eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdówBudowa boiska wielofunkcyjnego, zadaszenia pow³okowego i budynku zaplecza w ramach zadania pn. Budowa przyszkolnej hali sportowej w msc. Wiatowice



Og³oszenie z dnia 2023-11-23


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa boiska wielofunkcyjnego, zadaszenia pow³okowego i budynku zaplecza w ramach zadania pn. Budowa przyszkolnej hali sportowej w msc. Wiatowice

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Gdów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555996

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Rynek 40

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Gdów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-420

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gdow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.gdow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa boiska wielofunkcyjnego, zadaszenia pow³okowego i budynku zaplecza w ramach zadania pn. Budowa przyszkolnej hali sportowej w msc. Wiatowice

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-474fff79-8200-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00510991

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-11-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00031207/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.15 Budowa boiska wielofunkcyjnego, zadaszenia pow³okowego i budynku zaplecza w msc. Wiatowice

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-474fff79-8200-11ee-9aa3-96d3b4440790

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
urzad@gdow.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postêpowaniu komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami, w szczególno¶ci sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej
rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn±.
2. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej e-mail: urzad@gdow.pl (z wy³±czeniem sk³adania ofert).
3. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w instrukcjach:
1) Komunikacja w postêpowaniu- instrukcja interaktywna
2) Oferty, wnioski i prace konkursowe- instrukcja interaktywna dostêpne na stronie https://ezamowienia.gov.pl/pl/ w zak³adce centrum pomocy>instrukcje interaktywne.
5. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
6. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
7. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
8. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
9. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i
przekazuje siê jako za³±czniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.
10. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a. w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub b. jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”). Pozosta³e informacje w SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO
dot. osób bêd±cych:
• Wykonawcami – osobami fizycznymi,
• Wykonawcami – osobami fizycznymi prowadz±cymi dzia³alno¶æ gospodarcz±
• pe³nomocnikami Wykonawców,

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Gdów, dane adresowe jw.;
 w sprawach zwi±zanych z Pana/Pani danymi osobowymi nale¿y kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych: Magdalena Waligóra, e-mail: inspektor@cbi24.pl.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przeprowadzeniem postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego nr IZP-IV.271.ZP-27.2023 pn. „Budowa boiska wielofunkcyjnego, zadaszenia pow³okowego i budynku zaplecza w ramach zadania pn. Budowa przyszkolnej hali sportowej w msc. Wiatowice” oraz zawarcia umowy;
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp,;
 Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
 obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
 nie przys³uguje Pani/Panu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IZP-IV.271.ZP-27.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane celem realizacji inwestycji pn. „Budowa boiska wielofunkcyjnego, zadaszenia pow³okowego i budynku zaplecza w ramach zadania pn. Budowa przyszkolnej hali sportowej w msc. Wiatowice”. Zakres wykonania obejmuje zaprojektowanie i wybudowanie boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem w formie konstrukcji ³ukowej krytej pow³ok± membranow± oraz zaplecza sanitarno-szatniowego w formie prefabrykowanych kontenerów z wyposa¿eniem instalacyjnym i sprzêtowym.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej

45212221-1 - Roboty budowlane zwi±zane z obiektami na terenach sportowych

45212220-4 - Roboty budowlane zwi±zane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

71000000-8 - Us³ugi architektoniczne, budowlane, in¿ynieryjne i kontrolne

71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-29

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ polegaj±cych na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, w wysoko¶ci nieprzekraczaj±cej 50% warto¶ci zamówienia podstawowego. Przewidywane zamówienia obejmowaæ bêd± wykonanie nawierzchni bezpiecznej, budowa zadaszenia, budowa zaplecza wraz z instalacjami, wykonanie strzelnicy laserowej, wyposa¿enie sportowe obiektu.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami i ich znaczeniem:
1) Kryterium oceny ofert i jego znaczenie oraz opis sposobu oceny ofert:
 kryterium „Cena”:
a) znaczenie kryterium - 60 pkt;
b) opis sposobu oceny ofert wed³ug kryterium „Ceny”:
Lcena = (Cmin / C) x 60 pkt
gdzie:
Lcena - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Cena” ocenianej oferty
Cmin - cena w ofercie z najni¿sz± cen±
C - cena w ofercie ocenianej

 kryterium „Gwarancja”:
a) znaczenie kryterium - 40 pkt;
b) opis sposobu oceny ofert wed³ug kryterium „Gwarancja”:

