Ogłoszenie z dnia 2023-11-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00069533/01 - Wynik z dnia 2024-01-26
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 4 w Oleśnicy w 2024 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSZKOLE NR 4 W OLEŚNICY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930113715
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kazimierza Wielkiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Oleśnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-400
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@p4.zosolesnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://p4.zosolesnica.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 4 w Oleśnicy w 2024 roku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a0695543-8566-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00511278
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00483689/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa artykułów żywnościowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a0695543-8566-11ee-a60c-9ec5599dddc13.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie ofert, wymiana informacji oraz
przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych
portal dostępowy pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia
ani logowania.
4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki
korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
5. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do
komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji”
odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do
komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku
załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów
elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być
opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu
udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny,
wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ
zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
6. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”
na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia.
7. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia
wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
9. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 25 MB (wielkość ta dotyczy
plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
8. Sposób sporządzenia i przekazywania informacji oraz wymagania techniczne dla dokumentów elektronicznych oraz środki
komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego musi być zgodny z wymaganiami
określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i
przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) oraz Rozporządzeniu Ministra
Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub
oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415).
9. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
10. Szczegółowe uregulowania dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej zawiera
SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zapisami SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z zapisami SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Sygnatura postępowania: 1/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 9
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – Pieczywo świeże, wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji na podstawie art. 441 ust 1 Pzp na następujących zasadach (dotyczy każdej części odrębnie):1) okoliczności skorzystania z prawa opcji - w przypadku gdy w trakcie realizacji umowy, z uwagi na charakter i specyfikę zamówienia tj. zmieniające się faktyczne zapotrzebowanie na poszczególne pozycje w okresie realizacji zamówienia wynikające z liczby żywionych dzieci w przedszkolu i konieczność dostosowania jadłospisów, wyniknie po stronie Zamawiającego konieczność zmiany zakresu zamówienia polegającej na zmniejszeniu lub zwiększeniu ilości asortymentu w stosunku do przedmiotu zamówienia określonego w formularzu asortymentowo – cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 do umowy - zamówienia podstawowego,
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia ilościowego przedmiotu umowy objętego zamówieniem podstawowym. Zamawiający zamierza zlecić do wykonania co najmniej 70% maksymalnej wartości brutto umowy określonej w § 3 ust. 1 umowy. Z tytułu niewykorzystania maksymalnej wartości brutto umowy wskazanej w § 3 ust. 1 umowy w pełnej wysokości Wykonawcy nie przysługują od Zamawiającego jakiekolwiek roszczenia odszkodowawcze,
