Ogłoszenie z dnia 2024-09-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00443064/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Rabacino w celu dojazdu do gruntów rolnych”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Studzienice
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Studzienice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979559
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kaszubska
1.5.2.) Miejscowość: Studzienice
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-143
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_publiczne@studzienice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.studzienice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c2ef1746-cd75-4a06-9faf-dc7640df71a61.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Rabacino w celu dojazdu do gruntów rolnych”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c2ef1746-cd75-4a06-9faf-dc7640df71a6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00510713
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00571864/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Rabacino w celu dojazdu do gruntów rolnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00443064
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.11.2024.PB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 206487,10 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej w miejscowości Rabacino w celu dojazdu do gruntów rolnych w ramach projektu „Fundusz Ochrony Gruntów Rolnych”.
2) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
Przebudowę drogi gminnej w miejscowości Rabacino na dz. ew. nr 144, 233/3, 233/5 na długości L=178 mb. Roboty będą polegały na: wykonaniu jezdni o szerokości pasa ruchu wynoszącym 4,5m + pobocza 2x0,75 m (łącznie droga o szerokości 5,25) z kostki brukowej, przebudowie istniejących zjazdów o nawierzchni z kostki brukowej, natomiast zjazd z działki nr 233/5 na dz. nr. 144 z płyt JOMB, wykonaniu poboczy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie oraz niwelacji drogi w celu dostosowania do warunków terenowych zapewniając prawidłowe odwodnienie jezdni.
Zakres przedmiotu obejmuje:
a. Roboty przygotowawcze (odtworzenie trasy i punktów wysokościowych; rozbiórka elementów dróg),
b. Krawężniki (wykonanie wykopów w gruncie I-V kategorii; wykonanie nasypów),
c. Jezdnia (wykonanie koryta wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża; podbudowa z mieszanki niezwiązanej z kruszywem),
d. Chodniki – dojścia do posesji (Nawierzchnia jezdni i zjazdów z kostki brukowej betonowej, płyt JOMB; nawierzchnia poboczy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie),
e. Roboty ziemne i wykończeniowe.
3) Zakres przedmiotu obejmuje również wykonanie tablicy informacyjno-pamiątkowej
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 228203,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 341221,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 228203,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AMAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386646250
7.3.3) Ulica: ul. Królewska 21
7.3.4) Miejscowość: Człuchów
7.3.5) Kod pocztowy: 77-300
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 228203,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ul. Piastów i ul. Leśnej w Złotorii.
- Rozbudowa ul. Szkolnej na odcinku od ul. Ciechocińskiej do ul. 8-go Marca w Złotorii.
- Budowa ścieżek rowerowych: Część 1 - Dobrylewo - Brzyskorzystewko do Sobiejuch Część 2 - Żnin - Północ do ciągu pieszo - rowerowego, ul. Mickiewicza
- Likwidacja zaniżeń i wymiana odcinka nawierzchni bitumicznej drogi powiatowej nr 4480P na odcinku Wróblina - Smaszew
- Przebudowa ul. Zorzy w Grębocinie.
- Rozbudowa budynku punktu przedszkolnego z przeznaczeniem na żłobek wraz z infrastrukturą techniczną oraz wyposażeniem
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.