eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinII - Budowa kanału technologicznego pomiędzy komorą a niecką fontanny, umożliwiającego wykonywanie napraw instalacji technologicznej fontanny na Placu Zwycięstwa w Szczecinie



Ogłoszenie z dnia 2024-09-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
II - Budowa kanału technologicznego pomiędzy komorą a niecką fontanny, umożliwiającego wykonywanie napraw instalacji technologicznej fontanny
na Placu Zwycięstwa w Szczecinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Szczecin - Zakład Usług Komunalnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684232

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ku Słońcu 125A

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 71-080

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.zadernowska@zuk.szczecin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zuk.szczecin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.platformazakupowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

II - Budowa kanału technologicznego pomiędzy komorą a niecką fontanny, umożliwiającego wykonywanie napraw instalacji technologicznej fontanny
na Placu Zwycięstwa w Szczecinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f3294a90-2801-4eed-b596-9ca8b1fc267c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00510501

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00453538

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: C/38/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa kanału technologicznego pomiędzy komorą a niecką fontanny, umożliwiającego
wykonywanie napraw instalacji technologicznej fontanny na Placu Zwycięstwa w Szczecinie.
2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę
45320000-6 Roboty izolacyjne
45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45223110-0 Instalowanie konstrukcji metalowych
3. Przedmiot zamówienia – opisany w załącznikach nr 5 i 6 do SWZ - obejmuje między innymi:
1) prace przygotowawcze, rozbiórkowe i porządkowe,
2) wykonanie kanału technologicznego pomiędzy komorą a niecką fontanny, umożliwiającego wykonanie wymian, napraw
instalacji technologicznej fontanny,
3) wykonanie odwodnienia kanału,
4) wykonanie ocieplenia lub ogrzewania celem utrzymania plusowej temperatury uniemożliwiając zamarznięcie instalacji,
5) wykonanie wymiany odkrytej instalacji technologicznej,
6) sprawdzenie szczelności instalacji,
7) wykonanie prac odtworzeniowych nawierzchni.
4. Wykonawca zobowiązany będzie – na własny koszt i we własnym zakresie – również
m. in. do:
1) zapewnienia nadzoru technicznego,
2) zapewnienia pełnej obsługi geodezyjno-kartograficznej (prace geodezyjne
i kartograficzne należy prowadzić zgodnie z warunkami technicznymi wydanymi przez Biuro Geodety Miasta. Wykonawca
zobowiązany będzie do prowadzenia geodezyjnej obsługi zadania oraz wykonania powykonawczej dokumentacji
geodezyjnej zgodnie
z obowiązującymi warunkami technicznymi prowadzenia prac geodezyjnych - dotyczących założenia bazy danych GESUT i
BDOT 500 na terenie miasta Szczecin
w 2016 roku oraz prowadzenia części cyfrowego systemu państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w
systemie SIP GEO-INFO 7),
3) organizacji ruchu na czas budowy wraz z opracowaniem dokumentacji (m.in. projektem organizacji ruchu) i niezbędnymi
uzgodnieniami i zajęciem pasa drogowego łącznie z naliczonymi opłatami, oznakowaniem oraz przywróceniem
oznakowania pierwotnego, jeśli zajdzie taka potrzeba,
4) zabezpieczenia istniejących sieci i obiektów w rejonie prowadzonych prac oraz współpracy z właścicielami sieci, w tym
między innymi: ZDiTM, ENEA, ZWiK,
5) właściwego ogrodzenia i zabezpieczenia placu budowy,
6) utrzymania porządku przy wyjeździe z placu budowy na drogi publiczne i w obrębie prowadzonych prac,
7) zorganizowania placu budowy i zaplecza socjalnego wraz z przywróceniem terenu
do stanu pierwotnego,
8) zabezpieczenia własnego mienia na terenie robót, naprawy uszkodzeń powstałych podczas prowadzenia prac,
9) dostawy wody, energii elektrycznej i środków łączności,
10) realizacji prac w sposób nieuciążliwy dla osób odwiedzających park i zapewnienie mieszkańcom dróg komunikacyjnych i
