Ogłoszenie z dnia 2024-09-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00435408/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-29
- 2024/BZP 00449161/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych z terenu gminy Głusk”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GŁUSK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019980
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Dominów
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-388
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81-75-18-760
1.5.8.) Numer faksu: 81-75-18-650
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@glusk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: glusk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-15ef2ee0-1e94-4a5f-a793-1c10c0c089141.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych z terenu gminy Głusk”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-15ef2ee0-1e94-4a5f-a793-1c10c0c08914
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00510503
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028015/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych z terenu gminy Głusk
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. „Wdrożenie programów rozwojowych w szkołach podstawowych Gminy Głusk” w ramach programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027, Działanie 10.3 Kształcenie ogólne, Priorytet X Lepsza edukacja współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00435408
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.15.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 zamówienia: Dostawa pomocy dydaktycznychPrzedmiotem zamówienia dla części 1 jest dostawa pomocy dydaktycznych do szkół z terenu gminy Głusk. Zakres zamówienia obejmuje m.in. dostawę: karty pracy, pomoce do prowadzenia zajęć z matematyki, chemii, historii. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 7.1 do SWZ (opis przedmiotu zamówienia).
b) Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
39162100-6 – pomoce dydaktyczne
39162000-5 - pomoce naukowe
c) Miejsce dostawy:
Szkoła Podstawowa w Kalinówce, Kalinówka 77E, 21-040Świdnik; tel. 81 75 12 174
Zespół Szkół w Mętowie w Mętowie, Mętów 124, 20-388 Lublin; tel. 81 75 18 622
Szkoła Podstawowa w Prawiednikach, Prawiedniki 165, 20-515 Lublin; tel. 81 75 00 924
Szkoła Podstawowa w Wilczopolu - Kol., Wilczopole Kol. 97, 20-388 Lublin; tel. 81 75 98 006
Szczegółowy opis zamówienia (dotyczy wszystkich części zamówienia).
1. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności zakup wyposażenia, określonego od-powiednio w załączniku nr 7 do SWZ (opis przedmiotu zamówienia) wraz z jego do-starczeniem na adres wskazany przez Zamawiającego.
2. Zamawiający wymaga, aby dostarczone wyposażenie stanowiące przedmiot zamó-wienia było fabrycznie nowe, nieużywane, posiadało wymagane parametry, określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 7 do SWZ), znajdowało się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletne i gotowe do użytko-wania oraz spełniało wymagane polskim prawem normy i było wolne od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych. Zamawiający wyklucza dostawę wyposażenia powysta-wowego. Urządzenia nie mogą być urządzeniami odnawianymi, demonstracyjnymi, prototypowymi i muszą reprezentować fabrycznie nowy model bieżącej linii produk-cyjnej. Sprzęt musi być nieregenerowany, kompletny. Sprzęt musi pochodzić z auto-ryzowanego kanału dystrybucyjnego. Wyposażenie musi posiadać deklarację CE – ConformitéEuropéenne lub równoważne, posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania – w języku polskim. Dostarczony sprzęt musi być pełnowartościowy i wyprodukowany zgodnie z obowiązującymi normami i standarda-mi. Wyposażenie musi posiadać stosowne certyfikaty, atesty, aprobaty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie RP, ponadto dostarczony sprzęt /wyposażenie muszą być zgodne z obowiązującymi przepisami BHP, Dyrektywą Unijną Dz. U. 2023 poz. 2367 oraz rozporządzeniem Ministra Rodziny i Polityki Społecznejz dnia 18 października 2023 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz.U. 2023 poz. 2367).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162000-5 - Pomoce naukowe
4.5.5.) Wartość części: 84692,13 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 zamówienia: Dostawa artykułów papierniczych i plastycznycha) Przedmiotem zamówienia dla części 2 jest dostawa artykułów papierniczych i plastycznych do szkół z terenu gminy Głusk. Zakres zamówienia obejmuje m.in. dostawę: kredek, farb, bloków rysunkowych, technicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 7.2 do SWZ (opis przedmiotu zamówienia).
b) Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
39162100-6 – pomoce dydaktyczne
30192000-1 – wyroby biurowe
37822100-7- kredki
44812300-8 – farby do celów szkolnych
c) Miejsce dostawy:
Szkoła Podstawowa w Kalinówce, Kalinówka 77E, 21-040 Świdnik
Zespół Szkół w Mętowie w Mętowie, Mętów 124, 20-388 Lublin
Szkoła Podstawowa w Prawiednikach, Prawiedniki 165, 20-515 Lublin
Szkoła Podstawowa w Wilczopolu - Kol., Wilczopole Kol. 97, 20-388 Lublin
Szczegółowy opis zamówienia (dotyczy wszystkich części zamówienia).
1. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności zakup wyposażenia, określonego od-powiednio w załączniku nr 7 do SWZ (opis przedmiotu zamówienia) wraz z jego do-starczeniem na adres wskazany przez Zamawiającego.
