eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JastarniaBudowa i modernizacja dróg gminnych w Gminie Jastarnia w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych



Ogłoszenie z dnia 2024-09-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i modernizacja dróg gminnych w Gminie Jastarnia
w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jastarnia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675480

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Portowa 24

1.5.2.) Miejscowość: Jastarnia

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-140

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: referatrozwoju@jastarnia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jastarnia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/jastarnia

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i modernizacja dróg gminnych w Gminie Jastarnia
w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7fe613e3-bdae-406d-9a70-5a5ac7efe374

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00510785

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00054124/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa i modernizacja dróg gminnych w Gminie Jastarnia

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00410109

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RR.271.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 7170731,71 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa i modernizacja dróg gminnych w Gminie
Jastarnia, w tym:
1) przebudowa ok. 410-metrowego odcinka ulicy Ratibora w Juracie od skrzyżowania z ul. Kasztanową do skrzyżowania z ul. Świętopełka w zakresie wymiany nawierzchni, miejscowego wzmocnienia podbudowy i odwodnienia powierzchniowego,
2) przebudowa ok. 395- metrowego odcinka ulic Portowej i ks. Stefańskiego od skrzyżowania z ulicą Mickiewicza do głównego wejścia do budynku dworca kolejowego w zakresie przebudowy chodników po obu stronach jezdni, ścieżki rowerowej z wiatą rowerową, przebudowy parkingu, budowy pochylni i schodów do parku miejskiego znajdującego się naprzeciwko dworca kolejowego oraz przebudowy oświetlenia drogowego,
3) przebudowa ok. 105-metrowego odcinka ulicy ks. Kossak- Główczewskiego w Jastarni od skrzyżowania z ul. Mickiewicza do skrzyżowania z ul. ks. Sychty w zakresie wymiany nawierzchni, wzmocnienia podbudowy, budowy odwodnienia powierzchniowego i przebudowy oświetlenia drogowego,
4) przebudowa ok. 155-metrowego odcinka ulicy Herrmanna w Jastarni od zjazdu na plac Ochotniczej Straży Pożarnej do skrzyżowania z ul. ks. Sychty w zakresie wymiany kanalizacji deszczowej, miejscowej wymiany gruntu i wzmocnienia podbudowy oraz odtworzenia nawierzchni jezdni,
5) przebudowa ok. 180- metrowego odcinka ulicy Szyprów w Jastarni od skrzyżowania z ul. Stelmaszczyka w kierunku zachodnim w zakresie wymiany nawierzchni jezdni, budowy chodników, wzmocnienia podbudowy, odwodnienia powierzchniowego i przebudowy oświetlenia drogowego,
6) przebudowa ok. 250-metrowego odcinka ulicy ks. Szynalewskiego w Kuźnicy na odcinku wokół kościoła i od zachodu do przystanku autobusowego w zakresie wymiany nawierzchni, miejscowego wzmocnienia podbudowy, budowy odwodnienia powierzchniowego i budowy oświetlenia drogowego. Inwestycja ma na celu poprawę stanu sieci dróg publicznych w Gminie Jastarnia, co wpłynie na poprawę warunków życia i bezpieczeństwo drogowe mieszkańców oraz licznie odwiedzający gminę turystów. Zadanie skierowane jest do wszystkich grup społecznych, w tym dzieci i osób starszych oraz osób z niepełnosprawnościami.
Dla zamówienia publicznego pn. Budowa i modernizacja dróg gminnych w Gminie Jastarnia w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w podziale na następujące części:

Część 1. Obejmuje w trybie „wybuduj” przebudowę około 395-metrowego odcinka ulic Portowej
i ks. Pawła Stefańskiego w Jastarni, dla którego Zamawiający opracował dokumentacje budowlaną, uzyskał pozwolenie na budowę i częściowo zrealizował zakres prac objętych pozwoleniem na budowę.
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach nr 2 i nr 11 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.5.) Wartość części: 1049140,47 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa i modernizacja dróg gminnych w Gminie
Jastarnia, w tym:
1) przebudowa ok. 410-metrowego odcinka ulicy Ratibora w Juracie od skrzyżowania z ul. Kasztanową do skrzyżowania z ul. Świętopełka w zakresie wymiany nawierzchni, miejscowego wzmocnienia podbudowy i odwodnienia powierzchniowego,
2) przebudowa ok. 395- metrowego odcinka ulic Portowej i ks. Stefańskiego od skrzyżowania z ulicą Mickiewicza do głównego wejścia do budynku dworca kolejowego w zakresie przebudowy chodników po obu stronach jezdni, ścieżki rowerowej z wiatą rowerową, przebudowy parkingu, budowy pochylni i schodów do parku miejskiego znajdującego się naprzeciwko dworca kolejowego oraz przebudowy oświetlenia drogowego,
3) przebudowa ok. 105-metrowego odcinka ulicy ks. Kossak- Główczewskiego w Jastarni od skrzyżowania z ul. Mickiewicza do skrzyżowania z ul. ks. Sychty w zakresie wymiany nawierzchni, wzmocnienia podbudowy, budowy odwodnienia powierzchniowego i przebudowy oświetlenia drogowego,
4) przebudowa ok. 155-metrowego odcinka ulicy Herrmanna w Jastarni od zjazdu na plac Ochotniczej Straży Pożarnej do skrzyżowania z ul. ks. Sychty w zakresie wymiany kanalizacji deszczowej, miejscowej wymiany gruntu i wzmocnienia podbudowy oraz odtworzenia nawierzchni jezdni,
5) przebudowa ok. 180- metrowego odcinka ulicy Szyprów w Jastarni od skrzyżowania z ul. Stelmaszczyka w kierunku zachodnim w zakresie wymiany nawierzchni jezdni, budowy chodników, wzmocnienia podbudowy, odwodnienia powierzchniowego i przebudowy oświetlenia drogowego,
6) przebudowa ok. 250-metrowego odcinka ulicy ks. Szynalewskiego w Kuźnicy na odcinku wokół kościoła i od zachodu do przystanku autobusowego w zakresie wymiany nawierzchni, miejscowego wzmocnienia podbudowy, budowy odwodnienia powierzchniowego i budowy oświetlenia drogowego. Inwestycja ma na celu poprawę stanu sieci dróg publicznych w Gminie Jastarnia, co wpłynie na poprawę warunków życia i bezpieczeństwo drogowe mieszkańców oraz licznie odwiedzający gminę turystów. Zadanie skierowane jest do wszystkich grup społecznych, w tym dzieci i osób starszych oraz osób z niepełnosprawnościami.
Dla zamówienia publicznego pn. Budowa i modernizacja dróg gminnych w Gminie Jastarnia w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w podziale na następujące części:
Część 2. Obejmuje: przebudowę w trybie „wybuduj” około 410-metrowego odcinka ul. Ratibora
w Juracie, dla którego Zamawiający opracował dokumentacje projektową i dokonał zgłoszenia robót budowlanych; a także w trybie „zaprojektuj i wybuduj” na podstawie opracowanych przez Zamawiającego Programów Funkcjonalno Użytkowych ( PFU ) opracowanie dokumentacji projektowej, uzyskanie wymaganych odstępstw, pozwoleń wodnoprawnych, uzgodnień, opinii pozwoleń na budowę lub zaświadczeń o braku sprzeciwu do zgłoszenia robót budowlanych dla robót polegających na przebudowie około 180-metrowego odcinka ul. Szyprów w Jastarni
i wykonanie w oparciu o opracowaną dokumentację robót budowlanych w zakresie rzeczowym wskazanym w PFU.
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 12 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.5.) Wartość części: 1806511,43 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa i modernizacja dróg gminnych w Gminie
Jastarnia, w tym:
1) przebudowa ok. 410-metrowego odcinka ulicy Ratibora w Juracie od skrzyżowania z ul. Kasztanową do skrzyżowania z ul. Świętopełka w zakresie wymiany nawierzchni, miejscowego wzmocnienia podbudowy i odwodnienia powierzchniowego,
