eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszęcin,,Modernizacja dróg w Gminie Koszęcin''



Ogłoszenie z dnia 2024-09-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
,,Modernizacja dróg w Gminie Koszęcin''

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Koszęcin

1.3.) Oddział zamawiającego: UG Koszęcin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398468

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Powstańców 10

1.5.2.) Miejscowość: Koszęcin

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-286

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: 343576100

1.5.8.) Numer faksu: 343576108

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: koszecin@koszęcin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.koszecin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ba1aea7c-f0d7-4bb4-8e34-c095188c38ff

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

,,Modernizacja dróg w Gminie Koszęcin''

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba1aea7c-f0d7-4bb4-8e34-c095188c38ff

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00510988

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00004541/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Modernizacja dróg w Gminie Koszęcin

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00406006

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GKZ.271.11.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2439024,39 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont ul. Sikorskiego i Słowackiego w Koszęcinie. Ulica Sikorskiego łączy się poprzez skrzyżowania zwykłe z drogami gminnymi ulicą Szkolną, Słowackiego oraz ulicą Śląską. Ulica Słowackiego łączy się poprzez skrzyżowania zwykłe z drogami gminnymi ulicą Leśną, Sikorskiego, Poprzeczną, Zieloną oraz z drogą wojewódzką ulicą Sobieskiego. Remontowane drogi będą miały wykonaną nową nawierzchnię asfaltową oraz zostaną wymienione krawężniki.

Zestawienie powierzchni ulicy Sikorskiego:
· nawierzchnia z betonu asfaltowego – 2719,5 m2
· Krawężnik betonowy 15x22x100 - 892,48 m

Zestawienie powierzchni ulicy Słowackiego:
· nawierzchnia z betonu asfaltowego – 2198,40 m2
· Krawężnik betonowy 15x22x100 - 884,96 m

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

4.5.5.) Wartość części: 576300,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont ul. Wolności w Koszęcinie.
Ulica Wolności łączy się poprzez skrzyżowania zwykłe z drogami gminnymi ulicą Dworcową, Nową, Korfantego, Batorego oraz Opiełki.
Remontowana droga będzie miała wykonaną nową nawierzchnię asfaltową oraz zostaną wymienione krawężniki.

Zestawienie powierzchni ulicy Wolności:
· nawierzchnia z betonu asfaltowego – 2653,40 m2
· Krawężnik betonowy 15x22x100 - 1091,78 m

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

4.5.5.) Wartość części: 334200,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont ul. Piaskowej wraz z budową kanalizacji deszczowej w miejscowości Koszęcin. Ulica Piaskowa łączy się poprzez skrzyżowania zwykłe z drogami gminnymi ulicą Przemysłową, Bramkową, Wrzosową, Fiołkowa, Narcyzową, Krokusową, Konwaliową oraz Frezjową.
W ramach zadania planowany jest również remont kanalizacji deszczowej na ul. Piaskowej w Koszęcinie, który będzie realizowany na następujących działkach: 2999/56, 2995/32, 3392/32, 3391/32, 374/56, 3328/102, 3322/102, 3316/102, 270/88, 2411/98, 2409/101, 2407/101, 2049/101, 94/19 są to działki drogowe przeznaczone w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego pod drogi gminne lokalne. Występuje w nich uzbrojenie w postaci wodociągu, kanału sanitarnego, kanału deszczowego, rurociągu tłocznego ścieków sanitarnych i kabli energetycznych oraz telekomunikacyjnych.
Remont kanalizacji deszczowej należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową.
Na długości drugiego remontowanego odcinka drogi ul. Piaskowej w Koszęcinie znajduje się wiadukt kolejowy. Droga gminna ulica Piaskowa jest to droga dojazdowa łączącą drogę gminną ulicę Św Trójcy, ulicę Kolejową i ulicę Przemysłową, jest to droga dojazdowa która umożliwia komunikację między sąsiednimi ulicami jak również pozwala mieszkańcom na dojazd do swoich posesji. Wzdłuż rozpatrywanego odcinka drogi, zlokalizowane są domy jednorodzinne. Zakres opracowania znajduje się w całości w obrębie pasa drogowego na działkach nr 374/56; 540/32; 2995/32; 2996/32; 2999/56; 311/60; 3006/51; 2991/51; 2990/51; 3004/56.

