Ogłoszenie z dnia 2024-09-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00553206/01 - Wynik z dnia 2024-10-18
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa wózków warsztatowych z wyposażeniem narzędzi calowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 3 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA W KRAKOWIE
1.3.) Oddział zamawiającego: Sekcja Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121390415
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Montelupich 3
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-901
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.krusche@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://3rblog.wp.mil.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wózków warsztatowych z wyposażeniem narzędzi calowych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-10cbe653-f16a-4ebc-aa61-06f815e64831
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00511302
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/3rblog/public/postepowanie?postepowanie=742473443.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami obywa się przy użyciu platformy zakupowej: https://portal.smartpzp.pl/3rblog
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Sposób sporządzania i przekazywania ofert, oświadczeń, o których mowa
w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych i przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów przekazywanych w niniejszym postępowaniu musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzenia i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).
Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w postaci elektronicznej w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, tj. Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych.
Dokumenty, dla których zamawiający określił wzory w formie załączników (druk OFERTA, formularz cenowy) należy sporządzić zgodnie z tymi wzorami co do wymaganej w nich treści.
Oferta Wykonawcy musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
1) wypełniony i podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym bądź podpisem zaufanym lub osobistym (zaawansowany podpis elektroniczny) przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy druk Oferta sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ, zawierający wszystkie informacje i oświadczenia zawarte w jego treści.
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną.
2) sporządzony w postaci elektronicznej wypełniony (zgodnie z zawartymi w nim uwagami) i podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym bądź podpisem zaufanym lub osobistym przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz cenowy - załącznik nr 3 do SWZ (Formularz winien zawierać wszystkie ewentualne zmiany wprowadzone w czasie trwania postępowania).
3) sporządzone w postaci elektronicznej wypełnione i podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym bądź podpisem
zaufanym lub osobistym przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SWZ).
Wraz z ofertą wykonawca składa (przekazuje):
Pełnomocnictwo:
1) a) dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty
nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (np. z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru);
b) dla ustanowionego pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy – dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wymagana jest forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności.
2) Przedmiotowe środki dowodowe określone w rozdziale IV SWZ;
3) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby - w przypadku, o którym mowa w rozdziale IX SWZ.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://portal.smartpzp.pl/3rblog/public/postepowanie?postepowanie=74247344
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Rozdział XXII SWZ: Klauzula Informacyjna Pzp
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Rozdział XXII SWZ: Klauzula Informacyjna Pzp
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 156/2024/D
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wózków warsztatowych z wyposażeniem narzędzi calowych w ilościach wskazanych w załączniku nr 3 do SWZ – Formularz cenowy.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 5 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (dalej OPZ).
3. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określone zostały w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik nr 4 do SWZ.
4. Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji zgodnie z ilościami wskazanymi w formularzu cenowym – załącznik nr 3 do SWZ.
5. Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
6. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, Zamawiający żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych określonych w dokumentach zamówienia.
7. Zamawiający zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy Pzp przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych, w przypadku, gdy wykonawca nie złoży ich wraz z ofertą lub złożone wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne.
4.2.6.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji zgodnie z ilościami wskazanymi w formularzu cenowym – załącznik nr 3 do SWZ.2. Przedmiot zamówienia dostarczony w ramach prawa opcji musi spełniać wszystkie wymogi jak dla zamówienia podstawowego (gwarantowanego).
3. Sposób realizacji zamówienia w ramach prawa opcji określono w projektowanych postanowieniach umowy – załącznik nr 4 do SWZ. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został określony w dokumentach zamówienia tj. SWZ rozdział XVII
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109
ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed
ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast:
- odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa
powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju
sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej
w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
wystawiony/-ne nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie określa wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, Zamawiający żąda by wykonawca złożył wraz z ofertą niżej wymienione przedmiotowe środki dowodowe:Oświadczenie własne wykonawcy, sporządzone z wykorzystaniem wzoru – stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ, w którym wykonawca potwierdza,
że zaoferowany przedmiot zamówienia będzie wyposażony we wszystkie narzędzia calowe wskazane przez zamawiającego w załączniku nr 5 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Oświadczenie własne wykonawcy, sporządzone z wykorzystaniem wzoru – stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ, w którym wykonawca potwierdza,że zaoferowany przedmiot zamówienia będzie wyposażony we wszystkie narzędzia calowe wskazane przez zamawiającego w załączniku nr 5 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 58 ust. 1 ustawy Pzp. Ustanawiają wówczas pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo lub inny dokument, z którego treści będzie wynikało umocowanie ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania każdego z tych wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są przekazać wraz z ofertą.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z treścią Projektowanych postanowień umowy stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-01 07:30
8.2.) Miejsce składania ofert: Elektronicznie za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/3rblog
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-01 07:40
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-10-30
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Termin wykonania zamówienia:Rozpoczęcie: od dnia zawarcia umowy.
Zakończenie dla zamówienia podstawowego (gwarantowanego):
30 dni od daty zawarcia umowy, nie później jednak niż do 30 listopada 2024 r.
– w zależności od tego, który z terminów upłynie wcześniej.
Zakończenie dla zamówienia w ramach prawa opcji:
30 dni od daty poinformowania Wykonawcy o zamiarze skorzystania z prawa opcji, nie później jednak niż do 30 listopada 2024 r. – w zależności od tego, który z terminów upłynie wcześniej.
Miejsce realizacji zamówienia (dla zamówienia gwarantowanego i opcjonalnego): Skład Stężyca, ul. Dęblińska 149, 08-540 Stężyca
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wykonanie remontu chodnika ul. Lipińskiego 22, remontu nawierzchni drogi wewn., miejsc postojowych, wymiany krawężników ul. Grota Roweckiego 31 - Mienie
- Dostawa samochodu dla Straży Miejskiej Miasta Krakowa
- Dostawa sprzętu i urządzeń medycznych dla SP ZOZ MSWiA w Krakowie
- Dostawa akcesoriów i wyposażenia do aparatury medycznej
- Usługa organizacji imprezy turystycznej w ramach Programu Szkoleniowego - Szkolenie Santander/Wizyta studyjna w Brukseli w dniach 11-13.06.2025 roku.
- MODERNIZACJA SCHODÓW ZEWNĘTRZNYCH WRAZ Z WYKONANIEM OŚWIETLENIA W ZAKŁADZIE OPIEKI DŁUGOTERMINOWEJ W MAKOWIE PODHALAŃSKIM
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia warsztatowego
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni samochodowych w Centrum Kształcenia Zawodowego w Gorlicach
- Dostawa produktów antykorozyjnych, środków do zabezpieczania gwintów, materiałów ogólnobudowlanych i sanitarnych, narzędzi i urządzeń warsztatowych, wózków paletowych i transportowych oraz baterii.
- Dostawa urządzeń warsztatowych
- Zakup i dostawa okleiniarki płyt meblowych
- Dostawa części zamiennych, filtrów, akcesoriów do pojazdów kołowych z podziałem na 6 zadań
więcej: Urządzenia warsztatowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.