Minimalny okres gwarancji jako¶ci na wszystkie wykonane roboty budowlane oraz wbudowane urz±dzenia i materia³y, jaki mo¿e zaoferowaæ Wykonawca wynosi 60 miesiêcy licz±c od daty odbioru koñcowego przedmiotu umowy, natomiast maksymalny okres gwarancji (górny limit okresu gwarancji) wynosi 72 miesi±ce licz±c od daty odbioru koñcowego przedmiotu umowy.
Wykonawca w celu uzyskania punktów w przedmiotowym kryterium zobowi±zany jest w formularzu ofertowym, stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ, wskazaæ okres gwarancji w przedziale od 60 do 72 miesiêcy.

Zamawiaj±cy na podstawie przedstawionych danych obliczy ilo¶æ punktów uzyskanych przez Wykonawcê w kryterium „Gwarancja”, stosuj±c regu³ê:

Lgr = (G / Gmax) x 40 pkt
gdzie:
Lgr - liczba uzyskanych punktów w kryterium „gwarancja” ocenianej oferty
G - okres gwarancji oferty badanej (w pe³nych miesi±cach)
Gmax - górny limit okresu gwarancji ustalony przez Zamawiaj±cego (72 m-ce)
Maksymalna ilo¶æ punktów jak± mo¿na uzyskaæ w przedmiotowym kryterium wynosi 40.
Uwaga: Wykonawca dokona w formularzu ofertowym wpisu deklarowanego okresu gwarancji, przy czym wpisanie „brak”, „0” lub równowa¿nego zwrotu oznaczaæ bêdzie brak deklaracji co do udzielenia okresu gwarancji, co skutkowaæ bêdzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, jako oferty, której tre¶æ jest niezgodna z warunkami zamówienia okre¶lonymi w niniejszym SWZ – Zamawiaj±cy wymaga udzielenia przez Wykonawcê na wykonany przedmiot zamówienia minimum 60-miesiêcznej gwarancji jako¶ci.
Wykonawca mo¿e zaproponowaæ okres gwarancji powy¿ej 72 miesiêcy, jednak¿e uzyska w takim przypadku w kryterium „Gwarancja” maksymaln± ilo¶æ 40 pkt. Zaoferowanie okresu d³u¿szego ni¿ 72 miesi±ce nie bêdzie dodatkowo punktowane. W takiej sytuacji Zamawiaj±cy przyjmie do oceny okres 72 miesiêcy, natomiast w umowie wpisany zostanie zadeklarowany przez Wykonawcê faktyczny okres gwarancji.
2) Zamawiaj±cy dokona oceny ofert w oparciu o wy¿ej wymienione kryteria i przyznan± w toku oceny punktacjê, tj. koñcowa liczba punktów przyznanych ka¿dej z ocenianych ofert obliczona zostanie wed³ug wzoru:
Lp = [Lcena] +[Lgr]
gdzie:
Lp – ³±czna liczba punktów przyznana ofercie
Lcena - liczba punktów przyznana ofercie w oparciu o kryterium „Cena”
Lgr - liczba punktów przyznana ofercie w oparciu o kryterium „Gwarancja”
3) Punkty przyznane w ka¿dym kryterium zostan± zsumowane.
2. Oferty bêd± oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie powy¿szych kryteriów. Oferta spe³niaj±ca w najwy¿szym mo¿liwym stopniu wy¿ej wymienione kryteria otrzyma maksymaln± liczbê punktów. Maksymalna liczba punktów, jak± mo¿e otrzymaæ oferta to 100 pkt.
3. Za ofertê najkorzystniejsz± uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska najwy¿sz± liczbê punktów.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1) Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym (wpis do rejestru zawodowego lub handlowego)
Okre¶lenie warunku:
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego warunku w tym zakresie.