2) przebudowa ok. 395- metrowego odcinka ulic Portowej i ks. Stefańskiego od skrzyżowania z ulicą Mickiewicza do głównego wejścia do budynku dworca kolejowego w zakresie przebudowy chodników po obu stronach jezdni, ścieżki rowerowej z wiatą rowerową, przebudowy parkingu, budowy pochylni i schodów do parku miejskiego znajdującego się naprzeciwko dworca kolejowego oraz przebudowy oświetlenia drogowego,
3) przebudowa ok. 105-metrowego odcinka ulicy ks. Kossak- Główczewskiego w Jastarni od skrzyżowania z ul. Mickiewicza do skrzyżowania z ul. ks. Sychty w zakresie wymiany nawierzchni, wzmocnienia podbudowy, budowy odwodnienia powierzchniowego i przebudowy oświetlenia drogowego,
4) przebudowa ok. 155-metrowego odcinka ulicy Herrmanna w Jastarni od zjazdu na plac Ochotniczej Straży Pożarnej do skrzyżowania z ul. ks. Sychty w zakresie wymiany kanalizacji deszczowej, miejscowej wymiany gruntu i wzmocnienia podbudowy oraz odtworzenia nawierzchni jezdni,
5) przebudowa ok. 180- metrowego odcinka ulicy Szyprów w Jastarni od skrzyżowania z ul. Stelmaszczyka w kierunku zachodnim w zakresie wymiany nawierzchni jezdni, budowy chodników, wzmocnienia podbudowy, odwodnienia powierzchniowego i przebudowy oświetlenia drogowego,
6) przebudowa ok. 250-metrowego odcinka ulicy ks. Szynalewskiego w Kuźnicy na odcinku wokół kościoła i od zachodu do przystanku autobusowego w zakresie wymiany nawierzchni, miejscowego wzmocnienia podbudowy, budowy odwodnienia powierzchniowego i budowy oświetlenia drogowego. Inwestycja ma na celu poprawę stanu sieci dróg publicznych w Gminie Jastarnia, co wpłynie na poprawę warunków życia i bezpieczeństwo drogowe mieszkańców oraz licznie odwiedzający gminę turystów. Zadanie skierowane jest do wszystkich grup społecznych, w tym dzieci i osób starszych oraz osób z niepełnosprawnościami.
Dla zamówienia publicznego pn. Budowa i modernizacja dróg gminnych w Gminie Jastarnia w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w podziale na następujące części:
Część 3. Obejmuje w trybie „zaprojektuj i wybuduj” na podstawie opracowanych przez Zamawiającego Programów Funkcjonalno Użytkowych ( PFU ) opracowanie dokumentacji projektowej, uzyskanie wymaganych odstępstw, pozwoleń wodnoprawnych, uzgodnień, opinii, pozwoleń na budowę lub zaświadczeń o braku sprzeciwu do zgłoszenia robót budowlanych dla robót budowlanych polegających na przebudowie: około 250-metrowego odcinka ul. ks. Ksawerego Szynalewskiego w Kuźnicy, około 155-metrowego odcinka ul. Wiktora Herrmanna, około 105 – metrowego odcinka ul. ks. Wojciecha Kossak – Główczewskiego
w Jastarni i wykonanie w oparciu o opracowaną dokumentację robót budowlanych w zakresie rzeczowym wskazanym w PFU.
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 13 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.5.) Wartość części: 3233273,06 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1439715,23 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1697664,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1439715,23 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ABRUKO Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: VOLFRAM BIS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5870201647

7.3.4) Miejscowość: Władysławowo

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1439715,23 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2436876,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2437033,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2436876,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Specjalistycznych REWERS Agnieszka Wojciech Formela sp.j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5882202440

7.3.4) Miejscowość: Bożepole Wielkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2436876,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 26 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3982406,67 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3982406,67 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3982406,67 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POL-DRÓG Drawsko Pomorskie S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 253-00-33-758

7.3.4) Miejscowość: Drawsko Pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3982406,67 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 26 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.