eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawady"Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Nowa Wieś, gmina Popów "



Ogłoszenie z dnia 2022-12-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Nowa Wieś, gmina Popów ”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POPÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398362

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Częstochowska 6

1.5.2.) Miejscowość: Zawady

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-110

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@gminapopow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gminapopow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.gminapopow.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Nowa Wieś, gmina Popów ”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-695a37bc-6caf-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00510912

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023776/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 „Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Nowa Wieś, gmina Popów ”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00459393/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.23.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja drogi gminnej w miejscowości Nowa Wieś w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
W ramach zamówienia wykonane zostaną następujące rodzaje robót::
a) opracowanie kompletnego projektu budowlanego przedmiotu zamówienia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z
Programem Funkcjonalno-Użytkowym, w tym co najmniej:
- 4 egz. projektu zagospodarowania działki w formie papierowej oraz 1egz. w formie elektronicznej zapisanej w formacie PDF,
- 4 egz. projektu architektoniczno-budowlanego w formie papierowej oraz 1egz. w formie elektronicznej zapisanej w formacie PDF,
- 2 egz. projektu technicznego w formie papierowej oraz 1egz. w formie elektronicznej zapisanej w formacie PDF,
- 2 egz. projektu wykonawczego w formie papierowej oraz 1egz. w formie elektronicznej zapisanej w formacie PDF,
- 1 egz. Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót w formie papierowej oraz 1egz. w formie elektronicznej zapisanej w formacie PDF,
- 1 egz. kosztorysu inwestorskiego w formie papierowej oraz 1egz. w formie elektronicznej zapisanej w formacie PDF,
b) opracowanie tymczasowej oraz stałej organizacji ruchu dla przedmiotu zamówienia,
c) uzyskanie w imieniu zamawiającego wszelkich niezbędnych opinii, zezwoleń i decyzji w tym ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę oraz ostatecznej decyzji po pozwoleniu na użytkowanie – jeśli będą wymagane,
d) wykonanie robót budowlanych zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym,
e) roboty pomocnicze, przygotowawcze i porządkowe oraz naprawa ewentualnych uszkodzeń,
f) zagospodarowanie terenu, w tym uporządkowanie,
g) przeprowadzenie wymaganych prób, badań i sprawdzeń,
h) przygotowanie dokumentów wymaganych przepisami prawa związanych z oddaniem obiektu do użytku,
i) współpraca z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego i Zamawiającym.
Inwestycja obejmuje modernizację drogi gminnej, poprzez wymianę warstwy ścieralnej, wykonanie poboczy oraz odtworzenie rowów i przepustów. Odwodnienie Drogi będzie realizowane powierzchniowo za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych do oczyszczonych rowów przydrożnych, wszystkie zjazdy zlokalizowane w ciągi modernizowanej drogi zostaną przebudowane.
Długość modernizowanego odcinka: 2627,04mb
Roboty przygotowawcze, prace rozbiórkowe:
• Karczowanie istniejących krzewów wzdłuż projektowanej drogi na odcinku 1660mb
• Frezowanie korekcyjne istniejącej warstwy ścieralnej, gr. Do 3cm: 13135,2 m3
Roboty drogowe:
• nawierzchnia bitumiczna (warstwa ścieralna) jezdni: 13135 m2
• pobocza o szerokości 0,75m o nawierzchni z kruszywa: 3904,3 m2
• nawierzchnia zjazdów z kruszywa: 260 m2
• przepusty pod zjazdami, wykonane z rur PVC lub PP o śr. 400mm: 90mb, ścianki betonowe prefabrykowane: 14szt.
Roboty uzupełniające i wykończeniowe:
• czyszczenie istniejących przepustów, zlokalizowanych pod jezdnią drogi gminnej: 18mb
• odmulenie istniejącego rowu: 3328mb
Dokładny zakres prac należy określić na etapie sporządzania docelowej dokumentacji projektowej. Sporządzając docelową dokumentację projektową należy bazować na sporządzonej koncepcji w niniejszym programie funkcjonalno - użytkowym i jednocześnie dokonać stosownych zmian w dostosowaniu do wymogów instytucji opiniujących oraz wydających warunki techniczne.
Ostateczny zakres modernizacji drogi należy uzgodnić z Inwestorem. Ponadto należy zapewnić odpowiednie odwodnienie korpusu drogowego oraz warunki bezpieczeństwa ruchu drogowego w strefie skrzyżowań i zjazdów. Rozwiązania projektowanej drogi gminnej powinny zabezpieczać bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego – rowerzystów, pieszych oraz kierujących pojazdami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 255 pkt. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm. ) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.