eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno Odrzańskie"Dostawa pawilonu Handlowo - Usługowego pod potrzeby Krośnieńskiej Winoteki"



Ogłoszenie z dnia 2023-11-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa pawilonu Handlowo – Usługowego pod potrzeby Krośnieńskiej Winoteki”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KROSNO ODRZAŃSKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770267

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Parkowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Krosno Odrzańskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-600

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 68/4109700

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@krosnoodrzanskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.krosnoodrzanskie.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/krosnoodrzanskie/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa pawilonu Handlowo – Usługowego pod potrzeby Krośnieńskiej Winoteki”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bff894be-723b-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00510966

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00032646/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 „Dostawa pawilonu Handlowo – Usługowego pod potrzeby Krośnieńskiej Winoteki”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00459458

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.29.2023.RS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa kontenerowego pawilonu użyteczności publicznej pod nazwą „Krośnieńska Winoteka”. Pawilon będzie służył jako miejsce degustacji i zakupu lokalnych win oraz umożliwi zapoznanie się z historią tradycji winiarskich w regionie. Pawilon należy wykonać zgodnie z dokumentacją stanowiącą Załącznik Nr 8 do SWZ. Zamawiający przewiduje, że projektowany obiekt będzie się składał z dwóch prefabrykowanych kontenerów o wymiarach 3,00 m x 6,00 m każdy, połączonych ze sobą dłuższą ścianą. Bryła obiektu na planie regularnego kwadratu 6,0x6,0m, z płaskim stropodachem krytym blachą (płyta warstwowa). Konstrukcja obiektu kontenerowa, powtarzalna. Główna konstrukcje nośną stanowi szkielet stalowy obudowany płytą warstwową rdzeniem z pianki PIR. Elewacje pawilonu musi nawiązywać do pawilonu gastronomiczno-informacyjnego zrealizowanego przez Inwestora w roku 2021. Zdjęcia istniejącego pawilonu stanowią Załącznik do SWZ. Wykończenie elewacji stanowi ściana z płyty warstwowej w kolorze antracyt. Dach z płyty warstwowej w kolorze białym. Attyka z blachy w kolorze elewacji. Materiał ścian – płyta warstwowa PIR gr. 12 cm. Pokrycie dachu płyta warstwowa PIR gr.15cm. Podłoga : z wykładziny PCV na płycie OSB ocieplona płytą PIR gr. 15 cm. Stolarka okienna i drzwi zewnętrzne – aluminium w kolorze antracyt. Pawilon należy dostarczyć do Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Krośnie Odrzańskim, ul. Wiejska 23. Zamówienie nie obejmuje montażu pawilonu w jego docelowym miejscu. Prace budowlane związane z montażem pawilonu, wykonaniem przyłączy, zagospodarowaniem terenu, ogrodzenia, wykonaniem tarasu i oddaniem pawilonu do użytkowania zostaną zrealizowane przez Zamawiającego w pierwszej połowie 2024 roku. W ramach umowy, Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia wykonanego pawilonu do tymczasowej lokalizacji określonej w pkt 6 i jego zabezpieczenia na okres zimowy. W ramach zawartej umowy po wykonaniu przez Zamawiającego czynności opisanych w pkt 7, Wykonawca na pisemny wniosek Zamawiającego będzie zobowiązany w terminie obustronnie uzgodnionym do załadunku i przewozu z tymczasowej lokalizacji wykonanego pawilonu i jego montażu w miejscu docelowym tj. ciągu pieszo – spacerowym (promenada) położonej w Parku 1000-lecia przy ul. Parkowej w Krośnie Odrzańskim. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: a) wykonania i dostawy wykonanego pawilonu o parametrach określonych w opisie technicznym, b) konsultowanie z Zamawiającym zmian przyjętych w dokumentacji rozwiązań dotyczących istotnych elementów mających wpływ na koszty, c) Przekazanie na rzecz Zamawiającego: protokołów badań wykonanych w pawilonie instalacji: elektrycznej; sanitarnej; wentylacji; atestów i certyfikatów na zastosowane i wbudowane materiały; świadectwa energetycznego wykonanego pawilonu; Zamawiający przewiduje następujące parametry wielkościowe inwestycji:
powierzchnia użytkowa : 32,52 m², powierzchnia całkowita : 36,00 m² , powierzchnia zabudowy : 36,00 m², kubatura : 115,20 m³, wysokość elewacji frontowej – 3,20m, szerokość elewacji frontowej – 6,00m, długość elewacji – 6,00m, wysokość pomieszczeń netto w kontenerze : 2,50m , liczba kondygnacji – 1 (parter). Podstawą wyceny zamówienia jest dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik do SWZ. Wykonawca jest zobowiązany zaplanować i wycenić wszystkie czynności niezbędne dla realizacji zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, uwzględniając przyjęte technologie i warunki wykonywania dostawy bez względu na to, czy czynności te są odrębnie wymienione w jakimkolwiek dokumencie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44211000-2 - Budynki z gotowych elementów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 164820,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 221400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199260,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "MONTERDOM" F.U.H

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5571245968

7.3.3) Ulica: Krańcowa 10

7.3.4) Miejscowość: Trezmeszno

7.3.5) Kod pocztowy: 62-240

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199260,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.