Ogłoszenie z dnia 2023-11-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00262029/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-15
- 2023/BZP 00281045/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-29
- 2023/BZP 00290303/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-05
- 2023/BZP 00303831/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-12
- 2023/BZP 00315479/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-19
- 2023/BZP 00327605/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-27
- 2023/BZP 00335129/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-01
- 2023/BZP 00345620/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-08
- 2023/BZP 00354910/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa infrastruktury społecznej i drogowej na terenie Gminy Sokółka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sokółka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659125
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Kościuszki 1
1.5.2.) Miejscowość: Sokółka
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-100
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 85 7110900
1.5.8.) Numer faksu: +48 85 7110911
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@sokolka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sokolka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6dc150e1-0370-11ee-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa infrastruktury społecznej i drogowej na terenie Gminy Sokółka2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6dc150e1-0370-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00511099
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00031106/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Przebudowa dróg gminnych: część ul. 1-go Maja i Pl. Kościuszki wraz z parkingami, droga Kundzin - Orłowicze oraz ul. Majowa, Al. Ks. Dariusza Sańko, ul. Pawłowskiego
1.1.9 Remont i przebudowa budynku Krytej Pływalni OSiR w Sokółce
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00262029
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PI.I.271.14.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 17888794,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1: Przebudowa i rozbudowa dróg Kundzin – Orłowicze4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 5270646,93 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2: Rozbudowa ul. Majowej i Alei ks. dr Dariusza Sańko, budowa ul. Pawłowskiego4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.5.) Wartość części: 5945139,55 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 3: Termomodernizacja, przebudowa i remont budynku krytej pływalni w Sokółce4.5.3.) Główny kod CPV: 45212212-5 - Roboty budowlane w zakresie basenów pływackich
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45453100-8 - Roboty renowacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
4.5.5.) Wartość części: 6288551,89 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 4: Budowa mikroinstalacji fotowoltaicznej o mocy do 50 kWp na potrzeby OSiR Sokółka4.5.3.) Główny kod CPV: 09332000-5 - Instalacje słoneczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
09330000-1 - Energia słoneczna
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.5.) Wartość części: 240504,19 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 5: Zakup wyposażenia sprzętu niezbędnego do prawidłowego funkcjonowania krytej pływalni4.5.3.) Główny kod CPV: 43324100-1 - Urządzenia do basenów kąpielowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42122130-0 - Pompy wodne
42924730-5 - Aparatura do czyszczenia przy pomocy wody pod ciśnieniem
4.5.5.) Wartość części: 143951,83 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6455083,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6865300,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6455083,73 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PB CONTRACT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9662172644, REGON 524170618
7.3.3) Ulica: Hryniewicze 81,
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-378
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Część robót drogowych - BK- TRAS ROBOTY DROGOWE BORSUKIEWICZ s.j Hryniewicze 66, 15-378 Białystok
Roboty kanalizacyjne - Zakład Instalatorstwa Sanitarnego i C.O Bogusław Piekut ul. Marjańskiego 3 lok. 307, 15-402 Białystok
Roboty teletechniczne - Nieznany na etapie przetargu
Część robót drogowych
Roboty Budowlano – Drogowe Donejko Mariusz ul. Topolowa 2, 16-133 Kuźnica
Roboty elektryczne - Bortech Piotr Borowski ul. Letnia 3 16-100 Sokółka
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6455083,73 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7493130,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9172574,5 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7493130,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PB CONTRACT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9662172644, REGON 524170618
7.3.3) Ulica: Hryniewicze 81,
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-378
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Część robót drogowych -BK- TRAS ROBOTY DROGOWE BORSUKIEWICZ s.j Hryniewicze 66, 15-378 Białystok
Roboty kanalizacyjne - Zakład Instalatorstwa Sanitarnego i C.O Bogusław Piekut ul. Marjańskiego 3 lok. 307, 15-402 Białystok