2. Zamawiający wymaga, aby dostarczone wyposażenie stanowiące przedmiot zamó-wienia było fabrycznie nowe, nieużywane, posiadało wymagane parametry, określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 7 do SWZ), znajdowało się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletne i gotowe do użytko-wania oraz spełniało wymagane polskim prawem normy i było wolne od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych. Zamawiający wyklucza dostawę wyposażenia powysta-wowego. Urządzenia nie mogą być urządzeniami odnawianymi, demonstracyjnymi, prototypowymi i muszą reprezentować fabrycznie nowy model bieżącej linii produk-cyjnej. Sprzęt musi być nieregenerowany, kompletny. Sprzęt musi pochodzić z auto-ryzowanego kanału dystrybucyjnego. Wyposażenie musi posiadać deklarację CE – ConformitéEuropéenne lub równoważne, posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania – w języku polskim. Dostarczony sprzęt musi być pełnowartościowy i wyprodukowany zgodnie z obowiązującymi normami i standarda-mi. Wyposażenie musi posiadać stosowne certyfikaty, atesty, aprobaty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie RP, ponadto dostarczony sprzęt /wyposażenie muszą być zgodne z obowiązującymi przepisami BHP, Dyrektywą Unijną Dz. U. 2023 poz. 2367 oraz rozporządzeniem Ministra Rodziny i Polityki Społecznejz dnia 18 października 2023 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz.U. 2023 poz. 2367).
4.5.3.) Główny kod CPV: 30192000-1 - Wyroby biurowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
37822100-7 - Kredki
44812300-8 - Farby do celów szkolnych
4.5.5.) Wartość części: 14308,97 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 zamówienia: dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego i oprogramowaniaa) Przedmiotem zamówienia dla części 3 jest dostawa i montaż/instalacja sprzętu komputerowego, multimedialnego i oprogramowania do szkół z terenu gminy Głusk. Zakres zamówienia obejmuje m.in. dostawę: monitora, tabletów, projektora, urządzenia wielofunkcyjnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 7.3 Do SWZ (opis przedmiotu zamówienia).
b) Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
30231300-0 – monitory ekranowe
30213000-5 – komputery osobiste
38652100-1 – projektory
32342100-3 – słuchawki
48000000-8 – pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
c) Miejsce dostawy:
Szkoła Podstawowa w Kalinówce, Kalinówka 77E, 21-040 Świdnik
Zespół Szkół w Mętowie w Mętowie, Mętów 124, 20-388 Lublin
Szkoła Podstawowa w Prawiednikach, Prawiedniki 165, 20-515 Lublin
Szkoła Podstawowa w Wilczopolu - Kol., Wilczopole Kol. 97, 20-388 Lublin
Szczegółowy opis zamówienia (dotyczy wszystkich części zamówienia).
1. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności zakup wyposażenia, określonego od-powiednio w załączniku nr 7 do SWZ (opis przedmiotu zamówienia) wraz z jego do-starczeniem na adres wskazany przez Zamawiającego.
2. Zamawiający wymaga, aby dostarczone wyposażenie stanowiące przedmiot zamó-wienia było fabrycznie nowe, nieużywane, posiadało wymagane parametry, określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 7 do SWZ), znajdowało się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletne i gotowe do użytko-wania oraz spełniało wymagane polskim prawem normy i było wolne od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych. Zamawiający wyklucza dostawę wyposażenia powysta-wowego. Urządzenia nie mogą być urządzeniami odnawianymi, demonstracyjnymi, prototypowymi i muszą reprezentować fabrycznie nowy model bieżącej linii produk-cyjnej. Sprzęt musi być nieregenerowany, kompletny. Sprzęt musi pochodzić z auto-ryzowanego kanału dystrybucyjnego. Wyposażenie musi posiadać deklarację CE – ConformitéEuropéenne lub równoważne, posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania – w języku polskim. Dostarczony sprzęt musi być pełnowartościowy i wyprodukowany zgodnie z obowiązującymi normami i standarda-mi. Wyposażenie musi posiadać stosowne certyfikaty, atesty, aprobaty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie RP, ponadto dostarczony sprzęt /wyposażenie muszą być zgodne z obowiązującymi przepisami BHP, Dyrektywą Unijną Dz. U. 2023 poz. 2367 oraz rozporządzeniem Ministra Rodziny i Polityki Społecznejz dnia 18 października 2023 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz.U. 2023 poz. 2367).
4.5.3.) Główny kod CPV: 30231300-0 - Monitory ekranowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213000-5 - Komputery osobiste
38652100-1 - Projektory
32342100-3 - Słuchawki
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 77107,90 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 zamówienia: dostawa książeka) Przedmiotem zamówienia dla części 4 jest dostawa książek do szkół z terenu gminy Głusk. Zakres zamówienia obejmuje m.in. dostawę: książek, podręczników, ćwiczeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 7.4 Do SWZ (opis przedmiotu zamówienia).
b) Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
22111000-1- podręczniki szkolne
22830000-7 – zeszyty ćwiczeń
c) Miejsce dostawy:
Szkoła Podstawowa w Kalinówce, Kalinówka 77E, 21-040 Świdnik
Zespół Szkół w Mętowie w Mętowie, Mętów 124, 20-388 Lublin
Szkoła Podstawowa w Prawiednikach, Prawiedniki 165, 20-515 Lublin
Szkoła Podstawowa w Wilczopolu - Kol., Wilczopole Kol. 97, 20-388 Lublin
Szczegółowy opis zamówienia (dotyczy wszystkich części zamówienia).
1. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności zakup wyposażenia, określonego od-powiednio w załączniku nr 7 do SWZ (opis przedmiotu zamówienia) wraz z jego do-starczeniem na adres wskazany przez Zamawiającego.
2. Zamawiający wymaga, aby dostarczone wyposażenie stanowiące przedmiot zamó-wienia było fabrycznie nowe, nieużywane, posiadało wymagane parametry, określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 7 do SWZ), znajdowało się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletne i gotowe do użytko-wania oraz spełniało wymagane polskim prawem normy i było wolne od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych. Zamawiający wyklucza dostawę wyposażenia powysta-wowego. Urządzenia nie mogą być urządzeniami odnawianymi, demonstracyjnymi, prototypowymi i muszą reprezentować fabrycznie nowy model bieżącej linii produk-cyjnej. Sprzęt musi być nieregenerowany, kompletny. Sprzęt musi pochodzić z auto-ryzowanego kanału dystrybucyjnego. Wyposażenie musi posiadać deklarację CE – ConformitéEuropéenne lub równoważne, posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania – w języku polskim. Dostarczony sprzęt musi być pełnowartościowy i wyprodukowany zgodnie z obowiązującymi normami i standarda-mi. Wyposażenie musi posiadać stosowne certyfikaty, atesty, aprobaty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie RP, ponadto dostarczony sprzęt /wyposażenie muszą być zgodne z obowiązującymi przepisami BHP, Dyrektywą Unijną Dz. U. 2023 poz. 2367 oraz rozporządzeniem Ministra Rodziny i Polityki Społecznejz dnia 18 października 2023 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz.U. 2023 poz. 2367).
4.5.3.) Główny kod CPV: 22111000-1 - Podręczniki szkolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22830000-7 - Zeszyty ćwiczeń
4.5.5.) Wartość części: 10931,79 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 zamówienia: dostawa programów multimedialnych:a) Przedmiotem zamówienia dla części 5 jest dostawa programów multimedialnych do szkół z terenu gminy Głusk. Zakres zamówienia obejmuje m.in. dostawę: multimedialnych programów logopedycznych, wspierających kompetencje emocjonalno- społeczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 7.5 Do SWZ (opis przedmiotu zamówienia).
b) Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
48190000-6 pakiety oprogramowania edukacyjnego
39162100-6 – pomoce dydaktyczne
c) Miejsce dostawy:
Szkoła Podstawowa w Kalinówce, Kalinówka 77E, 21-040 Świdnik
Zespół Szkół w Mętowie w Mętowie, Mętów 124, 20-388 Lublin
Szkoła Podstawowa w Prawiednikach, Prawiedniki 165, 20-515 Lublin
Szkoła Podstawowa w Wilczopolu - Kol., Wilczopole Kol. 97, 20-388 Lublin
Szczegółowy opis zamówienia (dotyczy wszystkich części zamówienia).
1. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności zakup wyposażenia, określonego od-powiednio w załączniku nr 7 do SWZ (opis przedmiotu zamówienia) wraz z jego do-starczeniem na adres wskazany przez Zamawiającego.
2. Zamawiający wymaga, aby dostarczone wyposażenie stanowiące przedmiot zamó-wienia było fabrycznie nowe, nieużywane, posiadało wymagane parametry, określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 7 do SWZ), znajdowało się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletne i gotowe do użytko-wania oraz spełniało wymagane polskim prawem normy i było wolne od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych. Zamawiający wyklucza dostawę wyposażenia powysta-wowego. Urządzenia nie mogą być urządzeniami odnawianymi, demonstracyjnymi, prototypowymi i muszą reprezentować fabrycznie nowy model bieżącej linii produk-cyjnej. Sprzęt musi być nieregenerowany, kompletny. Sprzęt musi pochodzić z auto-ryzowanego kanału dystrybucyjnego. Wyposażenie musi posiadać deklarację CE – ConformitéEuropéenne lub równoważne, posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania – w języku polskim. Dostarczony sprzęt musi być pełnowartościowy i wyprodukowany zgodnie z obowiązującymi normami i standarda-mi. Wyposażenie musi posiadać stosowne certyfikaty, atesty, aprobaty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie RP, ponadto dostarczony sprzęt /wyposażenie muszą być zgodne z obowiązującymi przepisami BHP, Dyrektywą Unijną Dz. U. 2023 poz. 2367 oraz rozporządzeniem Ministra Rodziny i Polityki Społecznejz dnia 18 października 2023 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz.U. 2023 poz. 2367).
