Ogłoszenie z dnia 2024-09-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00447021/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług żywienia na potrzeby Żłobka Miejskiego w Bisztynku, Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Bisztynku oraz Oddziału Przedszkolnego i Szkoły Podstawowej w Sątopach”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BISZTYNEK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743597
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 2
1.5.2.) Miejscowość: Bisztynek
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-230
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@bisztynek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bisztynek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9617421.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usług żywienia na potrzeby Żłobka Miejskiego w Bisztynku, Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Bisztynku oraz Oddziału Przedszkolnego i Szkoły Podstawowej w Sątopach”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-29a23535-1808-4fbc-9750-fd9fefce0775
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00511208
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00036968/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 „Świadczenie usług żywienia na potrzeby Żłobka Miejskiego w Bisztynku, Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Bisztynku oraz Oddziału Przedszkolnego i Szkoły Podstawowej w Sątopach”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00447021
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GMP.271.17.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Świadczenie usług żywienia na potrzeby Żłobka Miejskiego w Bisztynku, Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Bisztynku oraz Oddziału Przedszkolnego i Szkoły Podstawowej w Sątopach”, który obejmuje:
1) przygotowywanie całodziennego żywienia obejmującego śniadanie, drugie śniadanie, obiad i podwieczorek (wariant 1) dla Żłobka Miejskiego w Bisztynku, ul. Kolejowa 7, 11-230 Bisztynek.
2) przygotowywanie całodziennego żywienia obejmującego śniadanie, drugie śniadanie, obiad i podwieczorek (wariant 1) lub śniadanie, drugie śniadanie i obiad (wariant 2) dla:
a. Przedszkola Samorządowego w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Bisztynku, ul. Kolejowa 5, 11-230 Bisztynek,
b. Oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Sątopach, Sątopy 1,11-230 Bisztynek.
3) przygotowywanie obiadu obejmuje zupę, drugie danie i kompot (wariant 1) lub drugie danie i kompot (wariant 2) dla:
a. Szkoły Podstawowej im. Ziemi Warmińskiej w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Bisztynku, ul. Kolejowa 5, 11-230 Bisztynek,
b. Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Sątopach, Sątopy 1, 11-230 Bisztynek
c. Oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Sątopach, Sątopy 1,11-230 Bisztynek.
2. Usługi, o których mowa w ust. 1 pkt 1), pkt 2) oraz pkt 3) lit c świadczone będą w okresie od 02.09.2024r. do 31.08.2025r. od poniedziałku do piątku w dni sprawowania opieki z wyłączeniem dni ustawowo wolnych.
3. Usługi, o których mowa w ust. 1 pkt 3) lit a – b świadczone będą w okresie od 03.09.2024r. do 26.06.2025r. od poniedziałku do piątku w dni nauki szkolnej z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od zajęć oraz dni ustalonych jako wolne od zajęć przez dyrektora danej jednostki.
4. Zamówienie obejmuje:
1) przygotowanie w trakcie trwania umowy całodziennego żywienia w ilości:
a) wariant 1 – 17 189
b) wariant 2 – 4 297
2) przygotowanie w trakcie trwania umowy obiadów w ilości:
a) wariant 1 – 13 147
b) wariant 2 – 3 287
3) zapewnienie opakowań zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 7 grudnia 2023r. w ilości 3 000 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
55320000-9 - Usługi podawania posiłków
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1177161,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1177161,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1177161,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnią Socjalną "PO SĄSIEDZKU"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7432042552
7.3.3) Ulica: Pl. Wolności 5
7.3.4) Miejscowość: Bisztynek
7.3.5) Kod pocztowy: 11-230
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "PO SĄSIEDZKU"
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "PO SĄSIEDZKU"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1177161,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI BISZTYNEK
więcej: przetargi BISZTYNEK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR WYKONAWCY USŁUGI ŻYWIENIA NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 4 WE WROCŁAWIU
- Usługa cateringowa dla Dziennego Domu Pomocy w Krasnem
- Przygotowanie i dostawa posiłków do Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Rzeczycy w 2025 roku
- Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowania i dostarczania posiłków do Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Zawadzie w 2025 roku.
- Usługa cateringu - przygotowanie i dowóz posiłków do Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Borui Kościelnej
- "Usługi przygotowania i wydania gorących posiłków podopiecznym Centrum Usług Społecznych w Starachowicach"
więcej: Usługi podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.