Ogłoszenie z dnia 2023-11-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00408308/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót dodatkowych poprawiających infrastrukturę w zamku w ramach projektu pn. „Konserwacja i restauracja XIV-wiecznego zamku w Lidzbarku Warmińskim – perły architektury gotyckiej w Polsce”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM WARMII I MAZUR W OLSZTYNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510989163
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-074
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 89 527 9596
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@muzeum.olsztyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://muzeum.olsztyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://muzeum-olsztyn.logintrade.net/zapytania_email,139767,b54eebb7f714441f9553a0fb45bd0ce9.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót dodatkowych poprawiających infrastrukturę w zamku w ramach projektu pn. „Konserwacja i restauracja XIV-wiecznego zamku w Lidzbarku Warmińskim – perły architektury gotyckiej w Polsce”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4ce97254-5866-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00511336
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00408308
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.370.7.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 167877,32 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych polegających na wykonaniu robót dodatkowych poprawiających infrastrukturę w zamku w ramach projektu pn. „Konserwacja i restauracja XIV-wiecznego zamku w Lidzbarku Warmińskim – perły architektury gotyckiej w Polsce – III etap”. Przedmiot zamówienia nazwany jest w dalszej części SWZ „obiektem” lub „przedmiotem zamówienia”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) wykonanie modernizacji sieci LAN – wykonanie instalacji sieci strukturalnej (internet) obejmującej wykonanie przyłącza światłowodowego oraz wykonanie sieci strukturalnej wewnątrz zamku, to jest:
a) wykonanie przyłącza światłowodowego od studni położonej na dz. nr 176/1 do pom. ochrony położonego na parterze części zachodniej skrzydła południowego zamku (dz. nr 173/1). Trasa światłowodu po międzymurzu zachodnim przedzamcza (dz. nr 176/1 oraz dz. nr 173/14), a następnie suchą fosą i przez parcham południowy (dz. nr 173/1). Kabel światłowodowy oraz wieloparowy przewód telefoniczny – żelowany, prowadzone w rurze osłonowej; roboty ziemne prowadzone pod nadzorem archeologicznym. Parametry techniczne instalacji opisane w projekcie;
b) wykonanie instalacji sieci strukturalnej (internet) na parterze oraz II piętrze zamku od istniejących szaf, a także sprawdzenie sieci na poziomie -1 piwnic, w szczególności: wykonanie na parterze dwóch odcinków sieci (kable typu UTP minimum kat 5e) i na II piętrze jednego odcinka sieci (kable jak wyżej) wraz z montażem i podłączeniem gniazd pojedynczych (1 x 2RJ45) lub podwójnych (2x2 RJ45), zgodnie z oznaczeniami na rzutach, a także wykonanie okablowania jak wcześniej do urządzeń typu Access Point, montaż i podłączenie patchpaneli w szafach krosowych, oznaczenie w spójny sposób gniazd i portów patchpaneli, pomiary okablowania, pomiary istniejącego okablowania (2 skrętki) na poziomie - 1 piwnic (wystawy) do serwerowni, wykonanie dokumentacji powykonawczej. Okablowanie prowadzone w bruzdach, w posadzce, w spoinach (wymagające ich zaprawienia) lub natynkowo (za listwami przypodłogowymi), zgodnie z oznaczeniami na rzutach. Wykonanie okablowania do punktu Access Point na parchamie południowym (ukrytym w murze przy moście zamkowym). Uzupełnienia tynków i posadzek należy wykonać w sposób dostosowany do podłoża, w którym zostały poprowadzone instalacje, tzn. scalić tynki i posadzki na przebiegu wykonanych instalacji w sposób konserwatorski do pozostałych płaszczyzn tynków i posadzek pomieszczeń, w których prowadzono te instalacje.
2) wykonanie instalacji niskoprądowych w aneksie bpa Grabowskiego obejmujące wykonanie instalacji alarmowej SSWIN (m.in. z czujnikami alarmu, klawiaturami oraz kontaktronami), instalacji SSP (m.in. z czujkami dymu, ROP) oraz oświetlenia awaryjno - ewakuacyjnego. Okablowanie w całości prowadzone z bruzdach (wymagające ich zaprawienia), urządzenia dostosowane kolorystycznie do wystroju wnętrza. Lokalizacja urządzeń określona w projekcie,
3) wykonanie opraw typu latarenki do ukrycia kamer w krużganku, obejmujące wykonanie i montaż 4 sztuk opraw typu latarenki do ukrycia dwóch kamer kopułkowych każda, wzorowanych pod względem formy na istniejących oprawach oświetlenia użytkowego krużganków o formie latarenek (fotografia, wymiary istniejących opraw typu latarenek to: korpus szer. – dół 120 mm, góra 170, korpus wys. – 240; daszek szer. – 210, daszek wys. - 100). Oprawy indywidualne, tradycyjnie kute rzemieślniczym sposobem, malowane w odcieniu grafitowym (ustalonym na etapie wykonania zamówienia), dostosowane wielkością do wielkości kamer, przy czym maksymalnie najmniejsze.
