Ogłoszenie z dnia 2024-09-23
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970598756
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Poprzeczna 1
1.5.2.) Miejscowość: Krosno Odrzańskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-600
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: + 48 68 358 20 02
1.5.8.) Numer faksu: +48 68 358 27 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nadodrzanski.zamowienia@strazgraniczna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.nadodrzanski.strazgraniczna.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e18e622-4563-4f01-b8c5-614d0744a2be
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00510816
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://noosg.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://noosg.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne zostały opisane w rozdziale XIII i XVII SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych zawarte zostały w Rozdziale XXV SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 27/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 część zamówienia - Pełnienie nadzoru inwestorskiego w zadaniu pn.: ,, Modernizacja PSG w m. Legnica"
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego w zadaniu pn. „Modernizacja PSG w m. Legnica ”
w następujących branżach:
1) konstrukcyjno-budowlanej
2) sanitarnej,
3) elektrycznej,
4) telekomunikacyjnej.
Przedmiot zamówienia określają szczegółowo: 1) projekt budowlany, 2) STWiOR
4.2.5.) Wartość części: 96509,88 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-18
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został określony w Rozdziale XX SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 część zamówienia - Pełnienie nadzoru inwestorskiego w zadaniu pn.: ,,Przebudowa obiektu na potrzeby PNCW i PSG w m. Słubice’’
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego w zadaniu pn. „Przebudowa obiektu na potrzeby PSG i PNCW w m. Słubice”
w następujących branżach:
1) konstrukcyjno-budowlanej
2) sanitarnej,
3) elektrycznej,
4) telekomunikacyjnej.
Przedmiot zamówienia określają szczegółowo: 1) projekt budowlany, 2) STWiOR
4.2.5.) Wartość części: 104301,28 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-07-26
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został określony w Rozdziale XX SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1 część zamówienia:Nazwa warunku: Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej
Opis:
1.Warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować:
Ekspert 1 - Inspektor nadzoru inwestorskiego branży konstrukcyjno-budowlanej, co najmniej 1 osobą posiadającą:
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
-co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe (licząc od daty uzyskania uprawnień budowlanych) w branży konstrukcyjno-budowlanej jako inspektor nadzoru inwestorskiego w zakresie robót konstrukcyjno-budowlanych, (w tym co najmniej 18 miesięczny udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury, zgodnie art. 37 c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. 2022r., poz. 840), polegające na pełnieniu co najmniej 1 raz funkcji inspektora nadzoru w zakresie nadzorowania robót konstrukcyjno-budowlanych nad budową lub przebudową lub rozbudową budynku o powierzchni użytkowej co najmniej 400 m2 , w zakresie swoich uprawnień, a funkcja ta była pełniona przez cały okres realizacji robót budowlanych konstrukcyjno-budowlanych do momentu ich zakończenia potwierdzonego protokołem odbioru końcowego.
Ekspert 2 - Inspektor nadzoru inwestorskiego branży sanitarnej, co najmniej 1 osobą posiadającą:
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
- co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe (licząc od daty uzyskania uprawnień budowlanych) w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych jako inspektor nadzoru inwestorskiego w zakresie robót sanitarnych, w tym polegające na pełnieniu co najmniej 1 raz funkcji inspektora nadzoru w zakresie nadzorowania robót sanitarnych nad budową lub przebudową lub rozbudową o powierzchni użytkowej co najmniej 200 m2 , w zakresie swoich uprawnień, a funkcja ta była pełniona przez cały okres realizacji robót budowlanych sanitarnych do momentu ich zakończenia potwierdzonego protokołem odbioru końcowego,
Ekspert 3 - Inspektor nadzoru inwestorskiego branży elektrycznej, co najmniej 1 osobą posiadającą:
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
- co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe (licząc od daty uzyskania uprawnień budowlanych) w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych jako inspektor nadzoru inwestorskiego w zakresie robót elektrycznych, w tym polegające na pełnieniu co najmniej 1 raz funkcji inspektora nadzoru w zakresie nadzorowania robót elektrycznych nad budową lub przebudową lub rozbudową budynku o powierzchni użytkowej co najmniej 200 m2, w zakresie swoich uprawnień, a funkcja ta była pełniona przez cały okres wykonywania robót budowlanych elektrycznych do momentu ich zakończenia potwierdzonego protokołem odbioru końcowego.
Ekspert 4 - Inspektor nadzoru inwestorskiego branży telekomunikacyjnej/teletechnicznej, co najmniej 1 osobą posiadającą:
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych .
- co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe (licząc od daty uzyskania uprawnień budowlanych) w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych jako inspektor nadzoru inwestorskiego w zakresie robót telekomunikacyjnych, w tym polegające na pełnieniu co najmniej 1 raz funkcji inspektora nadzoru w zakresie nadzorowania robót telekomunikacyjnych nad budową lub przebudową lub rozbudową budynku o powierzchni użytkowej co najmniej 200 m2, w zakresie swoich uprawnień, a funkcja ta była pełniona przez cały okres wykonywania robót telekomunikacyjnych do momentu ich zakończenia potwierdzonego protokołem odbioru końcowego.