Roboty teletechniczne -Nieznany na etapie przetargu
Część robót drogowych - Roboty Budowlano – Drogowe Donejko Mariusz ul. Topolowa 2, 16-133 Kuźnica
Roboty elektryczne - Bortech Piotr Borowski ul. Letnia 3 16-100 Sokółka
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7493130,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5694900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5694900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5694900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Producyjno-Usługowo-Handlowe „GENO” Sp. z o.o. ul.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 545 180 68 77, REGON 200422829
7.3.3) Ulica: Witosa 135,
7.3.4) Miejscowość: Sokółka
7.3.5) Kod pocztowy: 16-100
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE GENO SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE GENO SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5694900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania art. 255 ust. 1) p.z.p. tj. nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania w dniu 23 sierpnia 2023 r. o godz. 10:05 odbyło się otwarcie ofert w postępowaniu na Poprawę infrastruktury społecznej i drogowej na terenie Gminy Sokółka Zadanie 4: Budowa mikroinstalacji fotowoltaicznej o mocy do 50 kWp na potrzeby OSiR. Do terminu składania ofert tj.: 23 sierpnia 2023 r. godz. 10:00 za pomocą środków komunikacji elektronicznej z wykorzystaniem platformy e-zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl nie wpłynęła żadna oferta. Mając na uwadze powyżej przedstawione okoliczności Zamawiający postanowił o unieważnieniu postępowania na podstawie art. 255 ust. 1) p.z.p.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania art. 255 ust. 2) p.z.p. tj.: wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu;
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania w dniu 23 sierpnia 2023 r. o godz. 10:05 odbyło się otwarcie ofert w postępowaniu na Poprawę infrastruktury społecznej i drogowej na terenie Gminy Sokółka Zadanie 5: Zakup wyposażenia sprzętu niezbędnego do prawidłowego funkcjonowania krytej pływalni. Do terminu składania ofert tj.: 23 sierpnia 2023 r. godz. 10:00 za pomocą środków komunikacji elektronicznej z wykorzystaniem platformy
e-zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl wpłynęła jedna oferta Wykonawcy: Blue Point Inżynieria Basenowa Z i D Jaśkiewicz 15-536 Białystok ul. Wiewiórcza 66 NIP 966 188 48 74 REGON 200121832. Po otwarciu oferty i analizie jej zawartości stwierdzono, iż na ofertę Wykonawcy: Blue Point Inżynieria Basenowa Z i D Jaśkiewicz składały się 3 pliki o następujących nazwach:
CEIDG przetrag Sokółka01082023 (1).pdf
formularz ofertowy OSiR Sokółka01082023.pdf
upoważnienie przetarg podpisany Sokółka01082023.pdf
Plik o nazwie CEIDG przetrag Sokółka01082023 (1).pdf oraz plik upoważnienie przetarg podpisany Sokółka01082023.pdf są podpisane podpisem zaufany osoby upoważnionej do reprezentacji Wykonawcy. Natomiast plik formularz ofertowy OSiR Sokółka01082023.pdf stanowi skan podpisanej odręcznie oferty i jest niepodpisany żadnym z podpisów tj.: podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Żeby złożenie oferty mogło być uznane za skuteczne, wymaga od wykonawcy przekazania zamawiającemu pliku (dokumentu elektronicznego) zawierającego ofertę wraz z właściwym podpisem elektronicznym, który został złożony przed zaszyfrowaniem oferty.
W toku badania oferty wraz z załącznikami stwierdzono, że plik że plik zawierający: formularz ofertowy, nie został opatrzony elektronicznym podpisem kwalifikowanym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Obowiązek zachowania formy elektronicznej, pod rygorem nieważności, opatrzonej podpisem kwalifikowanym lub opatrzonej podpisem zaufanym lub osobistym wynika z art. 63 ustawy Pzp. Złożenie oferty bez podpisu elektronicznego jest uchybieniem nieusuwalnym. Dlatego też brak podpisu dokumentów elektronicznych skutkuje ich nieważnością i oferta nr 1 podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp.
Zgodnie z brzmieniem art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jest niezgodna z przepisami ustawy. Z uwagi na fakt, że jedyna oferta złożona w postępowaniu podlega odrzuceniu, zgodnie z brzmieniem art. 255 pkt 2 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli wszystkie oferty podlegały odrzuceniu.
INNE PRZETARGI Z SOKÓŁKI
- Przebudowa ul. Boh. Monte Cassino, ul. Wyszyńskiego i ul. Kołłątaja w Sokółce wraz z infrastrukturą towarzyszącą w formule zaprojektuj wybuduj
- Świadczenie w 2025 r. na rzecz Starostwa Powiatowego w Sokółce usług pocztowych polegających na przyjmowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu przesyłek w obrocie krajowym i zagranicznym
- Prowadzenie schroniska dla zwierząt bezdomnych na terenie gminy Sokółka przy ul. Białostockiej bn. w Sokółce od 01.01.2025 r. do 31.12.2025r.
- Zakup fabrycznie nowego samochodu osobowego min. 8 miejscowego, dostosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych na potrzeby SPZOZ w Sokółce w ramach dofinansowania z PFRON
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w ich miejscu zamieszkania
- Rozbudowa drogi powiatowej 1333B na terenie gminy Suchowola w powiecie sokólskim
więcej: przetargi w Sokółce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
więcej: Energia słoneczna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.