Ogłoszenie z dnia 2023-11-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00493445/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-14
- 2023/BZP 00502288/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sprzątanie pomieszczeń prokuratur rejonowych okręgu radomskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Prokuratura Okręgowa w Radomiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000569674
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jacka Malczewskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.porad@prokuratura.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/po-radom
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9fe41c86-82cc-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprzątanie pomieszczeń prokuratur rejonowych okręgu radomskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9fe41c86-82cc-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00510853
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00114480/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Sprzątanie pomieszczeń biurowych w Prokuraturach Rejonowych okręgu radomskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00493445
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3023-7.261.12.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 321922,08 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sprzątanie pomieszczeń w Prokuraturze Radom-Wschód w Radomiu4.5.3.) Główny kod CPV: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
4.5.5.) Wartość części: 64628,32 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sprzątanie pomieszczeń w Prokuraturze Rejonowej Radom-Zachód w Radomiu4.5.3.) Główny kod CPV: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
4.5.5.) Wartość części: 64628,32 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sprzątanie pomieszczeń w Prokuraturze Rejonowej w Grójcu4.5.3.) Główny kod CPV: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
4.5.5.) Wartość części: 64628,32 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sprzątanie pomieszczeń w Prokuraturze Rejonowej w Kozienicach4.5.3.) Główny kod CPV: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
4.5.5.) Wartość części: 32151,56 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sprzątanie pomieszczeń w Prokuraturze Rejonowej w Zwoleniu4.5.3.) Główny kod CPV: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
4.5.5.) Wartość części: 31907,66 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sprzątanie pomieszczeń w Prokuraturze Rejonowej w Przysusze4.5.3.) Główny kod CPV: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
4.5.5.) Wartość części: 31501,15 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sprzątanie pomieszczeń w Ośrodku Zamiejscowym Prokuratury Rejonowej w Przysusze z siedzibą w Szydłowcu4.5.3.) Główny kod CPV: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
4.5.5.) Wartość części: 32476,76 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający, Prokuratura Okręgowa w Radomiu prowadzi przedmiotowe postępowanie przy użyciu platformy e-Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl/pl/). Termin składania ofert wyznaczony został na dzień 22.11.2023 r. godz. 10:00, termin otwarcia ofert przypadał na dzień 22.11.2023 r. godz. 10:30. W dniach od 20.11.2023 r. do 22.11.2023 r. platforma e-Zamówienia uległa awarii, która nie została usunięta przed upływem terminu składania ofert. W tym czasie Zamawiający nie mógł z przyczyn technicznych i od niego niezależnych zamieścić pytań i odpowiedzi otrzymanych w terminie od Wykonawców. Zamawiający próbował również zmienić ogłoszenie o zamówieniu zmieniając termin składania i otwarcia ofert, jednakże do czasu upływu terminu ofert ogłoszenie o zmianie ogłoszenia nie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych.
W wyniku ww. okoliczności niezależnej od Zamawiającego postępowanie obarczone zostało wadą w postaci uniemożliwienia Wykonawcom zapoznania się z pytaniami i odpowiedziami, a tym samym naruszona została zasada równego traktowania Wykonawców według art. 64 w zw. z art. 16 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 1605). Naruszenie stanowi wadę niemożliwą do usunięcia (brak możliwości naprawienia błędu przez Zamawiającego przy użyciu instrumentów prawnych ustawy oraz technicznych możliwości platformy e-Zamówienia). Po terminie składania ofert nie ma możliwości konwalidowania wady postępowania. Wada postępowania skutkuje brakiem możliwości zawarcia niepodlegającej unieważnieniu umowy, z uwagi na naruszenie art. 64 w zw. z art. 16 ustawy. Zaistniałe problemy techniczne mogły mieć wpływ na wynik postępowania, w związku z czym Zamawiający nie dokonał czynności otwarcia ofert złożonych przed datą wystąpienia awarii. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy z uwagi na to, iż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego (por. wyrok Krajowej Izby Odwoławczej z 13.07.2021 r. KIO 1760/21, LEX nr 3271838, wyrok Krajowej Izby Odwoławczej z 18.04.2023 roku, KIO 893/23, LEX nr 35602588).
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający, Prokuratura Okręgowa w Radomiu prowadzi przedmiotowe postępowanie przy użyciu platformy e-Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl/pl/). Termin składania ofert wyznaczony został na dzień 22.11.2023 r. godz. 10:00, termin otwarcia ofert przypadał na dzień 22.11.2023 r. godz. 10:30. W dniach od 20.11.2023 r. do 22.11.2023 r. platforma e-Zamówienia uległa awarii, która nie została usunięta przed upływem terminu składania ofert. W tym czasie Zamawiający nie mógł z przyczyn technicznych i od niego niezależnych zamieścić pytań i odpowiedzi otrzymanych w terminie od Wykonawców. Zamawiający próbował również zmienić ogłoszenie o zamówieniu zmieniając termin składania i otwarcia ofert, jednakże do czasu upływu terminu ofert ogłoszenie o zmianie ogłoszenia nie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych.