4.5.3.) Główny kod CPV: 48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 83417,01 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6 zamówienia: dostawa gier planszowych i innycha) Przedmiotem zamówienia dla części 6 jest dostawa gier planszowych i innych do szkół z terenu gminy Głusk. Zakres zamówienia obejmuje m.in. dostawę: gier terapeutycznych, gier planszowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 7.6 Do SWZ (opis przedmiotu zamówienia).
b) Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
37524100-8 Gry edukacyjne
37524200-9 Gry planszowe
c) Miejsce dostawy:
Szkoła Podstawowa w Kalinówce, Kalinówka 77E, 21-074 Świdnik
Zespół Szkół w Mętowie w Mętowie, Mętów 124, 20-388 Lublin
Szkoła Podstawowa w Prawiednikach, Prawiedniki 165, 20-515 Lublin
Szkoła Podstawowa w Wilczopolu - Kol., Wilczopole Kol. 97, 20-388 Lublin
. Szczegółowy opis zamówienia (dotyczy wszystkich części zamówienia).
1. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności zakup wyposażenia, określonego od-powiednio w załączniku nr 7 do SWZ (opis przedmiotu zamówienia) wraz z jego do-starczeniem na adres wskazany przez Zamawiającego.
2. Zamawiający wymaga, aby dostarczone wyposażenie stanowiące przedmiot zamó-wienia było fabrycznie nowe, nieużywane, posiadało wymagane parametry, określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 7 do SWZ), znajdowało się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletne i gotowe do użytko-wania oraz spełniało wymagane polskim prawem normy i było wolne od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych. Zamawiający wyklucza dostawę wyposażenia powysta-wowego. Urządzenia nie mogą być urządzeniami odnawianymi, demonstracyjnymi, prototypowymi i muszą reprezentować fabrycznie nowy model bieżącej linii produk-cyjnej. Sprzęt musi być nieregenerowany, kompletny. Sprzęt musi pochodzić z auto-ryzowanego kanału dystrybucyjnego. Wyposażenie musi posiadać deklarację CE – ConformitéEuropéenne lub równoważne, posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania – w języku polskim. Dostarczony sprzęt musi być pełnowartościowy i wyprodukowany zgodnie z obowiązującymi normami i standarda-mi. Wyposażenie musi posiadać stosowne certyfikaty, atesty, aprobaty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie RP, ponadto dostarczony sprzęt /wyposażenie muszą być zgodne z obowiązującymi przepisami BHP, Dyrektywą Unijną Dz. U. 2023 poz. 2367 oraz rozporządzeniem Ministra Rodziny i Polityki Społecznejz dnia 18 października 2023 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz.U. 2023 poz. 2367).
4.5.3.) Główny kod CPV: 37524100-8 - Gry edukacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37524200-9 - Gry planszowe
4.5.5.) Wartość części: 13202,18 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7 zamówienia: dostawa meblia) Przedmiotem zamówienia dla części 7 jest dostawa mebli do szkół z terenu gminy Głusk. Zakres zamówienia obejmuje m.in. dostawę mebliSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 7.7 Do SWZ (opis przedmiotu zamówienia).
b) Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
39100000-3 Meble
39112000-0 Krzesła
c) Miejsce dostawy:
Szkoła Podstawowa w Kalinówce, Kalinówka 77E, 21-040 Świdnik
Zespół Szkół w Mętowie w Mętowie, Mętów 124, 20-388 Lublin
Szkoła Podstawowa w Prawiednikach, Prawiedniki 165, 20-515 Lublin
Szkoła Podstawowa w Wilczopolu - Kol., Wilczopole Kol. 97, 20-388 Lublin
Szczegółowy opis zamówienia (dotyczy wszystkich części zamówienia).
1. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności zakup wyposażenia, określonego od-powiednio w załączniku nr 7 do SWZ (opis przedmiotu zamówienia) wraz z jego do-starczeniem na adres wskazany przez Zamawiającego.
2. Zamawiający wymaga, aby dostarczone wyposażenie stanowiące przedmiot zamó-wienia było fabrycznie nowe, nieużywane, posiadało wymagane parametry, określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 7 do SWZ), znajdowało się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletne i gotowe do użytko-wania oraz spełniało wymagane polskim prawem normy i było wolne od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych. Zamawiający wyklucza dostawę wyposażenia powysta-wowego. Urządzenia nie mogą być urządzeniami odnawianymi, demonstracyjnymi, prototypowymi i muszą reprezentować fabrycznie nowy model bieżącej linii produk-cyjnej. Sprzęt musi być nieregenerowany, kompletny. Sprzęt musi pochodzić z auto-ryzowanego kanału dystrybucyjnego. Wyposażenie musi posiadać deklarację CE – ConformitéEuropéenne lub równoważne, posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania – w języku polskim. Dostarczony sprzęt musi być pełnowartościowy i wyprodukowany zgodnie z obowiązującymi normami i standarda-mi. Wyposażenie musi posiadać stosowne certyfikaty, atesty, aprobaty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie RP, ponadto dostarczony sprzęt /wyposażenie muszą być zgodne z obowiązującymi przepisami BHP, Dyrektywą Unijną Dz. U. 2023 poz. 2367 oraz rozporządzeniem Ministra Rodziny i Polityki Społecznejz dnia 18 października 2023 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz.U. 2023 poz. 2367).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39112000-0 - Krzesła
4.5.5.) Wartość części: 16231,80 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 8 zamówienia: dostawa sprzętu sportowego i specjalistycznego do ćwiczeńa) Przedmiotem zamówienia dla części 8 jest dostawa sprzętu sportowego i specjalistycznego do ćwiczeń do szkół z terenu gminy Głusk. Zakres zamówienia obejmuje m.in. dostawę: piłek do gry w siatkę, piłkę nożną, piłeczki do tenisa ziemnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 7.8 Do SWZ (opis przedmiotu zamówienia).
b) Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
37451700-1 Piłki do piłki nożnej
37452900-0 Piłki do siatkówki
37400000-2 Artykuły i sprzęt sportowy
c) Miejsce dostawy:
Szkoła Podstawowa w Kalinówce, Kalinówka 77E, 21-040 Świdnik
Zespół Szkół w Mętowie w Mętowie, Mętów 124, 20-388 Lublin
Szkoła Podstawowa w Prawiednikach, Prawiedniki 165, 20-515 Lublin
Szkoła Podstawowa w Wilczopolu - Kol., Wilczopole Kol. 97, 20-388 Lublin
Szczegółowy opis zamówienia (dotyczy wszystkich części zamówienia).
1. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności zakup wyposażenia, określonego od-powiednio w załączniku nr 7 do SWZ (opis przedmiotu zamówienia) wraz z jego do-starczeniem na adres wskazany przez Zamawiającego.
2. Zamawiający wymaga, aby dostarczone wyposażenie stanowiące przedmiot zamó-wienia było fabrycznie nowe, nieużywane, posiadało wymagane parametry, określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 7 do SWZ), znajdowało się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletne i gotowe do użytko-wania oraz spełniało wymagane polskim prawem normy i było wolne od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych. Zamawiający wyklucza dostawę wyposażenia powysta-wowego. Urządzenia nie mogą być urządzeniami odnawianymi, demonstracyjnymi, prototypowymi i muszą reprezentować fabrycznie nowy model bieżącej linii produk-cyjnej. Sprzęt musi być nieregenerowany, kompletny. Sprzęt musi pochodzić z auto-ryzowanego kanału dystrybucyjnego. Wyposażenie musi posiadać deklarację CE – ConformitéEuropéenne lub równoważne, posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania – w języku polskim. Dostarczony sprzęt musi być pełnowartościowy i wyprodukowany zgodnie z obowiązującymi normami i standarda-mi. Wyposażenie musi posiadać stosowne certyfikaty, atesty, aprobaty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie RP, ponadto dostarczony sprzęt /wyposażenie muszą być zgodne z obowiązującymi przepisami BHP, Dyrektywą Unijną Dz. U. 2023 poz. 2367 oraz rozporządzeniem Ministra Rodziny i Polityki Społecznejz dnia 18 października 2023 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz.U. 2023 poz. 2367).
4.5.3.) Główny kod CPV: 37451700-1 - Piłki do piłki nożnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37452900-0 - Piłki do siatkówki
37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.5.5.) Wartość części: 3607,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający na etapie oceny ofert zauważył w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) wadę postępowania w zakresie kryteriów oceny ofert określonych w dziale XIV SWZ. Zamawiający w zakresie kryterium nr II „Aspekt społeczny” ustalił jego wagę: 10 %, natomiast w opisie sposobu przyznawania punktów za ww. kryterium określił:
„Poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty za kryterium aspekt społeczny - zatrudnienie osób z grup zagrożonych wykluczeniem społecznym obliczone wg poniższego:
1) zatrudnienie/oddelegowanie 1 osoby – 10 pkt.
2) zatrudnienie/oddelegowanie 2 i więcej osób – 20 pkt.”
Powyższy sposób liczenia punktów za przedmiotowe kryterium prowadzi do rozbieżności pomiędzy wagą kryterium: 10% a maksymalną możliwą ilością punktów: 20. Łączna liczba punktów przyznawana ofertom za określone w dziale XIV kryteria oceny ofert powinna wynosić 100. W powyżej przedstawionym opisie przyznawanych punktów Zamawiający nie jest w stanie przyznać Wykonawcom właściwej liczby punktów a tym samym wybrać oferty najkorzystniejszej.
Zgodnie z zapisami art. 240 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp: Zamawiający opisuje kryteria oceny ofert w sposób jednoznaczny i zrozumiały. Kryteria oceny ofert i ich opis nie mogą pozostawiać zamawiającemu nieograniczonej swobody wyboru najkorzystniejszej oferty oraz umożliwiają weryfikację i porównanie poziomu oferowanego wykonania przedmiotu zamówienia na podstawie informacji przedstawianych w ofertach.