2) Sytuacji finansowej lub ekonomicznej
Okre¶lenie warunku:
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego warunku w tym zakresie.

3) Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej

a) Okre¶lenie warunku w zakresie do¶wiadczenia Wykonawcy:

O zamówienie mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy wykonali w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na wykonaniu zadaszenia lub hali o konstrukcji ³ukowej stalowej o minimalnych wymiarach konstrukcji w rzucie poziomym 9mx18m oraz co najmniej jednej roboty budowlanej polegaj±cej na wykonaniu boiska sportowego o nawierzchni poliuretanowej.


b) Okre¶lenie warunku w zakresie osób skierowanych do realizacji zamówienia:

Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e:
1) Dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadaj±cymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z ustaw± Prawo budowlane:
- osob±, która pe³niæ bêdzie funkcjê kierownika budowy posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów niezbêdne do realizacji przedmiotu zamówienia,
- osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów niezbêdne do realizacji przedmiotu zamówienia,
- osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów niezbêdne do realizacji przedmiotu zamówienia

Zamawiaj±cy uzna równie¿ odpowiadaj±ce powy¿szym uprawnieniom uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r., poz. 220)

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: - o¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp (oraz art. 125 ust. 5 ustawy pzp – w sytuacji, gdy Wykonawca polega na zdolno¶ciach podmiotu trzeciego) – o tre¶ci ZA£¡CZNIKA NR 2A do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu:  wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane – o tre¶ci ZA£¡CZNIKA NR 5 do SWZ, dla potwierdzenia spe³nienia warunku okre¶lonego w rozdz. 8 ust. 3 lit a), oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty,

Uwaga: Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz wykonanych robót dotyczy robót, w których wykonaniu wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³.

 wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnieñ niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - o tre¶ci ZA£¡CZNIKA NR 6 do SWZ, dla potwierdzenia spe³nienia warunku okre¶lonego w rozdz. 8 ust. 3 lit b) SWZ,

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Formularz oferty o tre¶ci za³±cznika nr 1 do SWZ.
2. Wraz z ofert± nale¿y z³o¿yæ:
a) odpis lub informacjê z KRS, CEiDG lub innego w³a¶ciwego rejestru, w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Je¿eli mo¿liwe jest pozyskanie takich dokumentów bezpo¶rednio przez Zamawiaj±cego za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, Wykonawca nie musi ich sk³adaæ, o ile wska¿e dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
b) pe³nomocnictwo - je¿eli upowa¿nienie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentu, o którym mowa w pkt a),
c) pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie – w przypadku ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia,
d) o¶wiadczenie, o którym mowa w rozdz. 10 ust. 1,
e) o¶wiadczenie, o którym mowa w rozdz. 8 ust. 5 – w przypadku wykonawców wystêpuj±cych wspólnie,
f) pisemne zobowi±zanie podmiotu lub inny dokument o tre¶ci wskazanej w rozdz. 10 ust. 2 pkt 3 oraz o¶wiadczenie podmiotu trzeciego udostêpniaj±cego zasoby zgodnie z za³. nr 7 do SWZ – w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia publicznego (konsorcja, spó³ki cywilne).
W przypadku ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia wraz z ofert± nale¿y z³o¿yæ: pe³nomocnictwo , pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy. Wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia w przypadku wyboru ich oferty jako najkorzystniejszej zobowi±zani bêd± do z³o¿enia Zamawiaj±cemu przed podpisaniem umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego - umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców. Pozosta³e informacje w SWZ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ zmiany umowy w zakresie ujêtym w §12 za³±cznika nr 4 do SWZ

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-12-11 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-11 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-01-09

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.