W wyniku ww. okoliczności niezależnej od Zamawiającego postępowanie obarczone zostało wadą w postaci uniemożliwienia Wykonawcom zapoznania się z pytaniami i odpowiedziami, a tym samym naruszona została zasada równego traktowania Wykonawców według art. 64 w zw. z art. 16 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 1605). Naruszenie stanowi wadę niemożliwą do usunięcia (brak możliwości naprawienia błędu przez Zamawiającego przy użyciu instrumentów prawnych ustawy oraz technicznych możliwości platformy e-Zamówienia). Po terminie składania ofert nie ma możliwości konwalidowania wady postępowania. Wada postępowania skutkuje brakiem możliwości zawarcia niepodlegającej unieważnieniu umowy, z uwagi na naruszenie art. 64 w zw. z art. 16 ustawy. Zaistniałe problemy techniczne mogły mieć wpływ na wynik postępowania, w związku z czym Zamawiający nie dokonał czynności otwarcia ofert złożonych przed datą wystąpienia awarii. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy z uwagi na to, iż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego (por. wyrok Krajowej Izby Odwoławczej z 13.07.2021 r. KIO 1760/21, LEX nr 3271838, wyrok Krajowej Izby Odwoławczej z 18.04.2023 roku, KIO 893/23, LEX nr 35602588).
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający, Prokuratura Okręgowa w Radomiu prowadzi przedmiotowe postępowanie przy użyciu platformy e-Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl/pl/). Termin składania ofert wyznaczony został na dzień 22.11.2023 r. godz. 10:00, termin otwarcia ofert przypadał na dzień 22.11.2023 r. godz. 10:30. W dniach od 20.11.2023 r. do 22.11.2023 r. platforma e-Zamówienia uległa awarii, która nie została usunięta przed upływem terminu składania ofert. W tym czasie Zamawiający nie mógł z przyczyn technicznych i od niego niezależnych zamieścić pytań i odpowiedzi otrzymanych w terminie od Wykonawców. Zamawiający próbował również zmienić ogłoszenie o zamówieniu zmieniając termin składania i otwarcia ofert, jednakże do czasu upływu terminu ofert ogłoszenie o zmianie ogłoszenia nie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych.
W wyniku ww. okoliczności niezależnej od Zamawiającego postępowanie obarczone zostało wadą w postaci uniemożliwienia Wykonawcom zapoznania się z pytaniami i odpowiedziami, a tym samym naruszona została zasada równego traktowania Wykonawców według art. 64 w zw. z art. 16 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 1605). Naruszenie stanowi wadę niemożliwą do usunięcia (brak możliwości naprawienia błędu przez Zamawiającego przy użyciu instrumentów prawnych ustawy oraz technicznych możliwości platformy e-Zamówienia). Po terminie składania ofert nie ma możliwości konwalidowania wady postępowania. Wada postępowania skutkuje brakiem możliwości zawarcia niepodlegającej unieważnieniu umowy, z uwagi na naruszenie art. 64 w zw. z art. 16 ustawy. Zaistniałe problemy techniczne mogły mieć wpływ na wynik postępowania, w związku z czym Zamawiający nie dokonał czynności otwarcia ofert złożonych przed datą wystąpienia awarii. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy z uwagi na to, iż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego (por. wyrok Krajowej Izby Odwoławczej z 13.07.2021 r. KIO 1760/21, LEX nr 3271838, wyrok Krajowej Izby Odwoławczej z 18.04.2023 roku, KIO 893/23, LEX nr 35602588).
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający, Prokuratura Okręgowa w Radomiu prowadzi przedmiotowe postępowanie przy użyciu platformy e-Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl/pl/). Termin składania ofert wyznaczony został na dzień 22.11.2023 r. godz. 10:00, termin otwarcia ofert przypadał na dzień 22.11.2023 r. godz. 10:30. W dniach od 20.11.2023 r. do 22.11.2023 r. platforma e-Zamówienia uległa awarii, która nie została usunięta przed upływem terminu składania ofert. W tym czasie Zamawiający nie mógł z przyczyn technicznych i od niego niezależnych zamieścić pytań i odpowiedzi otrzymanych w terminie od Wykonawców. Zamawiający próbował również zmienić ogłoszenie o zamówieniu zmieniając termin składania i otwarcia ofert, jednakże do czasu upływu terminu ofert ogłoszenie o zmianie ogłoszenia nie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych.