Wskazana powyżej wada postępowania jest niemożliwa do usunięcia na obecnym etapie postępowania – Zamawiający jest na etapie oceny ofert oraz uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Ponadto Zamawiający doszedł do wniosku, że błędne zapisy SWZ dotyczące sposobu przyznawania punktów ofertom ww. kryterium oceny ofert są również sprzeczne z zasadami udzielania zamówień tj. zasadą przejrzystości, równego traktowania wykonawców oraz uczciwej konkurencji.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający na etapie oceny ofert zauważył w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) wadę postępowania w zakresie kryteriów oceny ofert określonych w dziale XIV SWZ. Zamawiający w zakresie kryterium nr II „Aspekt społeczny” ustalił jego wagę: 10 %, natomiast w opisie sposobu przyznawania punktów za ww. kryterium określił:
„Poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty za kryterium aspekt społeczny - zatrudnienie osób z grup zagrożonych wykluczeniem społecznym obliczone wg poniższego:
1) zatrudnienie/oddelegowanie 1 osoby – 10 pkt.
2) zatrudnienie/oddelegowanie 2 i więcej osób – 20 pkt.”
Powyższy sposób liczenia punktów za przedmiotowe kryterium prowadzi do rozbieżności pomiędzy wagą kryterium: 10% a maksymalną możliwą ilością punktów: 20. Łączna liczba punktów przyznawana ofertom za określone w dziale XIV kryteria oceny ofert powinna wynosić 100. W powyżej przedstawionym opisie przyznawanych punktów Zamawiający nie jest w stanie przyznać Wykonawcom właściwej liczby punktów a tym samym wybrać oferty najkorzystniejszej.
Zgodnie z zapisami art. 240 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp: Zamawiający opisuje kryteria oceny ofert w sposób jednoznaczny i zrozumiały. Kryteria oceny ofert i ich opis nie mogą pozostawiać zamawiającemu nieograniczonej swobody wyboru najkorzystniejszej oferty oraz umożliwiają weryfikację i porównanie poziomu oferowanego wykonania przedmiotu zamówienia na podstawie informacji przedstawianych w ofertach.
Wskazana powyżej wada postępowania jest niemożliwa do usunięcia na obecnym etapie postępowania – Zamawiający jest na etapie oceny ofert oraz uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Ponadto Zamawiający doszedł do wniosku, że błędne zapisy SWZ dotyczące sposobu przyznawania punktów ofertom ww. kryterium oceny ofert są również sprzeczne z zasadami udzielania zamówień tj. zasadą przejrzystości, równego traktowania wykonawców oraz uczciwej konkurencji.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający na etapie oceny ofert zauważył w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) wadę postępowania w zakresie kryteriów oceny ofert określonych w dziale XIV SWZ. Zamawiający w zakresie kryterium nr II „Aspekt społeczny” ustalił jego wagę: 10 %, natomiast w opisie sposobu przyznawania punktów za ww. kryterium określił:
„Poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty za kryterium aspekt społeczny - zatrudnienie osób z grup zagrożonych wykluczeniem społecznym obliczone wg poniższego:
1) zatrudnienie/oddelegowanie 1 osoby – 10 pkt.
2) zatrudnienie/oddelegowanie 2 i więcej osób – 20 pkt.”
Powyższy sposób liczenia punktów za przedmiotowe kryterium prowadzi do rozbieżności pomiędzy wagą kryterium: 10% a maksymalną możliwą ilością punktów: 20. Łączna liczba punktów przyznawana ofertom za określone w dziale XIV kryteria oceny ofert powinna wynosić 100. W powyżej przedstawionym opisie przyznawanych punktów Zamawiający nie jest w stanie przyznać Wykonawcom właściwej liczby punktów a tym samym wybrać oferty najkorzystniejszej.
Zgodnie z zapisami art. 240 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp: Zamawiający opisuje kryteria oceny ofert w sposób jednoznaczny i zrozumiały. Kryteria oceny ofert i ich opis nie mogą pozostawiać zamawiającemu nieograniczonej swobody wyboru najkorzystniejszej oferty oraz umożliwiają weryfikację i porównanie poziomu oferowanego wykonania przedmiotu zamówienia na podstawie informacji przedstawianych w ofertach.
Wskazana powyżej wada postępowania jest niemożliwa do usunięcia na obecnym etapie postępowania – Zamawiający jest na etapie oceny ofert oraz uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Ponadto Zamawiający doszedł do wniosku, że błędne zapisy SWZ dotyczące sposobu przyznawania punktów ofertom ww. kryterium oceny ofert są również sprzeczne z zasadami udzielania zamówień tj. zasadą przejrzystości, równego traktowania wykonawców oraz uczciwej konkurencji.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający na etapie oceny ofert zauważył w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) wadę postępowania w zakresie kryteriów oceny ofert określonych w dziale XIV SWZ. Zamawiający w zakresie kryterium nr II „Aspekt społeczny” ustalił jego wagę: 10 %, natomiast w opisie sposobu przyznawania punktów za ww. kryterium określił:
„Poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty za kryterium aspekt społeczny - zatrudnienie osób z grup zagrożonych wykluczeniem społecznym obliczone wg poniższego:
1) zatrudnienie/oddelegowanie 1 osoby – 10 pkt.
2) zatrudnienie/oddelegowanie 2 i więcej osób – 20 pkt.”
