Ogłoszenie z dnia 2024-09-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00443091/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Prace remontowe w budynkach administrowanych przez Sąd Okręgowy w Tarnowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa - Sąd Okręgowy w Tarnowie
1.3.) Oddział zamawiającego: Sąd Okręgowy w Tarnowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000570708
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jarosława Dąbrowskiego 27
1.5.2.) Miejscowość: Tarnów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: www.gospodarczy@tarnow.so.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnow.so.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-51be0cdc-8bfb-4235-aeaa-dc6d56041ddd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
wymiar sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prace remontowe w budynkach administrowanych przez Sąd Okręgowy w Tarnowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-51be0cdc-8bfb-4235-aeaa-dc6d56041ddd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00510917
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00222592/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Prace remontowe w budynkach administrowanych przez Sąd Okręgowy w Tarnowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00443091
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BG.261.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 1: Prace remontowe w budynku Sądu Okręgowego w Tarnowie ul. Jarosława Dąbrowskiego 27.obejmuje m.in.: 1. Roboty budowlane w pomieszczeniu nr 13, 14 i 20 na parterze w budynku głównym (w tym m. in.: wyniesienie i wniesienie mebli, z tym, że w pokoju nr 20 znaczna ilość mebli oraz urządzeń technicznych, demontaż i ponowny montaż gniazdek, włączników, opraw oświetleniowych, klimatyzatorów, rozebranie posadzek z płytek ceramicznych i ułożenie posadzki oraz cokolików z jednobarwnych płytek, wykucie z muru kratek wentylacyjnych, obsadzenie drobnych elementów w ścianach z cegieł , kratek wentylacyjnych/anemostatów, malowanie pomieszczeń ) oraz renowację pomieszczenia nr 144 na I piętrze w budynku głównym (w tym m. in.: wyniesienie i wniesienie mebli, demontaż i ponowny montaż gniazdek, włączników, opraw oświetleniowych, demontaż i montaż desek odbojowych, wykucie z muru kratek wentylacyjnych, obsadzenie drobnych elementów w ścianach z cegieł, kratek wentylacyjnych/anemostatów, malowanie pomieszczeń) - zakres prac określony przedmiarem robót, stanowiącym Załącznik Nr 1a do SWZ oraz STWiOR Załącznik 1b do SWZ2. Zabezpieczenie przed wilgocią fragmentów ścian pomieszczeń piwnic – wykonanie iniekcji i tynków renowacyjnych w pomieszczeniach nr 23/2, C002 w budynku głównym ( w tym m. in. odbicie tynków wewnętrznych na ścianach, filarach, pilastrach z zaprawy cementowo – wapiennej, rozebranie i wykonanie wykładziny ściennej z płytek – cokolik, wykonanie wykopów nieumocnionych o ścianach pionowych wykonanych wewnątrz budynku, wykonanie dezynfekcji ściany, wykonanie pionowej izolacji przeciwwilgociowej
(wykonanie otworów w 1 lub 2 poziomach metodą „mokre w mokre” w murze cegły o normalnej twardości, mur grubości 2 ½ cegły, odkopanie, uszczelnienie odpływu rury spustowej, lokalna izolacja pionowa przeciwwilgociowa ściany zewnętrznej w rejonie wpustu rury spustowej i ponowne obsypanie) - zakres prac określony przedmiarem robót, stanowiącym Załącznik Nr 1c do SWZ oraz STWiOR Załącznik 1d do SWZ
3. Konserwacja okładziny cokołu budynku „S” (w tym m.in. przygotowanie podłoża, oczyszczenie i zmycie wraz ze środkiem czyszczącym, spoinowanie powierzchni cokołu elastyczną zaprawą, impregnacja cokołu z płytek betonowych imitujących kamień naturalny – tydzień po oczyszczeniu ) - zakres prac określony przedmiarem robót, stanowiącym Załącznik Nr 1e do SWZ oraz STWiOR Załącznik 1f do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.5.) Wartość części: 50665,91 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 2: Remont schodów wejścia oraz podjazdu dla osób ze szczególnymi potrzebami do budynku „S” w Tarnowie. Zakres prac obejmuje m. in.:1. Remont schodów wejścia ( w tym m.in. rozebranie chodników do ponownego ułożenia, rozebranie uszkodzonych płyt granitowych na schodach, skucie nierówności betonu na ścianach lub podłogach schodów, gruntowanie podłoży powierzchni poziomych i pionowych schodów, nałożenie warstw wyrównawczych pod posadzki z zaprawy samopoziomującej schodów, uzupełnienie elementów konstrukcyjnych z betonu monolitycznego schodów, uzupełnienie stopni schodów z płyt granitowych z rozbiórki, uzupełnienie stopni schodów z płyt granitowych płomieniowanych, ułożenie cokolików z płyt granitowych z demontażu i polerowanych, przygotowanie podłoża, oczyszczenie i zmycie całości powierzchni schodów, impregnacja schodów granitowych, zamontowanie balustrad schodowych ze stali nierdzewnej, ręczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni schodów, ręczne położenie warstwy podsypkowej na schodach, położenie nawierzchni przed schodami z kostki brukowej betonowej z odzysku na podsypce cementowo – piaskowej) - zakres prac określony przedmiarem robót, stanowiącym Załącznik Nr 1g do SWZ oraz STWiOR Załącznik 1h do SWZ.
