eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin"RDW w Zamościu: Usługa podcinki drzew wysokich."



Ogłoszenie z dnia 2023-11-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„RDW w Zamościu: Usługa podcinki drzew wysokich.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019170

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bohdana Dobrzańskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-262

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rdw.zamosc@zdw.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zdw-lublin.logintrade.net/zapytania_email,143730,2c5d12a037eb4162e0eeb6e71547d6b6.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Administrowanie Drogami Wojewódzkimi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„RDW w Zamościu: Usługa podcinki drzew wysokich.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c15e4e1a-69a4-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00510630

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00090039/31/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.56 RDW w Zamościu Usługi podcinka drzew wysokich

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00443051

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: R8.ST.372.19.2023.eb

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 534770,49 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 119655,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: „RDW w Zamościu: Usługa podcinki drzew wysokich.” Podcinka drzew w skrajni drogi rosnących w pasie drogowym drogi wojewódzkiej nr 843 relacji Kraśniczyn – Skierbieszów – Łapiguz.
- w ilości: 346 szt.
- w ilości: 2575 mb
Zakres usługi obejmuje:

a. Oznakowanie prowadzonych usług zgodnie z projektem czasowej organizacji ruchu drogowego udostępnionym przez Zamawiającego lub opracowanym przez Wykonawcę zatwierdzonym przez Zarządzającego Ruchem.
b. Usługi związane z podcinką drzew w skrajni drogi (podcięcie lub redukcja). Szczegółowa lokalizacja oraz zakres określono w załączonym przedmiarze.
c. Uporządkowanie pasa drogowego z obciętych gałęzi na bieżąco.
2. Wykonanie usługi polega na:
a. usunięciu odrostów w skrajni drogi,
b. usunięciu gałęzi wchodzących w kolizję z z urządzeniami BRD, znakami drogowymi , itp.,
c. wykonaniu niezbędnych cięć redukcyjnych w celu uzyskania skrajni poziomej i pionowej (skrajnia pionowa - 5,0m, pozioma 1,5-2,0m),
d. wywozie i utylizacji powstałego urobku drzewnego ( do zagospodarowania we własnym zakresie przez Wykonawcę),
e. uporządkowaniu terenu po wykonaniu prac.
3. Usługę należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną w sposób gwarantujący należytą jakość.
4. Do wykonywania prac związanych z pielęgnacją drzew należy stosować:
a) sprzęt wykorzystywany w metodach alpinistycznych, a w miejscach odsłoniętych sprzęt udostępniający koronę drzewa, np. podnośniki,
b) piły mechaniczne (piły spalinowe),
c) narzędzia tnące (np. piłki ręczne, sekatory, siekiery),
d) rębak do rozdrabniania gałęzi.
5. W przypadku wywozu gałęzi z terenu prac należy przewozić je dowolnymi środkami transportu, posiadającymi jednak osłony siatkowe zabezpieczając przewożony materiał przed rozrzuceniem w czasie jazdy. Transport gałęzi (zrąbek) wraz z załadunkiem i rozładunkiem objęty jest ceną umowną i odbywa się na koszt Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93526,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 153374,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93526,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POLANO F.H.U. Michalik Piotr

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7141410525

7.3.3) Ulica: Bogucin 169

7.3.4) Miejscowość: Garbów

7.3.5) Kod pocztowy: 21-080

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 93526,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.