Ogłoszenie z dnia 2022-12-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00485588/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz osób niepełnosprawnych w tym dzieci do placówek oświatowych i ośrodków wsparcia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sianowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003801083
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słowackiego 3a
1.5.2.) Miejscowość: Sianów
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-004
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 94 3185512
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mgops@sianow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mgops.sianow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz osób niepełnosprawnych w tym dzieci do placówek oświatowych i ośrodków wsparcia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f4c78d8b-76ff-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00511233
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00214404/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowóz osób niepełnosprawnych w tym dzieci do placówek oświatowych i ośrodków wsparcia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Pokonać bariery2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00485588
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.40.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 168138,74 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dowóz osób niepełnosprawnych w tym dzieci, do placówek oświatowych oraz ośrodków wsparcia2) Zadanie podzielone na części.
a) Część I – trasa: Dąbrowa – Sianów ul. Dębowa – Sianów ul. Mickiewicza – Sianów Plac pod Lipami - Skwierzynka - ZS nr 12 ul. Bolesława Krzywoustego 5 / ul. Połczyńska 71a Koszalin– SOSW ul. Rzeczna 5 Koszalin - Niepubliczne Specjalistyczne Przedszkole Terapeutyczne „Mały Książę” ul. Dywizji Drezdeńskiej 13 Koszalin i z powrotem.
b) Koszalin, część II – trasa: Wierciszewo – Iwięcino – Sucha Koszalińska – Skibienko – Sianów ul. Słoneczna – Sianów ul. Bukowa – OREW UL.Wyspiańskiego 4 Koszalin - OREW ul.Szpitalna 7 Koszalin- SOSW ul. Rzeczna 5 Koszalin i z powrotem
c) część III – trasa: Osieki – Kleszcze – Bielkowo – Sianów ul. Dębowa – Sianów ul. Łubuszan – Sianów ul. Plac pod Lipami – Sianów ul. Armii Polskiej 33 (siedziba Dziennego Domu „Senior+”) - Sianów ul. Słowackiego 3a (siedziba ŚDS „SZANSA”) – Sianów ul. Słowackiego - Sianów ul. Słowackiego 3a (siedziba ŚDS „SZANSA”) - Sianów ul. Armii Polskiej 33 (siedziba Dziennego Domu „Senior+”) i z powrotem
3) Pod pojęciem dowożenia rozumie się: dowożenie osób z punktu odbioru ustalonego z Zamawiającym w miejscu zamieszkania osoby, przewiezienie do wskazanej placówki a następnie odwiezienie z placówki do miejsca zamieszkania.
4) Część I – trasa Dąbrowa – Sianów ul. Dębowa – Sianów ul. Mickiewicza – Sianów Plac pod Lipami - Skwierzynka - ZS nr 12 ul. Bolesława Krzywoustego 5 / ul. Połczyńska 71a Koszalin– SOSW ul. Rzeczna 5 Koszalin - Niepubliczne Specjalistyczne Przedszkole Terapeutyczne „Mały Książę” ul. Dywizji Drezdeńskiej 13 Koszalin i z powrotem. Dowóz osób ze wskazanych lokalizacji do ośrodków na terenie Koszalina do godz. 7:45. Odwiezienie osób z placówek do wskazanych lokalizacji w miejscu zamieszkania od godz. 14:30 placówki ZS nr 12 i Przedszkole „Mały Książe”, od 15:30 SOSW. Godziny dowozu mogą ulec zmianie w związku z prowadzonymi zajęciami. Wykonawca będzie informowany na bieżąco o planowanych zmianach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 54683,42 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dowóz osób niepełnosprawnych w tym dzieci, do placówek oświatowych oraz ośrodków wsparcia2) Zadanie podzielone na części.
a) Część I – trasa: Dąbrowa – Sianów ul. Dębowa – Sianów ul. Mickiewicza – Sianów Plac pod Lipami - Skwierzynka - ZS nr 12 ul. Bolesława Krzywoustego 5 / ul. Połczyńska 71a Koszalin– SOSW ul. Rzeczna 5 Koszalin - Niepubliczne Specjalistyczne Przedszkole Terapeutyczne „Mały Książę” ul. Dywizji Drezdeńskiej 13 Koszalin i z powrotem.