3) prawem opcji jest możliwość zwiększenia ilości asortymentu w stosunku do zamówienia podstawowego, pod warunkiem, że wartość wynagrodzenia brutto umowy, o którym mowa w § 3 ust 1 wzrośnie maksymalnie o 10%,
4) podstawę̨ określenia wartości wynagrodzenia Wykonawcy w ramach opcji polegającej na zwiększeniu ilości asortymentu w stosunku do zamówienia podstawowego stanowić́ będą ustalone ryczałtowe ceny jednostkowe brutto wskazane w formularzu asortymentowo – cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do umowy,
strona 8
5) asortyment objęty opcją (w przypadku zwiększenia ilości w stosunku do zamówienia podstawowego) musi spełniać wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ,
6) w odniesieniu do zamówień dokonywanych w ramach opcji, obowiązują Wykonawcę jego zobowiązania określone w Umowie dotyczące warunków i terminów realizacji jak dla dostaw dla zamówienia podstawowego;
7) Zamawiający ma prawo do skorzystania z prawa opcji w terminie wykonania umowy, o którym mowa w § 2 ust 1,
8) warunkiem uruchomienia prawa opcji jest jednostronne oświadczenie woli Zamawiającego, złożone Wykonawcy w formie pisemnej (złożone pisemnie na adres e-mail Wykonawcy wskazany w § 2 ust 3 umowy), w oparciu o które zawarty zostanie aneks do Umowy,
9) Zamawiający podejmie decyzję co do możliwości i woli skorzystania z prawa opcji zgodnie z zapotrzebowaniem i posiadanymi możliwościami finansowymi,
10) zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego; nieskorzystanie przez Zamawiającego z opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń́ w stosunku do Zamawiającego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z Rozdziałem XV. Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin jednorazowej dostawy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji reklamacji
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Warzywa, owoce świeże i kiszonki
4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji na podstawie art. 441 ust 1 Pzp na następujących zasadach (dotyczy każdej części odrębnie):1) okoliczności skorzystania z prawa opcji - w przypadku gdy w trakcie realizacji umowy, z uwagi na charakter i specyfikę zamówienia tj. zmieniające się faktyczne zapotrzebowanie na poszczególne pozycje w okresie realizacji zamówienia wynikające z liczby żywionych dzieci w przedszkolu i konieczność dostosowania jadłospisów, wyniknie po stronie Zamawiającego konieczność zmiany zakresu zamówienia polegającej na zmniejszeniu lub zwiększeniu ilości asortymentu w stosunku do przedmiotu zamówienia określonego w formularzu asortymentowo – cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 do umowy - zamówienia podstawowego,
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia ilościowego przedmiotu umowy objętego zamówieniem podstawowym. Zamawiający zamierza zlecić do wykonania co najmniej 70% maksymalnej wartości brutto umowy określonej w § 3 ust. 1 umowy. Z tytułu niewykorzystania maksymalnej wartości brutto umowy wskazanej w § 3 ust. 1 umowy w pełnej wysokości Wykonawcy nie przysługują od Zamawiającego jakiekolwiek roszczenia odszkodowawcze,
3) prawem opcji jest możliwość zwiększenia ilości asortymentu w stosunku do zamówienia podstawowego, pod warunkiem, że wartość wynagrodzenia brutto umowy, o którym mowa w § 3 ust 1 wzrośnie maksymalnie o 10%,
4) podstawę̨ określenia wartości wynagrodzenia Wykonawcy w ramach opcji polegającej na zwiększeniu ilości asortymentu w stosunku do zamówienia podstawowego stanowić́ będą ustalone ryczałtowe ceny jednostkowe brutto wskazane w formularzu asortymentowo – cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do umowy,
strona 8
5) asortyment objęty opcją (w przypadku zwiększenia ilości w stosunku do zamówienia podstawowego) musi spełniać wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ,
6) w odniesieniu do zamówień dokonywanych w ramach opcji, obowiązują Wykonawcę jego zobowiązania określone w Umowie dotyczące warunków i terminów realizacji jak dla dostaw dla zamówienia podstawowego;
7) Zamawiający ma prawo do skorzystania z prawa opcji w terminie wykonania umowy, o którym mowa w § 2 ust 1,
8) warunkiem uruchomienia prawa opcji jest jednostronne oświadczenie woli Zamawiającego, złożone Wykonawcy w formie pisemnej (złożone pisemnie na adres e-mail Wykonawcy wskazany w § 2 ust 3 umowy), w oparciu o które zawarty zostanie aneks do Umowy,
9) Zamawiający podejmie decyzję co do możliwości i woli skorzystania z prawa opcji zgodnie z zapotrzebowaniem i posiadanymi możliwościami finansowymi,
10) zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego; nieskorzystanie przez Zamawiającego z opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń́ w stosunku do Zamawiającego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z Rozdziałem XV. Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin jednorazowej dostawy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji reklamacji
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15110000-2 - Mięso
15113000-3 - Wieprzowina
15114000-0 - Podroby
15131000-5 - Konserwy i przetwory z mięsa
15112000-6 - Drób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji na podstawie art. 441 ust 1 Pzp na następujących zasadach (dotyczy każdej części odrębnie):1) okoliczności skorzystania z prawa opcji - w przypadku gdy w trakcie realizacji umowy, z uwagi na charakter i specyfikę zamówienia tj. zmieniające się faktyczne zapotrzebowanie na poszczególne pozycje w okresie realizacji zamówienia wynikające z liczby żywionych dzieci w przedszkolu i konieczność dostosowania jadłospisów, wyniknie po stronie Zamawiającego konieczność zmiany zakresu zamówienia polegającej na zmniejszeniu lub zwiększeniu ilości asortymentu w stosunku do przedmiotu zamówienia określonego w formularzu asortymentowo – cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 do umowy - zamówienia podstawowego,
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia ilościowego przedmiotu umowy objętego zamówieniem podstawowym. Zamawiający zamierza zlecić do wykonania co najmniej 70% maksymalnej wartości brutto umowy określonej w § 3 ust. 1 umowy. Z tytułu niewykorzystania maksymalnej wartości brutto umowy wskazanej w § 3 ust. 1 umowy w pełnej wysokości Wykonawcy nie przysługują od Zamawiającego jakiekolwiek roszczenia odszkodowawcze,
3) prawem opcji jest możliwość zwiększenia ilości asortymentu w stosunku do zamówienia podstawowego, pod warunkiem, że wartość wynagrodzenia brutto umowy, o którym mowa w § 3 ust 1 wzrośnie maksymalnie o 10%,
4) podstawę̨ określenia wartości wynagrodzenia Wykonawcy w ramach opcji polegającej na zwiększeniu ilości asortymentu w stosunku do zamówienia podstawowego stanowić́ będą ustalone ryczałtowe ceny jednostkowe brutto wskazane w formularzu asortymentowo – cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do umowy,
strona 8
5) asortyment objęty opcją (w przypadku zwiększenia ilości w stosunku do zamówienia podstawowego) musi spełniać wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ,
6) w odniesieniu do zamówień dokonywanych w ramach opcji, obowiązują Wykonawcę jego zobowiązania określone w Umowie dotyczące warunków i terminów realizacji jak dla dostaw dla zamówienia podstawowego;
7) Zamawiający ma prawo do skorzystania z prawa opcji w terminie wykonania umowy, o którym mowa w § 2 ust 1,
8) warunkiem uruchomienia prawa opcji jest jednostronne oświadczenie woli Zamawiającego, złożone Wykonawcy w formie pisemnej (złożone pisemnie na adres e-mail Wykonawcy wskazany w § 2 ust 3 umowy), w oparciu o które zawarty zostanie aneks do Umowy,
9) Zamawiający podejmie decyzję co do możliwości i woli skorzystania z prawa opcji zgodnie z zapotrzebowaniem i posiadanymi możliwościami finansowymi,
10) zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego; nieskorzystanie przez Zamawiającego z opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń́ w stosunku do Zamawiającego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z Rozdziałem XV. Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin jednorazowej dostawy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji reklamacji
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 – Produkty mleczarskie
4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji na podstawie art. 441 ust 1 Pzp na następujących zasadach (dotyczy każdej części odrębnie):1) okoliczności skorzystania z prawa opcji - w przypadku gdy w trakcie realizacji umowy, z uwagi na charakter i specyfikę zamówienia tj. zmieniające się faktyczne zapotrzebowanie na poszczególne pozycje w okresie realizacji zamówienia wynikające z liczby żywionych dzieci w przedszkolu i konieczność dostosowania jadłospisów, wyniknie po stronie Zamawiającego konieczność zmiany zakresu zamówienia polegającej na zmniejszeniu lub zwiększeniu ilości asortymentu w stosunku do przedmiotu zamówienia określonego w formularzu asortymentowo – cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 do umowy - zamówienia podstawowego,