W wyniku ww. okoliczności niezależnej od Zamawiającego postępowanie obarczone zostało wadą w postaci uniemożliwienia Wykonawcom zapoznania się z pytaniami i odpowiedziami, a tym samym naruszona została zasada równego traktowania Wykonawców według art. 64 w zw. z art. 16 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 1605). Naruszenie stanowi wadę niemożliwą do usunięcia (brak możliwości naprawienia błędu przez Zamawiającego przy użyciu instrumentów prawnych ustawy oraz technicznych możliwości platformy e-Zamówienia). Po terminie składania ofert nie ma możliwości konwalidowania wady postępowania. Wada postępowania skutkuje brakiem możliwości zawarcia niepodlegającej unieważnieniu umowy, z uwagi na naruszenie art. 64 w zw. z art. 16 ustawy. Zaistniałe problemy techniczne mogły mieć wpływ na wynik postępowania, w związku z czym Zamawiający nie dokonał czynności otwarcia ofert złożonych przed datą wystąpienia awarii. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy z uwagi na to, iż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego (por. wyrok Krajowej Izby Odwoławczej z 13.07.2021 r. KIO 1760/21, LEX nr 3271838, wyrok Krajowej Izby Odwoławczej z 18.04.2023 roku, KIO 893/23, LEX nr 35602588).
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający, Prokuratura Okręgowa w Radomiu prowadzi przedmiotowe postępowanie przy użyciu platformy e-Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl/pl/). Termin składania ofert wyznaczony został na dzień 22.11.2023 r. godz. 10:00, termin otwarcia ofert przypadał na dzień 22.11.2023 r. godz. 10:30. W dniach od 20.11.2023 r. do 22.11.2023 r. platforma e-Zamówienia uległa awarii, która nie została usunięta przed upływem terminu składania ofert. W tym czasie Zamawiający nie mógł z przyczyn technicznych i od niego niezależnych zamieścić pytań i odpowiedzi otrzymanych w terminie od Wykonawców. Zamawiający próbował również zmienić ogłoszenie o zamówieniu zmieniając termin składania i otwarcia ofert, jednakże do czasu upływu terminu ofert ogłoszenie o zmianie ogłoszenia nie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych.
W wyniku ww. okoliczności niezależnej od Zamawiającego postępowanie obarczone zostało wadą w postaci uniemożliwienia Wykonawcom zapoznania się z pytaniami i odpowiedziami, a tym samym naruszona została zasada równego traktowania Wykonawców według art. 64 w zw. z art. 16 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 1605). Naruszenie stanowi wadę niemożliwą do usunięcia (brak możliwości naprawienia błędu przez Zamawiającego przy użyciu instrumentów prawnych ustawy oraz technicznych możliwości platformy e-Zamówienia). Po terminie składania ofert nie ma możliwości konwalidowania wady postępowania. Wada postępowania skutkuje brakiem możliwości zawarcia niepodlegającej unieważnieniu umowy, z uwagi na naruszenie art. 64 w zw. z art. 16 ustawy. Zaistniałe problemy techniczne mogły mieć wpływ na wynik postępowania, w związku z czym Zamawiający nie dokonał czynności otwarcia ofert złożonych przed datą wystąpienia awarii. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy z uwagi na to, iż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego (por. wyrok Krajowej Izby Odwoławczej z 13.07.2021 r. KIO 1760/21, LEX nr 3271838, wyrok Krajowej Izby Odwoławczej z 18.04.2023 roku, KIO 893/23, LEX nr 35602588).
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający, Prokuratura Okręgowa w Radomiu prowadzi przedmiotowe postępowanie przy użyciu platformy e-Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl/pl/). Termin składania ofert wyznaczony został na dzień 22.11.2023 r. godz. 10:00, termin otwarcia ofert przypadał na dzień 22.11.2023 r. godz. 10:30. W dniach od 20.11.2023 r. do 22.11.2023 r. platforma e-Zamówienia uległa awarii, która nie została usunięta przed upływem terminu składania ofert. W tym czasie Zamawiający nie mógł z przyczyn technicznych i od niego niezależnych zamieścić pytań i odpowiedzi otrzymanych w terminie od Wykonawców. Zamawiający próbował również zmienić ogłoszenie o zamówieniu zmieniając termin składania i otwarcia ofert, jednakże do czasu upływu terminu ofert ogłoszenie o zmianie ogłoszenia nie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych.
