Ogłoszenie z dnia 2024-09-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00454546/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-12
- 2024/BZP 00454816/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-12
- 2024/BZP 00454820/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „Przebudowa odcinka DP 1422N Bisztynek - Frąknowo – Jeziorany”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Dąbrowie k/Bartoszyc
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510750580
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dąbrowa 56A
1.5.2.) Miejscowość: Bartoszyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-200
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 897642002
1.5.8.) Numer faksu: +48 897642002
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdpdabrowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zdpdabrowa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/Ogloszenia/Details/1566524e-a767-425d-a4c5-a9b32402258e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność usługowa wspomagająca transport lądowy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „Przebudowa odcinka DP 1422N Bisztynek - Frąknowo – Jeziorany”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-86e24e38-0b53-4494-8a27-3ccc13a0b138
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00510861
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00015431/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad przebudową dróg powiatowych na terenie powiatu bartoszyckiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00454546
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP-DT.3430.11.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 40952,99 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „Przebudowa odcinka DP 1422N Bisztynek - Frąknowo – Jeziorany”.
Do obowiązków inspektora nadzoru zgodnie z art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane (Dz.U. z 2024 r. poz. 725 z późn. zm.) należy:
1) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem lub pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej;
2) sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i stosowania przy wykonywaniu tych robót wyrobów zgodnie z art. 10 ustawy Prawo budowlane;
3) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania;
4) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy.
Inspektor Nadzoru będzie miał obowiązek świadczenia usług Nadzoru Inwestorskiego bez odrębnego wynagrodzenia w okresie rękojmi i gwarancji udzielonej przez podmioty realizujące roboty budowlane, w szczególności będzie zobowiązany do udziału w przeglądach gwarancyjnych i przeglądzie pogwarancyjnym robót budowlanych objętych nadzorem.
Ponadto do obowiązków inspektora nadzoru będzie należał:
1) udział w spotkaniach i naradach dotyczących realizacji robót,
2) skompletowanie i sprawdzenie dokumentacji powykonawczej odbioru robót budowlanych,
3) Prowadzenie wszelkich spraw formalno-prawnych związanych z wykonywaniem, odbiorami i zakończeniem robót;
4) Sprawdzenie i akceptacja wszystkich dokumentów złożonych przez Wykonawcę robót wymaganych w specyfikacji warunków zamówienia,
5) Opiniowanie przedstawionych do akceptacji Zamawiającego umów z Podwykonawcami robót budowlanych,
6) Przebywanie na placu budowy z częstotliwością dostosowaną do postępu robót budowlanych, jednak nie rzadziej niż raz w tygodniu.
7) W razie pilnej konieczności stawianie się na budowie na każde uzasadnione wezwanie Zamawiającego i Wykonawcy robót najpóźniej w ciągu 24 godzin od otrzymania informacji;
8) Organizacja i prowadzenie, co miesięcznych (a w przypadku wystąpienia potrzeby – częściej) Rad Budowy i innych spotkań związanych z realizacją inwestycji. Inspektor Nadzoru sporządza protokoły z narad oraz wszelkich spotkań i przekazuje zainteresowanym stronom (Wykonawcy i Zamawiającemu) w terminie do 2 dni po naradzie,
9) W przypadku wystąpienia konieczności udzielenia zamówień dodatkowych lub robót zamiennych w ramach umowy na roboty, Inspektor Nadzoru zobowiązuje się do sprawowania nad nimi nadzoru bez dodatkowego wynagrodzenia.
10) Kontrola dokumentów rozliczeniowych wykonawcy robót budowlanych, aprobowanie koniecznych zmian na etapie realizacji robót nie powodujących wydłużenia czasu trwania zadania oraz zwiększenia kosztów jego realizacji.
11) Sprawdzanie zestawień Wykonawcy, wartości zakończonych i odebranych robót, potwierdzenie kwot do wypłaty.
Szczegółowy zakres obowiązków Inspektora Nadzoru określono we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
Przewidywana wartość robót budowlanych objętych usługą nadzoru inwestorskiego wynosi: 6 296 522.14 zł brutto.
Termin wykonania prac budowlanych objętych nadzorem: 13 miesięcy od dnia podpisania umowy (umowa została podpisana dnia 6 sierpnia 2024r.).
Okres gwarancji oraz rękojmi za wady na roboty budowlane objęte nadzorem wynosi 84 miesiące.
Opis przedmiotu zamówienia, dokumentacja techniczna oraz projekt umowy w stosunku do robót budowlanych objętych nadzorem stanowi załącznik nr 8 do SWZ dostępny jest również pod adresem:
https://e-propublico.pl/Ogloszenia/DokumentyZamowienia?przetargId=d2d92fd0-7052-4acc-964c-c3da3fbc8d34
4.5.3.) Główny kod CPV: 71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia 18 744,00 zł brutto. Cena oferty z najniższą ceną wynosi 37 884.00 zł. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty którą zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty w związku z powyższym Zamawiający unieważnił postępowanie zgodnie z art.. 255 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.INNE PRZETARGI Z BARTOSZYC
- Cyberbezpieczny samorząd Powiatu Bartoszyckiego
- Sukcesywny zakup paliw płynnych z przeznaczeniem do pojazdów, maszyn i urządzeń mechanicznych Gminy Bartoszyce i gminnych jednostek organizacyjnych.
- Przebudowa DP 1386N na odcinku Bezledy - Głomno
- Sukcesywna dostawa oleju opałowego dla jednostek organizacyjnych Gminy Bartoszyce.
- DOSTAWA SPRZĘTU, OPROGRAMOWANIA I USŁUG W RAMACH PROJEKTU "CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD" Część I
- Remont stropodachu na budynku sali ruchowej Młodzieżowego Domu Kultury w Bartoszycach
więcej: przetargi w Bartoszycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Komp. odpłatne peł. obow. insp. nadzoru inw. nad rob. bud. pod. real. zad. pn. "Przebu. drogi gminnej Muszyna-Leluchów w km 0+000,00 do 0+684,56" w ramach inw. pn: "Połącz. Górnego Szarisza z Muszyną"
- Wykonanie zadania w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach realizacji inwestycji pod nazwą "Budowa lodowiska stacjonarnego zadaszonego wraz z infrastrukturą na terenie MOSiR w Ciechanowie."
- Rewitalizacja Domu Długosza wraz z jego otoczeniem, sprawowanie nadzoru inwestorskiego
- Tysiącletnia Wiślica - śladami przeszłości, sprawowanie nadzoru inwestorskiego - Etap II
- Inżynier dla przedsięwzięcia pn.:Gospodarka wodno-ściekowa w Krakowie -Etap I.
- inżynier dla dwóch Kontraktów "Rekultywacja lagun osadowych" oraz "Stacja Termicznej Utylizacji Osadów".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.