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia ilościowego przedmiotu umowy objętego zamówieniem podstawowym. Zamawiający zamierza zlecić do wykonania co najmniej 70% maksymalnej wartości brutto umowy określonej w § 3 ust. 1 umowy. Z tytułu niewykorzystania maksymalnej wartości brutto umowy wskazanej w § 3 ust. 1 umowy w pełnej wysokości Wykonawcy nie przysługują od Zamawiającego jakiekolwiek roszczenia odszkodowawcze,
3) prawem opcji jest możliwość zwiększenia ilości asortymentu w stosunku do zamówienia podstawowego, pod warunkiem, że wartość wynagrodzenia brutto umowy, o którym mowa w § 3 ust 1 wzrośnie maksymalnie o 10%,
4) podstawę̨ określenia wartości wynagrodzenia Wykonawcy w ramach opcji polegającej na zwiększeniu ilości asortymentu w stosunku do zamówienia podstawowego stanowić́ będą ustalone ryczałtowe ceny jednostkowe brutto wskazane w formularzu asortymentowo – cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do umowy,
strona 8
5) asortyment objęty opcją (w przypadku zwiększenia ilości w stosunku do zamówienia podstawowego) musi spełniać wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ,
6) w odniesieniu do zamówień dokonywanych w ramach opcji, obowiązują Wykonawcę jego zobowiązania określone w Umowie dotyczące warunków i terminów realizacji jak dla dostaw dla zamówienia podstawowego;
7) Zamawiający ma prawo do skorzystania z prawa opcji w terminie wykonania umowy, o którym mowa w § 2 ust 1,
8) warunkiem uruchomienia prawa opcji jest jednostronne oświadczenie woli Zamawiającego, złożone Wykonawcy w formie pisemnej (złożone pisemnie na adres e-mail Wykonawcy wskazany w § 2 ust 3 umowy), w oparciu o które zawarty zostanie aneks do Umowy,
9) Zamawiający podejmie decyzję co do możliwości i woli skorzystania z prawa opcji zgodnie z zapotrzebowaniem i posiadanymi możliwościami finansowymi,
10) zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego; nieskorzystanie przez Zamawiającego z opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń́ w stosunku do Zamawiającego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z Rozdziałem XV. Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin jednorazowej dostawy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji reklamacji
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 – Ryby przetworzone i konserwowane
4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15221000-3 - Ryby mrożone
15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji na podstawie art. 441 ust 1 Pzp na następujących zasadach (dotyczy każdej części odrębnie):1) okoliczności skorzystania z prawa opcji - w przypadku gdy w trakcie realizacji umowy, z uwagi na charakter i specyfikę zamówienia tj. zmieniające się faktyczne zapotrzebowanie na poszczególne pozycje w okresie realizacji zamówienia wynikające z liczby żywionych dzieci w przedszkolu i konieczność dostosowania jadłospisów, wyniknie po stronie Zamawiającego konieczność zmiany zakresu zamówienia polegającej na zmniejszeniu lub zwiększeniu ilości asortymentu w stosunku do przedmiotu zamówienia określonego w formularzu asortymentowo – cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 do umowy - zamówienia podstawowego,
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia ilościowego przedmiotu umowy objętego zamówieniem podstawowym. Zamawiający zamierza zlecić do wykonania co najmniej 70% maksymalnej wartości brutto umowy określonej w § 3 ust. 1 umowy. Z tytułu niewykorzystania maksymalnej wartości brutto umowy wskazanej w § 3 ust. 1 umowy w pełnej wysokości Wykonawcy nie przysługują od Zamawiającego jakiekolwiek roszczenia odszkodowawcze,
3) prawem opcji jest możliwość zwiększenia ilości asortymentu w stosunku do zamówienia podstawowego, pod warunkiem, że wartość wynagrodzenia brutto umowy, o którym mowa w § 3 ust 1 wzrośnie maksymalnie o 10%,
4) podstawę̨ określenia wartości wynagrodzenia Wykonawcy w ramach opcji polegającej na zwiększeniu ilości asortymentu w stosunku do zamówienia podstawowego stanowić́ będą ustalone ryczałtowe ceny jednostkowe brutto wskazane w formularzu asortymentowo – cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do umowy,
strona 8
5) asortyment objęty opcją (w przypadku zwiększenia ilości w stosunku do zamówienia podstawowego) musi spełniać wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ,
6) w odniesieniu do zamówień dokonywanych w ramach opcji, obowiązują Wykonawcę jego zobowiązania określone w Umowie dotyczące warunków i terminów realizacji jak dla dostaw dla zamówienia podstawowego;
7) Zamawiający ma prawo do skorzystania z prawa opcji w terminie wykonania umowy, o którym mowa w § 2 ust 1,
