9-aa06-0215aed0cc96

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sporządzenie projektu planu ogólnego Miasta i Gminy Solec nad Wisłą

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-87f24ba2-b9c3-45c9-aa06-0215aed0cc96

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00510494

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00027003/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Sporządzenie projektu planu ogólnego Miasta i Gminy Solec nad Wisłą

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00482954

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPiI.271.12.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 177246,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje w szczególności:
1) przygotowanie projektów ogłoszeń zgodnie art. 13i ust. 3 pkt 1 UPIZP o podjęciu uchwały o przystąpieniu do sporządzania planu ogólnego,
2) przygotowanie projektów zawiadomień o podjęciu uchwały o przystąpieniu do sporządzania planu ogólnego do instytucji i organów właściwych do uzgadniania i opiniowania projektu planu ogólnego wraz z rozdzielnikiem,
3) przygotowanie wniosku zgodnie z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r. poz. 1094, z późn. zm.) o uzgodnienie zakresu prognozy oddziaływania na środowisko,
4) opracowanie raportu z analizy uwarunkowań oraz potrzeb i możliwości rozwoju Miasta i Gminy Solec nad Wisłą, obejmującego: inwentaryzację urbanistyczna wraz z niezbędną dokumentacją podsumowanie uwarunkowań środowiskowych i infrastrukturalnych, rozmieszczenie istniejących i planowanych obiektów infrastruktury społecznej, transportowej i technicznej wraz z obowiązującymi dla nich ograniczeniami w zagospodarowaniu, propozycje kierunków rozwoju Miasta i Gminy Solec nad Wisłą, zapotrzebowanie na nową zabudowę mieszkaniową oraz chłonności terenów niezabudowanych i przekazanie jej Zamawiającemu do akceptacji,
5) wykonanie opracowania ekofizjograficznego,
6) przygotowanie projektu planu ogólnego wraz z uzasadnieniem oraz prognozą oddziaływania na środowisko, zgodne z obowiązującymi przepisami prawa,
7) przygotowanie projektu wystąpienia o zaopiniowanie projektu planu ogólnego przez komisję urbanistyczno-architektoniczną,
8) przygotowanie projektów wystąpień o uzgodnienie oraz zaopiniowanie projektu planu ogólnego wraz z rozdzielnikiem,
9) prezentację (o ile będzie to wymagane) na posiedzeniu komisji urbanistyczno-architektonicznej,
10) analizę i sporządzenie wykazu wniosków do projektu planu ogólnego, o których mowa w art. 13i ust. 3 pkt 1 i 2 UPIZP wraz z propozycją ich rozpatrzenia i uzasadnieniem,
11) analizę i sporządzenie wykazu opinii do projektu planu ogólnego, o których mowa w art. 13i ust. 3 pkt 5 lit. a UPIZP,
12) analizę i sporządzenie wykazu uzgodnień do projektu planu ogólnego, o których mowa w art. 13i ust. 3 pkt 5 lit. b UPIZP,
13) analizę i sporządzenie wykazu opinii do projektu planu ogólnego gminy wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, o których mowa w art. 54 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r. poz. 1094, z późn. zm.), o ile jest wymagana,
14) przygotowanie korekty projektu planu ogólnego wynikającej z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień wraz z uzasadnieniem oraz prognozą oddziaływania na środowisko, zgodne z obowiązującymi przepisami prawa,
15) przygotowanie projektu ogłoszenia o rozpoczęciu konsultacji społecznych zgodnie art. 13i ust. 3 pkt 8 UPIZP,
16) udział w konsultacjach społecznych w postaci: spotkania otwartego oraz co najmniej dwukrotnego dyżuru projektanta,
17) sporządzenie raportu podsumowującego przebieg konsultacji społecznych, zawierającego wykaz zgłoszonych uwag wraz z propozycją ich rozpatrzenia i uzasadnieniem oraz protokołów z czynności przeprowadzonych w ramach konsultacji,
18) ponowienie w niezbędnym zakresie czynności, o których mowa w pkt 4, pkt 5 lit. b i pkt 6 lit. b UPIZP,
19) przygotowania pisemnego uzasadnienia i podsumowania do przyjętego dokumentu zgodnie z art. 42 i 55 pkt 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 ze zm.),
20) wprowadzenie korekty do projektu planu ogólnego wynikającej z przeprowadzonych konsultacji społecznych wraz z uzasadnieniem oraz prognozą oddziaływania na środowisko, zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, a także przekazanie ostatecznego tekstu projektu uchwały w sprawie uchwalenia planu ogólnego Miasta i Gminy Solec nad Wisłą wraz z uzasadnieniem (wersja elektroniczna), sporządzonego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa wraz z niezbędnymi załącznikami oraz danymi przestrzennymi, o których mowa w UPIZP i przepisach wykonawczych,
21) prezentacji projektu uchwały podczas sesji Rady Miasta i Gminy Solec nad Wisłą z raportem, o którym mowa w art. 8k ust. 2 UPIZP,
22) skompletowania, uporządkowania dokumentacji planistycznej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
ponadto:
23) w czasie trwania umowy zapewnienia osobistych dyżurów projektanta w siedzibie Zamawiającego w zależności od potrzeb Zamawiającego, jednak nie rzadziej niż raz na kwartał i nie częściej niż raz w miesiącu
24) sporządzenia projektu planu ogólnego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
25) pisemne ustosunkowanie się do wniosków i pism składanych przez interesantów/mieszkańców w trakcie trwania procedury dotyczącej uchwalania planu ogólnego,
26) wykonywanie innych czynności i działań wynikających z przepisów ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym i przepisów wykonawczych niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 03.09.2024r. Zamawiający wszczął postępowanie o udzielenie ww. zamówienia publicznego. W dniu 12.09.2024r. dokonano otwarcia ofert. Zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynoszącą 173 748,30 zł brutto. W wyznaczonym terminie do zamawiającego wpłynęła jedna oferta. Cena oferty stanowi kwotę 200 000,00 zł brutto i przewyższa dostępne środki budżetowe przeznaczone na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć wskazanej wyżej kwoty środków do ceny najkorzystniejszej oferty. Mając na względzie powyższe okoliczności uznać należy, że zachodzi przesłanka do unieważnienia ww. podstawie prawnej.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 200000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 200000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.