3. Zamawiający informuje, że w związku z tym, iż pomieszczeniach objętych przedmiotem zamówienia trwa wykonywanie robót budowlanych oraz konserwatorskich w ramach innego kontraktu Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić harmonogram i sposób realizacji robót z Wykonawcą głównego zadania firmą Przedsiębiorstwo Budowlane "Skorłutowski" Spółka Jawna Jerzy i Ewa Skorłutowscy Gietkowska 9c/1, 10-170 Olsztyn celem ich czasowego skoordynowania z zakresem podstawowym (głównym) oraz uzgodnienia warunków wykonywania i zachowania oferowanego okresu gwarancji na elementach już wykonanych przez głównego wykonawcę. Zamawiający informuje, że główny Wykonawca udzielił 84 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty i prace konserwatorskie. Zatem wybrany Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia takiego samego okresu gwarancji i rękojmi na wykonywane prace w przypadku ich wykonywania na elementach już zrealizowanych przez głównego Wykonawcę. Brak dokonania ustaleń w powyższym zakresie będzie stanowić brak podstaw do zmiany wykonania sposobu jak i terminu wykonania robót objętych niniejszym postępowaniem. Wykonawca zobowiązany będzie do uczestniczenia w spotkaniu w siedzibie Zamawiającego w terminie do 7 dni roboczych od podpisania umowy, podczas którego zostaną uzgodnione szczegóły harmonogramu i sposobu realizacji pomiędzy głównym Wykonawcą, a wybranym Wykonawcą w ramach niniejszego postępowania.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje także:
1) wykonanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej zgodnie z wymogami umowy z robót budowlanych i prac konserwatorskich wchodzących w zakres zadania, w szczególności robót, które ulegają zakryciu, wyposażonej w pozytywy fotografii bądź równoważne wydruki na papierze fotograficznym, oraz w wersji elektronicznej, w przypadku instalacji – także rysunkowej (zapis w formacie .doc i .pdf)
2) wykonanie wszelkich niezbędnych prób, badań i sprawdzeń;
3) wykonanie innych prac i czynności niezbędnych dla prawidłowej realizacji zadania zgodnie z przepisami prawa i niniejszą SWZ;
5. Pozostałe wymogi związane z realizacją zamówienia:
1) w trakcie realizacji zamówienia obiekt, na którym będą wykonywane czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia będzie udostępniany turystom oraz będą wykonywać swoje obowiązki pracownicy muzeum oraz pracownicy ochrony. Powyższe oznacza, iż wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia prac w sposób zapewniający bezpieczeństwo wyżej wymienionym osobom, a ten fakt należy uwzględnić w harmonogramie prac i robót. Lokalizację zaplecza należy uzgodnić z Zamawiającym i Wykonawcą robót budowlanych i prac konserwatorskich, tak by jego obecność i wielkość nie wpłynęła na harmonogram prowadzenia robót budowlanych i prac konserwatorskich (w razie potrzeby może być wymagana zmiana lokalizacji i reorganizacja zaplecza by wykonywanie robót budowlanych i prac konserwatorskich nie było utrudnione).