8) warunkiem uruchomienia prawa opcji jest jednostronne oświadczenie woli Zamawiającego, złożone Wykonawcy w formie pisemnej (złożone pisemnie na adres e-mail Wykonawcy wskazany w § 2 ust 3 umowy), w oparciu o które zawarty zostanie aneks do Umowy,
9) Zamawiający podejmie decyzję co do możliwości i woli skorzystania z prawa opcji zgodnie z zapotrzebowaniem i posiadanymi możliwościami finansowymi,
10) zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego; nieskorzystanie przez Zamawiającego z opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń́ w stosunku do Zamawiającego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z Rozdziałem XV. Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin jednorazowej dostawy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji reklamacji
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6 – Przetworzone warzywa i owoce – mrożonki
4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji na podstawie art. 441 ust 1 Pzp na następujących zasadach (dotyczy każdej części odrębnie):1) okoliczności skorzystania z prawa opcji - w przypadku gdy w trakcie realizacji umowy, z uwagi na charakter i specyfikę zamówienia tj. zmieniające się faktyczne zapotrzebowanie na poszczególne pozycje w okresie realizacji zamówienia wynikające z liczby żywionych dzieci w przedszkolu i konieczność dostosowania jadłospisów, wyniknie po stronie Zamawiającego konieczność zmiany zakresu zamówienia polegającej na zmniejszeniu lub zwiększeniu ilości asortymentu w stosunku do przedmiotu zamówienia określonego w formularzu asortymentowo – cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 do umowy - zamówienia podstawowego,
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia ilościowego przedmiotu umowy objętego zamówieniem podstawowym. Zamawiający zamierza zlecić do wykonania co najmniej 70% maksymalnej wartości brutto umowy określonej w § 3 ust. 1 umowy. Z tytułu niewykorzystania maksymalnej wartości brutto umowy wskazanej w § 3 ust. 1 umowy w pełnej wysokości Wykonawcy nie przysługują od Zamawiającego jakiekolwiek roszczenia odszkodowawcze,
3) prawem opcji jest możliwość zwiększenia ilości asortymentu w stosunku do zamówienia podstawowego, pod warunkiem, że wartość wynagrodzenia brutto umowy, o którym mowa w § 3 ust 1 wzrośnie maksymalnie o 10%,
4) podstawę̨ określenia wartości wynagrodzenia Wykonawcy w ramach opcji polegającej na zwiększeniu ilości asortymentu w stosunku do zamówienia podstawowego stanowić́ będą ustalone ryczałtowe ceny jednostkowe brutto wskazane w formularzu asortymentowo – cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do umowy,
strona 8
5) asortyment objęty opcją (w przypadku zwiększenia ilości w stosunku do zamówienia podstawowego) musi spełniać wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ,
6) w odniesieniu do zamówień dokonywanych w ramach opcji, obowiązują Wykonawcę jego zobowiązania określone w Umowie dotyczące warunków i terminów realizacji jak dla dostaw dla zamówienia podstawowego;
7) Zamawiający ma prawo do skorzystania z prawa opcji w terminie wykonania umowy, o którym mowa w § 2 ust 1,
8) warunkiem uruchomienia prawa opcji jest jednostronne oświadczenie woli Zamawiającego, złożone Wykonawcy w formie pisemnej (złożone pisemnie na adres e-mail Wykonawcy wskazany w § 2 ust 3 umowy), w oparciu o które zawarty zostanie aneks do Umowy,
9) Zamawiający podejmie decyzję co do możliwości i woli skorzystania z prawa opcji zgodnie z zapotrzebowaniem i posiadanymi możliwościami finansowymi,
10) zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego; nieskorzystanie przez Zamawiającego z opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń́ w stosunku do Zamawiającego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z Rozdziałem XV. Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin jednorazowej dostawy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji reklamacji
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7 – Jajka
4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
03142500-3 - Jaja
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji na podstawie art. 441 ust 1 Pzp na następujących zasadach (dotyczy każdej części odrębnie):1) okoliczności skorzystania z prawa opcji - w przypadku gdy w trakcie realizacji umowy, z uwagi na charakter i specyfikę zamówienia tj. zmieniające się faktyczne zapotrzebowanie na poszczególne pozycje w okresie realizacji zamówienia wynikające z liczby żywionych dzieci w przedszkolu i konieczność dostosowania jadłospisów, wyniknie po stronie Zamawiającego konieczność zmiany zakresu zamówienia polegającej na zmniejszeniu lub zwiększeniu ilości asortymentu w stosunku do przedmiotu zamówienia określonego w formularzu asortymentowo – cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 do umowy - zamówienia podstawowego,
