Ogłoszenie z dnia 2022-12-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00401686/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg gminnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SZUBIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350910
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kcyńska 12
1.5.2.) Miejscowość: Szubin
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-200
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@szubin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szubin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/6744291.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg gminnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f2ef0bc6-4f9f-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00510857
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021425/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Zimowe utrzymanie dróg gminnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00401686/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.30.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 692720,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Szubin, obejmujące czynności mające na celu zmniejszenie lub ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego i pieszego, wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi jak śliskość zimowa oraz opady śniegu.
Zamówienie podzielono na 3 części:
1) Zimowe utrzymanie dróg gminnych położonych na terenie północnej części gminy Szubin - Część 1.
Zakres części 1 obejmuje prace mające na celu zmniejszenie lub ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego i pieszego wywołanymi takimi czynnikami atmosferycznymi jak śliskość zimowa oraz opady śniegu za pomocą nośników do piaskarek i pługów lemieszowych i ładowarek w zależności od intensywności opadów śniegu i stanu śliskości.
2) Zimowe utrzymanie dróg gminnych położonych na terenie miasta Szubin – Część 2.
Zakres części 2 obejmuje prace mające na celu zmniejszenie lub ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego i pieszego wywołanymi takimi czynnikami atmosferycznymi jak śliskość zimowa oraz opady śniegu za pomocą nośników do piaskarek i pługów lemieszowych, ładowarek i nośnika do transportu mieszanki w zależności od intensywności opadów śniegu i stanu śliskości oraz za pomocą siły roboczej.
3) Zimowe utrzymanie dróg gminnych położonych na terenie południowej części gminy Szubin - Część 3.
Zakres części 3 obejmuje prace mające na celu zmniejszenie lub ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego i pieszego wywołanymi takimi czynnikami atmosferycznymi jak śliskość zimowa oraz opady śniegu za pomocą nośników do piaskarek i pługów lemieszowych i ładowarek w zależności od intensywności opadów śniegu i stanu śliskości.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 148824,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 282960,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 148824,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROJBUD Drogownictwo Spółka z ograniczoną odpowiedzialności
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9671430117
7.3.4) Miejscowość: Białe Błota
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PROJBUD DROGOWNICTWO SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PROJBUD DROGOWNICTWO SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 148824,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-04-30SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Część 1 – 230.000,00 zł Część 2 – 300.920,00 zł Część 3 – 161.800,00 zł
CZĘŚĆ 1
Liczba otrzymanych ofert: 2
Liczba otrzymanych ofert złożonych przez mikro, małych i średnich przedsiębiorców: 2 Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
Liczba ofert odrzuconych: 0
Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt 1: 0
Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 148.824,00PLN
Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 282.960,00PLN
Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 148.824,00PLN
Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: NIE
Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: NIE
Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: NIE
Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca, NIP:9671430117, Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia, Nazwa (firma) wykonawcy: PROJBUD Drogownictwo Spółka z o.o., miejscowość: Białe Błota, kraj: Polska
Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom: NIE
Data zawarcia umowy: 2022-11-24, Wartość umowy: 148.824,00 PLN
Okres realizacji zamówienia albo umowy: Data do, Data końcowa okresu obowiązywania: 2023-04-30
CZĘŚĆ 2
Liczba otrzymanych ofert: 2
Liczba otrzymanych ofert złożonych przez mikro, małych i średnich przedsiębiorców: 2
Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
Liczba ofert odrzuconych w części 2: 0,Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 306.180,0PLN
Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 334.439,40PLN
Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 306.180,00PLN
Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: NIE
Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: NIE
Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: NIE
Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca, NIP: 9671430117,Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia, Nazwa (firma) wykonawcy: PROJBUD Drogownictwo Spółka z o.o., miejscowość: Białe Błota, kraj: Polska
Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom: NIE
Data zawarcia umowy: 2022-11-24, Wartość umowy: 306.180,00PLN
Okres realizacji zamówienia albo umowy: Data do, Data końcowa okresu obowiązywania: 2023-04-30
CZĘŚĆ 3
Liczba otrzymanych ofert: 2
Liczba otrzymanych ofert złożonych przez mikro, małych i średnich przedsiębiorców: 2
Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
Liczba ofert odrzuconych: 0
liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91.152,00 PLN
Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 120.528,00 PLN
Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91.152,00PLN
Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: NIE
Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: NIE
Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: NIE
Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca, NIP: 5620006666, Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia, Nazwa (firma) wykonawcy: Kółko Rolnicze, miejscowość: Królikowo, kraj: Polska, Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom: NIE
Data zawarcia umowy: 2022-11-24, Wartość umowy: 91.152,00PLN, Okres realizacji zamówienia albo umowy: Data do, Data końcowa okresu obowiązywania: 2023-04-30
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ INTERNATU PRZY UL. CHEŁMSKIEJ 8A W WARSZAWIE ORAZ POMIESZCZEŃ BIUROWYCH ZARZĄDU ZASOBÓW MIESZKANIOWYCH MSWiA PRZY UL. CHEŁMSKIEJ 8A W WARSZAWIE
- Usługa utrzymania czystości i porządku w budynkach mieszkalnych i ich otoczeniu, administrowanych i zarządzanych przez Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o. o
- USŁUGI W ZAKRESIE KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA TERENÓW ZEWNĘTRZNYCH SPSZOZ "ZDROJE" WRAZ Z TERENEM PRZYLEGŁYM W OBIEKCIE SPSZOZ "ZDROJE" UL. MĄCZNA 4 W SZCZECINIE
- Usługa sprzątania hal targowych i targowisk zlokalizowanych przy ul. Piotrkowskiej 317 i przy ul. Małej 2 wchodzących w skład zasobów Zarządu Lokali Miejskich w Łodzi w 2025 roku.
- Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości pomieszczeń wewnątrz budynku oraz sprzątania terenu zewnętrznego wokół budynku w Urzędzie Skarbowym w Działdowie.
- Usługi sprzątania i utrzymania czystości
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.