Powyższy sposób liczenia punktów za przedmiotowe kryterium prowadzi do rozbieżności pomiędzy wagą kryterium: 10% a maksymalną możliwą ilością punktów: 20. Łączna liczba punktów przyznawana ofertom za określone w dziale XIV kryteria oceny ofert powinna wynosić 100. W powyżej przedstawionym opisie przyznawanych punktów Zamawiający nie jest w stanie przyznać Wykonawcom właściwej liczby punktów a tym samym wybrać oferty najkorzystniejszej.
Zgodnie z zapisami art. 240 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp: Zamawiający opisuje kryteria oceny ofert w sposób jednoznaczny i zrozumiały. Kryteria oceny ofert i ich opis nie mogą pozostawiać zamawiającemu nieograniczonej swobody wyboru najkorzystniejszej oferty oraz umożliwiają weryfikację i porównanie poziomu oferowanego wykonania przedmiotu zamówienia na podstawie informacji przedstawianych w ofertach.
Wskazana powyżej wada postępowania jest niemożliwa do usunięcia na obecnym etapie postępowania – Zamawiający jest na etapie oceny ofert oraz uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Ponadto Zamawiający doszedł do wniosku, że błędne zapisy SWZ dotyczące sposobu przyznawania punktów ofertom ww. kryterium oceny ofert są również sprzeczne z zasadami udzielania zamówień tj. zasadą przejrzystości, równego traktowania wykonawców oraz uczciwej konkurencji.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający na etapie oceny ofert zauważył w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) wadę postępowania w zakresie kryteriów oceny ofert określonych w dziale XIV SWZ. Zamawiający w zakresie kryterium nr II „Aspekt społeczny” ustalił jego wagę: 10 %, natomiast w opisie sposobu przyznawania punktów za ww. kryterium określił:
„Poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty za kryterium aspekt społeczny - zatrudnienie osób z grup zagrożonych wykluczeniem społecznym obliczone wg poniższego:
1) zatrudnienie/oddelegowanie 1 osoby – 10 pkt.
2) zatrudnienie/oddelegowanie 2 i więcej osób – 20 pkt.”
Powyższy sposób liczenia punktów za przedmiotowe kryterium prowadzi do rozbieżności pomiędzy wagą kryterium: 10% a maksymalną możliwą ilością punktów: 20. Łączna liczba punktów przyznawana ofertom za określone w dziale XIV kryteria oceny ofert powinna wynosić 100. W powyżej przedstawionym opisie przyznawanych punktów Zamawiający nie jest w stanie przyznać Wykonawcom właściwej liczby punktów a tym samym wybrać oferty najkorzystniejszej.
Zgodnie z zapisami art. 240 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp: Zamawiający opisuje kryteria oceny ofert w sposób jednoznaczny i zrozumiały. Kryteria oceny ofert i ich opis nie mogą pozostawiać zamawiającemu nieograniczonej swobody wyboru najkorzystniejszej oferty oraz umożliwiają weryfikację i porównanie poziomu oferowanego wykonania przedmiotu zamówienia na podstawie informacji przedstawianych w ofertach.
Wskazana powyżej wada postępowania jest niemożliwa do usunięcia na obecnym etapie postępowania – Zamawiający jest na etapie oceny ofert oraz uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Ponadto Zamawiający doszedł do wniosku, że błędne zapisy SWZ dotyczące sposobu przyznawania punktów ofertom ww. kryterium oceny ofert są również sprzeczne z zasadami udzielania zamówień tj. zasadą przejrzystości, równego traktowania wykonawców oraz uczciwej konkurencji.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający na etapie oceny ofert zauważył w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) wadę postępowania w zakresie kryteriów oceny ofert określonych w dziale XIV SWZ. Zamawiający w zakresie kryterium nr II „Aspekt społeczny” ustalił jego wagę: 10 %, natomiast w opisie sposobu przyznawania punktów za ww. kryterium określił:
„Poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty za kryterium aspekt społeczny - zatrudnienie osób z grup zagrożonych wykluczeniem społecznym obliczone wg poniższego:
1) zatrudnienie/oddelegowanie 1 osoby – 10 pkt.
2) zatrudnienie/oddelegowanie 2 i więcej osób – 20 pkt.”
Powyższy sposób liczenia punktów za przedmiotowe kryterium prowadzi do rozbieżności pomiędzy wagą kryterium: 10% a maksymalną możliwą ilością punktów: 20. Łączna liczba punktów przyznawana ofertom za określone w dziale XIV kryteria oceny ofert powinna wynosić 100. W powyżej przedstawionym opisie przyznawanych punktów Zamawiający nie jest w stanie przyznać Wykonawcom właściwej liczby punktów a tym samym wybrać oferty najkorzystniejszej.
Zgodnie z zapisami art. 240 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp: Zamawiający opisuje kryteria oceny ofert w sposób jednoznaczny i zrozumiały. Kryteria oceny ofert i ich opis nie mogą pozostawiać zamawiającemu nieograniczonej swobody wyboru najkorzystniejszej oferty oraz umożliwiają weryfikację i porównanie poziomu oferowanego wykonania przedmiotu zamówienia na podstawie informacji przedstawianych w ofertach.