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia ilościowego przedmiotu umowy objętego zamówieniem podstawowym. Zamawiający zamierza zlecić do wykonania co najmniej 70% maksymalnej wartości brutto umowy określonej w § 3 ust. 1 umowy. Z tytułu niewykorzystania maksymalnej wartości brutto umowy wskazanej w § 3 ust. 1 umowy w pełnej wysokości Wykonawcy nie przysługują od Zamawiającego jakiekolwiek roszczenia odszkodowawcze,
3) prawem opcji jest możliwość zwiększenia ilości asortymentu w stosunku do zamówienia podstawowego, pod warunkiem, że wartość wynagrodzenia brutto umowy, o którym mowa w § 3 ust 1 wzrośnie maksymalnie o 10%,
4) podstawę̨ określenia wartości wynagrodzenia Wykonawcy w ramach opcji polegającej na zwiększeniu ilości asortymentu w stosunku do zamówienia podstawowego stanowić́ będą ustalone ryczałtowe ceny jednostkowe brutto wskazane w formularzu asortymentowo – cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do umowy,
strona 8
5) asortyment objęty opcją (w przypadku zwiększenia ilości w stosunku do zamówienia podstawowego) musi spełniać wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ,
6) w odniesieniu do zamówień dokonywanych w ramach opcji, obowiązują Wykonawcę jego zobowiązania określone w Umowie dotyczące warunków i terminów realizacji jak dla dostaw dla zamówienia podstawowego;
7) Zamawiający ma prawo do skorzystania z prawa opcji w terminie wykonania umowy, o którym mowa w § 2 ust 1,
8) warunkiem uruchomienia prawa opcji jest jednostronne oświadczenie woli Zamawiającego, złożone Wykonawcy w formie pisemnej (złożone pisemnie na adres e-mail Wykonawcy wskazany w § 2 ust 3 umowy), w oparciu o które zawarty zostanie aneks do Umowy,
9) Zamawiający podejmie decyzję co do możliwości i woli skorzystania z prawa opcji zgodnie z zapotrzebowaniem i posiadanymi możliwościami finansowymi,
10) zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego; nieskorzystanie przez Zamawiającego z opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń́ w stosunku do Zamawiającego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z Rozdziałem XV. Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin jednorazowej dostawy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji reklamacji
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 8 – Pozostałe różne produkty spożywcze, przyprawy, makarony, płatki
4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15800000-6 - Różne produkty spożywcze
15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji na podstawie art. 441 ust 1 Pzp na następujących zasadach (dotyczy każdej części odrębnie):1) okoliczności skorzystania z prawa opcji - w przypadku gdy w trakcie realizacji umowy, z uwagi na charakter i specyfikę zamówienia tj. zmieniające się faktyczne zapotrzebowanie na poszczególne pozycje w okresie realizacji zamówienia wynikające z liczby żywionych dzieci w przedszkolu i konieczność dostosowania jadłospisów, wyniknie po stronie Zamawiającego konieczność zmiany zakresu zamówienia polegającej na zmniejszeniu lub zwiększeniu ilości asortymentu w stosunku do przedmiotu zamówienia określonego w formularzu asortymentowo – cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 do umowy - zamówienia podstawowego,
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia ilościowego przedmiotu umowy objętego zamówieniem podstawowym. Zamawiający zamierza zlecić do wykonania co najmniej 70% maksymalnej wartości brutto umowy określonej w § 3 ust. 1 umowy. Z tytułu niewykorzystania maksymalnej wartości brutto umowy wskazanej w § 3 ust. 1 umowy w pełnej wysokości Wykonawcy nie przysługują od Zamawiającego jakiekolwiek roszczenia odszkodowawcze,
3) prawem opcji jest możliwość zwiększenia ilości asortymentu w stosunku do zamówienia podstawowego, pod warunkiem, że wartość wynagrodzenia brutto umowy, o którym mowa w § 3 ust 1 wzrośnie maksymalnie o 10%,
4) podstawę̨ określenia wartości wynagrodzenia Wykonawcy w ramach opcji polegającej na zwiększeniu ilości asortymentu w stosunku do zamówienia podstawowego stanowić́ będą ustalone ryczałtowe ceny jednostkowe brutto wskazane w formularzu asortymentowo – cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do umowy,
5) asortyment objęty opcją (w przypadku zwiększenia ilości w stosunku do zamówienia podstawowego) musi spełniać wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ,
