Ogłoszenie z dnia 2024-09-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00451364/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA OPAŁU DO JEDNOSTEK KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ POLICJI W GDAŃSKU GARNIZONU POMORSKIEGO NA SEZON GRZEWCZY 2024/2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W GDAŃSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191236094
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Okopowa 15
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-819
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 47 74 14 945/817 / 946/752
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@gd.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomorska.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/kwp_gdansk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA OPAŁU DO JEDNOSTEK KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ POLICJI W GDAŃSKU GARNIZONU POMORSKIEGO NA SEZON GRZEWCZY 2024/20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-30a31e10-4b83-4bbd-91c8-ddd859dbb0eb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00510975
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00242011/37/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup opału dla jednostek Policji KWP w Gdańsku na sezon grzewczy 2024/2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00451364
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 38/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa pelletu iglastego wykonanego z wiórów , a nie z pyłków gat. I zgodny z PN do jednostek Policji. Jedna i dwie dostawy do obiektów z czego pierwsza do 30.09.2024r pozostałe na zgłoszenie telefoniczne zamawiającego.1) Określenie przedmiotu zamówienia na zadanie nr 1:
KPP Kwidzyn (KP Sadlinki), KPP Nowy Dwór Gdański (KP Krynica Morska),
KPP Starogard Gdański (KP Lubichowo, KP Skarszewy, KP Zblewo), KPP Kościerzyna (KP Karsin, KP Liniewo), KPP Kartuzy (KP Somonino, KP Stężyca), KPP Pruszcz Gdański (KP Trąbki Wielkie), KPP Bytów (PP Czarna Dąbrówka, PP Lipnica, PP Kołczygłowy, PP Tuchomie), KMP Słupsk (KP Główczyce, PP Smołdzino, PP Potęgowo ), KPP Wejherowo (KP Linia-Strzepcz).
4.5.3.) Główny kod CPV: 09111000-0 - Węgiel i paliwa na bazie węgla
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09113000-4 - Koks
09135100-5 - Olej opałowy
4.5.5.) Wartość części: 168167,88 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
- Dostawa oleju opałowego zgodnego z PN do jednostek Policji. Dwie dostawy i więcej do każdego obiektu z czego pierwsza do 30.09.2024r pozostałe na zgłoszenie telefoniczne zamawiającego.KPP Puck, KPP Bytów (KP Miastko), KPP Pruszcz Gdański (PP Przywidz i PP Cedry Wielkie).
4.5.3.) Główny kod CPV: 09111000-0 - Węgiel i paliwa na bazie węgla
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09113000-4 - Koks
09135100-5 - Olej opałowy
4.5.5.) Wartość części: 308496,24 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa węgla i ekogroszku zgodnego z PN do jednostek Policji. Dwie dostawy i więcej do każdego obiektu z czego pierwsza do 30.09.2024r pozostałe na zgłoszenie telefoniczne zamawiającego.Określenie terminu realizacji pierwszej dostawy dla trzech zadań w wniosku jest konieczne w celu prawidłowego zabezpieczenia obiektów w opał na sezon grzewczy 2024/2025r, a jest to podyktowane między innymi brakiem określenia warunków atmosferycznych, które mają wpływ na termin rozpoczęcia ogrzewania obiektów.
3) Określenie przedmiotu zamówienia na zadanie nr 3:
KPP Kwidzyn (KP Ryjewo, KP Gardeja ), KPP Starogard Gdański (KP Skórcz).
4.5.3.) Główny kod CPV: 09111000-0 - Węgiel i paliwa na bazie węgla
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09113000-4 - Koks
09135100-5 - Olej opałowy
4.5.5.) Wartość części: 39127,57 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 162677,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 206248,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 162677,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO-DOM 2 Mateusz Wasilewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 876 250 09 75
7.3.4) Miejscowość: Grudziądz
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EKO - DOM 2 MATEUSZ WASILEWSKI
jakie przetargi wygrała firma
EKO - DOM 2 MATEUSZ WASILEWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 162677,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 330328,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 330328,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 330328,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SAD-OIL F.H.U. Janusz Sadecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 586100 40 02
7.3.4) Miejscowość: Rumia
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 330328,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43911,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46942,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43911,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Trans-Jan Jan Sominka Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 589 206 16 79
7.3.4) Miejscowość: Smętowo Chmieleńskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TRANS-JAN JAN SOMINKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
TRANS-JAN JAN SOMINKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43911,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-30INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Opracowanie ekspertyzy technicznej pod kątem kompleksowej oceny stanu technicznego Budynku Głównego MIMMiT w Gdyni.
- Dostawa zestawu materiałów i akcesoriów do pracy ze światłowodami oraz zestawów laboratoryjnych dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- Dostęp do bazy danych UpToDate dla Biblioteki Głównej Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
- dostawa sprzętu komputerowego
- Sukcesywne dostawy części oraz akcesoriów komputerowych dla Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
- Remont istniejącego utwardzenia z płyt betonowych na terenie bazy materiałowej w Skórczu przy ul. Pomorskiej 27
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie sukcesywnych dostaw lekkiego oleju opałowego w ilości do 30 000 litrów
- Dostawa oleju opałowego lekkiego dla Zachodniopomorskiego ODR w Barzkowicach
- Zakup wraz z dostawą oleju opałowego dla 3 placówek oświatowych w Częstochowie w 2025 roku
- "Dostawa oleju opałowego do obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Somonino w sezonie grzewczym 2025"
- Sukcesywne dostawy oleju opałowego od dnia 01 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku
- Dostawa oleju napędowego grzewczego
więcej: Węgiel i paliwa na bazie węgla »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.