2) prace należy etapować w taki sposób by możliwe było nieprzerwane przechowywanie w bezpiecznych warunkach zbiorów muzealnych znajdujących się w obiekcie,
3) ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia (roboty przy obiekcie użyteczności publicznej wpisanym do rejestru zabytków) wykonawcy są zobowiązani do szczegółowego i rzetelnego zapoznania się dokumentacją projektową, a w szczególności z wymaganiami zawartymi w pozwoleniach konserwatorskich, pozwoleniu na budowę oraz wszelkich uzgodnieniach, opiniach i warunkach technicznych dotyczących przedmiotowej inwestycji;
4) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu zawarty w dokumentacjach projektowych, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (dalej STWiORB), przedmiarach robót, SWZ, wzorze umowy wraz z załącznikami;
5) wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji projektowych, STWiORB, SWZ wraz z załącznikami, pytaniami i odpowiedziami udzielonymi w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego oraz przedmiarami robót, a także obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną oraz i konserwatorską, zapewni pełną obsługę geodezyjną wraz z okresem gwarancji i rękojmi. Podstawą sporządzenia oferty jest dokumentacja projektowa, STWiORB, SWZ oraz udzielone odpowiedzi na zapytania w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego. Przedmiary stanowią tylko materiał pomocniczy;
6) realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w szczególności ustawom: ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami i ustawy Prawo budowlane, Rozporządzeniu Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 2 września 2014 r. w sprawie zabezpieczania zbiorów muzeum przed pożarem, kradzieżą i innym niebezpieczeństwem grożącym ich zniszczeniem lub utratą,
7) Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia kierownictwa budowy, posiadającego wymagane kwalifikacje i uprawnienia w świetle wymogów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami wraz z rozporządzeniem wykonawczymi do niej,
8) jeżeli wystąpi konieczność wykonania dodatkowych czynności, opracowań, badań, ekspertyz, uzgodnień niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, wykonawca jest zobowiązany do ich pozyskania lub wykonania własnym kosztem i staraniem - koszty z tym związane winien uwzględnić w cenie ofertowej,
9) Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia na własny koszt odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi, oraz od odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji robót objętych przedmiotem zamówienia,
10) bez wyraźnej zgody Zamawiającego wykonawca nie może na placu budowy instalować reklam pod żadną postacią (baner, plakat, tabliczka, siatka osłaniająca rusztowania z nadrukiem reklamowym itp.),
11) odstępstwo od ww. ustaleń jest możliwe tylko i wyłącznie w sytuacji, gdy roboty stanowiące odstępstwo od zatwierdzonych rozwiązań projektowych zostały wykonane za zgodą lub na wniosek Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w SWZ wraz z załącznikami
4.5.3.) Główny kod CPV: 45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32421000-0 - Okablowanie sieciowe
32581100-0 - Kabel do transmisji danych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
32562300-3 - Światłowodowe kable do przesyłu danych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 172200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 172200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 172200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane „Skorłutowski” spółka jawna, Jerzy i Ewa Skorłutowscy
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 739-020-86-91
7.3.3) Ulica: ul. Gietkowska 9c/1
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-170
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 172200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie: do 30 dni od dnia podpisania umowy z tym, że
nie później niż do 30.11.2023 r. z uwagi na konieczność rozliczenia dofinasowania,
II. Zamawiający informuje, że przedmiotowe zamówienie jest współfinasowane z Mechanizmu Finansowego
Europejskiego Obszaru Gospodarczego na lata 2014-2021w ramach Działania 1, Poddziałania 1.1., Programu „Kultura
działania 1.1.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa zestawu implantów tytanowych płyt blokowanych wraz z wkrętami oraz instrumentarium do Katedry Chirurgii i Rentgenologii z Kliniką Wydziału Medycyny Weterynaryjnej UWM w Olsztynie.
- Dostawa kalendarzy na 2025
- Wykonanie usług pralniczych dla Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Olsztynie w 2025 r., w obiektach: nr 1 w Olsztynie, przy ul. Kościuszki 72/74, nr 2 "Relaks" w Olsztynie przy ul. Żołnierskiej 13b
- Dostawa opraw oświetlenia zewnętrznego-Kortowo III-wraz z oprzyrządowaniem
- Remont lokalu nr 1 w budynku przy ul. Prawocheńskiego 13 Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej nr 9 im. Mikołaja Kopernika w Olsztynie.
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji pomieszczeń trzeciego piętra w Pawilonie II Pomorskiego Centrum Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie Sp. z o.o.
- "Dostawa wraz z demontażem i montażem dźwigu osobowego (windy) do jednostki CUL w Poznaniu - Hotel Olimpia, ul. Taborowa 8, 60-790 Poznań"
- Zakup wraz z dostawą i montażem tablicy LED na terenie hali widowiskowo-sportowej "Arena Legionowo" w Legionowie przy ul. Chrobrego 50B
- Budowa windy zewnętrznej dla nieruchomości mieszkalnej przy ul. Strzeleckiej 42. Oznaczenie sprawy: DNZP.261.65.2024
więcej: Okablowanie sieciowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.