6) w odniesieniu do zamówień dokonywanych w ramach opcji, obowiązują Wykonawcę jego zobowiązania określone w Umowie dotyczące warunków i terminów realizacji jak dla dostaw dla zamówienia podstawowego;
7) Zamawiający ma prawo do skorzystania z prawa opcji w terminie wykonania umowy, o którym mowa w § 2 ust 1,
8) warunkiem uruchomienia prawa opcji jest jednostronne oświadczenie woli Zamawiającego, złożone Wykonawcy w formie pisemnej (złożone pisemnie na adres e-mail Wykonawcy wskazany w § 2 ust 3 umowy), w oparciu o które zawarty zostanie aneks do Umowy,
9) Zamawiający podejmie decyzję co do możliwości i woli skorzystania z prawa opcji zgodnie z zapotrzebowaniem i posiadanymi możliwościami finansowymi,
10) zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego; nieskorzystanie przez Zamawiającego z opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń́ w stosunku do Zamawiającego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z Rozdziałem XV. Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin jednorazowej dostawy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji reklamacji
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 9 – Soki naturalne, tłoczone na zimno
4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15321000-4 - Soki owocowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji na podstawie art. 441 ust 1 Pzp na następujących zasadach (dotyczy każdej części odrębnie):1) okoliczności skorzystania z prawa opcji - w przypadku gdy w trakcie realizacji umowy, z uwagi na charakter i specyfikę zamówienia tj. zmieniające się faktyczne zapotrzebowanie na poszczególne pozycje w okresie realizacji zamówienia wynikające z liczby żywionych dzieci w przedszkolu i konieczność dostosowania jadłospisów, wyniknie po stronie Zamawiającego konieczność zmiany zakresu zamówienia polegającej na zmniejszeniu lub zwiększeniu ilości asortymentu w stosunku do przedmiotu zamówienia określonego w formularzu asortymentowo – cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 do umowy - zamówienia podstawowego,
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia ilościowego przedmiotu umowy objętego zamówieniem podstawowym. Zamawiający zamierza zlecić do wykonania co najmniej 70% maksymalnej wartości brutto umowy określonej w § 3 ust. 1 umowy. Z tytułu niewykorzystania maksymalnej wartości brutto umowy wskazanej w § 3 ust. 1 umowy w pełnej wysokości Wykonawcy nie przysługują od Zamawiającego jakiekolwiek roszczenia odszkodowawcze,
3) prawem opcji jest możliwość zwiększenia ilości asortymentu w stosunku do zamówienia podstawowego, pod warunkiem, że wartość wynagrodzenia brutto umowy, o którym mowa w § 3 ust 1 wzrośnie maksymalnie o 10%,
4) podstawę̨ określenia wartości wynagrodzenia Wykonawcy w ramach opcji polegającej na zwiększeniu ilości asortymentu w stosunku do zamówienia podstawowego stanowić́ będą ustalone ryczałtowe ceny jednostkowe brutto wskazane w formularzu asortymentowo – cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do umowy,
5) asortyment objęty opcją (w przypadku zwiększenia ilości w stosunku do zamówienia podstawowego) musi spełniać wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ,
6) w odniesieniu do zamówień dokonywanych w ramach opcji, obowiązują Wykonawcę jego zobowiązania określone w Umowie dotyczące warunków i terminów realizacji jak dla dostaw dla zamówienia podstawowego;
7) Zamawiający ma prawo do skorzystania z prawa opcji w terminie wykonania umowy, o którym mowa w § 2 ust 1,
8) warunkiem uruchomienia prawa opcji jest jednostronne oświadczenie woli Zamawiającego, złożone Wykonawcy w formie pisemnej (złożone pisemnie na adres e-mail Wykonawcy wskazany w § 2 ust 3 umowy), w oparciu o które zawarty zostanie aneks do Umowy,
9) Zamawiający podejmie decyzję co do możliwości i woli skorzystania z prawa opcji zgodnie z zapotrzebowaniem i posiadanymi możliwościami finansowymi,
10) zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego; nieskorzystanie przez Zamawiającego z opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń́ w stosunku do Zamawiającego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z Rozdziałem XV. Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin jednorazowej dostawy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji reklamacji
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
W terminie składania ofert Wykonawca zobowiązany jest złożyć:1) Formularz ofertowy – przygotowany przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego” udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia.
