Ogłoszenie z dnia 2024-09-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00394597/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-03
- 2024/BZP 00399854/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-05
- 2024/BZP 00411512/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Łempicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ciechanowiec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450670150
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza
1.5.2.) Miejscowość: Ciechanowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-230
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: 86277-11-45
1.5.8.) Numer faksu: 86277-10-66
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@ciechanowiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ciechanowiec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f76f9ef3-2e0b-11ef-b373-0e435a8a43bc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Łempicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f76f9ef3-2e0b-11ef-b373-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00510589
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00045231/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Łempicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00394597
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.9.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj:
Etap I (dokumentacja projektowo-kosztorysowa)
Wykonanie dokumentacji projektowej na podstawie szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia tj. Programu funkcjonalno-użytkowego (z zastrzeżeniem wymiarów boiska, zadaszenia boiska, zaplecza sanitarno-szatniowego oraz łącznika, określonych w ust. 2.1. w etapie II) uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę oraz innych decyzji niezbędnych do wykonania zamówienia, uzyskanie map do celów projektowych, opinii, warunków technicznych, wykonanie projektów wykonawczych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarów robót, kosztorysów, innych dokumentów i opracowań niezbędnych do realizacji zamierzenia oraz uzyskanie pozwolenia na budowę. Projekty budowlane i wykonawcze muszą być przedstawione do akceptacji Zamawiającemu, przed wdrożeniem ich do realizacji. Opracowanie dokumentacji projektowej musi być poprzedzone koncepcją uzgodnioną z Zamawiającym oraz wykonanie na podstawie tej dokumentacji budowy nowego boiska oraz hali sportowej przy Szkole Podstawowej w Łempicach.
Rozpoczęcie robót budowlanych zostanie poprzedzone uzyskaniem przez wykonawcę na rzecz Zamawiającego wszelkich niezbędnych opinii i uzgodnień formalno - prawnych oraz decyzji niezbędnych do zrealizowania całego zakresu opracowanej dokumentacji projektowej.
Etap II (realizacja robót budowlanych)
Zakres robót budowlanych obejmuje m.in.:
- budowę łukowego zadaszenia boiska z powłoki PCV na konstrukcji z drewna klejonego,
- budowę boiska wielofunkcyjnego z nawierzchnia poliuretanową,
- budowę zaplecza sanitarno-szatniowego,
- budowę łącznika,
- zakup 4 stanowisk strzelnicy laserowej,
- zakup sceny mobilnej wraz z wykładziną ochronną pod scenę,
- zakup siedzisk mobilnych dla 100 osób.
Zamawiający wymaga, aby inwestycję przeprowadzić w ramach pozwolenia na budowę, uzyskanego przez wykonawcę prac.
Po zrealizowaniu rzeczowego zakresu zadania, a przed dokonaniem odbioru końcowego, Wykonawca będzie miał obowiązek uzyskania pozwolenia na użytkowanie wykonanych obiektów.
Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami, w tym osób z niepełnosprawnościami, w szczególności z uwzględnieniem obowiązków wynikających z art. 6 Ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062, z późn. zm.) w zakresie dostępności architektonicznej.
W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia z uwzględnieniem aspektów, o których mowa w zdaniu powyżej, Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia dostępu alternatywnego, o którym mowa w art. 7 ustawy o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Urobek pozyskany z robót ziemnych należy odwieźć na odkład w miejsce składowania wskazane przez Zamawiającego. Zarówno pozyskany urobek z robót ziemnych, jak i materiał z wycinki drzew (jeżeli dotyczy) stanowi własność Zamawiającego.
Szczegółowy zakres i sposób wykonania przedmiotu zamówienia określony został przy pomocy:
1) Programu Funkcjonalno-Użytkowego,
2) Specyfikacji Warunków Zamówienia,
3) Postanowień umowy – wzoru umowy.
W przypadku, gdy w dokumentacji PFU zostały wskazane nazwy, znaki towarowe lub typy materiałów czy produktów lub normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne czy systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1-3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych /t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm./, Zamawiający dopuści za zgodą autora dokumentacji, materiały lub rozwiązania równoważne pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w PFU.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2600000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2600000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2600000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kontrako Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5761576012
7.3.3) Ulica: Warszawska 57
7.3.4) Miejscowość: Legionowo
7.3.5) Kod pocztowy: 05-120
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Dokumentacja projektowa, roboty dotyczące budowy hali łukowej z infrastrukturą towarzyszącą, roboty dotyczące budowy boiska o nawierzchni syntetycznej, roboty dotyczące budynku zaplecza szatniowo-sanitarnego. Podwykonawca - Interhall Sp. z o.o. ul. Milowicka 1f, 40-312 Katowice
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2600000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI CIECHANOWIEC
więcej: przetargi CIECHANOWIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.