eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NiemczaBudowa Cmentarza Komunalnego w Niemczy



Ogłoszenie z dnia 2024-09-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa Cmentarza Komunalnego w Niemczy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NIEMCZA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717881

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 10

1.5.2.) Miejscowość: Niemcza

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-230

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 748376265

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@um.niemcza.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gmniemcza.e-zp.finn.pl/, https://bip.um.niemcza.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gmniemcza.e-zp.finn.pl/procurements

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa Cmentarza Komunalnego w Niemczy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-288ebec2-351a-11ef-8a31-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00510514

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00023388/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa cmentarza komunalnego w Niemczy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BRL.271.9.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 5284552,85 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 5205284,55 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej i realizacja zadania pod nazwą "Budowa Cmentarza Komunalnego w Niemczy".
1) Lokalizacja zadania:
W ramach zadania inwestycyjnego planuje się budowę cmentarza komunalnego na terenie działek ewidencyjnych 8/1, 8/4 i 8/6 – nieruchomość położona w Gminie Niemcza, obręb Wojsławice. Działka 8/1 i 8/4 stanowi własność Gminy Niemcza. Powierzchnia nieruchomości - 5,78ha. Cześć działki 8/6 o powierzchni ok 2000m2 przekazana zostanie na rzecz Gminy Niemcza.
2) Zamierzenie inwestycyjne obejmuje budowę cmentarza komunalnego w Niemczy w systemie zaprojektuj i wybuduj.
3) Zakres zadania obejmować będzie wykonanie następujących elementów:
• uporządkowanie i niwelacje całego terenu działki;
• prace ziemne związane z wykonaniem budynków, infrastruktury technicznej a także w celu wykonania podbudowy pod system komunikacji wewnętrznej: ścieki, place;
• wykonanie ogrodzenia terenu cmentarza;
• wykonanie ciągów komunikacji pieszej i kołowej o różnych nawierzchniach: z kostki i płyt granitowych, żwirowe, starobruk;
• wykonanie miejsc postojowych dla samochodów osobowych (nawierzchnia z kostki granitowej);
• montaż elementów małej architektury – ławki, kosze, stojaki na rowery, murki dekoracyjne;
• wykonanie infrastruktury technicznej: wod-kan, oświetlenie terenu;
• oświetlenie terenu;
• budowa domu pogrzebowego – obiekt parterowy – pow. zabudowy ok. 350,00m2;
• pawilon handlowy – obiekt parterowy– pow. zabudowy ok. 132,00m2;
• wiaty na odpady
• kwatery grzebalne łącznie w ilości ok. 74;
• budowa kolumbariów: planuje się 5 kolumbariów – każde z 24 niszami urnowymi;
• zieleń.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45215400-1 - Roboty na cmentarzach

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

4.5.5.) Wartość części: 5205284,55 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.B.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn.: „Inspektor Nadzoru” dla przedsięwzięcia pn.: „Budowa Cmentarza Komunalnego w Niemczy”, którego zakres został opisany w pkt. 1A.
1.B.2. Przedsięwzięcie realizowane jest w zakresie opisanym w pkt.1A.1. – w systemie zaprojektuj i wybuduj.
1.B.3. Zadanie realizowane jest z udziałem dofinansowania ze środków Rządowego Funduszu Polski
Ład Program Inwestycji Strategicznych.
1.B.4. Usługa Inspektora Nadzoru, polegać będzie na nadzorze technicznym i merytorycznym przez cały okres realizacji zadania tj. zarządzaniu zadaniem inwestycyjnym, w tym przygotowaniu, organizacji, nadzorze, koordynacji i zakończeniu całego procesu inwestycyjnego związanego z realizacją Projektu. Oznacza to co najmniej pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego i koordynowanie czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami PB, kontroli zgodności wykonywanych robót m. in. z dokumentacją projektową, wydanymi decyzjami administracyjnymi oraz zasadami wiedzy inżynierskiej, kontroli zgodności wykonywanych dostaw i usług, sporządzanie raportów, koordynowanie rozliczeń finansowych zadania, sporządzenie rozliczenia przedsięwzięcia po zakończeniu realizacji inwestycji oraz uczestniczenie w przeglądach w okresie gwarancyjnym.
1.B.5. Szczegółowy opis zakresu zadania nr 2 i warunki jego realizacji określono w projekcie umowy załącznik nr 8b do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.5.) Wartość części: 97500,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie
zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa
kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7626000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9400000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 123000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.