bezpiecznego przejścia,
11) uporządkowania terenu po zakończeniu prac, w tym usunięcie szkód powstałych podczas wykonywania prac,
12) zapewnienia bezpiecznych warunków realizacji robót, określonych przepisami p.poż.
i bhp oraz przepisami dot. ochrony środowiska, w tym przeszkolenia pracowników,
13) opracowania Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia,
14) prowadzenia Dziennika budowy,
15) oznakowania terenu budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym wykonania i umieszczenia tablicy
informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, w widocznym miejscu,
16) wykonania postanowień wydanych decyzji administracyjnych,
17) ścisłej współpracy z Zamawiającym, Nadzorem Inwestorskim i Nadzorem Autorskim,
18) zapewnienia uczestnictwa Kierownika budowy na naradach koordynacyjnych
i technicznych na placu budowy lub w miejscach związanych z realizacją, wskazanych przez Zamawiającego i w terminach
przez niego wyznaczonych, a także w trakcie kontroli przedstawicieli Państwowego Inspektora Nadzoru Budowlanego i
innych organów,
19) każdorazowo zgłaszania Zamawiającemu występującego problemu,
20) powiadomienia wszystkich zainteresowanych, wskazanych w projekcie, o rozpoczęciu prac, w tym m. in. ZDiTM, ENEA
S.A., ZWiK, oraz dostosowania się do wydanych uzgodnień i zaleceń,
21) zagospodarowania we własnym zakresie materiałów z rozbiórki (składowanie, wywóz, opłaty, itp.) po wcześniejszym
uzgodnieniu z Zamawiającym sposobu
ich ewentualnego zagospodarowania (przewóz we wskazane miejsce wraz
z załadunkiem i rozładunkiem),
22) poniesienia całkowitej odpowiedzialności za szkody spowodowane działalnością wynikłą z realizacji przedmiotowych
prac, powstałe u Zamawiającego i osób trzecich,
23) wykonania i przedłożenia Zamawiającemu niezbędnych badań laboratoryjnych,
np.: kruszywa, betonu, stali, itd. oraz certyfikatów, atestów, aprobat technicznych
itp. na wbudowane materiały (w języku polskim),
24) prowadzenia gospodarki odpadami zgodnie z ustawą o odpadach.
25) wykonania dokumentacji powykonawczej wraz z kartami gwarancyjnymi, instrukcjami obsługi, kartami katalogowymi,
badaniami podłoża, zagęszczenia gruntu, atestami, certyfikatami, deklaracjami zgodności, itp. w języku polskim – w 2 egz.,
26) wykonania geodezji powykonawczej (za wykonanie geodezji inwentaryzacji powykonawczej zostanie uznane
potwierdzenie złożenia przez Wykonawcę mapy geodezyjnej powykonawczej w Miejskim Ośrodku Dokumentacji
Geodezyjnej i Kartograficznej oraz przekazanie Zamawiającemu w/w potwierdzenia wraz z kopią złożonej mapy),
27) zawiadomienia właściwego organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy wraz z uzyskaniem zaświadczenia o
braku sprzeciwu do ww. zawiadomienia.
(...)
10. Wykonawca zapewni, we flocie pojazdów używanych przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia, co najmniej 10 %
udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym w rozumieniu ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r.
o elektromobilności i paliwach alternatywnych.
11. Podane w dokumentacji projektowej nazwy własne są przykładowe. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert
z produktami równoważnymi (oferta równoważna)
z uwzględnieniem zapisów zawartych w załączniku nr 5 do SWZ. Informacje odnośnie oferty równoważnej zostały zawarte w
rozdziale V SWZ.
Ze względu na ograniczona ilość znaków - szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia znajdują się w
Rozdziale III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45223110-0 - Instalowanie konstrukcji metalowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 279800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 279800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 279800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Budowlane Wiesław Furtak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8512147779

7.3.3) Ulica: Przyjaciół Żołnierza

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 71-670

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 279800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.