eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krobia"MODERNIZACJA POMIESZCZEŃ ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W DOMACHOWIE"



Ogłoszenie z dnia 2024-09-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„MODERNIZACJA POMIESZCZEŃ ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W DOMACHOWIE”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KROBIA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050623

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: RYNEK 1

1.5.2.) Miejscowość: Krobia

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-840

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 65 571 11 11

1.5.8.) Numer faksu: 65 571 11 11

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ZP@KROBIA.PL

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krobia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/krobi

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„MODERNIZACJA POMIESZCZEŃ ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W DOMACHOWIE”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a787e179-5db0-4a4f-b5bf-9cfd15492b7a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00511242

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028571/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 "Modernizacja pomieszczeń świetlicy wiejskiej w Domachowie"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00402313

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WO.271.21.2024.ZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 141611,16 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zadania jest wykonanie robót budowlanych związanych z remontem pomieszczeń świetlicy wiejskiej w Domachowie 47, 63-840 Krobia.
Zakres zadania:
a) branża budowalna:
- roboty przygotowawcze i rozbiórkowe
- roboty wykończeniowe: roboty ogólnobudowlane, stolarka wewnętrzna, podłoża, posadzki, podłogi, glazura;
- wyposażenie wewnętrzne: wyposażenie gastronomiczne, urządzenia gastronomiczne, zabudowa meblowa;
a) branża sanitarna
b) branża elektryczna: roboty przygotowawcze i demontaż, rozdzielnica RK, instalacja gniazd 230V, 400V i wpustów 230V, instalacja oświetlenia;

Poza robotami przedstawionymi w projekcie budowalnym, opisie przedmiotu zamówienia, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach robót i kosztorysach Wykonawca w zakresie objętym proponowaną ceną kosztorysową zobowiązany będzie do wykonania innych prac towarzyszących w szczególności:

1. Ustanowienia Kierownika Budowy dla branży sanitarnej, posiadającego niezbędne uprawnienia budowlane, zgodnie z przepisami Prawa budowlanego.
2. Dokonywania na bieżąco zapisów w dzienniku budowy.
3. Właściwego oznakowania i zabezpieczenia miejsca robót w okresie realizacji przedmiotu zamówienia aż do zakończenia robót i odbioru końcowego.
4. Zorganizowania i przeprowadzenia niezbędnych prób, pomiarów, badań i odbiorów.
5. Bieżącego utrzymywania czystości na terenie prowadzonych robót.
6. Usuwania materiałów porozbiórkowych - utylizacji powstałych odpadów zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach.
7. Uporządkowania i doprowadzenia terenu oraz części obiektu do stanu pierwotnego po zakończeniu robót.
8. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do odbioru końcowego: protokoły z prób
i pomiarów, certyfikaty i atesty z podziałem na branże.
9. Poniesienia innych ewentualnych kosztów, które według wiedzy i oceny Wykonawcy (dokonanej z najwyższą, profesjonalną starannością) trzeba ponieść w związku z realizacją zamówienia.

Do obowiązków Wykonawcy należy ponadto:
1. Protokolarne przejęcie terenu budowy od Zamawiającego.
2. Usuwanie, w określonym przez Zamawiającego terminie, wszelkich stwierdzonych nieprawidłowości.
3. Organizowanie robót w uzgodnieniu z Inwestorem tak, aby z tego tytułu nie było zbędnych przerw w realizacji robót.
4. Rozpoczęcie prac niezwłocznie od dnia wyznaczonego na rozpoczęcie robót – po zorganizowanym Festiwalu Tradycji i Folkloru w Domachowie ( 7-8 września 2024 r. )
5. Przestrzeganie zasad BHP.
6. Usuwanie z terenu prowadzonych robót osób i sprzętu niezwiązanych z realizacją zadania.
7. Dokonanie poprawek bądź ponowne wykonanie wadliwie wykonanych robót
w terminach określonych przez Inwestora.
8. Udziału w organizowanych Radach Budowy dotyczących postępu robót, rozstrzygnięć technicznych spraw budowy w toku jej realizacji, w których udział biorą przedstawiciele stron zaangażowanych w realizację zadania inwestycyjnego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 172308,63 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 189971,31 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 172308,63 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SŁAWOMIR KACZMAREK ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6961070708

7.3.4) Miejscowość: STARA KROBIA 28A

7.3.5) Kod pocztowy: 63-840

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 172308,63 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.