eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SokółkaPoprawa infrastruktury społecznej i drogowej na terenie Gminy Sokółka



Ogłoszenie z dnia 2023-11-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa infrastruktury społecznej i drogowej na terenie Gminy Sokółka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sokółka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659125

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Kościuszki 1

1.5.2.) Miejscowość: Sokółka

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-100

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 85 7110900

1.5.8.) Numer faksu: +48 85 7110911

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@sokolka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sokolka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6dc150e1-0370-11ee-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa infrastruktury społecznej i drogowej na terenie Gminy Sokółka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6dc150e1-0370-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00511099

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00031106/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Przebudowa dróg gminnych: część ul. 1-go Maja i Pl. Kościuszki wraz z parkingami, droga Kundzin - Orłowicze oraz ul. Majowa, Al. Ks. Dariusza Sańko, ul. Pawłowskiego

1.1.9 Remont i przebudowa budynku Krytej Pływalni OSiR w Sokółce

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00262029

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PI.I.271.14.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 17888794,40 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1: Przebudowa i rozbudowa dróg Kundzin – Orłowicze

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 5270646,93 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2: Rozbudowa ul. Majowej i Alei ks. dr Dariusza Sańko, budowa ul. Pawłowskiego

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.5.) Wartość części: 5945139,55 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 3: Termomodernizacja, przebudowa i remont budynku krytej pływalni w Sokółce

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212212-5 - Roboty budowlane w zakresie basenów pływackich

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45453100-8 - Roboty renowacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

4.5.5.) Wartość części: 6288551,89 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 4: Budowa mikroinstalacji fotowoltaicznej o mocy do 50 kWp na potrzeby OSiR Sokółka

4.5.3.) Główny kod CPV: 09332000-5 - Instalacje słoneczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

09330000-1 - Energia słoneczna

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.5.) Wartość części: 240504,19 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 5: Zakup wyposażenia sprzętu niezbędnego do prawidłowego funkcjonowania krytej pływalni

4.5.3.) Główny kod CPV: 43324100-1 - Urządzenia do basenów kąpielowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42122130-0 - Pompy wodne

42924730-5 - Aparatura do czyszczenia przy pomocy wody pod ciśnieniem

4.5.5.) Wartość części: 143951,83 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6455083,73 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6865300,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6455083,73 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PB CONTRACT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9662172644, REGON 524170618

7.3.3) Ulica: Hryniewicze 81,

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-378

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Część robót drogowych - BK- TRAS ROBOTY DROGOWE BORSUKIEWICZ s.j Hryniewicze 66, 15-378 Białystok
Roboty kanalizacyjne - Zakład Instalatorstwa Sanitarnego i C.O Bogusław Piekut ul. Marjańskiego 3 lok. 307, 15-402 Białystok
Roboty teletechniczne - Nieznany na etapie przetargu
Część robót drogowych
Roboty Budowlano – Drogowe Donejko Mariusz ul. Topolowa 2, 16-133 Kuźnica
Roboty elektryczne - Bortech Piotr Borowski ul. Letnia 3 16-100 Sokółka


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6455083,73 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7493130,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9172574,5 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7493130,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PB CONTRACT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9662172644, REGON 524170618

7.3.3) Ulica: Hryniewicze 81,

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-378

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Część robót drogowych -BK- TRAS ROBOTY DROGOWE BORSUKIEWICZ s.j Hryniewicze 66, 15-378 Białystok
Roboty kanalizacyjne - Zakład Instalatorstwa Sanitarnego i C.O Bogusław Piekut ul. Marjańskiego 3 lok. 307, 15-402 Białystok
Roboty teletechniczne -Nieznany na etapie przetargu
Część robót drogowych - Roboty Budowlano – Drogowe Donejko Mariusz ul. Topolowa 2, 16-133 Kuźnica
Roboty elektryczne - Bortech Piotr Borowski ul. Letnia 3 16-100 Sokółka