W wyniku ww. okoliczności niezależnej od Zamawiającego postępowanie obarczone zostało wadą w postaci uniemożliwienia Wykonawcom zapoznania się z pytaniami i odpowiedziami, a tym samym naruszona została zasada równego traktowania Wykonawców według art. 64 w zw. z art. 16 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 1605). Naruszenie stanowi wadę niemożliwą do usunięcia (brak możliwości naprawienia błędu przez Zamawiającego przy użyciu instrumentów prawnych ustawy oraz technicznych możliwości platformy e-Zamówienia). Po terminie składania ofert nie ma możliwości konwalidowania wady postępowania. Wada postępowania skutkuje brakiem możliwości zawarcia niepodlegającej unieważnieniu umowy, z uwagi na naruszenie art. 64 w zw. z art. 16 ustawy. Zaistniałe problemy techniczne mogły mieć wpływ na wynik postępowania, w związku z czym Zamawiający nie dokonał czynności otwarcia ofert złożonych przed datą wystąpienia awarii. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy z uwagi na to, iż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego (por. wyrok Krajowej Izby Odwoławczej z 13.07.2021 r. KIO 1760/21, LEX nr 3271838, wyrok Krajowej Izby Odwoławczej z 18.04.2023 roku, KIO 893/23, LEX nr 35602588).
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający, Prokuratura Okręgowa w Radomiu prowadzi przedmiotowe postępowanie przy użyciu platformy e-Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl/pl/). Termin składania ofert wyznaczony został na dzień 22.11.2023 r. godz. 10:00, termin otwarcia ofert przypadał na dzień 22.11.2023 r. godz. 10:30. W dniach od 20.11.2023 r. do 22.11.2023 r. platforma e-Zamówienia uległa awarii, która nie została usunięta przed upływem terminu składania ofert. W tym czasie Zamawiający nie mógł z przyczyn technicznych i od niego niezależnych zamieścić pytań i odpowiedzi otrzymanych w terminie od Wykonawców. Zamawiający próbował również zmienić ogłoszenie o zamówieniu zmieniając termin składania i otwarcia ofert, jednakże do czasu upływu terminu ofert ogłoszenie o zmianie ogłoszenia nie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych.
W wyniku ww. okoliczności niezależnej od Zamawiającego postępowanie obarczone zostało wadą w postaci uniemożliwienia Wykonawcom zapoznania się z pytaniami i odpowiedziami, a tym samym naruszona została zasada równego traktowania Wykonawców według art. 64 w zw. z art. 16 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 1605). Naruszenie stanowi wadę niemożliwą do usunięcia (brak możliwości naprawienia błędu przez Zamawiającego przy użyciu instrumentów prawnych ustawy oraz technicznych możliwości platformy e-Zamówienia). Po terminie składania ofert nie ma możliwości konwalidowania wady postępowania. Wada postępowania skutkuje brakiem możliwości zawarcia niepodlegającej unieważnieniu umowy, z uwagi na naruszenie art. 64 w zw. z art. 16 ustawy. Zaistniałe problemy techniczne mogły mieć wpływ na wynik postępowania, w związku z czym Zamawiający nie dokonał czynności otwarcia ofert złożonych przed datą wystąpienia awarii. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy z uwagi na to, iż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego (por. wyrok Krajowej Izby Odwoławczej z 13.07.2021 r. KIO 1760/21, LEX nr 3271838, wyrok Krajowej Izby Odwoławczej z 18.04.2023 roku, KIO 893/23, LEX nr 35602588).
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- P-31-2025 Ochrona osób i mienia realizowana w formie bezpośredniej ochrony fizycznej dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- Dostawa artykułów spożywczych do SWPZZPOZ w Radomiu
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: "Przebudowa ul. Filtrowej, Siemiradzkiego i Wodnej w Radomiu"
- Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 przy PSP nr 14 przy ul. Wierzbickiej w Radomiu wraz z budową bieżni okrężnej długości 250 m i skocznią do skoku w dal
- Dostawa sortów mundurowych i sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Radom w 2025 roku
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Radomiu
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego w Żyrardowie tj. przy Al. Partyzantów 3 oraz w Wydziale Ksiąg Wieczystych ul. Radziejowskiej 1/5
- SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ INTERNATU PRZY UL. CHEŁMSKIEJ 8A W WARSZAWIE ORAZ POMIESZCZEŃ BIUROWYCH ZARZĄDU ZASOBÓW MIESZKANIOWYCH MSWiA PRZY UL. CHEŁMSKIEJ 8A W WARSZAWIE
- "Świadczenie usług w zakresie mycia okien oraz elewacji na wysokościach w obiekcie Specjalistycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem"
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń w budynku Sali Koncertowej Zespołu Szkół Muzycznych im. S. Moniuszki w Łodzi
- Numer postępowania: ZP/10/2025. Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych Komisariatu Policji II w Rzeszowie przy ul. Wołyńskiej 1
- Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń będących w użytkowaniu Centrum Edukacji i Pracy Młodzieży oraz Hufca Pracy w Łomży ul. Księcia Janusza I 3, 18-404 Łomża.
więcej: Usługi sprzątania budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.