Wskazana powyżej wada postępowania jest niemożliwa do usunięcia na obecnym etapie postępowania – Zamawiający jest na etapie oceny ofert oraz uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Ponadto Zamawiający doszedł do wniosku, że błędne zapisy SWZ dotyczące sposobu przyznawania punktów ofertom ww. kryterium oceny ofert są również sprzeczne z zasadami udzielania zamówień tj. zasadą przejrzystości, równego traktowania wykonawców oraz uczciwej konkurencji.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający na etapie oceny ofert zauważył w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) wadę postępowania w zakresie kryteriów oceny ofert określonych w dziale XIV SWZ. Zamawiający w zakresie kryterium nr II „Aspekt społeczny” ustalił jego wagę: 10 %, natomiast w opisie sposobu przyznawania punktów za ww. kryterium określił:
„Poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty za kryterium aspekt społeczny - zatrudnienie osób z grup zagrożonych wykluczeniem społecznym obliczone wg poniższego:
1) zatrudnienie/oddelegowanie 1 osoby – 10 pkt.
2) zatrudnienie/oddelegowanie 2 i więcej osób – 20 pkt.”
Powyższy sposób liczenia punktów za przedmiotowe kryterium prowadzi do rozbieżności pomiędzy wagą kryterium: 10% a maksymalną możliwą ilością punktów: 20. Łączna liczba punktów przyznawana ofertom za określone w dziale XIV kryteria oceny ofert powinna wynosić 100. W powyżej przedstawionym opisie przyznawanych punktów Zamawiający nie jest w stanie przyznać Wykonawcom właściwej liczby punktów a tym samym wybrać oferty najkorzystniejszej.
Zgodnie z zapisami art. 240 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp: Zamawiający opisuje kryteria oceny ofert w sposób jednoznaczny i zrozumiały. Kryteria oceny ofert i ich opis nie mogą pozostawiać zamawiającemu nieograniczonej swobody wyboru najkorzystniejszej oferty oraz umożliwiają weryfikację i porównanie poziomu oferowanego wykonania przedmiotu zamówienia na podstawie informacji przedstawianych w ofertach.
Wskazana powyżej wada postępowania jest niemożliwa do usunięcia na obecnym etapie postępowania – Zamawiający jest na etapie oceny ofert oraz uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Ponadto Zamawiający doszedł do wniosku, że błędne zapisy SWZ dotyczące sposobu przyznawania punktów ofertom ww. kryterium oceny ofert są również sprzeczne z zasadami udzielania zamówień tj. zasadą przejrzystości, równego traktowania wykonawców oraz uczciwej konkurencji.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający na etapie oceny ofert zauważył w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) wadę postępowania w zakresie kryteriów oceny ofert określonych w dziale XIV SWZ. Zamawiający w zakresie kryterium nr II „Aspekt społeczny” ustalił jego wagę: 10 %, natomiast w opisie sposobu przyznawania punktów za ww. kryterium określił:
„Poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty za kryterium aspekt społeczny - zatrudnienie osób z grup zagrożonych wykluczeniem społecznym obliczone wg poniższego:
1) zatrudnienie/oddelegowanie 1 osoby – 10 pkt.
2) zatrudnienie/oddelegowanie 2 i więcej osób – 20 pkt.”
Powyższy sposób liczenia punktów za przedmiotowe kryterium prowadzi do rozbieżności pomiędzy wagą kryterium: 10% a maksymalną możliwą ilością punktów: 20. Łączna liczba punktów przyznawana ofertom za określone w dziale XIV kryteria oceny ofert powinna wynosić 100. W powyżej przedstawionym opisie przyznawanych punktów Zamawiający nie jest w stanie przyznać Wykonawcom właściwej liczby punktów a tym samym wybrać oferty najkorzystniejszej.
Zgodnie z zapisami art. 240 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp: Zamawiający opisuje kryteria oceny ofert w sposób jednoznaczny i zrozumiały. Kryteria oceny ofert i ich opis nie mogą pozostawiać zamawiającemu nieograniczonej swobody wyboru najkorzystniejszej oferty oraz umożliwiają weryfikację i porównanie poziomu oferowanego wykonania przedmiotu zamówienia na podstawie informacji przedstawianych w ofertach.
Wskazana powyżej wada postępowania jest niemożliwa do usunięcia na obecnym etapie postępowania – Zamawiający jest na etapie oceny ofert oraz uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Ponadto Zamawiający doszedł do wniosku, że błędne zapisy SWZ dotyczące sposobu przyznawania punktów ofertom ww. kryterium oceny ofert są również sprzeczne z zasadami udzielania zamówień tj. zasadą przejrzystości, równego traktowania wykonawców oraz uczciwej konkurencji.
INNE PRZETARGI DOMINÓW
więcej: przetargi DOMINÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i dostawa laptopów, monitorów interaktywnych, czytników e-booków, wirtualnego laboratorium chemicznego oraz przyrodniczego dla ZS w Sokołowie Młp."
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu Dobre przedszkola w Gminie Kościerzyna II
- Dostawa oprogramowania antywirusowego w celu wzmocnienia cyberbezpieczeństwa urzędu gminy i jednostek podległych
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem dwóch szaf do DS. Filon
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Sokołach
więcej: Podręczniki szkolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.