2) Wypełniony Formularz asortymentowo – cenowy (załącznik nr 2 do SWZ).
3) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowaniu sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
4) Pełnomocnictwo udzielone przez osobę/y upoważnione do reprezentacji wskazane we właściwym rejestrze, z którego wynika prawo do podpisania oferty oraz do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą (jeżeli dotyczy).
5) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, podpisane przez osobę/y upoważnione do
reprezentacji wskazane we właściwym rejestrze. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (jeżeli dotyczy).
6) Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Oferta Wspólna:1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).
2) W przypadku, o którym mowa w pkt 1) Wykonawcy w formularzu ofertowym zobowiązani są wymienić dane wszystkich Wykonawców występujących wspólnie oraz ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 58 ust 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz załączyć pełnomocnictwo (spełniające wymagania określone w ust. 27).
strona 19
3) Pełnomocnikiem może być jeden z wykonawców działających wspólnie lub osoba trzecia (np. pracownik jednego z wykonawców). Jeżeli pełnomocnikiem pozostałych wykonawców jest wykonawca będący osobą prawną to może on działać zgodnie z ujawnionymi w dokumentach rejestrowych zasadami reprezentacji.
4) Wszelka korespondencja kierowana będzie wyłącznie do podmiotu występującego jako pełnomocnik.
5) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z tych Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w pkt. XII SWZ (Podstawy wykluczenia z postępowania).
6) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu składa odrębnie i podpisuje każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy z postępowania.
7) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-06 14:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-06 15:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-01-04
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. w celu przeciwdziałania wspieraniu agresji Federacji Rosyjskiejna Ukrainę rozpoczętej w dniu 24 lutego 2022 r. (t.j. Dz.U. z 2023r. poz. 1497 ze zmianami), zwana dalej „ustawą
sankcyjną” z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się /przesłanka obligatoryjna/:
a) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i
rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o
zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej;
b) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.
o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w
wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu
na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej;
c) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29
września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach
określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką
dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej.
3. Wykluczenie, o którym mowa w ust. 2 następuje na okres trwania okoliczności określonych w tym ustępie.
4. Zamawiający dokona oceny braku podstaw do wykluczenia na zasadzie wyklucza/nie wyklucza.
5. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (tworzących konsorcjum lub będących wspólnikami spółki
cywilnej) oddzielnie musi wykazać, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania.
6. Oferta wykonawcy, o którym mowa w pkt. 2 zostanie odrzucona.
8. W przypadku powoływania się na zasoby innych podmiotów wymagane jest wykazanie braku podstaw do wykluczenia
przez te podmioty.
INNE PRZETARGI Z OLEŚNICY
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 6 w Oleśnicy
- Usługa ochrony mienia na obiekcie Zamawiającego położonym w Oleśnicy przy ul. Bolesława Krzywoustego 31c
- Wyłapywanie i transport bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Miasto Oleśnica oraz objęcie ich opieką przed przewiezieniem do schroniska w roku 2025
- Techniczna obsługa stała w budynkach i na zewnątrz budynków w zasobach komunalnych Miasta Oleśnicy oraz świadczenie usług w bud. i na zewnątrz bud. w zasobach komunalnych Miasta Oleśnica w 2025 r.
więcej: przetargi w Oleśnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkole nr 39 w Gdańsku z podziałem na 7 części"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Przedszkola nr 2 " Plastusiowe Osiedle" w Nowym Tomyślu
- Sukcesywna dostawa płodów rolnych, warzyw i owoców
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 6 WE WROCŁAWIU
- Dostawa żywności do Szkoły Podstawowej w Jedliczu, Samorządowego Przedszkola w Jedliczu i Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Jaszczwi
- Dostawa żywności na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sieradzu
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.