b) Koszalin, część II – trasa: Wierciszewo – Iwięcino – Sucha Koszalińska – Skibienko – Sianów ul. Słoneczna – Sianów ul. Bukowa – OREW UL.Wyspiańskiego 4 Koszalin - OREW ul.Szpitalna 7 Koszalin- SOSW ul. Rzeczna 5 Koszalin i z powrotem
c) część III – trasa: Osieki – Kleszcze – Bielkowo – Sianów ul. Dębowa – Sianów ul. Łubuszan – Sianów ul. Plac pod Lipami – Sianów ul. Armii Polskiej 33 (siedziba Dziennego Domu „Senior+”) - Sianów ul. Słowackiego 3a (siedziba ŚDS „SZANSA”) – Sianów ul. Słowackiego - Sianów ul. Słowackiego 3a (siedziba ŚDS „SZANSA”) - Sianów ul. Armii Polskiej 33 (siedziba Dziennego Domu „Senior+”) i z powrotem
3) Pod pojęciem dowożenia rozumie się: dowożenie osób z punktu odbioru ustalonego z Zamawiającym w miejscu zamieszkania osoby, przewiezienie do wskazanej placówki a następnie odwiezienie z placówki do miejsca zamieszkania.
5) Część II – trasa: Wierciszewo – Iwięcino – Sucha Koszalińska – Skibienko – Sianów ul. Słoneczna – Sianów ul. Bukowa – OREW ul.Wyspiańskiego 4 Koszalin - OREW ul.Szpitalna 7 Koszalin- SOSW ul. Rzeczna 5 Koszalin i z powrotem. Dowóz osób ze wskazanych lokalizacji do ośrodków na terenie Koszalina do godz. 7:45. Odwiezienie osób z placówek do wskazanych lokalizacji w miejscu zamieszkania od godz. 14:30. Godziny dowozu mogą ulec zmianie w związku z prowadzonymi zajęciami. Wykonawca będzie informowany na bieżąco o planowanych zmianach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 54683,42 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dowóz osób niepełnosprawnych w tym dzieci, do placówek oświatowych oraz ośrodków wsparcia2) Zadanie podzielone na części.
a) Część I – trasa: Dąbrowa – Sianów ul. Dębowa – Sianów ul. Mickiewicza – Sianów Plac pod Lipami - Skwierzynka - ZS nr 12 ul. Bolesława Krzywoustego 5 / ul. Połczyńska 71a Koszalin– SOSW ul. Rzeczna 5 Koszalin - Niepubliczne Specjalistyczne Przedszkole Terapeutyczne „Mały Książę” ul. Dywizji Drezdeńskiej 13 Koszalin i z powrotem.
b) Koszalin, część II – trasa: Wierciszewo – Iwięcino – Sucha Koszalińska – Skibienko – Sianów ul. Słoneczna – Sianów ul. Bukowa – OREW UL.Wyspiańskiego 4 Koszalin - OREW ul.Szpitalna 7 Koszalin- SOSW ul. Rzeczna 5 Koszalin i z powrotem
c) część III – trasa: Osieki – Kleszcze – Bielkowo – Sianów ul. Dębowa – Sianów ul. Łubuszan – Sianów ul. Plac pod Lipami – Sianów ul. Armii Polskiej 33 (siedziba Dziennego Domu „Senior+”) - Sianów ul. Słowackiego 3a (siedziba ŚDS „SZANSA”) – Sianów ul. Słowackiego - Sianów ul. Słowackiego 3a (siedziba ŚDS „SZANSA”) - Sianów ul. Armii Polskiej 33 (siedziba Dziennego Domu „Senior+”) i z powrotem
3) Pod pojęciem dowożenia rozumie się: dowożenie osób z punktu odbioru ustalonego z Zamawiającym w miejscu zamieszkania osoby, przewiezienie do wskazanej placówki a następnie odwiezienie z placówki do miejsca zamieszkania.
6) Część III – trasa: Osieki – Kleszcze – Bielkowo – Sianów ul. Dębowa – Sianów ul. Łubuszan – Sianów ul. Plac pod Lipami – Sianów ul. Armii Polskiej 33 (siedziba Dziennego Domu „Senior+”) - Sianów ul. Słowackiego 3a (siedziba ŚDS „SZANSA”) – Sianów ul. Słowackiego - Sianów ul. Słowackiego 3a (siedziba ŚDS „SZANSA”) - Sianów ul. Armii Polskiej 33 (siedziba Dziennego Domu „Senior+”) i z powrotem.