2 część zamówienia:
Nazwa warunku: Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej
Opis:
1.Warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować:
Ekspert 1 - Inspektor nadzoru inwestorskiego branży konstrukcyjno-budowlanej, co najmniej 1 osobą posiadającą:
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
- co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe (licząc od daty uzyskania uprawnień budowlanych) w branży konstrukcyjno-budowlanej jako inspektor nadzoru inwestorskiego w zakresie robót konstrukcyjno-budowlanych, w tym polegające na pełnieniu co najmniej 1 raz funkcji inspektora nadzoru w zakresie nadzorowania robót konstrukcyjno-budowlanych nad budową lub przebudową lub rozbudową budynku o powierzchni użytkowej co najmniej 400 m2 , w zakresie swoich uprawnień, a funkcja ta była pełniona przez cały okres realizacji robót budowlanych konstrukcyjno-budowlanych do momentu ich zakończenia potwierdzonego protokołem odbioru końcowego.
Ekspert 2 - Inspektor nadzoru inwestorskiego branży sanitarnej, co najmniej 1 osobą posiadającą:
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
- co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe (licząc od daty uzyskania uprawnień budowlanych) w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych jako inspektor nadzoru inwestorskiego w zakresie robót sanitarnych, w tym polegające na pełnieniu co najmniej 1 raz funkcji inspektora nadzoru w zakresie nadzorowania robót sanitarnych nad budową lub przebudową lub rozbudową o powierzchni użytkowej co najmniej 200 m2 , w zakresie swoich uprawnień, a funkcja ta była pełniona przez cały okres realizacji robót budowlanych sanitarnych do momentu ich zakończenia potwierdzonego protokołem odbioru końcowego,
Ekspert 3 - Inspektor nadzoru inwestorskiego branży elektrycznej, co najmniej 1 osobą posiadającą:
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
- co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe (licząc od daty uzyskania uprawnień budowlanych) w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych jako inspektor nadzoru inwestorskiego w zakresie robót elektrycznych, w tym polegające na pełnieniu co najmniej 1 raz funkcji inspektora nadzoru w zakresie nadzorowania robót elektrycznych nad budową lub przebudową lub rozbudową budynku o powierzchni użytkowej co najmniej 200 m2, w zakresie swoich uprawnień, a funkcja ta była pełniona przez cały okres wykonywania robót budowlanych elektrycznych do momentu ich zakończenia potwierdzonego protokołem odbioru końcowego.
Ekspert 4 - Inspektor nadzoru inwestorskiego branży telekomunikacyjnej/teletechnicznej, co najmniej 1 osobą posiadającą:
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych .
- co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe (licząc od daty uzyskania uprawnień budowlanych) w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych jako inspektor nadzoru inwestorskiego w zakresie robót telekomunikacyjnych, w tym polegające na pełnieniu co najmniej 1 raz funkcji inspektora nadzoru w zakresie nadzorowania robót telekomunikacyjnych nad budową lub przebudową lub rozbudową budynku o powierzchni użytkowej co najmniej 200 m2, w zakresie swoich uprawnień, a funkcja ta była pełniona przez cały okres wykonywania robót telekomunikacyjnych do momentu ich zakończenia potwierdzonego protokołem odbioru końcowego.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w Rozdziale X Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, działając na podstawie art. 274 ust. 1 PZP wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 594), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 6 do SWZ),
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale XI pkt 1 ppkt 1) i 2) Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, działając na podstawie art. 274 ust. 1 PZP wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia do wykonywania zamówienia publicznego a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, okresu pełnienia powierzonej funkcji, informacji czy funkcja ta pełniona była przez cały okres trwania robót do momentu zakończenia potwierdzonego protokołem odbioru końcowego oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 8 do SWZ).
W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia wykonawcy ci składają jeden wspólny ww. dokument.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostały opisane w Rozdziale XII pkt 9 SWZ.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy został określony w paragrafie 14 załącznika nr 4 A i 4 B do SWZ - wzór umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-01 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://noosg.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-01 09:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-10-30
INNE PRZETARGI Z KROSNA ODRZAŃSKIEGO
- Dostawa myjni endoskopowej wraz z osprzętem do Zachodniego Centrum Medycznego sp. z o. o.
- "Opracowanie projektu Planu Ogólnego Zagospodarowania Przestrzennego dla gminy Krosno Odrzańskie"
- "Usługa cateringowa - jednodaniowe obiady dla uczniów Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Jana Kilińskiego w Krośnie Odrzańskim w 2025 roku"
- "Dostawa materiałów elektrycznych, sanitarnych i budowlanych do NoOSG"
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Powiatu Krośnieńskiego realizowanego w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: przetargi w Krośnie Odrzańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie kompleksowego i wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Jaworzynie Śląskiej
- Pełnienie kompleksowego i wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Ziębicach".
- Opracowanie dokumentacji projektowej na zadanie "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Grudziądz"
- Usługa projektowania dla zadania Rozbudowa drogi powiatowej 1514C Mąkowarsko - Sokole Kuźnica - Koronowo na odcinku o łącznej długości ca 1,9 km
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie remontu budynku przy ul. św. Elżbiety 3 we Wrocławiu
- Adaptacja pomieszczeń magazynowych na szatnię pracowniczą
więcej: Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.