UWAGA: Należy zachować istniejące światło wiaduktu kolejowego.

Zestawienie powierzchni ul. Piaskowej:

· nawierzchnia z betonu asfaltowego – 4387,50 m2
· nawierzchnia z betonu asfaltowego drogi pod wiaduktem – 1594,2 m2
· wyrównanie betonem asfaltowym - 199 t
· parametry techniczne sieci i urządzeń uzbrojenia terenu:
-Kanał deszczowy wykonany z rury K2-Kan propylenowej o podwójnej ściance:
· Ø800; SN10; L= 115,0 m;
· Ø600; SN10; L= 312,5 m;
· Ø500; SN10; L= 274,5 m;
· Ø400; SN8; L= 104,0 m;
· Ø315; SN8; L= 99,0 m;
· Ø250; SN8; L= 6,0 m;
· Przykanaliki do wpustów deszczowych lub do posesji
· Wpusty uliczne betonowe
· Studnie betonowe z włazem
· Powierzchnia rzeczywista zlewni, która docelowo będzie zasilała w wody opadowe i roztopowe projektowany kanał wynosi ok. 26,8 ha

UWAGA: Wykonawca przekaże Zamawiającemu kratki ściekowe wpustów ulicznych oraz włazy do studni kanalizacji deszczowej pochodzące z demontażu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

4.5.5.) Wartość części: 1529400,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa ulicy Leśnej z rozbudową sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią ścieków w miejscowości Strzebiń.
Ulica Leśna w Strzebiniu jest to droga dojazdowa do istniejących posesji oraz działek niezabudowanych i łąk . Jest to droga łącząca się poza zakresem z ulicą Dubielowską oraz Powstańców Śląskich, droga służy jako dojazd do okolicznych posesji znajdujących się przy ulicy Leśnej. Połączenia z wymienionymi drogami odbywają się za pomocą skrzyżowań prostych zwykłych, skrzyżowania występujące na odcinku przebudowywanym zostaną przebudowane wraz z ulicą Leśną w granicach pasa drogowego. Istniejąca jezdnia jest jedno pasowa dwukierunkowa o nawierzchni utwardzonej za pomocą mieszanin piasków żużli oraz kruszywa. Na całej szerokości i długości nawierzchnia jezdni nie posiada parametrów technicznych wymaganych dla tej klasy drogi.
Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią ścieków w ulicy Leśnej w miejscowości Strzebiń, będzie realizowana na przedmiotowych działkach: 1665, 1671/11, 1671/22, 1671/24, 1672/4, 1672/6, 1672/13, 1672/17, 1672/24. Są to działki przeznaczone pod drogi gminne dojazdowe. W drogach tych jest niepełne uzbrojenie podziemne: częściowo występuje w nich sieć wodociągowa, kanalizacji sanitarnej, kable energetyczne. W związku z planowanym remontem drogi pojęto decyzję o uzupełnieniu uzbrojenia i budowie wodociągu oraz kanalizacji sanitarnej z przykanalikami do granic posesji.
Projektowana przepompownia ścieków zlokalizowana w Strzebiniu przy
ul. Leśnej wymaga zasilania w energię elektryczną. Wzdłuż ww. ulicy przebiega napowietrzna linia elektroenergetyczna mogąca zasilić w energię elektryczną przedmiotową przepompownię. Zgodnie z wydanymi warunkami przyłączenia Tauron Dystrybucja S.A. zabuduje zestaw złączowo-pomiarowy przy stanowisku słupowym na działce 1672/17.


Po przebudowie drogi nie zmieni się jej klasa, nie zmieni się również dotychczasowy układ komunikacyjny i dostępność do dróg położonych obok.