Dowóz osób ze wskazanych lokalizacji do ośrodków na terenie Sianowa do godz. 8:00. Odwiezienie osób z placówek do wskazanych lokalizacji od godz. 13:30. Godziny dowozu mogą ulec zmianie w związku z prowadzonymi zajęciami. Wykonawca będzie informowany na bieżąco o planowanych zmianach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 58771,90 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu na realizację części I, II i III zamówienia wpłynęła jedna oferta złożona przez: Zbigniew Chotkowski prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą Usługi Przewozowe ul. Strzelecka 11/1, 76-004 Sianów, NIP: 669 131 99 30. Oferta Wykonawcy została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3, 4 i 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych w związku z art. 63 ust. 2 ww. ustawy tj. nie została sporządzona w sposób zgodny z przepisami ustawy pzp a także nie została przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez Zamawiającego
Wobec powyższego Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie tych części zamówienia na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy pzp, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu na realizację części I, II i III zamówienia wpłynęła jedna oferta złożona przez: Zbigniew Chotkowski prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą Usługi Przewozowe ul. Strzelecka 11/1, 76-004 Sianów, NIP: 669 131 99 30. Oferta Wykonawcy została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3, 4 i 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych w związku z art. 63 ust. 2 ww. ustawy tj. nie została sporządzona w sposób zgodny z przepisami ustawy pzp a także nie została przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez Zamawiającego
Wobec powyższego Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie tych części zamówienia na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy pzp, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu na realizację części I, II i III zamówienia wpłynęła jedna oferta złożona przez: Zbigniew Chotkowski prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą Usługi Przewozowe ul. Strzelecka 11/1, 76-004 Sianów, NIP: 669 131 99 30. Oferta Wykonawcy została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3, 4 i 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych w związku z art. 63 ust. 2 ww. ustawy tj. nie została sporządzona w sposób zgodny z przepisami ustawy pzp a także nie została przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez Zamawiającego
Wobec powyższego Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie tych części zamówienia na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy pzp, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Uzasadnienie faktyczne i prawne odrzucenia oferty:
W prowadzonym postępowaniu złożono 1 ofertę na realizację części I, II i III. Oferta została złożona przez Wykonawcę: Zbigniew Chotkowski prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą Usługi Przewozowe. ul. Strzelecka 11/1, 76-004 Sianów, NIP: 669 131 99 30
Wykonawca złożył ofertę za pośrednictwem platformy MiniPortal UZP jednak nie została ona podpisana żadnym z dopuszczonych podpisów wymaganych w Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej: „SWZ”) oraz ustawie Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający postawił wymagania dotyczące form oraz podpisu ofert, co zostało ujęte
w rozdziale VIII ust. 1 SWZ: „Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym”.
Powyższym wymóg zawarty w SWZ jest odzwierciedleniem treści art. art. 63 ust. 2 ustawy pzp: „W postępowaniu o udzielenie zamówienia lub konkursie o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę, wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub w konkursie, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym”.
Złożona przez wykonawcę oferta nie została podpisana żadnym z dopuszczonych przez SWZ i ustawę podpisem (zaufanym lub osobistym), ani też plik zawierający skompresowane dokumenty nie został opatrzony podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
W związku z powyższym oferta Zbigniewa Chotkowskiego prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą Usługi Przewozowe ul. Strzelecka 11/1, 76-004 Sianów, NIP: 669 131 99 30 złożona na Część I, II i III zamówienia nie została sporządzona w sposób zgodny z przepisami ustawy pzp (art. 63 ust. 2) a także nie została przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez Zamawiającego. Wobec powyższego ofertę należało odrzucić.
2. Zamawiający, działając zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2022 poz. 1710 t.j) zawiadamia, o unieważnieniu przedmiotowego postępowania w części I, II i III.
Uzasadnienie faktyczne i prawne unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu na realizację części I, II i III zamówienia wpłynęła jedna oferta złożona przez: Zbigniew Chotkowski prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą Usługi Przewozowe ul. Strzelecka 11/1, 76-004 Sianów, NIP: 669 131 99 30. Oferta Wykonawcy została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3, 4 i 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych w związku z art. 63 ust. 2 ww. ustawy tj. nie została sporządzona w sposób zgodny z przepisami ustawy pzp a także nie została przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez Zamawiającego
Wobec powyższego Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie tych części zamówienia na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy pzp, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz dzieci do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Łukcie
- Świadczenie usługi miejskiej taksówki specjalistycznej dla mieszkańców miasta Gniezna
- Wykonywanie usług przewozowych w komunikacji miejskiej Radomia na liniach nr 1, 2 i 6.
- Wykonywanie usług przewozowych w komunikacji miejskiej Radomia na liniach nr 5 i 26.
- Usługi autobusowego transportu publicznego.
- Bieżące utrzymanie i konserwacja oznakowania sygnalizacji świetlnej na terenie Wrocławia/Polska.
więcej: (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.