eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaRozbudowa systemów transmisji dźwięku na scenach w Teatrze Muzycznym Roma.



Ogłoszenie z dnia 2023-11-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Rozbudowa systemów transmisji dźwięku na scenach w Teatrze Muzycznym Roma.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: TEATR MUZYCZNY ROMA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000278072

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Nowogrodzka 49

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-695

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@teatrroma.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.teatrroma.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-65f3d31e-7970-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa systemów transmisji dźwięku na scenach w Teatrze Muzycznym Roma.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-65f3d31e-7970-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00510931

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00055050/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Rozbudowa systemów transmisji dźwięku na scenach w Teatrze Muzycznym Roma.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00478796

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 6/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 203897,89 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 184042,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia następujących urządzeń:

1. Głośnik szerokopasmowy - 1 szt.,
2. Kolumna głośnikowa infradźwiękowa, 2 szt.,
3. Konwerter formatu MADI – 2 szt.,
4. Karty dodatkowych przetworników Analogowo-Cyfrowych oraz Cyfrowo-Analogowych – 1 kpl.,
5. Interface formatu MADI – 2 szt.
6. Mikrofon dynamiczny do nagłośnienia wzmacniacza gitarowego - 2 szt.,
7. Interface MADI – USB – 1 szt.
8. Mikrofon pojemnościowy nagłowny dla zastosowań wokalnych – 10 szt.

Dodatkowe źródła dźwięku muszą być dostarczone z niezbędnymi komponentami potrzebnymi zarówno do ich działania jak i połączenia z obecnymi systemami, ponieważ wszystko musi stanowić jeden spójny system zarządzany z pozycji konsolety DIGICO SD7T (stanowisko głównego reżysera dźwięku głównej sceny zlokalizowane na widowni) Soundcraft Vi4 (stanowisko głównego reżysera dźwięku Novej sceny zlokalizowane na widowni) – urządzenia, posiadane przez Zamawiającego.

Wykonawca udzieli Zamawiającemu na dostarczony sprzęt minimum 24 miesięcznej gwarancji. Gwarancja jest kryterium oceny ofert i podlega ocenie punktowej.
W przypadku awarii Zamawiający wymaga dostarczenia, uruchomiania oraz ewentualnego zaprogramowania, w ciągu 12 godzin od momentu zgłoszenia awarii, zamiennego urządzenia na czas naprawy uszkodzonego. Wykonawca musi dysponować autoryzowanym przez producenta sprzętu serwisem naprawczym.
Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia bez ponoszenia dodatkowych kosztów serwisu gwarancyjnego w okresie gwarancji.

Wykonawca przedstawi Zamawiającemu certyfikaty bezpieczeństwa oraz dokumenty wymagane przez prawo potwierdzające dopuszczenie przedmiotu zamówienia do używania na terenie Polski. Wszystkie urządzenia, stanowiące przedmiot zamówienia, powinny posiadać deklarację lub certyfikat CE.
Opisane urządzenia powinny być wolne od wad fizycznych i prawnych.
Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia do miejsca, wskazanego przez Zamawiającego w siedzibie Teatru Muzycznego ROMA.

Ubezpieczenie OC:
Wykonawca będzie zobowiązany do posiadania ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością opiewające na kwotę nie mniejszą niż 800 000 zł.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32340000-8 - Mikrofony i głośniki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający

32342410-9 - Sprzęt dźwiękowy

48952000-6 - System nagłaśniający

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 211363,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 211363,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 211363,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polsound Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 010538252

7.3.3) Ulica: Brukowa 29

7.3.4) Miejscowość: Łomianki

7.3.5) Kod pocztowy: 05-092

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 211363,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.