Ogłoszenie z dnia 2024-09-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00472179/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-27
- 2024/BZP 00479945/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup, dostawa i montaż wyposażenia na potrzeby przedszkola w Szkole Podstawowej w Jabłoniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jabłoń
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237530
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Augusta Zamoyskiego
1.5.2.) Miejscowość: Jabłoń
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-205
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugjablon@jablon.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jablon.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-73467a6a-7845-4467-b0ce-54d253c9768e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup, dostawa i montaż wyposażenia na potrzeby przedszkola w Szkole Podstawowej w Jabłoniu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-73467a6a-7845-4467-b0ce-54d253c9768e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00510630
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00005697/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Przebudowa infrastruktury przedszkolnej w Szkole Podstawowej w Jabłoniu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przebudowa i doposażenie infrastruktury przedszkolnej w gminie Jabłoń, Działanie 7.1 Infrastruktura przedszkolna (typ projektu 1, 2), Priorytet VII Lepsza dostępność do usług społecznych i zdrowotnych, w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00472179
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZP.271.15.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa oraz montaż mebli, sprzętu i
pomocy dydaktycznych na potrzeby grup przedszkolnych w Szkole Podstawowej w Jabłoniu, w szczególności:
- meble,
- zestawy multimedialne oraz interaktywne,
- sprzęt komputerowy,
- zabawki i akcesoria
2. Dostarczone w ramach zamówienia wyposażenie przeznaczone będzie dla uczniów, w tym uczniów ze szczególnymi potrzebami edukacyjnymi.
3. Zamówienie obejmuje zakup i dostawę do siedziby Szkoły Podstawowej w Ja-błoniu oraz wniesienie i montaż mebli i sprzętu objętego przedmiotem zamó-wienia. Zamawiający wymaga aby dostarczane w ramach przedmiotu zamówie-nie sprzęty komputerowe i elektroniczne zostały uruchomione w dniu ich do-stawy, oprogramowanie zainstalowane a wskazani przez Zamawiającego pra-cownicy przeszkoleni z ich obsługi.
4. Wykonawca zobowiązany jest do ustalenia z Zamawiającym dzień i godzinę
dostawy przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem godzin pracy Szkoły.
5. Każdy element dostawy w ramach niniejszego postępowania winien być fa-brycznie nowy, nie mieć jakichkolwiek wad oraz śladów użytkowania, posiadać oryginalne opakowanie i instrukcję obsługi w języku polskim.
4.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
30231300-0 - Monitory ekranowe
30213100-6 - Komputery przenośne
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
39162000-5 - Pomoce naukowe
37420000-8 - Sprzęt gimnastyczny
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 234753,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1543671,66 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 271254,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo -Produkcyjne AKMA Zbigniew Podstawski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8710001912
7.3.4) Miejscowość: Niedomice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - PRODUKCYJNE "AKMA" PODSTAWSKI ZBIGNIEW
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 271254,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- Doposażenie bazy ZCEMiP w projekcie pn. "Ścieżka ku ekologicznej wiedzy: program edukacyjny w dążeniu do zrównoważonego rozwoju wspierający dzieci i młodzież, lokalnych mieszkańców oraz przeds. GMS"
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz pomocy multimedialnych i dydaktycznych dla projektu: "Realizacja Programu Rozwojowego w Szkole Podstawowej w Werbkowicach"
- Dostawa sprzętu dydaktycznego dla Publicznej Uczelni Zawodowej w Grudziądzu - dział materiałoznawstwo
- Dostawa sprzętu komputerowego według 2 części
- Dostawa urządzenia do automatycznej elektroforezy kapilarnej, umożliwiającego automatyczną elektroforezę żelową DNA i RNA wraz z oprogramowaniem i niezbędnym zestawem komputerowym
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.