1) Rozbiórki oraz roboty drogowe:
· Rozbiórka nawierzchni i konstrukcji drogi
· Rozbiórka nawierzchni i konstrukcji zjazdów
· Rozbiórka nawierzchni i konstrukcji poboczy
· Wykonanie nowej konstrukcji drogi,
· wykonanie nowej nawierzchni drogi,
· Wykonanie nowej konstrukcji zjazdów
· wykonanie nowej nawierzchni zjazdów
· Wykonanie nowej konstrukcji poboczy,
· wykonanie nowej nawierzchni poboczy,
· Zabezpieczenie istniejących sieci,
· Urządzenie zieleni,
· Budowa i montaż wodociągu

2) Przewiduje się następującą kolejność realizacji robót przy rozbudowie sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią ścieków:
1. Wytyczenie trasy projektowanych sieci i obiektów.
2. Wykonanie wykopów i roboty montażowe kanalizacji, budowa studni.
3. Przygotowanie wykopu a następnie osadzenie przepompowni ścieków.
4. Wizja kamerą kanałów.
5. Wykonanie wykopów i roboty montażowe wodociągu.
6. Próba szczelności wodociągu i przewodu tłocznego.
7. Odbiory robót montażowych.
8. Zasypka wykopów, uporządkowanie terenu w rejonie prowadzonych robót.

3) Projektowane zagospodarowanie działki przy rozbudowie sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej:
a) Urządzenia budowlane związane z obiektami budowlanymi
Nie dotyczy.
b) Sposób odprowadzania lub oczyszczania ścieków
Przewiduje się odprowadzać ścieki bytowe za pośrednictwem projektowanego kanału do istniejącej sieci kanalizacyjnej miejscowości Strzebiń i dalej do istniejącej gminnej oczyszczalni ścieków w Koszęcinie.
c) Układ komunikacyjny
Nie dotyczy.
d) Sposób dostępu do drogi publicznej
Nie dotyczy.
e) Parametry techniczne sieci i urządzeń uzbrojenia terenu
Wodociąg – PE Ø125x11,4 mm SDR 11 Lc=188,5 m
Wodociąg – PE Ø90x8,2 mm SDR 11 Lc=2,0 m
Kanał sanitarny grawitacyjny – PVC-U 200x5,9 klasa SN8
SDR 34; Lc=171,6 m
Przykanaliki - PVC-U Ø160x4,7 klasa SN8 SDR 34; Lc=45,9 m
Przewód tłoczny ścieków PE Ø75x4,5 mm SDR 17 L=81,0 m
Hydranty nadziemne DN80 z zasuwami DN80 - 2 kpl.
Zasuwy sieciowe DN100 z obudową i skrzynką uliczną – 5 kpl.
Zasuwy sieciowe DN80 z obudową i skrzynką uliczną – 1 kpl.
Studnie kanalizacyjne betonowe DN1,0 m z włazem typu
ciężkiego – 4 kpl.
Studzienki kanalizacyjne rewizyjno-połączeniowe Ø400 z
tworzywa sztucznego, kineta
zbiorcza, właz typu ciężkiego – 5 kpl.
Przepompownia ścieków 1 kpl.

Na terenie przewidzianym pod powyższą inwestycję występują następujące obiekty budowlane:
• Sieć wodociągowa
• Sieć kanalizacji sanitarnej
• Kable energetyczne

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

4.5.5.) Wartość części: 560100,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1022059,19 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1194880,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1022059,19 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OLS Sp. z o. o. Sp. Komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751886343

7.3.3) Ulica: Chopina 2

7.3.4) Miejscowość: Lubliniec

7.3.5) Kod pocztowy: 42-700

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1022059,19 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-29

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 606659,89 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 696063,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 606659,89 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OLS Sp. z o. o. Sp. Komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751886343

7.3.3) Ulica: Chopina 2

7.3.4) Miejscowość: Lubliniec

7.3.5) Kod pocztowy: 42-700

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 606659,89 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-29

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2759805,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2898528,54 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2759805,34 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hucz Sp. z o. o. Sp. Komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751885237

7.3.3) Ulica: Częstochowska 14

7.3.4) Miejscowość: Boronów

7.3.5) Kod pocztowy: 42-283

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

wykonanie prac branży kanalizacyjnej


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2759805,34 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-29

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 994002,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1106513,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 994002,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hucz Sp. z o. o. Sp. Komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751885237

7.3.3) Ulica: Częstochowska 14

7.3.4) Miejscowość: Boronów

7.3.5) Kod pocztowy: 42-283

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty budowlane branży kanalizacyjnej, wodociągowej


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 994002,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-29

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców, wobec których zachodzą podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt. 1-6 Pzp oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2024 poz. 507)

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.