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7493130,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5694900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5694900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5694900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Producyjno-Usługowo-Handlowe „GENO” Sp. z o.o. ul.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 545 180 68 77, REGON 200422829

7.3.3) Ulica: Witosa 135,

7.3.4) Miejscowość: Sokółka

7.3.5) Kod pocztowy: 16-100

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5694900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania art. 255 ust. 1) p.z.p. tj. nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania w dniu 23 sierpnia 2023 r. o godz. 10:05 odbyło się otwarcie ofert w postępowaniu na Poprawę infrastruktury społecznej i drogowej na terenie Gminy Sokółka Zadanie 4: Budowa mikroinstalacji fotowoltaicznej o mocy do 50 kWp na potrzeby OSiR. Do terminu składania ofert tj.: 23 sierpnia 2023 r. godz. 10:00 za pomocą środków komunikacji elektronicznej z wykorzystaniem platformy e-zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl nie wpłynęła żadna oferta. Mając na uwadze powyżej przedstawione okoliczności Zamawiający postanowił o unieważnieniu postępowania na podstawie art. 255 ust. 1) p.z.p.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania art. 255 ust. 2) p.z.p. tj.: wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu;
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania w dniu 23 sierpnia 2023 r. o godz. 10:05 odbyło się otwarcie ofert w postępowaniu na Poprawę infrastruktury społecznej i drogowej na terenie Gminy Sokółka Zadanie 5: Zakup wyposażenia sprzętu niezbędnego do prawidłowego funkcjonowania krytej pływalni. Do terminu składania ofert tj.: 23 sierpnia 2023 r. godz. 10:00 za pomocą środków komunikacji elektronicznej z wykorzystaniem platformy
e-zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl wpłynęła jedna oferta Wykonawcy: Blue Point Inżynieria Basenowa Z i D Jaśkiewicz 15-536 Białystok ul. Wiewiórcza 66 NIP 966 188 48 74 REGON 200121832. Po otwarciu oferty i analizie jej zawartości stwierdzono, iż na ofertę Wykonawcy: Blue Point Inżynieria Basenowa Z i D Jaśkiewicz składały się 3 pliki o następujących nazwach:
CEIDG przetrag Sokółka01082023 (1).pdf
formularz ofertowy OSiR Sokółka01082023.pdf
upoważnienie przetarg podpisany Sokółka01082023.pdf
Plik o nazwie CEIDG przetrag Sokółka01082023 (1).pdf oraz plik upoważnienie przetarg podpisany Sokółka01082023.pdf są podpisane podpisem zaufany osoby upoważnionej do reprezentacji Wykonawcy. Natomiast plik formularz ofertowy OSiR Sokółka01082023.pdf stanowi skan podpisanej odręcznie oferty i jest niepodpisany żadnym z podpisów tj.: podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Żeby złożenie oferty mogło być uznane za skuteczne, wymaga od wykonawcy przekazania zamawiającemu pliku (dokumentu elektronicznego) zawierającego ofertę wraz z właściwym podpisem elektronicznym, który został złożony przed zaszyfrowaniem oferty.
W toku badania oferty wraz z załącznikami stwierdzono, że plik że plik zawierający: formularz ofertowy, nie został opatrzony elektronicznym podpisem kwalifikowanym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Obowiązek zachowania formy elektronicznej, pod rygorem nieważności, opatrzonej podpisem kwalifikowanym lub opatrzonej podpisem zaufanym lub osobistym wynika z art. 63 ustawy Pzp. Złożenie oferty bez podpisu elektronicznego jest uchybieniem nieusuwalnym. Dlatego też brak podpisu dokumentów elektronicznych skutkuje ich nieważnością i oferta nr 1 podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp.
Zgodnie z brzmieniem art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jest niezgodna z przepisami ustawy. Z uwagi na fakt, że jedyna oferta złożona w postępowaniu podlega odrzuceniu, zgodnie z brzmieniem art. 255 pkt 2 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli wszystkie oferty podlegały odrzuceniu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.