2. Remont podjazdu dla osób ze szczególnymi potrzebami ( w tym m. in. demontaż balustrad na czas prac remontowych do ponownego montażu, rozebranie chodników do ponownego ułożenia, rozebranie odspojonych płyt granitowych na podjeździe, rozebranie uszkodzonych płyt granitowych na podjeździe, skucie nierówności betonu na ścianach lub podłogach podjazdu, gruntowanie podłoży powierzchni poziomych i pionowych podjazdu, położenie warstwy wyrównawczej pod posadzki z zaprawy samopoziomującej, uzupełnienie nawierzchni podjazdu z płyt granitowych z rozbiórki, uzupełnienie nawierzchni podjazdu z płyt granitowych płomieniowanych, przygotowanie podłoża, oczyszczenie i zmycie całości powierzchni, impregnacja nawierzchni podjazdu, ręczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni podjazdu, ręczne położenie warstwy podsypkowej z podsypki cementowo-pisakowej, położenie przed podjazdem nawierzchni z kostki brukowej betonowej z odzysku na podsypce cementowo – piaskowej ) - zakres prac określony przedmiarem robót, stanowiącym Załącznik Nr 1g do SWZ oraz STWiOR Załącznik 1h do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 79461,74 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 3: Prace remontowe w budynku Sądu Rejonowego w Bochni ul. Tadeusza Kościuszki 4.Zakres prac obejmuje m.in.:
1. Renowację ( malowanie ) ścian i sufitów pomieszczeń nr: 14 na parterze (w tym m. in.: wyniesienie i wniesienie mebli, malowanie pomieszczenia), renowację pomieszczeń nr 104 na I piętrze (w tym m. in.: wyniesienie i wniesienie mebli, demontaż i ponowny montaż gniazdek, włączników, opraw oświetleniowych, wykucie z muru kratek wentylacyjnych/anemostatów, gruntowanie podłoży poziomych i pionowych, malowanie pomieszczeń), renowację pomieszczeń nr 128,129, 130 (w tym m. in.: gruntowanie powierzchni poziomych i pionowych, malowanie pomieszczeń z dodatkowym częściowym lakierowaniem ścian) - zakres prac określony przedmiarem robót, stanowiącym Załącznik Nr 1i do SWZ oraz STWiOR Załącznik 1j do SWZ;
2. Remont orynnowania dziedzińca wewnętrznego polegającego na rozebraniu rynien z blachy nadającej się do użytku, montażu rynien dachowych z blachy – z demontażu z wymianą uchwytów ( 30 % wymienionych uchwytów ), montażu rynien dachowych z blachy – nowych, demontażu i ponownym montażu odpływów rynien - zakres prac określony przedmiarem robót, stanowiącym Załącznik Nr 1k do SWZ oraz STWiOR Załącznik 1l do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.5.) Wartość części: 60696,34 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 4: Prace remontowe w budynku Sądu Rejonowego w Dąbrowie Tarnowskiej ul. Jakuba Bojki 2. Zakres prac określony przedmiarem robót, stanowiącym Załącznik Nr 1d do SWZ obejmuje m.in.:1. Naprawę nawierzchni parkingu przy budynku Sądu Rejonowego w Dąbrowie Tarnowskiej ( w tym m. in. wycinkę krzewów, uzupełnienie kostki wzdłuż ogrodzenia, naprawę nawierzchni kostki) - zakres prac określony przedmiarem robót, stanowiącym Załącznik Nr 1ł do SWZ oraz STWiOR Załącznik 1m do SWZ;
2. Wymianę 2 szt. drzwi wewnętrznych - pomieszczenie informatyka i toaleta ( w tym m. in. demontaż skrzydła drzwiowego pomieszczenia informatyka wraz z ościeżnicą, osadzenie nowej ościeżnicy wraz z jednoskrzydłowym skrzydłem drzwiowym, wykonanie prac budowlanych naprawczych uszkodzeń ścian i posadzek powstałych podczas wymiany stolarki, dostosowanie drzwi do istniejącego systemu kontroli dostępu oraz demontaż skrzydła drzwiowego do toalety, osadzenie nowego skrzydła drzwiowego d80 wraz z szybą – standard wg specyfikacji, wykonanie prac budowlanych naprawczych uszkodzeń ścian i posadzek powstałych podczas wymiany stolarki) - zakres prac określony przedmiarem robót, stanowiącym Załącznik Nr 1n do SWZ oraz STWiOR Załącznik 1o do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
4.5.5.) Wartość części: 119484,09 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66133,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108962,59 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66133,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piotr Madeja Firma Usługowa MAD-EX
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 851729140
7.3.3) Ulica: Tarnowska dz. 311/12
7.3.4) Miejscowość: Zalasowa
7.3.5) Kod pocztowy: 33-159
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Piotr Madeja Firma Usługowa MAD-EX
jakie przetargi wygrała firma
Piotr Madeja Firma Usługowa MAD-EX
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66133,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88595,21 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88595,21 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88595,21 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piotr Madeja Firma Usługowa MAD-EX
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 851729140
7.3.3) Ulica: Tarnowska dz. 311/12
7.3.4) Miejscowość: Zalasowa
7.3.5) Kod pocztowy: 33-159
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Piotr Madeja Firma Usługowa MAD-EX
jakie przetargi wygrała firma
Piotr Madeja Firma Usługowa MAD-EX
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88595,21 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ofert
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ofert
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- "16/2025 Sukcesywna dostawa środków dietetycznych specjalnego przeznaczenia żywieniowego orazśrodków kontrastowych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie"
- Usługa druku i dostawy katalogu dla Wydziału Sztuki Akademii Tarnowskiej
- Rozbudowa cmentarza komunalnego w Klikowej w Tarnowie
- Dostawy przetworów owocowych i warzywnych oraz przypraw
- Wymiana instalacji elektrycznej w budynkach mieszkalnych w Tarnowie zarządzanych przez MZB w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
- Przebudowa kompleksu sportowego "Moje Boisko -ORLIK 2012" oraz budowa krytego kortu tenisowego przy ul. Margonińskiej 50 w Budzyniu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.